2kk naimisissa, onko enää toivoa??

ihmettelija5123

10kk ollaan tunnettu vaimon kanssa. Hän oli tutustuessamme tosi tarkka arvoistaan, ei seksiä ennen avioliittoa, hän ei voi edes kävelyllä valita suuntaa koska miehen kuuluu päättää kaikki. Kuinka mies perheen pää ja hän haluaa kunnioittaa ja antaa aina lämpöään ja rakkauttaan.

Sit ku oli kihlauduttu. Juttelin ajatuksiani ja hän ei tykännyt, ilmoitti vaan jäähyväiset sit että hänen täytyy ajatella itseään, sori, turha odotella häntä, ja kerto uusista elämänsuunnitelmistaan . Ja parin päivän päästä ilmoitti ettei voi elää ilman mua ja kuinka rakastaa.

Ennen häitä ei halunnut jutella muuten kuin kertoa mitä haluaa, miten paljon rahaa mun pitää antaa(maksoin yksin häät käytännössä) ja mistä hän ei pidä. Mun ei antanut jutella, alko vaan kattoa telkkaria tai sano ettei kiinnosta. Sanoi ettei oo aikaakaan, ku työmatkat niin pitkät vaikka asuin sen työpaikan vieressä, mutta niin tarkka arvoistaan ettei edes nukkua voi samas asunnossa ennen kirkkohäitä. Viikonloppuisin vaan jaksoi nähdä ja sillonkaan ei paljon ollu aikaa. Lupas et kaikki muuttuu häiden jälkeen!

häissä ei juuri edes noteerannut mua paitsi papin edessä. Illalla nousi kuume mulle, 38,5 astetta ja olin huonovointisena pihalla. Meni melkeen 3 tuntia kun hän edes huomasi käydä moikkaamassa miten menee. Hyvä kun yöllä pääsin edes portaita ylös niin huonossa kunnossa olin mutta vaati seksiä. Anelin etten pysty nyt ku jokainen liike jyskyttää kipua päässä mutta pakko oli saada jatkaa, "miksei se nyt toimi, koita , työnnä se sinne!"..

Häämatkalla monta päivää meni niissä hänen kohtauksissaan. Jos sattui rannalla tuulemaan niin suuttu ja käveli pois ja oli monta tuntia hiljaa, automatkat kuin ei oltais samassa tilassakaan..tai sanoin jotain josta ei tykännyt ja lopetti puhumisen päiväksi ja sit taas kaikki hyvin.. Puolet ajasta mykkäkouluja.

Ja matkan jälkeen, on jo kolme kertaa jättänyt mut. Kerran. Erehdyin ehdottamaan eri kulkuneuvoa kotimatkalle joka ois maksanu 2 euroa enemmän ja raivostui (vaikka mä maksan kaiken omista rahoistani meille) kuinka idiootti mies olen kun tuhlaan perheen rahoja(ja edelleenkään en ole ostanut mitään ylimääräistä paitsi hänen pyytämiään asioita) ja kerto että eroaa, jättää mut ja ei tule ikinä asumaan mun kanssa. Ja jatkoi vielä vartin päästä että tiedätkös mitä, hän tiesi jo ensi suudelmasta että oon väärä mies. Halus hakea tavaransa. Asunnolla sit monta tuntia vaan oli eikä noteerannut mua ja illalla vaan kuuli että saamme vieraita ja käski mun olla iloinen ettei hän jätäkään mua.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OooolaLaaaa

      Kuulostaa provolta mut jos on totta, olet löytänyt aidon prinsessan :) oikean draamakuningattaren :)

    • Onnea valitsemallasi tiellä! ;-)

    • ihmetteli5123

      Sanoin silloin että näillä asioilla ei pelleillä, että oon kertonut että noilla voi mua satuttaa pahiten ja lupasit ettet ikinä tee sellaista. Hän vaan mietti hetken, "sillon en tarkottanu sitä mut nyt lupaan etten tee enää" kerroin että oon tosissanu että tän suhteen hän on nyt heikoilla jäillä. Ja hymyili vaan siihen kuin ois joku vitsi ollut.

      Meni vähän aikaa, katseltiin asuntoja, yhdestä hän tykkäs mut mä en. Siitä suuttui niin että käveli pois, ja parin päinän päästä hänen vanhempansa ottivat yhteyttä että miksi tytär on heidän luonaan eikä mun kanssa. Anelivat mua soittamaan ja pyytäään takaisin. Ei tullut siltikään. Vasta kun isä toi autolla kiukkuisen ja katsetta välttelevän naisen kotiin, hän palasi muttei selvästikään omasta halustaan ja taas mun oli puhuttava saadaksemme keskusteluyhteyden takaisin.

      Ja nyt muutama päivä sitten, aamusta olin kertomassa tärkeää asiaa. Keskeytti mut vaan ettei halua kuulla. Sitten hetken päästä hän ei jotain ymmärtänyt, kun ei ollut halunnut kuunnella, ja sai taas raivarin. Kertoi ettei aio elää mun kanssa, se on nyt selvä, hän olisi ilman mua voinut löytää paremman miehen joka on uskonnollisempi, että hän elää loppuelämänsä vanhempien kanssa. Että ei halua enää yhtään mitään.

      Pysyin rauhallisena ja kerroin että on aika normaalia ettei ymmärrä toisiaan jos ei koskaan jutella, että oon aina valmis keskustelemaan ja voin jopa hommata terapeutin tai papin jos niin olisi helpompaa hänelle keskustella yhdessä. Siihen totesi että ei häntä edes kiinnosta korjata asioita eikä ole kiinnostanutkaan, ettei koskaan oo halunnut mennä naimisiin ja siksi kohtelee mua niin, että mites nyt tehdään.että elämä on tuhoutunut.

      Mulle riitti, sanoin että selvä, jutellaan meidät vihkineen papin kanssa ja hänen vanhempiensa kanssa mitä kävi ja lähden sitten. Siihen totesi että, ei kerrota vielä, hänellä huono olo, myöhemmin.

      Ja illalla sit tuli Yhtäkkiä sanomaan että anteeksi, ei tarkoittanut, haluaa aina olla mun kanssa.

      Nyt en vain taipunut heti vaan oon ottanut vähän etäisyyttä niin hän yhtäkkiä halunnut jutella, selittänyt syitä miksi kävi niin ja sanoi niin, että jos mun hiukset ei ois ollut pystyssä ku heräsin ni ei ois tapahtunut tätä ku se ärsytti häntä..! Yms..kuulemma hän ei oo ollenkaan tuollainen persoona oikeasti vaan vain olosuhteet ovat nyt tehneet hänestä sellaisen.

    • ihmettelija55123

      Ja nyt oon ollut aikalailla ajatuksissani. Miettinyt että onko mun järkeä jatkaa tätä. Mä oon laittanu itsestäni kaiken peliin, kaikki rahani, antanut anteeksi ja koittanut tukea, maksanut hänen mielensämukaiset häät,häämatkan, asunnot, kaiken, hoitanut paljon asioita, yrittänyt jutella ja saanut vain tylyjä kommentteja, pois kävelyä, kommentteja kuinka ei muuten edes tykännyt koko häistä enkä oo mitään tehnyt. Kysyin yksi päivä että mitä hän muuten kokee antavansa "perheellemme" kun multa niin paljon vaatii ja kritisoi, ja meni hiljaiseksi ja alkoi selostaa syitä mistä ei oo tykännyt jonka takia häneltä ei mitään kuulu odottaakaan.

      Nyt selvästikin ollut huolissaan siitä etten oo häntä halunnut lähestyä viimeisimmän raivarin jälkeen. Eilen jopa pyysi mua kertomaan ajatuksiani, ja sitten myönsi että hän ollut kauhea mutta nyt tästä hetkestä hän muuttuu täysin ja alkaa käyttäytyä hyvin, ja kunnioittaa mua ja kuunnella mua.

      Koitin kysyä että miten se tapahtuu, miksi nyt muuttuisi eikä osannut sanoa kuin että näin se on.

      Unohtui muuten mainita että ei oo suudeltukaan maaliskuun jälkeen, kääntää vaan poskea ni lopetin jo yrittämästä kauan sitten. On 10kk jälkeenkin kuin vieras ihminen.

    • zxcmg

      Ei voi kuin ihmetellä, että miksi vielä jaksat tuota? Ja minkä ihmeen vuoksi olet edes sekaantunut tuohon naiseen? Kai se rakkaus on täysin käsittämätön asia tai sitten tuo teidän suhde on pelkkää mielenvikaisuutta. Joka tapauksessa, tuon naisen on saatava selville, mitä hän oikeasti haluaa elämältään ja sinun kannattaa miettiä, että miksi ylläpidät tuollaista suhdetta.

    • ihmetteluja55123

      Hän puhuu paljon siitä kuinka haaveillut aina Sveitsiin tai saksaan muutosta. Ja toivoo että mä ostaisin sieltä kiinteistön. On itse Ukrainalainen.

      Hän valittaa ettei meillä ole mitään kiinnostuksen aiheita yhteisiä. Mutta pointti on siinä ettei häntä tunnu mikään kiinnostavan paitsi itsensä. Kuulemma ei välitä puhumisesta, ei liikunnasta, ei luonnosta, ei tarvitse eikä halua ystäviä, ei kiinnosta oikein muu kuin käydä töissä ja kattoa telkkaria, facebookia tai instagrammia ja ottaa itsestään kuvia ja shoppailla vaatteita meikkejä ja hajusteita. En tiedä minkälaista miestä oikeen kuvittelee löytävänsä ilman mua joka nyt noista asioista on niin kiinnostunut ja rikas ja sveitsiläinen ja älykkäämpi ja mitähän vielä.

      Niin ja tulevista lapsistaaan puhuu aina. Kuinka mun pitää hankkia sitä ja tätä ja asua siellä jotta lapsilla tulee hyvä elämä. Ei yhtään ymmärrä sitä ettei tuon luonteisen äidin kanssa lapsilla ole hyvä olla missään maassa. Tai kuinka voi muka olla äiti jos ei siedä ollenkaan yllätyksiä ja sitä ettei asiat mene oman tahdon mukaan vaan käyttäytyy kuin uhmaikäinen kakara. Ja ikää jo 26v

      Puhuu kuinka kaunis hän on, ja että olen ollut niin onnekas saadessani niin kauniin vaimon. Kerran sanoin leikilläni hänen näyttäneen suomalaiselta naiselta ja totesi että on paljon kauniimpi kuin suomalaiset!

      Häämatkalla alkoi kertoa että parisuhteessa tärkeää että nainen tasokkaampi kuin miehensä. Että hänellä oli orastava suhde komistuksen kanssa joka oli kuin supermalli ja päätti lopettaa suhteen koska se oli väärin, ja että onneksi meillä tilanne on oikeinpäin..
      Tuntuu vain usein että häneltä puuttuu kaikki empatiakyky, ymmärtää että mun tarpeeni on ihan yhtä tärkeitä kuin hänen. Ei todellakaan kohtelee toisia kuten itseään haluaisi kohdeltavan. On silti niin kovin huolissaan siitä etten käy joka sunnuntai kirkossa, kuten kunnon kristitty vaikka mun mielestä paljon oleelliseempaa on se miten oikeasti elää, kohtelee ihmisiä ympärillään, vrt. Hän itse jo kahdesti kirkon jälkeen jättänyt mua satuttanut kovin ja puhunut ettei lupauksilla ole väliä, tärkeintä ett istuu kirkossa ja silloin meidät palkitaan ja saadaan hyviä asioita elämäämme. Mulle taas se on mitä suurinta tekopyhyyttä että puhuu raamatusta ja ehdoton kirkossakäynnistä mutta ei itse kunnioita puolisoaan, avioliitto lupaustaan, kohtelee muita ihmisiä tylysti, sanoi itsekin että ajattelee aina ensin itseään ja arvio ihmiset tulotason mukaan turhiin ja huonoksi seuraksi. Kuulemma en saisi tuhlata aikaa köyhiin kavereihin yms. Suoraan sanottuna ihan karsean tuntuisia juttuja

      • SlaavilainenKaiho

        "Slaavilainen" mentaliteetti.

        Ihan oikeasti, luuletko että se loppuu ja muija muuksi tuosta muuttuu? Vedä jo johtopäätökset.


    • ihmettelija55123

      Ja nyt sit ku sanoin hetki sittrn että mielummin suomeen muutan takas kuin saksaan, niin kertoi että OK. Ja innostui pian että hei, luki nyt netistä että suomessa on meri, tiennyt sitä ja nyt haluaakin.

      Sano että katsotaan yhdessä minnepäin suomea, ehdin availla karttaa ja ilmoitti sit että asunto mun pitää hankkia Helsingistä, ja ostaa sieltä talo, muu ei käy! Sanoin että miksi, ethän ole edes käynyt maassa, mutta kertoi asian olevan näin. Sanoin että siellähän talotkin moninverroin kalliimpia, mutta hän totesi että mitäs sitten, voithan ottaa pankkilainaa vaikka miljoonan ja maksaa loppuelämän! Että tästä ei keskustella, on kuullut että sveitsissäkin tehdään niin!

      Kertoi myös ettei aio sitten opiskella suomea, ei näe mitään syytä siihen, vain 5 miljoonaa ihmistä! Ja ei sitten tee mitään huonoja töitä, ei taatusti siivoa tai supermarketissa, vaikka saisi 3000 euroa niin parempi jäädä hänen kotiin.

    • sinkku40-

      Miksi menit naimisiin maailman hirveimmän naisen kanssa. Et tunne sen kaikkia oikkuja, kuulostaa aika huonolta suhteelta. Ei muuta kun eropaperit vetämään.

    • mitäs_hätäilit

      Sitä se teettää kun alle vuoden tuntemisen jälkeen menitte naimisiin. Ei voi muuta kuin nauraa. :D

    • ihmetteluja55123

      Miksikö? Alkuun oli niin erilaiset puheet! Ei itse asiassa edes puhunut rahasta, yllätyin kun ei edes kysynyt mun yrityksestä mitään! Puhu kuinka hänestä hölmöä maksaa häistä paljon että tärkeintä merkitys.

      Kylpylässä kun kävimme, kysyin kokeeksi porealtailla että oisko kiva jos ois talo jossa ois tällainen allas, siihenkin totesi että ei tarvitse, vähemmälläkin pärjää, voidaan käydä kylpylässä jos halutaan luksusta! Hienoista autoista sanoi että tärkeintä että auto toimii.

      Ja kuten sanoin, oli tarkka arvoistaan mutta ne vaikuttivat hyviltä, puhui paljon raamatusta ja rakkaudesta, perheestä, onnesta yhdessä, suuteli ihanasti, kertoi Haaveistaan että oltais yhdessä autiolla saarella tms. Ja kuinka tietää että onni on kiinni itsestämme ja tietää että vaimon kuuluu kunnioittaa miestään ja kuunnella, pitää hyvää huolta ja kaikki järjestyy. siinä sitten katsoin että kerrankin tyttö jonka kanssa voisi elellä ja kasvaa yhdessä kun on molemmilla asenne kohdallaan että yhdessä päätetään rakastaa toiaiamme.

      Mut naimisiinmenon jälkeen kaikki muuttu. Sano jopa kylpylässä että hän uskoo että teen rahaa että saadaan tällaset altaat, eikä muistanut mitään edellisiä puheitaan. Häihin meni multa kaikkiaan hänen 2v palkkaansa vastaava summa, josta ei hän eikä perheensä maksanut vaikka olivat vain Hänen suvulleen. Kuulemma rahat oli vähissä koska He ostivat naisen nimiin sijoitusasunnon niin siksi näin. Ja totesi useasti että on lapsesta asti päättänyt mitä häissään pitää olla ja jos en Halua sitä kaikkea maksaa ni parempi olla menemättä naimisiin. Alkoi näyttää porscheja kadulla että teepäs töitä kovasti ni saadaan tollanen.

      Jälkeenpäin kuulin veljeltään ohimennen että tiesi mun firman nettisivutkin, että oli nainen jostain onkinut esille netistä tiedot ja perheen voimin tutkittu mutta multa ei ikinä edes sanallakaan kysynyt firmasta tai tuloista, ja sain sen kuvan että häntä ei moiset asiat kiinnosta. Ja jotenkin tuntuu että se ollut tarkoituskin

    • ihmettelija55113

      Hän arvostaa ihmisistä Victoria Beckhamia ja Prinsessa Catherinea, heillä kuulemma täydellinen elämä: kauniita, rikas mies, kuuluisia, paljon rahaa, iso talo, ja lapsia.

      Alkaa Vaan nyt tulla mulla se vaihe etten enää tiedä riittääkö se vaikka kuinka yritän jos toinen on vastuuton itse omista käytöksestä ja olettaa että miehen tehtävä on vain antaa huomiota ja maksaa kaikki ja olla samaa mieltä kuin hän. Ja syyttää minua kaikesta siitä mitä itse on ja tekee. 7 kuukautta olen niellyt tätä, henkinen ja fyysinenkin terveys alkaa jo rakoilla. Suorastaan kettumainen tilanne

    • järkikäteen

      Vaadin parempia provoja! Ellei tämä ollut provo niin hyvä mies etkö huomannut minkälaisen diilin olit tekemässä ennekuin oli liian myöhäistä? En viitsi edes sääliä noin tyhmää ihmistä.

    • dasvidania

      No mikä pakottaa jatkamaan... kostaako sukulaismiehet jos eroat :D Meinasin jo kysyä että otitko venäläisrn naisen, no ukrainan kulttuuri ei paljoa eroa venäjästä.

      Ehkä sait hyvän opetuksen noista naisista nyt, todellakin noissa maissa miehen kuuluu elättää naisensa. samoja ne on virossakin. Ota vaikka thaimaalainen seuraavaksi kokeiluun jos ei suomalainen tasa-arvoinen suhde innosta. Ei varmasti tule tollainen kusipääkasvatus sielläpäin maailmaa kuuloonkaan.

    • Marga-Reeta

      JOS kaikki kertomasi on totta, niin olet tullut huijatuksi.
      Elämää nähneenä iäkkäänä naisena voi sanoa tuon täydestä sydämestä.
      Sinua jallitetaan mennen tullen. Morsiamen oikkuilun ainoana tarkoituksena on saada sinut psyykkisesti hämmennyksiin.
      Mitään muuta syytä mielialan nopeiden muutosten takana ei ole kuin sinun eliminoimisesi psyykkisesti lamaantuneeksi.
      Nämä morsion puheet "kristillisistä periaatteista, uskonnollisuudesta, Raamatusta" voit täysin katsoa puppupuheeksi. Se ON pelkkää näytelmää ja harhautusta.
      Sisimmässään morsiosi nauttii tilanteesta ja sinun kiusaamisestasi kaikilla venkoiluillaan. Et ole jämäkkä, vaan ihan naisen vietävissä nyt.
      Naisesi henkinen sivistystaso ei ole korkea, eikä hän psyykkisestikään ole muuta kuin valitettavasti kasvanut kieroon. Hän ei muutu.
      Olet ollut helppo uhri kiltteytesi ja hyväuskoisuutesi vuoksi. Kiltteys on mitä ihanin luonteenpiirre, mutta kiltteyden alle on syytä kasvattaa jämäkkä runko. Ei saa alkaa toisen kynnysmatoksi ehdoin tahdoin.
      Morsiamesi ei koskaan tule tekemään "sovintoa", vaan tehtailee oikutteluillaan kaiken lävitse, mitä ikinä hän tahtookaan. Sinut hän ajattelee vain välineenä omaan hyvinvointiinsa. Olet pelkkä työkalu, käsikassara.
      AINOA, mistä morsiamesi on kiinnostunut: raha ja helppo elämä ja sinä orja-elättäjänä".
      Jos olisit poikani, käskisin sinut välittömästä koto-Suomeen.
      Ainoa viisas ratkaisu, jolla vielä voit pelastaa elämän itsellesi, on suoriutua saalistaja-morsiamesta eroon mitä pikemmin.

    • itäontuttu

      Vaatisi hyvin tiukkaa asennetta ja kouluttamista, että saisit tuosta naisesta hyvän puolison ja että hän alkaisi kunnioittamaan sinua, mitä hän ei selvästikään tällä hetkellä tee.

      Vaikutat itse aika kiltiltä ja tasa-arvoisuuteen tottuneelta tyypiltä, voin kuvitella että on hankala olla tilanteessasi, sillä ns. perinteisiä arvoja ja miehen johtajuutta kunnioittava naisesi käytännössä kaipaisi hyvin erilaista otetta ja asennetta. Kun et aseta hänelle selkeitä rajoja niin hän tekee ja sanoo mitä haluaa, ja tämän päälle syyttää sinua kaikesta.

      Ja kertomasi perusteella vaikuttaa, että tämä nainen ei kaiken vaivan ja kouluttamisenkaan jälkeen välttämättä olisi kovin rakastava. Ukrainassa on hyviä ja huonoja naisia niinkuin täälläkin, mutta olet nyt mennyt kimppaan huonomman kanssa. Taitaa olla kovin hyvännäköinen, en muuten keksi miksi aikaa kulutat hänen kanssaan.

    • NakoalaTulevaisuuteen

      Mulla on vahan samantapainen kokemus. Oltiin seurusteltu muutama kuukausi kun mentiin kihloihin. Sain tyopaikan Australiasta ja han halusi muuttaa sinne mutta oli vahan arka jattamaan tyopaikankan stadissa. Tuli kaymaan Sydneyssa pari kertaa ja valitti ettei rahat riita. Kavin Suomessa ja huomasin etta oli nukkunut muiden miesten kanssa ja jopa joku soitti hanelle kun olin hanen asunnossa. Totta kai kielsi kaiken ja viel halusi menna naimisiin ja aloittaa yhteiselaman. Kaikki oli siita kiinni etta olen insinoori ja hyvapalkkainen, talla hetkella raha tulee noin kymmenen tuhatta euroa puhtaana kateen joka kuukausi ja han saa sellaiset vajaat kaksi tuhatta euroa. Sanoin etta se loppuu jos nukkuu viela muiden kanssa. Tuli veila kaymaan Los Angelesissa kun muutin sinne asumaan. Ei halunnutkaan enaa sellaista mukavaa elamaa kun huomasi miten suurin kaupunki Los Angeles on ja taytyy ajaa autolla joka paikkaan. Itku silmassa lahti viimeisen kerran ja sen jalkeen muutin puhelinnumeron ja muutin uuteen taloon ettei saisi minua kiinni. Sain tietaa muutaman kuukauden paasta etta oli niin korvia myoten rakastunut minuun ja nyt ei tiennyt miten minuun saisi yhteyden, oli ottanut yhteytta siskooni siela Suomessa. Halusikin loppujen lopuksi pelata leikkia ja vaikeasti tavoiteltavaa mutta ei ymmartanyt etta rakkaudessa ei leikita enaa aikuisten taholla. Asun yksin kuuden makuuhuoneen talossa ja tallissa on kolme autoa joista kaksi on avoautoa ja muutaman tuhannen pyoria on kaksi. Uima-allas ja miljoonan dollarin nakoala merelle. Leikkikaa tytot vaan suhteillanne ja menetatte hienoja tilaisuuksia miesten kanssa, mina olisin mennyt naimisiin ja kasvattanut hanesta kulttiripiirien ihmiset mutta ei halunnut myontaa rakastavnsa minua ja ei avautunut tunteissaan. Olen useasti miettinyt miksi naiset leikkivat suhteella ja menettavat kaiken??

    • Lopputili.riittää

      En haluaisi sanoa tätä, mutta ota järki käteen ja anna sille lopputili heti. Eli pelasta itsesi. Mikäli tuossa on koko totuus ja se oikeasti pitää paikkansa eikä ole yhden näkökanta, jota muuteltu niin olisin laittanut itse eron vireille kauan sitten. Yksinkertaisesti kohtuus kaikessa, myös ahneudessa. Tekeekö naisesi mitään töitä vai onko niin, että sinä juokset henkesi edestä ja kun hänellä on tylsää päivät niin hän sitten katselee ajankuluksi noita luksustuotteita.
      VOithan sanoa kun ehdoittaa kyseistä hankintaa, että eihän siinä mitään, sen kun ostat, mutta omillasi. Ellei ole tuloja, ei ole varaa valittaa kovinkaan paljoa.

      Sinulle ahkera poika pienenä vinkkinä, nosta vero prosenttisi mahdollisimman korkealle, niin että rahaa ei jää kuin pakollisiin menoihin, niin neiti osaa lähteä itse. Tämä sen vuoksi, että kun on avioeron aika, niin saat myöhemmin veronpalautuksena maksamasi ylimääräiset verot takaisin.
      Venäläisessä kulttuurissa kaikki on isoa ja hienoa ja sen pitää olla ainakin puolet parempaa kuin naapurilla ja naiset eivät tee töitä vaan ovat enemmän sellaisen palvonnan kohteena. Tämä on maan kulttuuri, johon he ovat kasvaneet ja hän odottaa sinulta selvästi oman kulttuurinsa toteuttamista.

      Mitä nopeammin toimit, sen enemmän säästät ja sinulla on vähemmän ongelmia. Tyttösi on kietonut sinut pikkusormensa ympärille ja tanssittaa sinua mielensä mukaan.

      Hyvä parisuhde on kuin yritys, jonka eteen molemmat tekevät töitä ja se kannattaa.
      Tuossa sinun tapauksessasi tuo ehto ei toteudu, joten yritystaloudellisesti se on järjen vastainen asia. Vertaan yritykseen siksi, että yritys se on kotitalouskin. Ja kotitaloukset taas tekevät päätöksen, mitä markkinoille tuotetaan.

      Tuolta lopputililtä vaimosi eivälty kuin yhdellä tavalla, alkaa tekemään ja paljon töitä. Tuo ulkomaille muutto ei ole mikään ratkaisu, se on vedätystä ja sinun saamista pois vakiotyöpaikastasi. Niin, oli tilanne mikä tahansa, älä vaan irtisanoudu vaan pidä työpaikkasi, koska sinä kuitenkin joudut ostamaan hänet ulos. Mutta jos haet eroa nopeasti, voit vedota siihen, että hän on käyttänyt sinua hyväksi ja avio-oikeutta ei ole vielä syntynyt, koska yhdessäelonne on kestänyt alle kaksi vuotta. Juridisesti sinun tulee vedota siihen, että hän on mennyt avioon kanssasi hyötyäkseen sinusta taloudellisesti. Tämä sinun on pystyttävä todistamaan. ELi tulosta tiliotteet valmiiksi ja muut tosiasiat, joilla todistat faktat. Muuten sinulle tulee erittäin kalliiksi.

    • Kilttis

      Eikö tutustuminen pitäis olla se tärkeintä kun valitaan kumppania ettei saa sikaa säkissä. Ostit arvan etkä voittanut ja nyt kaduttaa kun oliit voinut tehdä toisin.

    • 196

      Troooolli

    • Nääonnäitä

      Tsemppiä vaan nää on näitä:-)

    • psykopaattiko

      Kun alat seurustella ulkomaalaisen kanssa olisi syyt atsekata hanen lapsuutensa ja kasvuymparistonsa, se tekee suuren vaikutuksen miten henkilo varttuu. Tietamattaan voi alitajuisesti kohdella sonua huonosti koska on huonoja kokemuksia lapsuudesta, ei valttamarra etta olet todella erilainen ja hyva ihminen. Tama on psykologian perusteita, jos han kayttaytyy talla tavalla et voi hanta muuttaa koska lapsen ahankittu epavarmuus ja kokemuksen kantavat koko elaman jos ei niita saa muutettua jo nuorena mika on noin 10 ikavuoden paikkeilla. Ota toinen nainen hyva mies ja unohda hanet.

      • 48742

        Psykopaatti varmaan, mutta psykopaatiksi ei tulla -- psykopaatiksi synnytään. Psykopaatti ei voi itselleen mitään, eikä haluakaan voida.


    • viisaskin

      Ei todellakaan ole toivoa.Hän on henkisesti epästabiili ja jälkeenjäänyt?Eroa ennenkuin olet liemssä elatusmaksujen kaa.

    • Iskikö analysointimies taas?

    • Höpödis

      Voi mitä vedätystä katselet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe