Kiitos sinulle mies

Muistelija68

niistä viidestä kuukaudesta v. 2009 jolloin sain olla onnellinen. Sen tunteen kun saisin takaisin, kokea uudelleen. Elämä määräsi kuitenkin toisin.

12

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HelläOri2010

      Kiitos sinulle nainen
      Niistä viidestä kuukaudesta (elokuu-joulukuu) v.2010 jolloin sain olla kanssasi ja olin todella onnellinen. Niinpä...kumpa saisin kokea sen tunteen uudelleen kanssasi.

    • Muistelija68

      Niin sitä kesti maaliskuun puolivälistä elokuun puoleen väliin 2009... elämäni parhaimpia aikoja

      • HelläOri2010

        Mielenkiintoista, että melkein sama vuosi ja saman kestoinen aika....ja kummallakin vielä elämän parhaita aikojakin :)


      • HelläOri2010

        7.12 tulee kuluneeksi 5 vuotta, kun viimeksi tavattiin ja olet edelleen lämpimästi mielessäni KaunisTammani ;)


    • kukasoletkaan

      Kerro lisää sillä nyt kuulostaa tutulta.

      • HelläOri2010

        Tarkoitatko AP:tä? vai....


    • Hiemaniltatunnelmia

      Otetaan häly viitonen. Venäläinen puulaaki näytelmä kattokruunulla. Sinulla on mahdollisuus. Tulee ilta. Lepäät. Kiitos. Sinä. Minä. Me kaikki. Suuri Venäjä. Rauha sielulle. Otetaan suomalainen versio. Heräät. Huudat apua. Vanha väinämöinen lausuu edessäsi osaa. Mietit mitä osaa? Alkaa naurattaa. On näköjään vanhan klassikko väännön aika. Olet jurrissa. Käännyt ympäri. Alkaa naurattaa. Sanot olevasi. Sitten sanot mä todellakin tarkotan tätä. Että mä oon. Sulle sanotaan turpa kii. Nouset ylös. Riisut housusi. Olet tai olen hiljaa. Joku savolainen tuo jotain esinettä sinulle. Hän pysähtyy. Alat nauraa. Loppu on jotain perus vetoo alakuutosella. Maailma tuhotaan tyyliin. Yksi hevonen halutaan jättää eloon. Uusi sukupolvi hevosia heittää maksa kuutosella hyvät jutut. Se oli mun versio. Kiitos sinulle mies otsikkoon. Suomalaisen perus näytelmän perus nimi on palat helvetissä. Tämä on huumoria.

    • Hyväheittokuutonen

      Toinen illan veto. Olen kuitenkin suomalainen. Otetaan varjopataljoonan tarina. Raatokärpäset eivät ehtineet paikalle. Tässä näytelmässä maailman ihmiset otetaan hallintaan. Heistä tehdään koneita. Yksi suomalainen huomaa, että kaikki muut ovat kykenemättömiä hallitsemaan itseään. Tää suomalainen on saanu järkensä. Hetken mietittyään hän jatkaa samaa menoa, kuin ennen. Tämä on illantabu, varsa kuutonen. Suomalainen versio samasta. Yksi makaa peltoaukealla ja nostaa päänsä. Hetken katsottuaan ympärille laskee päänsä takas. Peittääkseen naurunsa alkaa rallattelee mitä sattuu mieleen tulee. Kiitos

    • Kahvitunnelmissa

      On illan hyvä hetki ja yks tuli mieleen lisää. Siis klassikko osastojen karkikaartista. Joku hurruukkojen vääntöviisu. Suljettuaan rekisterin. Joku sano, että keski- Euroopassa alko 30- vuotisen sodan loppu osa. Sekoilu loppu siellä. Hihhuli jengi voi lähtee tanssahtelee linnojen edustalle. He kai käyttivät ääniaaltoja, niin että ihmiset menettivät järkensä. Hihhuli jengi lähti merkistä tanssii linnojen edustalle merkistä. Satua nyt mutta tuli vain mieleen. Suomessa on sanonta. Manninen oven välilissä. Siitä sanonnasta tulee jortsut sana mieleen. Heebo jengi sitten ja lopuksi mannaa pistetään hevosen selkää ja palataan haikein mielin kotiin esimerkiksi juomaan kahvia.

      • HelläOri2010

        täh...ei ymmärrä oikein :O


      • muistelija68

        Sain siult tipparin. Kirvelee niin saatanasti.


      • HelläOri2010

        Mun Kaunistammani on vm.62 ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe