Se on miehellä elämä pilalla jos pieni kalu

tietoviisasmies

Oon nähny painajaisia ettäolisin syntynyt pienikulliseksi. Se ois ollu kättelyssä elämä pilalla Ei auttais statukset eikä valta eikä mammonkaan. Kyllä se on miehellä tärkeintä että on iso kulli.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnetärkein

      Eikä ole. Iso voi olla kauniin näköinen, mutta parhaimman tunteen olen saanut pienellä. Mitä tekee isolla kalulla jos muu ei miehessä miellytä.

      • samatäällä

        Samoin liian iso kiristää, joten sopivan pieni kalu on nautinnollisin. Sen sijaan liian pienestä ei tule nautintoa.


    • Mietteitä_

      Miksi aina puhutaan isosta tai pienestä? Entäs normaali? Kyllä asennoilla voi kikkailla ja lipsutella naista samalla sormettaen, orkut taattu ja moni squirttaa jos osaa tekniikan. Yhä harvempi nainen ei saa yhdynnässä orgasmia. Klitoris orgasmi useimmilla helppo saavuttaa. Moni mies vaan lopettaa hommat kun on itse tullut, nainen jää kylmäksi. Itse nautin kun nainen kouristelee ja vuotaa kuin järvi kun nuolen lassien lailla ja sormetan. Tämä siis jos ei laukea aktin aikana. Testattu on myös leluilla ja vihanneksilla, eli ei se isompi tykki takaa orgasmia naiselle. Moni sanonut että tuntuu iso vehje tai iso "esine" vaan epämukavalta. Toki paksuutta saisi Suomalaisten kepeissä olla lisää. Mutta ei näille asioille voi mitään.

      Aika moni stressaa vehkeen koosta tai vastaavasti naiset rintojen koosta. Parisuhteessa näillä ei ole juuri mitään merkitystä, jos tietää että nainen voi saada räjähtäviä orkkuja myös muutenkin kuin yhdynnällä. Asentoja on myös sellaisia missä pääsee pienemmällä vehkeellä varsin syvälle. Mielummin pienemmät kiinteät rinnat kuin roikkurinnat tai täytetyt. Sportti mimmeillä yleensä täydelliset. Lihaskuntotreenillä pystyy myös vaikuttamaan rintojen ulkonäköön, oman kehon rasvaprosentti ehkä tärkein. Eli jos vetää kondiksen todella kireäksi, pienenee rinnat nopeasti.

      Pääasia on kuitenkin naiset, että pitäkää alakerta posliinina, niin nälkä pysyy jatkuvana. ;)

    • Se on miehellä elämä pilalla jos on lyhyt. Jos mies ei muuten miellytä(pituus) niin millä helvetillä sitä kalua pääsee naiselle näyttämään? Naista ei yksinkertaisesti kiinnosta.

      • miten-

        Minkä kokoinen mulkku sinulla on (pituus/paksuus) ?


    • tätäseon

      isovittusten propagandaa.

    • LKFmnewlkflkewfe

      Voisin jopa olla samaa mieltä. Nimittäin ainakin itseä on kantanut isovarusteisuus hyvin pitkälle - voin olla rahaton ja naiseton, voi mennä paskasti ja elämä vetää vituralleen ja tuntuu että kaikki on helvetin väärin -mutta on aina se viimeinen virnistys kun kaivaa elimen esiin ja toteaa että tässä asiassa ei ainakaan ole mitään ongelmaa.

      Vaikka en mikään kummoinen naistenmies ole eikä pelkällä munankoolla naisten suositta ja huomiota saavuta - niin kun saa leidin köyrättyä sänkyynsä niin tietää että tästä eteenpäin homma muuttuu paljon helpommaksi. Kun on isomunainen ja kerran saanut, niin saa aina niin paljon kuin haluaa. Ja se miten nainen hullaantuu isosta kalusta ja miten nautinnolla suhtautuu asiaan ... se tuo aina ja taatusti hyvän mielen eikä tarvi pohtia onko kelvannut naiselle tai onko se ollut hyvää kun mimmi loistaa kuin hangon keksi ja kerjää hetken päästä lisää.

      En vaihtaisi rahaan, en autoon enkä asuntoon. Vakuutuksen tälle voisi ottaa, on sen verran oiva ja kelpoisa kapine.

    • Eräkettu

      Itellä on aika iso molo ja oon törmänny ämpärivittuihin...

      Kivan tytön tiukka vähän ajettu pillu on kaikista kivoin.

      Ei tollanen keski-ikänen ruskettunu aurinkorantojen julkkis spermapankki veä vertoja nätille nuorelle tytölle ja hänen tavaralleen.

    • Eräkettu

      Jotenkin tuo molojen vertailu yleisissä suihkuissa on tullu Suomeen homahtavien ulkkiksien mukana.

    • hmm..1

      Se riippuu mitä laittaa elämänsä tavoitteeksi.

    • kuilussa

      Se on kyllä tosi kuin vesi. Isomunainen pitää miehen olla, muuten en vilkaisekaan, Ja sitä pitää osata käyttää niin, että huudan: aah, aah, vielä lisää, aah, syvempään...

    • tiputiipii

      No oho.

    • Nysänäikuisesti

      Mä taas olen syntynyt pienikullisexi ja elämäni on ollut pilalla siitä lähtien, mistään ei ole tullut mitään ja vain sen takia että pilini on vain kymmensenttinen, kuin pikkupojan pippeli, voi voi tätä elämän kurjuutta, oispa mullekkin kasvanut sellainen oikea johnholmes kokoinen jättimulkku niin kyllä elämä ois ollu ihanaa ja ylpeänä olisin ollut alastomana mahtikulli jalkojen välissä heiluen. Eikä auta vaikka kikkelini seisoo herkästi niin se on naisten mielestä vaan lliian pieni, sanovat että mikäs se siinä ja juoksevat nauraen pois…

    • forever3425

      voe voe sinnuu poeka. kyllä sillä ei luonnonjatkuvuuden kannalta ole mitään väliä onko siul iso kalu ellet jälkeläisii kykne tekemään. se pillunkutittelu on vasta toissijainen tarkoitus naisessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe