Mikä Alavuden kaaleita vaivaa?

leidi9876

Käykö siellä niin vähän tuttuja kylässä että ei haittaa minkälaiset vaatteet laittavat päällensä tai miten käyttäytyy? Pikku tytöt hyppii tuntemattomien silmille tylyllä tavalla, eivätkä osaa hävetä. Miehillä ei ole suoria housuja vaan hihattomalla paidallakin tuolla kulkevat. Ovat kyllä niin epäkohteliasta sakkia että! Käytiin itse matkailemassa Etelä-pohjanmaalla ja tuota sai katsella, kun eivät huomanneet meitä vanhempia kaaleita! Meinattiin mennä jutuille mutta ei haluttu olla heidän seurassa. Jollakin juulilla oli tiukka kapea hame ja todella avara pusero, ja kasvoissa tatuointi... hävettää heidän puolesta!!

8

1709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horttokaalo

      EI tuo ole ensinnäkään vanhan ihmisen kirjotus. Sen huomaa heti. Toisekseen mitä kukaan kenenkään muun puolesta häpeää. Kolmannekseen en usko että pelkillä paitasillaan kulkivat Alavuuden jeenot. Ei vaatteet tee mustalaista kenestäkään, vaikka onhan paljon porukoita missä on luultu että kääjit sillä tavalla menee mustalaisesta. Jokainen tyylilään, ei se kellekkään toiselle kuulu. Minä en voi sietää yhtä asiaa ja se on teeskenteleminen. Ei turha roomelu tee kenestäkään muita parempaa.

      • leidi9876

        Kyllä perus koulutettu ihminen osaa kirjottaa täysin ymmärrettävää suomea. En ole itse yliopistojakaan käynyt mutta en silti huononna kirjoitustaitojani, typerykset vaan teen parhaani. En ole vanhusikäinen mutta olen sillti vanhempi kuin kaaleet joita tapasin alavudella, sitä tarkotin. Kyllä pelkällä paidalla ilman hihoja meni, eikä päivä ollut edes helteinen. Mielestäni jos tumman elämää elää ja porukoissa kulkee niin saisi pukeutuakkin tavalla! -aloittaja


    • tukholman_roope

      Pitää olla muovi kenkä kulma housu mersu takki prykleemi vooku turkin maalta tuotu. Miesten parfyymi vettä pitää olla patsuuli öljyä desi litra. autona teini mersu ja mahoton huuto. se on meidän kaaleiden kulttuuria.

    • noniinainajuu

      Kyllä, kirjoitus oli miltei ymmärrettävää suomea. Ei voi olla aito. Caps lock- näppäinkään ei ollut pohjassa ja kertaakaan ei uhattu tappaa tai fantasioitu mahdollisesta sukupuoliyhteydestä omien vanhempien kanssa. Feikki mikä feikki.

    • Kaalomiäs

      no sen verran tiijän sanoan että se kellä oli naamassa tatuointi oli kaajeita..

      • kesä.lädy

        Nauraa saa teille tinaleille, ja aloittaja puhui ihan asijaa, mikäli asija oli totta, niin ei voi kuin tuntea häpeää heidän puolestaan. Häpäisevät oman kulttuurinsa


    • Anonyymi

      Hei sinä ketä oot kirjottanu alavuden kaaleista puhut vaatetuksesta ja käyttäytymisestä. nii miten uskallat puhua omias. Tule suun eteen puhumaa oo sitte ketä oot meillä on käyttäytyminen tallella kato sinä miten on teillä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe