olisiko hyviä loitsuja?

loitsutyttö

Hei! Haluaisin tietää jotain hyviä loitsuja, en pahuuteen vaan hyvyyteen.

13

1242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loitsutyttö

      Olen muuten harjoittanut noituutta 2 vuotta

    • Eisitäoo

      Ei niitä loitsuja oo ei ne toimi! Hyvät ihmiset älkää ihmeessä alkako harjoittamaan magiaa se on saatananpalvontaa!!

    • Loitsutyttö

      Hei "eisitäoo"! Anteeksi nyt, mutta sinun käsityksesi on väärin... Olet ilmeisesti nähnyt vain mustaamagiaa... Jos edes olet nähnyt sitä... Mutta SE on pahaa taikuutta. Ja kuten tuossa ensimmäisessä jutussani sanoin, haluan niitä loitsuja HYVYYTEEN, en todellakaan pahuuteen. Ja mitä ikinä siitä ajaelettekin, olen noita. Ja ne loitsut toimii kyllä, usko pois. Pitää vain uskoa, ja tahdonvoimallaan pistää se tapahtumaan. Ei sitä kuitenkaan PAKOTETA tapahtumaan, ei. Jos olet koettanut jotakin loitsua, olet varmaankin epäillyt, ja se ei ole tapahtunut...

    • kerpeleentaasana

      Silloin kun harmittaa oikein kovasti niin pääsee loitsuja suusta...

    • Loitsutyttö

      Hmm... Ja mitäköhän tuo tarkoitti?

    • usko HERRAAN Jeesukseen niin pelastut.avuksi huuda Herran nimeä

    • hjjhhj

      Simsalabim

    • Varoittava_esimerkki

      Älä ala harrastamaan loitsemista. Olivatpa loitsut sitten "hyviä" tai pahoja, ovat ne aina pahasta. Se kaikki on Jumalan tahtoa vastaan ja aiheuttaa sinulle ennen pitkää vain pahoja asioita. Itse olin nuorena kiinnostunut ihan samoista asioista ja voin kokemuksesta sanoa, että et tiedä, mihin olet astumassa. Lue mieluumin kristittyä kirjallisuutta. Älä anna Pahalle valtaa. Se tuhoaa elämäsi ennen pitkää.

    • Loitsutyyppi

      Mä en tiiä uskonko taikuuteen mutta sitten uskon jos joku kertoo loitsun esimerkiksi lentämis loitsun ja se toimii niin tietty uskon.

    • 87765678

      Taikuutta ei ole. On vain hyväuskoisten vilkas mielikuvitus. On toki näyttäviä temppuja ja hyviä ns. taikureita, joilla on hyvät taustajoukot ja rekvisiitta. Sorminäppäryyteen ei taikuutta tarvita. Kertomukset kasvavat aikojen myötä.

    • ElleRiina

      Verenvuodon pysäyttämis loitsu:

      Pysähdy veri, seiso veri
      Seiso niinkuin Kristus
      Jordanvirralla
      Ja niinkuin piikaisten isä.

      Tää toimii

    • hghghfghgfh

      Entisaikana oli kyllä ihan silkkaan kateuteenkin kysyttyjä manaajia epäonnea tuottamaan.Siksi tänäpäivänäkin ihmetys miksi juuri henkilöt jotka rakastettuja ja varsikin hyvä ura sitten jostakin syystä kuolevat ennenaikojaan joko onnettomuus joka ihan puskista tai yllätävä sairaus.

    • ssssssssssssd

      ElleRiina: nyt äkkiä sairaalaan töihin. Siellä ne neuloo ihan turhaan haavoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe