vanhan naisen pillu

nokigulli

Koitin vanhan naisen pillua
Yllätyin kun oli aivan märkä. Olisin saanut naida kun mutta vaimo oli samassa junassa kanssani niin en uskaltanut ruveta hommiin. Ei olisi tarvinnut liukuvoiteita.

155

22296

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gghhjj

      Menehän tissiposki äiteen kans pikku kakkosta kattomaan

      • Anonyymi

        Se on yksilöllistä, oon saanut 62v naiselta, ei todellakaan liukuvoiteita tarvinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksilöllistä, oon saanut 62v naiselta, ei todellakaan liukuvoiteita tarvinnut.

        vielä kun saisin erektion...


      • Anonyymi

        Ai teillä on jo katsotte jo samoja ohjelmia. Sinä ville 5v äitis 87v dementikko.


    • vanhapimpsa

      Ei tuon tarvitse satua olla.Minäkin olen vanha,mutta pitänyt pimpsani kunnossa.Se kostuu melkein aina, kun näen joustavavsttisen miehenkörilään ohittavan kadulla ja annan mielikuvitukseni lentää:)

      • Anonyymi

        Haluatko pimpsaan täytettä ja nuolentaa missäpäin asustat


      • Anonyymi

        Oikein Mulla kanssa oon reissuhommisa ja aina otaa eteen.


      • Anonyymi

        Haluaisin nuolla sun märkää vittua että saat orgasmin👍😍👍


      • Anonyymi

        Haluaisin tavata sua ja nuolla sun märkää pillua mun kyrpä seisoo nyt kun luin sun kiihottavaa tekstiä t.vanhempi mies 60 v👍😍👍


      • Anonyymi

        Olis kiva nuolla sun pillua ja nussia 21cm kyrvällä takaa päin. Olisiko kiinnostusta.


    • jijijij

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.........

    • zzxxccgg

      Menkääs tekarijengi 60.sivuille satujenne kanssa

    • anoppini

      Vanhapimpsa on ihan oikeassa. En viitsi kertoa tarkemmin, mutta 76 vuotias anoppini on halukkaampi kuin 50 vuotias vaimoni. Meillä on anopin kanssa 20 vuotta kestänyt kaveruussuhde. Olmme päivittäin tekemisissä aamuin illoin ja 2 viikon välein tykkäämme toisistamme sillai. Olemme molemmat tyytyväisiä tilanteeseen.

      • Vanhapimpsa

        Hyvä tilanne:)Alussa oli varmaan pientä "säätöä"päässä,mutta jos on sujunut mukavasti,mikäs se hienompaa.Anoppi saa eliksiiriä elämäänsä,ilman miehen huoltovelvollisuutta ja varma"tavara"ei stressaa,niinkuin tämä jatkuva etsintä:):)Ja jos vaimosi on viileemmässä vaiheessa,hänkin on varmaan tyytyväinen kun et ole kokoajan "kytiksellä".


      • Moi
        Missä asut? Mä voin auttaa sua


      • Anonyymi

        Katos vaan, mulla ihan sama tilanne, anoppi 76v ja harrastettu seksiä jo noin 4v.
        Yhtä himokasta ja osaavaa naista en ole eläissäni saanut ja ykkösessä ja kakkosessa ei todellakaan mitään valittamista.


      • Anonyymi
        Vanhapimpsa kirjoitti:

        Hyvä tilanne:)Alussa oli varmaan pientä "säätöä"päässä,mutta jos on sujunut mukavasti,mikäs se hienompaa.Anoppi saa eliksiiriä elämäänsä,ilman miehen huoltovelvollisuutta ja varma"tavara"ei stressaa,niinkuin tämä jatkuva etsintä:):)Ja jos vaimosi on viileemmässä vaiheessa,hänkin on varmaan tyytyväinen kun et ole kokoajan "kytiksellä".

        Jep ,aina nuorta saa mutta harvoin tosi vanhaa


    • Anonyymi

      Minulla oli vuoden seksi suhde 55 vuotiaan naisen kanssa ja mikä parasta hän oli aina kostea. Tämä nainen ei ollut tottunut siihen että joku nuolee häntä, mutta opetin hänet innostumaan asiasta. Minulla oli pomona 58 vuotias nainen, jonka kanssa myös tulin kokeneeksi seksiä. Hän oli hieman tiukka alapäästä, mutta miellyttävän kostea, kun jaksoi hieman kieltä käyttää aluksi. Tämä 58 vuotias tuntui aivan nuorelta tytöltä sängyssä. Asia joka minua jäi mietityttämään molempien kohdalla, miksi vanhempi nainen ei tykkää antaa takaapäin.? Jos vielä vastaan tulisi samanlainen tilanne, niin olisin valmis heti

      • Anonyymi

        Olen 54v nainen ja tykkään eri asennoista kuten nuorempanakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 54v nainen ja tykkään eri asennoista kuten nuorempanakin.

        Voisimma jutella messengerissä ja olla yhteydessä miten löydän sua näkisit mun ..urpää ja mä näkisin sun .umppiä miltä kuilostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 54v nainen ja tykkään eri asennoista kuten nuorempanakin.

        Täällä olis 21cm kyrpää, haluaisin nussia sinua vähän joka asennosta ja nuolla sun pillua. Mistä päin olet toivottavasti Porista. Onko muuten ketää naista Porista ketä kiinnostaa 21cm kyrpä ja taitava kieli nuolemista varten.


      • Anonyymi

        Minä olen 48 (ehkä siis keski-ikäinen, en vanha) mutta rakastan kun minua naidaan takaa. Niin että tuntuu. Syvälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 48 (ehkä siis keski-ikäinen, en vanha) mutta rakastan kun minua naidaan takaa. Niin että tuntuu. Syvälle.

        Minä haluaisin nussia sinua takaapäin 21cm kyrvällä ja myös nuolla sun märkää pillua pitkään ja ihanasti ja sitten taas nussia sun pillua. Pori iso kyrpä mies.


    • Varttuneenpi nainen on parempi sängyssä...

      • Anonyymi

        Ihana kuulla😋


      • Haluaisitko tavata?


      • Anonyymi
        1sttimer kirjoitti:

        Haluaisitko tavata?

        Mikä ettei.. hyvä seksi kiinnostaa aina.. tulin juuri Savonlinnasta ja sain hyvää kunnolla 45v mieheltä😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei.. hyvä seksi kiinnostaa aina.. tulin juuri Savonlinnasta ja sain hyvää kunnolla 45v mieheltä😋

        kirjoittele mulle sähköpostiin. suomi24


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei.. hyvä seksi kiinnostaa aina.. tulin juuri Savonlinnasta ja sain hyvää kunnolla 45v mieheltä😋

        Mistäpäin olet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet

        Espoo


      • Anonyymi

        Totta,yli 60vee on vielä soivia pelejä


    • Anonyymi

      Mä olen vajaa 50v mies ja katson paljon alastonsuomi sivua. Parhaat kuvat on just. 45-60v ikäisiä naisia. Eipä siellä paljoa vanhempia ole. Ja kyllä omissa tuttavapiireissäkin ns. parhaat on just tuossa ikäluokassa. No, tää on ehkä moraaliakin, sillä ikähaarukkani on -5v omaan ikään

      • Anonyymi

        Kyllä itsekkin kuulen miehiltä kehuja sängyssä että miten he voivat nauttia aidosti ja ilman aikarajaa.. eniten ihmetystä herättää jos yhtyy pitkään rajustikkin miten nautin siitä ja saan peräkkäisiä orgasmeja😗


    • Anonyymi

      Sama homma täällä. Jotenkin kostun jo lähenevästä naintitilanteesta.
      En nyt niin hurjan monen kanssa ole touhunnutkaan, mutta " saaneet" vanhemmat miehet ovat ihmetelleet miten voi tuntua niin herkulta ja olet tuon ikäinen.
      Tiiä sitä pitäiskö nyt loukkaantua vai olla tyytyväinen:D

      • Anonyymi

        Itse olen miettinyt asiat että vielä pystyn nauttii kunnolla ilman huonoa oma tuntoa.. myös ihanaa nähdä kun mies nauttii täysillä ja antaa kaikensa minulle😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen miettinyt asiat että vielä pystyn nauttii kunnolla ilman huonoa oma tuntoa.. myös ihanaa nähdä kun mies nauttii täysillä ja antaa kaikensa minulle😋

        Sun pitää siirtyy tuumasta toimeen...


      • Anonyymi

        Siis "minkä" ikäinen?


      • Anonyymi

        Mistäpäin rouva on


      • Anonyymi

        Olisi hienoa nussia ja nuolla sun kosteaa pillua, ihan rupes kiihottamaan että tuo 21cm kyrpä rupes seisoa jököyttämmään, täytyy kai vähän helpota ja runkata vehjettä.


    • Anonyymi

      Mikä nyt on kenellekin "vanha". Kumma juttu että nuorena luuli että seksihalut ja kyvyt katoavat vanhempana. Onneksi näin ei tarvitse olla. Itse olen 72 v ja orkut ovat yhtä hyviä ellei jopa parempia kuin nuorena.

      • Anonyymi

        mulla 72v anoppi, kostuu vielä aika hyvin..... ite olen 42.


      • Anonyymi

        Vitun pentu mee päiväunille äitis viereen.


    • Anonyymi

      Mä olen 40v mies ja aina tykännyt vanhemmista naisista 55-65 ja ovat olleet oikein märkiä ja ovat myös halunneet eriasennoissa, mahtavaa kun rehevä nainen ratsastaa ja sit takaapäin. Kiihkeä vanhempi nainen saisi ottaa yhteyttä kalunkova(at)netti.fi

    • Anonyymi

      Nyt lopettakaa nuo kuivista pilluista vanhoilla naisilla jauhaminen. Kovin erilaisia on nuorillakin halut, hormonit, vaiheet.
      Mä ajattelen myös, että kuivuus voi johtua käytön vähyydestä.
      Mun elämässä oli 17 vuotta keski-ikäisenä tosi kuivaa ( ja kiireistä) elämää.
      Nyt eläkkeellä valun vilkaisusta. Sinänsä nuorempaa miestä en tarvitse, mielummin vanhempi. Mutta ikäisilläni miehillä tahtoo olla toisenlaisia ongelmia vaikka haluja olisi.

      • Anonyymi

        He ovat vain kateellisia, sekä vanhemmille naisille, että heidän kanssaan nauttiville :)


      • Anonyymi

        😀:)


      • Anonyymi

        Meillä vai mo 56. Minulla on normikalu 16 ,ja vaimollani on väljä pillu. Se ei puserra, mutta oioi se märkyys ! Se litisee ja lotisee ja polttaa. On sitä hyvä käyttää ja täyttää. Koko käsi ei ihan mahdu. Armeijakaverini käyvät silloin tällöin kylässä ja panemme yhdessä. Heillä on pienemmät kuin minulla, mutta hekin sanovat vaimoni ison pillun olevan maailman paras, vaikka heidän oma naisensa ovat paljon nuorempia. Me olemme kaikki sitä mieltä, että kiima on pillussa tärkeämpää kuin kireys. Toisaalta kavereiden mieltymys voi johtua siitäkin, että vaimoani saa panna niin paljon kuin jaksaa ja kuinka päin vaan - lotisevaan pilluun ei muualle.


      • Olisi kiinnostavaa vilkaista sinua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vai mo 56. Minulla on normikalu 16 ,ja vaimollani on väljä pillu. Se ei puserra, mutta oioi se märkyys ! Se litisee ja lotisee ja polttaa. On sitä hyvä käyttää ja täyttää. Koko käsi ei ihan mahdu. Armeijakaverini käyvät silloin tällöin kylässä ja panemme yhdessä. Heillä on pienemmät kuin minulla, mutta hekin sanovat vaimoni ison pillun olevan maailman paras, vaikka heidän oma naisensa ovat paljon nuorempia. Me olemme kaikki sitä mieltä, että kiima on pillussa tärkeämpää kuin kireys. Toisaalta kavereiden mieltymys voi johtua siitäkin, että vaimoani saa panna niin paljon kuin jaksaa ja kuinka päin vaan - lotisevaan pilluun ei muualle.

        Kuullostaa kiinnostavalta! Varmasti vaimosikin on mielissään kun saa useampaa kalua.


    • Anonyymi

      Minulla on ihana pimpsa, todella nauttiva kostea ihanuus.......ja ikää on....67v😊

      • Moi
        Missä pain olet olen kiinnostunut vanha pimpsa


      • Anonyymi

        Pääkaupunkiseudulla!


      • Anonyymi

        Täällä olisi pääkaupunkiseudulta 36v mies, joka mielellään tulisi tutustumaan ja kokeilemaan sitä kuinka kosteana olet. Mitenkäs sinuun saa yhteyden ?


      • Anonyymi

        Asun Helsingissä kiva olis päästä maistaa.63v


      • Anonyymi

        Niinpä ! Koska keität kahvit?:)


      • Miten sain yhteydet?


      • hevari
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ! Koska keität kahvit?:)

        Vaikka maanantaina keittäsit kahvit olis aikaa koko päivä.


      • Anonyymi

        Kuuleppas, mites mä sulle hevari ilmoittaisin sen kahviajan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas, mites mä sulle hevari ilmoittaisin sen kahviajan?

        nimimerkillä löytyy sähköposti


      • Anonyymi

        Moi olisi ihana olla yhteydessä messengerin kautta nälisin sun märkää pillua ja sä näkisit mun isoa seisovaa .yrpää koko ajatus kiihottaa mua että mun seisoo lanna vinkki miten löydän sua 67 vuotiadäs nainen 2 alkukirjainta ja 2 kirjainta sukunimestä


      • Anonyymi

        Sun pillua haluaisin nuolla että saat orgasmin👍😍👍


      • Anonyymi

        Olisi kiva nuolla sun Ihanaa kosteaa pillua ja sitten nussia 21cm kyrvällä perään. Kiinnostaako. Ootan vastausta kyrpä pystyssä kiimoissani. Samaa ikäluokkaa.


      • Anonyymi

        No täällä olisi iso 21cm pitkä ja 6cm paksu kyrpä joka haluaisi valtavasti nussia sinua ja taitava kieli millä nuolla märkää pilluasi. Kiinostasko olen Porista. Ja jos täällä olisi nainen Porista ketä kiinnostaa 21cm kyrpä niin kirjoita, haluaisin nussia vaikka takaa päin. Olen 66v terve mies ja kova nuolemaan pillua pitkään ja sitten nussimaan isolla kyrvällä. Oikeen nyt ottaa eteen, tarvitsee varmaan nyt runkata kun niin kiihottaa.


      • Oletko vielä vedossa?


    • Olen Lappeenrannasta aika mies,vanhemman naisen naiminen kiinostaa.Heillä ei ole estoja ja on taitoa.

    • Koska olis kahvi aika ei ole tullut viestiä?

      • Anonyymi

        Postin kulku on nykyisin niin hidasta. N.21.30 eilen laiton postiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postin kulku on nykyisin niin hidasta. N.21.30 eilen laiton postiin!

        OK! Sain viestin vastasin


    • Anonyymi

      vastaus ap. viestiin.

      En tiedä mikä on aloittajan mielestä ns. vanha nainen?

      Itse olen vajaa 50v mies ja olen katsellut omaikäisten naisten pillujen kuvia alastonsuomessa, ja se täytyy sanoa että just päälle 50v ikäsissä on parhaat.

      Minulla on yksi 56 v nainen kaveri ja hän on mielestäni aika hottis. Ihan tavallinen ihminen, mutta todella seksikäs ja varmaa myös seksuaalinen siinä iässä oleva, jolla elämä on muutoksessa kun kiireet alkaa tasaantua. Varmaa myös pillustaan todella hot!

    • Sain nuorempana (29)pojan kollina maistaa 58v naisen pillua.Parempaa petikumppania ei ole ollut.Nyt olen 60v,ja haikailen vanhempaa pillua nuoltavaksi.
      Mistähän löytyis.....

      • Anonyymi

        Mulla samanlaiset muistot. Vähän yli kolmekymppisenä oli lyhyehkö seksisuhde 58v naisen kanssa ja tuolloin sain (ja ehkä annoinkin) parasta seksiä ikinä. Haikailen vieläkin aina välillä. Ei todellakaan ollut löysä tai kuiva vaan mehevä ja napakka. Ja mikä parasta huoletta sai nuori mies purkaa paineet sisään.


    • Anonyymi

      Ei täällä ole vanhan naisen pimpsaa tarjolla.Homot täällä kerjää.

    • Anonyymi

      itse löysin 55 v vuotiaan lestanaisen, oli ollut 4 vuotta leskenä. Naisella pituutta vaan 155cm ja hieman pyöreä. koskaan en ole saanut niin kuumaa kosteaa ja kiihkeätä naista .ollaan oltu nyt jo vuosi yhdessä ja aina sanoo ei saa muuttaa tänne kun ei olla aviossa..mutta toosaa antaa ja paljon vaikkei kuulemma olisi oikein ennen avioliittoa.
      Sillä vaan niin kovat himot ettei pysty pidätteleen ja sehän sopii mulle hyvin

    • Anonyymi

      Minä voin pettää ketä naistavaan ja nussia ketä naistavaan

    • Anonyymi

      Vanhemmat naiset jotka on kauniita ovat parasta. Mikä itsetunto ja kuuma seksi. Pillu on parempi ja nauttii siitä että pannaan. Hemmetin nuoret lahnat ei muuta kun pihtaile eikä ne tee aloitteita seksiin. Rakastuin 11 vuotta vanhempaan naiseen ollaan oltu nyt 4 vuotta naimisissa ja seksielämä on mahtavaa. Tässä jutussa on kaikki.

      • Anonyymi

        Mulla 52 vuotias daami itse olen 43. Tää daami on parasta mitä mulle on ikinä sattunut ja sen paneminen on mahtavaa. Simply The best.


    • Anoppi antoi hieroa pilluaan joka yllätyksekseni oli KARVATON laukesin melkein housuihini,sitä kun olen jälkeen päin miettnyt niin alkaa suoraan sanottuna panettaa.

      • Anonyymi

        Karvaton aivan hirveä sekä miehellä että naisella


    • Anonyymi

      Itse olen 50 mies ja tunnen yhden naisen joka on vajaa 10v vanhempi. On pakko myöntää että olen pikkasen kusessa häneen ja tiedän että hänellä on suhde, eli ei mitään jakoa. Mutta siinä se pointti onkin kun hänellä on vaki juttu, niin se tuntuu hänen ympärillään. Melkein miettii minkälainen hänen seksielämä on, sillä sitä on ja onnellinen on se joka on hän.

    • Anonyymi

      Kyllä ois mahtava päästä kokeileen 60 naisen pillua.

    • Anonyymi

      Onkohan Turku/02-alueella vanhempaa naista...itse m47

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, että jos 55v-65v nainen on hyvännäköinen, niin sen eteen on koettu onnistumisia aiemmassa elämässä.

      Pari vuotta sitten osui silmiin 58v nainen ja täytyy sanoa, että oli todella tyylikäs nainen.

    • Anonyymi

      Pitkän aikaa olen tapaillut 67 vuotiasta naapuriani. Hieman kuivahko pilllu mutta tulen nopeaan. Toinen kerta jo liukkaampi kun siemenet sisällä. Kerran viikossa naidaan. Pika pano monesti. Mies 52v

      • Anonyymi

        Ex anopin 59v lämpimät välit käyn kylässä pari kertaa kuussa, nykyään naidaan joka tapaamisella. Yllätyin eka kerralla miten tiukka ja kimoisa pillu ton ikäsellä, orgasmeja saa useamman panon aikana. Mies 31v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex anopin 59v lämpimät välit käyn kylässä pari kertaa kuussa, nykyään naidaan joka tapaamisella. Yllätyin eka kerralla miten tiukka ja kimoisa pillu ton ikäsellä, orgasmeja saa useamman panon aikana. Mies 31v

        Ja sit lehmät lensi ikkunasta ja pasko teidän kummanki suuhun hieroitte sitä toisiinne ja lehmä työns sorkkansa sun persiisee ja thats it


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit lehmät lensi ikkunasta ja pasko teidän kummanki suuhun hieroitte sitä toisiinne ja lehmä työns sorkkansa sun persiisee ja thats it

        Miten toi kommentti liittyy tähän keskusteluun...laita oma avaus jos lehmä fantasia ottaa eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex anopin 59v lämpimät välit käyn kylässä pari kertaa kuussa, nykyään naidaan joka tapaamisella. Yllätyin eka kerralla miten tiukka ja kimoisa pillu ton ikäsellä, orgasmeja saa useamman panon aikana. Mies 31v

        Aivan ihana kun erroit ex anopin sun väleistä. Itse myös ex anoppi, seurustelen avoimesti tyttäreni ex miehen kanssa. Olimme ihastuneita heti alusta lähtien myös tyttäreni vaistosi heti. Aika nopsaan päädyimme samaan sänkyyn eka yhdynnän jälkeen molemmat jäimme koukkuun toisiimme. Ex anoppi 54


    • Anonyymi

      Oon 48v nainen ja rakastan seksiä etenkin sitä että mua nuollaan..kyllä on märkää sen jälkeen. Ja takaapäin on ihana asento, saa tarjota itseään pylly pystyssä🤩

      • Anonyymi

        Sinua haluaisin nuolla ja naida takaa että saat orgasmin👍😍👍


      • Anonyymi

        Mä haluan nuolla sun märkää pillua ja naida sua takaapäin käytän kondoomeja👍😍❤️👍


      • Anonyymi

        Sinua haluaisin nussia ja nuolla pilluasi vaikka kuinka ksuvan saisit oikeen ihanan orgaaninen monta kertaa. Sitten nussisin 21cm kyrvällä takaa päin pitkään ja hartaasti. Oikeen ruoes kyrpä seisomaan täytyy nyt sit runkata. Olet kiihottava. Nami


    • Anonyymi

      Kannattaa keskittyä oma ikäisiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Vanhemmat naiset on sata kertaa parempia panopuuhissa kun nuoremmat. On silti naisia jotka on lahnoja ja haluttomia koko elämänsä. Jos ei 35 vuoteen mennessä oo halukas niitä haluja ei sitten oo koskaan. Sitoa jalkapuuhun pitäisi ja nussia väkisin kunnolla ja näyttää mitä on kun nussitaan.

    • Anonyymi

      Olen 52 vuotias mies ja poljen säännöllisesti 2-5 kertaa viikossa 65 vuotiasta naisihmistä. Hän ei nyt ole aivan se kukkapenkin kaunein orvokki mutta erittäin kostea ja halukas. Hän ei ole synnyttänyt kertaakaan, on siis lapseton.
      Ja sen huomaa tavaran tiukkuutena ja melkoisen kiinteinä c-kupin rintoina. Pyllyseksiä ei anna mutta ottaa todella hyvin suihin.
      Naisellista pyöreyttä sopivissa paikoissa ja karvaton alakerta. Pituutta vähän alle 160 cm. Painoa en tiedä vaan eipä tuo niin paljoa kiinnostakaan. Minä vain painan.

    • Kyllä pakko kertoa omakin kokemus. Olin 25v ja mulla oli seksisuhde 54v naisen kanssa.
      Kaikki toimi! Parempaa seksiä en ole saanut koskaan.
      Ps jos olet vielä linjolla niin voidaan jatkaa ;)

    • Anonyymi

      vanhoilla naisuilla on usein ihana pillu, ei aina, mutta usein ... ja ne ovat hyviä antamaan koska ne nauttivat siitä eri tavalla kuin kireät nuoret naiset... se on ihan totta...

    • Anonyymi

      Täältä löydä­­t nop­­easti suku­­­pu­olt­­­a, suh­­­tei­­­ta, tre­­­ff­it 👉 http://3255222.com/H/Rg3u 👈

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­lle, jotk­a haluavat pi­­­tää hauskaa 👉 http://51678wx.com/H/Ox6G 👈

      • Anonyymi

        No itte kanssa kun puhuin vanhemman naisen kansa puhelimessa niin hän jo kostui ja siten kun naitiin hyvin toimi ja otti suihinkin heti ekalal kerralal ja itse tahtoi.
        Että hieman on erikuviot kuin teinitytöillä ja muilla nirppiksillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itte kanssa kun puhuin vanhemman naisen kansa puhelimessa niin hän jo kostui ja siten kun naitiin hyvin toimi ja otti suihinkin heti ekalal kerralal ja itse tahtoi.
        Että hieman on erikuviot kuin teinitytöillä ja muilla nirppiksillä!

        Samoin oli mun tuleva emäntä aina liukas kun tavattiin vaikka ei paljon ollu edes seksiä harrastanukkaan,töissäkin kuulemma pikkarit joutu vaihtaa kun kastui, ja ikää sillon jotain 45v.
        Että ei se ikää katso,monesti kasteli pikkarit kun hieroin niitä ja joutui vaihtamaan jos ei voitu touhuta muuta.


    • Anonyymi

      oulun seudulta kiimaista naista. täällä 54v mies kyselee

    • Anonyymi

      He­i! Ku­ts­um­­­me sinut kä­­­ymään u­ude­­ss­­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 http://5555501.com/H/4Brm 👈

    • Anonyymi

      Kyllä on kaikki vanhemmat naiset kostuneet. Yhden 63 vuotiaan rouvan kanssa ensiaktissa oli liukkari käytössä, mutta sekin oli turhaa. Nainen vain hätäili, kun ei ollut harrastanut seksiä moneen vuoteen.

      Vanhin säännöllisistä seksikumppaneistani on 77 vuotias ja hänkin kostuu todella hyvin. Hän on synnyttänyt neljästi, mutta silti on kuuman kostea ja tiukka tavara. Aivan yhtä upea tunne hänen pimpsan perukoille on lastit roiskia, kuin 60 vuotiaan lapsettoman tyttöystäväni sisään.

      M38

    • Anonyymi

      H­­­ei! Oma stream. Sisää­nkäynti k­­aiki­­lle, jotka haluav­­­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://3411222.com/H/G4t1x 👈

    • Anonyymi

      Minun alakerran naapuri rouva käy luonani n kerran viikossa päivällä kun oma vaimo töissä. Hänen oma mies aika huonossa kunnossa. Rouvan ikä 78 ja minun 56. Ja hyvin kostuu….

      • Anonyymi

        Aivan, 50+ naisen kanssa on myös hyvää se ettei tarvitse ehkäisyä, voi laskea siemenet sisälle ja sillä hyvä. On ollut pari kertaa kierroksessa keski-ikäinen rouva ja ovat he kyllä mahtavia tekemään temppuja, ei lopu mielikuvitus.


    • Anonyymi

      Oli viikonloppuna kierroksessa reilu 50v nainen, hyvä oli naimaan ja liukasta oli. Pääsin laskemaan siemenet sisälle pariin kertaan, oi että tuli hyvin.

      Näissä vähän vanhemmissa naisissa on se hyvä että he osaavat edileikit ja antavat tehdä kaiken mitä kumpi vaan keksii, tämä on juuri parasta naimisessa että antaa mennä vaan vaikka vähän villiksi meneekin.

    • Anonyymi

      Rakastelu on kahden ihmisen välinen juttu, kaikki sallittu kunhan se on molemmille puolille hyvä. Olen irtosuhteita käyttävä nainen, voin kertoa ettei ne naiset pelkästään voi olla anaaliseksiä, itseasiassa olen opettanut noin joka toiselle miehelle kuinka heidän anaalia voi käyttää seksin aikana ja kaikki olleet positiivista kokeilun jälkeen. Tämä toimii, miehet rohkeasti mukaan ja ei ole häpeä.

    • Anonyymi

      Olen seurustellut saman miehen kanssa noin 10v, heti melkein ensi kerrasta lähtien on ollut peppuseksi mukana puolin ja toisin mutta miehelle se on edelleenkin pieni tabu. Alkuaikana kävi silleen että ystävän kanssa keskustellessa kerroin meidän toimista ja mies oli tosi vaivautunut kun ’salaisuus’ paljastui. Ystäväni yritti kertoa että hän ei ole ainut mies jonka tietää harrastavansa miehen anaaliseksiä, mutta oli kyllä nolona puolisoni vähän aikaa. En ole monelle edes kertonut sen jälkeen vaikka ei siinä mitään hävettävää ole koska peppureiät on miehillä ja naisilla samanlaiset eikä pelkästään nainen kiihotu sen käytöstä.

    • Anonyymi

      Tällä 67 v rouva Turun suunnalta, olisi tarvetta kovakaluiselle miehelle, joka olisi hyväkäytöksinen ja asiansa osaava.

      Seija

    • Anonyymi

      Aikanaan tuli naitua anoppia säännöllisen epäsäännöllisesti, hän on vajaat 20v vanhempi minua ja täytyy sanoa että oli hyvä pimppi naisella. Hän oli myös todella aktiivinen, kyllä käytiin esileikit, asennot, lelut, käsihoidot jne läpi joka kerta, siinä hommassa oppi meikäläinenkin miten naista käsitellään ja mitä pitää naiselle tarjota. Samat asiathan minä siirsin tyttäreen ja tyytyväinen on vieläkin. Voi sanoa että oppi ja ikä kaikki.

    • Anonyymi

      Kukapa se olis seppä syntyessään, sain myös +40v naiselta kun olin itse 17v. Ei sitä silloin ymmärtänyt mutta hauskaa oli. Nainen oli mutsin kaveri ja olisko kertonut tai muuten mutta mutsikin sai tietää siitä jäkikäteen että meillä oli touhua parin kolmen vuoden ajan. Nainen käy mutsin luona vieläkin mutta naitu ei olla varmaan vuoteen kohta, kuumia haleja on vaihdettu, nyt juhannusmökki ollaan samassa paikassa, josko siellä pääsis pistämään spermat sisälle, ainakin yritän.

    • Anonyymi

      Aah, kuuma 10v vanhempi nainen kierroksessa, kiihkeänä käy. Sanoi ette ole yli 4v nainut ennen kuin nyt minun kanssa, sen kyllä uskoo kun käy sen verrran kuumana. On kiva peppu, sellainen pyöreä ja leveä, mukavasti osaa heiluttaa sitä, ei ole tarvinnut liukkareita käytellä kun sen verran on märkää meininkiä.

    • Anonyymi

      Parhaat nainnit olen tehnyt 50v naisen kanssa ehdottomasti, oli kuuma kesäpäivä ja saman rapun naisen kanssa päädyin ensin kahville ja sitten panolle, oli puhetta että tehdään siitä tapa. Molemmat oltiin hiestä märkänä panon jälkeen, yhteinen suihku vilvoittaa, oli mukava pestä naisen peppu spermoista puhtaaksi.

    • Anonyymi

      Pääsin eilen illalla nuolemaan saman kylän rouvaa, miten voikin olla +50v nainen niin upea ja herkullinen alasti. Kyllä jöpötti heti kun saatiin vaatteet pois. Sainpahan rouvan voihkimaan oikein kunnolla, sisään ei saanut laskea mutta ei sen väliä, ehkä toisella kertaa kun on pesu mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Vanhemman naisen rauhallinen käytös nainnin aikana ihastuttaa, ne ei hötkyile, osaa olla eri asennoissa ja tietää miten käsitellä kullia jotta mällit saa ulos. Se oli mukavaa aikaa kun nuorena miehenä tuli naitua 50 naisia. Samassa talossa asui joka kävi silloin tällöin kylässä ja päästiin kahdessa miehin panemaan.

    • 50+ nainen parhaita seksikumppaneita, tulevat tilanteeseen ilman turhia estoja. Ovat aidosti läsnä! Aivan eri kaliiberin seksiä kuin 40,30 tai 20 naisen kanssa. Puhuvat rohkeasti seksistä, rivostikin.

      • Anonyymi

        Siis aivan totta. Nuorempana kävin paljon pienissä privat showeissa ja ehdottomasti parhaita oli iäkkäämät naiset.
        Ne antoi rauhassa tutkia naisen anatomiaa ja kertoi mitä kuuluu ooikeasti naisen kanssa toimia.
        Parhaat pillut on kyllä vanhemmilla naisilla.😁👍


    • Anonyymi

      Vanhan naisen vit tu on kiimainen ja halukas. Saanut monet monet mällit sisäänsä ja haluaa vielä vain lisää.

    • Anonyymi

      Tapailen 65 vuotiasta naista. Kostuu kun hyväilee ja suutelee jonkin aikaa. Tänä aamuna oli todella liukas ja avoin kun poikkesin kahvilla. Oli just saanut vanhempaa miestä jonka oli tansseista iskenyt. M49v

    • Minä olen seurustellut viime vuosina vain yli 65 naisten kanssa. Ovat hienoja naisia ja halukkaita.
      Nytkin etsinnässä 65-80 daami aikuisten leikkeihin.
      Myös pariskunta Ok. Tampereen seudulta.

    • Harmi kun me asutaan Hesassa

      • Moikka! Minä pidän myös vanhemmista naisista voitaisiin naida jos teitä kiinnosta. Olen 60v mies Salosta. Laittakaa viesti niin voidaan sopia paremmin. Terveisin Kenneth


      • Millaista tarvetta teillä olisi?


    • Anonyymi

      Seurustelin ainakaan +50 naisen kanssa kun olin selkeästi nuorempi, oli mukavaa aikaan. Touhuttiin kaikenlaista, käytiin mm hänen ystävän mökillä paljon, kolmistaan saunassa ei seksiä mutta olihan eroottista nuorelle miehen alulle kun kaksi naista alasti vieressä. Yleensä otti kevyesti eteen mutta ei sen kummempaa , oli upeaa varmasti naisistakin. Hyvä pillu oli naisella ja antoi tutkia kaikki paikat.

    • Anonyymi

      Kyllä pikkutytöt on parempia.

    • Anonyymi

      Hyviä kokemuksia myös minulla, tutustuin parikymmentä vuotta vanhempaan naiseen kun olin noin 25v, sitä huvia kesti noin neljä vuotta, oli osittain päällekkäin nykyisen puolison kanssa. Se oli kyllä hyvä ettei siinä tullut mitään kärhämään, rouva vaan sanoi kun kerroin uudesta parisuhteesta että säästä vähän hänellekin ja ovi on auki kun haluaa tulla kylään. Ei siinä ollut mitään draamaa, homma toimi hyvin kun kerran viikossa kävi heittää lastit sisälle, molemmat oltiin tyytyväisiä ja puoliso ei tiennyt asiasta.

      • Anonyymi

        Tuolleen se homma toimii, mulla oli myös sinkku vanhempi nainen monta vuotta puolison kanssa päällekäin. Oli mukava käydä muutama kerta kuukaudessa heittää spermat rinnoille tai sisään. Se oli kyllä hyvä kun puolisolla oli menkat niin ei haitannut, vaihtoi pillua ja antoi mennä. Se helppoa kun oltiin samassa työpaikassa, sitten loppui kun hän löysi miesystävän, kommentoi jälkeen päin että on ikävä kunnon panoja muttei enää oikeen viitsi.


    • Anonyymi

      Jos haluaa pyörittää kahta naista niin silloin kannattaa valita vanhempi toiseksi, ei tule sellaisia omistushaluriitoja ja asiat pysyy simppelinä.

    • Anonyymi

      Sulla oli ennakkoluuloja. Ole nussinut naisia ikävälillä 21-63, itse olen 45 v. Vanhemmat naiset ovat nuoria parempia. Ja voi olla että olet itse joku löyhkämuna, koska sulla on tuollaisia käsityksiä.

    • Anonyymi

      Kyllä nuoretkin osaa, itse tykkään naida anaaliin ja nyky nuorille naiselle se on ihan arkipäivää. Muutaman vanhemman kanssa anaalia yrittänyt niin ei meinaa onnistua kun tulee yllätyksenä.

      Mutta joo, ehkä suuseksi ja spermojen nieleminen on vanhemmille naisille tutumpaa, ainakin minun kohdalla suuseksi on onnistunut tosi hyvin molemmin puolin.

    • Anonyymi

      U­­us­­i s­­eksi­­­tea­­­tteri ava­­utu­­­u Suome­en! Ku­tsu­mme kai­­kki. Il­mo­­it­­­tau­­­tum­­ine­n ry­­hmä­ämme tä­­äl­­­l­­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/A0l1I9

    • Anonyymi

      Itsellä 27v kierroksessa 52v rouva, reilu vuosi ollaan oltu yhdessä ja hyvin pyyhkii. Meillä on kiva kaveripiiri, viikonloppu oltiin hänen ystävättären mökillä, oli kimppa sauna ja hitto kun oli mukava katsoa naisten vartaloita kuinka upeita ne onkaan muodoltaan, molemmat posliineja vielä. Nolotti olla puoli jäykällä vehkeellä naisten edessä mutta ei mahtanut mitään. Mitään kimppakivaa ei tapahtunut eikä ole tarkoituskaan kun yksi riittää. Mökki suht pieni ja ei ole kuin tupa ja keittiö, yritä siinä sitten naida silleen ettei toinen kuule, ei tainnut onnistua kun rouvat naureskeli aamulla mitä tuli tehtyä mutta siitä ei sen enempää.

      Spermat laskin suuhun niin pysyy lakanat puhtaana.

    • Anonyymi

      Oi, se on mukavaa käydä naisten kanssa saunassa. Naapurin pariskunnan kanssa käydään sekasaunassa ja upea katsoa vierasta naista vaikka sen pidemmälle ei menekään. Kivan näköinen pimppi kun klitorin tulee esille huulten välistä reilusti.

    • Anonyymi

      Vanhemmat naiset parhaita, ei liikoja estoja. Touhusi yhden 20v vanhemman yksinhuoltajan kanssa aikani, ei siinä nainen turhaa ujostellut kun oli himot päällä, tehtiin kaikki mahdollinen. Pysyi aika hyvin säkit tyhjänä, antoi mennä vaan. Parasta oli ne rauhalliset aamuhetket viikonloppuisin kun sai rassata naisen alakerran kunnolla ja sitten pukille.

    • Kyllähän vanhemmat naiset on parhaita ja heistä kiihotun itse eniten. Olen siis 40v mies ja kokemusta on viimeisen 20 vuoden ajalta aika paljonkin minua 20-40 vuotta vanhemmista naisista.
      Yleensä netin kautta heihin olen tutustunut ja herrasmiesmäisellä ja kunnioittavalla käytöksellä pääsee pitkälle. Jotenkin ne ihanasti riippuvat rinnat ja elämän merkit(rypyt) saa minut kuumaksi. Toki sillä ihmisellä on se suurin merkitys ja sillä mitä sen naisen päässä liikkuu.
      Vanhemmat naiset osaavat jutella kaikesta ja ovat itsensä kanssa jo sinut, ei turhaa ujostelua ja estoisuutta. Jos tätä lukee pohjoisen naisia, niin rohkeasti vain nuorempien miesten kanssa jutuille, tiiä vaikka löydätte jotakin mukavaa elämäänne☺️

    • Anonyymi

      Mites tollanen vanhempi toosa, kun feromonit häipyneet hormonitoiminnan hiipumisen kautta. Ei ole kiksit kuin teinipimpassa. Mutta kyllä se aina fleslightin voittaa kun saa siementää luonnollisen limaiseen vakoon.

    • Anonyymi

      Mukava naida vanhempia naisia, halut ei ihan yhtä kovat kuin nuorilla mutta sitten kun naidaan niin ei siinä ujostella paikkaa tai aikaa. Kesällä touhuttiin parvekkeella ja toisesta asunnosta näki suoraan meidän parvekkeelle niin siitä vaan otti kalun sisälle ja rinnat paljaaksi. Ei jäänyt naapurille epäselväksi mitä tehtiin, minua nolotti mutta rouva pisti menemään loppuun asti, itse en saanut kun sen verran nolotti homma.

    • Anonyymi

      Sainpas eilen pimpsaa saman rapun naiselta, ei meillä nyt ikäeroa ole kuin muutama vuosi mutta vähän on minua vanhempi. Mitähän tuohon nyt sanoisi, jos sanoisin että paremmin tekee esileikit kuin nuoremmat niin siinä se, muuten nainti on ihan samanlaista ja tuntuu hyvälle. Taisi mennä pillu helläksi orkun jälkeen kun aika vonkuminen alkoi ja meni tovi ennenkuin pistin lastin liikkeelle, huvitti oikein että siitähän saa mitä tilasi.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus,toivottavasti kysseine mies on kasvanu aikuiseksi tähän mennessä.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus tai ei, mutta sama asia tapetilla. Asun pienkylässä ja täällä muutama +50v nainen jotka etsii nuorempia miehiä käyttöön tai vaikka parisuhteeseen. Menneinä vuosina kun turvetta nostettiin oli kesäisin rouvilla juhlat kun reissimiehet kävi kylässä vuoron perään, sai naiset mitä halusi. Toki ei ole minulla valittamista kun on tullut käytyä itsekin sinkku aikaan ja ei siinä mitään salattavaa olekaan. Mukavat kyydit sai ja tyhjänä sai lähteä aamulla pois.

    • Anonyymi

      Oi niitä aikoja niitä aikoja,,,. Minulla oli suhde äidin kaveriin kun olin 22-24v, olihan muuten kiihkeä nainen, hän oli silloin reilut 40v. Kyllä oli muuten hyvä suhde, homma toimi ja seksiä riitti. Lopulta kävi niin että äiti sai tietää niin piti alkaa himmata ja sitten se loppuikin. Oli aivan mahtava, kävin vielä muutaman kerran jälkeen päin mutta äidin käskystä sekin loppui.

    • Anonyymi

      No onpas ollut katkera äiti, mitä tuo nyt haittaa jos kaksi aikuista on suhteessa ja harrastaa seksiä, ihan normaali tilanne. Varmaan ollut niin että kun äitillä ei ole nuorta miestä seksikumppanina niin ei saa olla kaverillakaan.

      Tiedän muuten ihan vastaavan tapauksen mutta sillä erolla että homma sai jatkua.

      • Anonyymi

        Miksi et vastaa kommenttiin?

        Jokaisen kommentin alla on "Kommentoi" kohta. Paina sitä, niin voit vastata suoraan kommentin alle.

        Nyt sinä vastaat ketjun aloitukseen ja vastauksesi on yksittäisenä vastauksena täysin järjetön. Opettele käyttämään tätä sivustoa oikein! Vuosi on 2023 ja et osaa nettiä käyttää, olisiko jo aika opetella!


    • Anonyymi

      Se on tänään illalla pano-aika, pitäis tästä lähteä kohta naapuritalon rappuun pikkujouluihin. Tutustuin naiseen kesällä ja reilu 10v ikäero ei haittaa, ollaan touhuiltu lähinnä viikonloput yhdessä, kivaa on ollut mutta eipä haittaa.

    • Anonyymi

      Hellurei ja hellät tunteet. On yh-äiti kierroksessa, ikä-eroa noin 15v mutta eipä oikeastaan tunnu, rouva lähestyy 40v mutta on hyvässä kunnossa, kivasti muotoja ja panohalut on tapissa kun ollut yksinään 10v. Eipä niitä miehiä pikku paikkakunnilla liikaa ole, no eipä naisiakaan. Ihan kivaa aikaa ollut ja mennään nyt kesään asti ainakin.

    • Anonyymi

      Hei, täällä yh-äiti pieneltä kylältä. Mikä se miehiä vaivaa kun eivät uskalla seurustella enää naisten kanssa, kun saan jonkun tuotua kylään niin sitten pelätään että näkikö kukaan, tavara kyllä kiinnostaa mutta muuten ollaan kun koulu-ikäiset kakarat, rakasteluhommatkin tuntuu että saa opettaa niin päästään vauhtiin vaikka ikää on jo reilusti päälle 20v..

      Eikä varmasti ole minusta kiinni, mukiin menevä blondi ja ikää n.30v. Miehistykäähän nuoret pojat ja pitäkää naiset tyytyväisinä, se ei paljoa vaadi.

    • Anonyymi

      Olen pitänyt yhtä naisen kanssa jolla on kaks lasta ja ikää reilut 40v. Asiallinen nainen mutta panohalut vois olla paremmat, hänen mielestä pari kertaa viikkoon Ok mutta ei riitä itselle. Nainen kyllä tietää tämän ja yrittääkin kompensoida kerran pari viikossa pelkällä suikkarilla ja runkkaamalla mutta pillua se vaan tekis mieli yritin kertoa että otetaan pillun lisäksi peppu mukaan kerta pari viikkoon, saa nähdä kuinka käy.

    • Anonyymi

      Joo, ei ne paikat naimalla kulu, päin vastoin. Onneksi meillä rouva ymmärtää ja antaa tavaraa joka kerta paitsi ei yhtenä aikana kuukaudessa. On se tyhmää jos parisuhteessa ei pääse naimaan kun mieli tekee, meillä onneksi homma toimii ja on ollut niinkin ettei itsellä oikein kiinnosta mutta rouva käy kuumana ja eihän siinä muuta kuin antaa rouvan tehdä temput itselleen, ei ole minun aina tultava vaan voi säästellä seuraavalle päivälle.

    • Anonyymi

      Mulla on ystävänä 50+ nainen ja voin sanoa että parasta mitä ikinä olen saanut. Paikat on kunnossa, kaikki käy, halut on tallella, esittelee paikkojaan jne. On siinä helppo miehen olla ja toki muistan myös naista että hän saa nauttia hetkistä siinä missä minäkin.

    • Anonyymi

      Olen kimpassa 15v vanhemman naisen kanssa, hän hän ilmoitti heti alkuun että tietää kahden pojan äitinä koppuraisia alushousuja pesseenä mitä nuoren miehen paineen alakerrassa ovat ja minun ei niistä tosiaankaan tarvitse kärsiä. Kyllä irtoaa joka kerta pyydettäessä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rouvan pimpin huuliin laitettiin korut joskus 20v sitten, pillun huulia venytettiin pienillä painoilla, nyt on muuten aika kivat huulet alakerrassa, on kiva imeskellä niitä ja leikkiä kielen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 257 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe