STADISSA REHOTTAA VÄKIVALTA ja PAHOINPITELY

LISÄÄpoliiseja.viikonlop

Yleensä rettelöijät on miehiä, joten pollarit vois hyvin napauttaa sillä pampulla palleille sopivan napakan iskun. Varmasti muistaa seuraavana aamuna, et oli jossain tappeleen, kun kalua kivistää. Lisäksi jos sattuu menee isin ilot, niin eipä geenit leviä. Lakia pitäs muuttaa, kun se ei salla tommosta, kun se ei oikeen salli mitään otteita asiakkaaseen. Myös isot tappelu sellit vois olla hyviä, eli jokainen tappeli tyyppi pukattas selliin ja sieltä pääsis kotiin vasti, kun isi/äiti/puoliso hakee. Tätä aikasemmin olis tappelu rankking, missä olis jokaisen heilujan ansaittava kotiinpääsy tappelemalla isompaa vastaan. Näin olis sitten hanpaat kurkussa, kun lähtee himaan. Ei menis läpi viherpipertäjä lainsäätäjältä ja ihan hyvä.

Kuitenkin stadissa pitää ruveta tekee jotain noille tappelija tyypeille. Puhuminen ei tunnu tehoovan, eikä sakkoja makseta kuitenkaan. Hesan herrat vois tehä jotain vihdoin. Se apu herrahan on PSYKOLOGI, joten pitäs osaamista olla talossa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää.kameroita

      Poliisit kadulle illalla.

      • hyssshyssshyss

        85% Riehujista/ryöstäjistä on Mamuja....


    • pysyhimassa

      Ne on ihan kauheita tollaset väkivaltaiset tyypit. Niitä pitäisi lyödä turpaan.

    • kun-poliisit-vapaalla

      Taksikopeille lisää valvontakameroita ja katuvaloja.
      Yö on pahinta aikaa.

    • Mummonmurjoma

      Itiksessa ongelmatapauksia ovat somalit ja yllättäen aggressiiviset kantismummot, jotka "puolustavat oikeuksiaan".

    • KAMERA-VALO-POLIISI

      Vilkas viikonloppu näkyi perjantain ja lauantain välisenä yönä lukuisina pahoinpitelyinä Tampereen keskustassa. Poliisi sai selvitettäväkseen ja tutkittavakseen useita väkivallantekoja, jotka tapahtuivat julkisella paikalla.

      Puoli yhdeltä aamuyöllä keskustan tuntumassa sijaitsevassa ravintolassa lyötiin 30-vuotiasta miestä nyrkillä ylävartaloon. Samaan aikaan Keskustorilla 26-vuotias mies löi 25-vuotiasta miestä niin, että tämä kaatui maahan ja sai kuhmun sekä vuotavan haavan.
      Viisi minuuttia myöhemmin 37-vuotias mies löi tuopilla 27-vuotiasta miestä keskustassa sijaitsevassa ravintolassa.

      Hiukan ennen aamukolmea 52-vuotias mies löi 28-vuotiasta miestä nyrkillä kasvoihin Hämeenkadulla . Puoli neljän maissa aamulla kaksi 22-vuotiasta miestä tappelivat ravintolan edustalla Hämeenkadulla. Toinen mies tuli heitetyksi katuun, jonka jälkeen häntä lyötiin nyrkillä ylävartaloon.
      Poliisi tutkii tapauksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe