OP-Pohjola boikottiin

MNNiiranen

OP korttiluotto irtisanoi muutaman tonnin luottoni yksipuolisesti sen kummemmin perustelematta. En muista tai tiedä onko kyseisen kulkutusluoton vakuutena muuta kuin henkilövakuus mutta muutoin ko, konsernissa mulla on jonkin verran asuntolainaa ja sen vakuutena suhteellisen kallis kerrostalo-osake Helsingistä.

En tiedä mitä uuden asiakkuuden hinnaksi OP-Pohjolan vakuutuspuolella lasketan mutta nyt vastavuoroisesti minä irtisanon kaikki vaikuuteukseni Pohjolassa ja otan vastaavat muualta.

Ymmärrän toki että kyvyttömien henkilöiden johtaessa yrityksen toimintaa osaoptimointi korostuu mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohjaa

      OP:ssa ovat todennäköisesti vain tyytyväisiä kunhan pääsevät sinusta kokonaan eroon. Ei ne ilman syytä sulta luottoa pätkäisseet.

      • MNNiiranen

        Se on tietysti totta, omien omistuksieni ja vuokra-asuntojen sekä muiden pääomatulojen kautta pankissa pyörivä rahasumma on vuodessa reilun matkaa yli satatonnia ja toisaalta asuntolainani on vuodelta 2008 jolloin marginaalit olivat todella pieniä. Eli pelkkä riesa pankille ja vakuutukset olen ottanut sen kummemmin kilpailuttamatta,


    • jainenpenis

      Mä olen sitä mieltä, että kyse on siitä että ap. on jättänyt kuukausimaksut maksamatta ja huomautuksesta huolimatta ei ole niitä suorittanut. Mut eihän tossa mitää... pankilla ei ole mitää vaihtoehtoa jäädä ilman saataviaan, sillä ne rahat on lainattu säästöasiakkailta ja muilta pankeilta.....
      Tiedän itse yhden jutun, jossa asiakas teki samoin kuin ap. silloin pankki vaan antoi pienemmät maksuerät ja laina-aika ainakin tuplaantui ja sen myötä myös korot... Sillon kyllä loppuu luotonsaanti siitä pankista kaikilla tasoilla, sillä OP on sellainen pankki jossa luottoasiat kortteihin voidaan hoitaa omassa paikallispankissa.....

      • MNNiiranen

        Olen maksanut kaikki lyhennykset ajallaan, siitä ei ole kyse. Todellista busineslogiikkaa ja sen virhettä joka johtaa korttiyhtiön toimintaan en tässä halua mainita. Toki kohtuullista konsultointipalkkiota vastaan voin sen heille kertoa.

        Irtisanoin 1300 euron vuosimaksuiset vakuutukseni OP-Pohjolasta, samoin kahden vuokra-asuntoni rahaliikenteen (n. 20 kiloa) olen siirtänyt muualle kuten huomenna teen omille palkkatuloille (49k netto), vastaavasti henkilön jonka raha-asioista vastaan, liikenne menee jatkossa muualle (17 k).

        Lainoistani kolme pienempää tulen siirtämään muualle mutta suurin yksittäinen, . 90k saa pysyä op:llä edelleen, se on neuvoteltu 2008 ja todellinen marginaali hyviyksen jälkeen lienee alle 0,4.

        Hommatkoon uusia, parempia asiakkaita :)


      • höpöäkokojuttu

        Noilla varallisuuksilla en oikein usko juttujasi. Ja kirjoittelet suoli24 palstalle....


      • Vielä_enemmän_täällä
        höpöäkokojuttu kirjoitti:

        Noilla varallisuuksilla en oikein usko juttujasi. Ja kirjoittelet suoli24 palstalle....

        Onko tämä jotenkin vain köyhille varattu palsta? Rikkaaksi tai ainakin varakkaaksi pääsyä auttaa, kun käyttää mahdollisimman paljon hyväksi ilmaisia palveluita.


    • TERVAANN

      SIKAKALLIS PANKKI JOSSA TILIMAKSUT JOTAIN ÄLYTÖNTÄ 170e kerran vuodessa kats
      tilin saldo HYI HELEVETTI VENÄLÄISTEN RAHANPESU PANKKI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe