Helvetti irti Alanyassa.

Alanyalady

Älkää matkustako jos henkiriepunne on arvokas. Kannattaa perua matka vaikka siitä menee se 50 tai 150 euroa, koska sillä säästyy paljon mieliharmia ja oma henki. Lapset nyt ainakin pitäkää poissa. Ei ole ihmismäistä elo täällä nyt. Loppu!

45

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löma

      Olen perunut jo matkani Alaniaan 2 viikon lähtö olisi ollut 30.8. Onhan tämä ollut jo odotettavissa. En pilaa lomaani pelkäämiseen.

      • kakkatulloo

        Niin, pelko persussa voi tuottaa ruskeat jätökset housuun... Helsingissäkin on mielenosoituksia sun muuta huliganismia ja silti jotkut harvat hullut uskaltautuvat tännekin... Eivät varmaan lue kotimaassaan tällaisia avartavia palstoja??


    • ierioeoroer

      Maailmassa vain hulluutta nykyisin. Ei tiedä mihin uskaltaa matkustaa enää ja onko kohta edes Suomessa turvallista, vielä on..Turkki on halunnut EU:n ja se vielä puuttuisi, että rajat olisivat täysin auki tuohonkin maahan, kas kun ei oteta Syyriaa vielä mukaan. Kreikan ottaminen oli iso virhe ja se täyttyy nyt pakolaisista. Mitkään maat eivät voi tätä pakolaisongelmaa lopettaa, se pitää hoitaa kyseisissä maissa, mutta sieltä tuntuu olevan puutetta sekä tahdosta, että järjestä...en lähtisi Turkkiin, mitä vielä tapahtuu..

      • enlähdeukrainaan

        vittuakos kreikat ja pakolaiset tähän kuuluu?


    • dothemath

      Alanyassa on alkanut KOLMAS MAAILMANSOTA.

      • entTurkinkävijä

        Kiitos vinkistä !
        Minä kierrän Turkin kohteet .


      • Turkmeni
        entTurkinkävijä kirjoitti:

        Kiitos vinkistä !
        Minä kierrän Turkin kohteet .

        Kierrät Turkin kohteet? Onko kyseessä Kappadokian kiertomatka?


    • alaniangentleman

      toivottavasti sulle käy huonosti :D

    • kdlskjdlkfjkshfjkdsla

      toivottavasti alanian kääkälle käy huonosti :D

      • ei-ihalija

        Samaa toivotaan täälläkin, se kääkkä lopettaisi ainaisen kitinänänsä :D


    • dothemath

      Eikä kaikkea ole edes kerrottu julkisuudessa. Silpomista, suolistamista elävänä, irtopäitä kadulla, julkista teurastusta, peräsuolenpätkiä pitkin basaarialuetta jne. Se mitä julkisuudessa on tiedotettu, niin on vain murto-osa siitä kauheudesta mitä täällä nyt tapahtuu.

      • MitäTapahtunut

        Ja tuollaista tekstiä tulee kun serkut lisääntyvät keskenään.


      • RealDoTheMath
        MitäTapahtunut kirjoitti:

        Ja tuollaista tekstiä tulee kun serkut lisääntyvät keskenään.

        Kyllä, ja sama sukurutsan tulos pölli mun nickin. Tuntuu kuin koko Kellokoski olisi tällä palstalla


      • EverybotyDoTheMath
        RealDoTheMath kirjoitti:

        Kyllä, ja sama sukurutsan tulos pölli mun nickin. Tuntuu kuin koko Kellokoski olisi tällä palstalla

        Piti oikein googlettaa Kellokoski, kotisi. Ja mentaalipuolen hommiksihan se meni, arvatenkin.


      • RealDoTheMath
        EverybotyDoTheMath kirjoitti:

        Piti oikein googlettaa Kellokoski, kotisi. Ja mentaalipuolen hommiksihan se meni, arvatenkin.

        Huoh..., ja kaikukin vastasi. Huomasi yhtäkkiä että hänelläkin on asiaa :)


    • Taasnäitä

      Mitä sitä turhaan sinne asti menemään kun sama show saadaan aikaan kotona ottamalla niitä tänne vierihoitoon.

      • Cimrin

        Minna Cimrin .
        Ei tuo sukunimi ainakaan Savo -Karjala linjalta tule , enkä usko
        sen viittaavan edes Hämeeseen.
        Meneeköhän bisnekset karvakouran kanssa perseilleen , jos suomalaiset
        huomaavat ryhtyä huolehtimaan omasta turvallisuudestaan?


    • Booooring

      Joku köyhä lietsoo tällaisia juttuja ja odottaa matkojen tulevan tarjoukseen, jotta pääsisi itekki joskus lämpöiseen ja mukavaan maahan....
      Ite huomenna matkaan!!! All inclusivet ja kaikki, tulossa todella ihana viikko!!

      • frrwe

        Sua vaan vituttaa kun samaa 700 euroa maksamaasi matkaa myytiin lopussa satasella :)


      • eikunmenoksi

        Mulle maksaa 10 pvää Ai *****-hotellissa 900€. Siis kahdelta. Ja numerotompan ei tarvii esittää tyhmyksiään. Oikein "himolla" odotamme syyskuun loppua;)


    • voiettäkateexkäy

      jos kerta Ruotsi on jo sisällissodan partaalla

    • avetaina

      Höpö höpö parempaa ja rauhallisempaa paikkaa ei juuri muualta löydy. Pari viikkoa oltu eikä täällä nykymaailmaan nähden ole ongelmia turistin lomailla.

    • Ouzojuuso

      Tosiaan HÖPÖ-HÖPÖ Juttua!!
      Oltiin Alaniassa 1-viikko-Elokuun lopussa ja se moinen mellakka kyllä nähtiin.
      Eihän sinne kannata Turistin mennä.
      Poliiseja oli Pirusti,joka Ilta liikkuttiin Keskustassa ja ei yhtikäs mitään Ongelmia!!
      4-viikon päästä uudestaan Turkin Lämpöön...

    • kauhujapelko

      NO HELVETTI VASTATKAA JO JOKU, MONTAKO TURISTIA SIELLÄ HELVETISSÄ ON KUOLLUT????

    • Naisen.logiikka

      Kyllä pommi-iskuissa tänä vuonna on menehtynyt myös turisteja muutamissa kohteissa. Turkkkiin ei ole vielä matkustuskieltoa. Ja vaikka olisikin, niin voihan sinne silti matkustaa. Se tuo lisää jännittävyyttä reissulle, kun miettii milloin kenties räjähtää - varsinkin jos on lapsia mukana. Ehkä kutkuttavin tilanne olisi joutua ISIS-järjestön sieppaaamaksi.
      Mutta nyt kun Turkkiin pääsee noin halvalla, niin jotkut ostavat. Suurin osa ei osta edes halvalla, jonka näkee Turkinmatkojen äkkilähtöjen määrästä.
      Myös Tunisiaan pääsee halvalla, että sinnekin vaan rennosti lomailemaan !!!

      • miäslokiikkaa

        NO MUTTA MISSÄ JA MONTAKO??? älä pimitä tietojasi! ei tietenkään olla menossa mihinkään, on vaan niin kiva provota :D


      • fefer
        miäslokiikkaa kirjoitti:

        NO MUTTA MISSÄ JA MONTAKO??? älä pimitä tietojasi! ei tietenkään olla menossa mihinkään, on vaan niin kiva provota :D

        Älä hyvä ihminen keuhkoa tuolla lailla ja ota ihan kaikkea niin vakavasti. Kasviksi pääset parantolaan tuolla menolla, kun elät jatkuvasti verenpaine koholla.


      • Naisen.logiikka
        miäslokiikkaa kirjoitti:

        NO MUTTA MISSÄ JA MONTAKO??? älä pimitä tietojasi! ei tietenkään olla menossa mihinkään, on vaan niin kiva provota :D

        Moi! Olen Sirpa ja lainaan tähän oman kirjoitukseni tuolta toisesta aloituksesta. Tiedoksi vaan, mitä maailmalla tapahtuu. Palstalle kun näyttää kirjoittelevan uutispimennossa elävää porukkaa.

        Aloittaja puhuu täyttä asiaa. Epävakailla alueilla, kuten Turkkikin nyt on, ei ole kivaa lomailla. Me olemme matkailleet "hyvinä aikoina" Turkissa, Tunisiassa, Jordaniassa Israelissa ja Egyptissä. Kaikki olivat hienoja reissuja.

        Tyhmäkin huomaa, mikä on tilanne tänä päivänä. Esim. Tunisiassa tuhoisa pommi-isku tehtiin juuri siihen Marhaba-hotelliin, jossa me taannoin nautimme ihanan kolmeviikkoisen. Siinä meni 30 turistia, mutta se eloonjäävien silpoutuneiden kohtalo on tietysti paljon hirveämpi.

        Nyt on lisänä nämä suuret pakolaisvirrat, joita on ainakin Kosilla ja Samoksella, ilmeisesti myös Korfun saarella. Näihin em. kohteisiin löytyy halpoja äkkilähtöjä jotka eivät näy menevän kaupaksi.

        Pettymyksekseni myös Bangkokissa tehtiin tuhoisa pommi-isku hiljattain. Vasta vähän aikaisemmin olin viettänyt hyvän loman tuossa suurkaupungissa.

        Eli koko ajan hurjemmaksi menee. Jokainen tietysti itse päättää minne haluaa matkustaa.


    • Turkkionturvallinenmaa

      Kyllä Helsingissä on paljon vaarallisempaa, siitä pitävät somalit, vasemmisto ja kurdit huolen. Menin Turkkiin nimenomaan Suomen levottomuuksia. Ennen matkaani olin sairaalassa kun somalinuoret päättivät potkia minua päähän hetken mielijohteesta tai imaamin käskystä.

      Turkissa muslimien kanssa ei ole kertaakaan ollut mitään ongelmia. Siellä on myös huomattavasti kokeneempi ja parempi poliisi kuin Suomessa, eivät ole vittuilleet minulle kertaakaan. Aina asiallinen kohtelu jos on tarvinnut kysyä jotain.

      Heti kun tuli Suomeen takaisin, alkoi ruotsinkielisten ja heidän värikavereidensa vittuilu ja syrjintä.

    • Turkkionturvallinenmaa

      Kyllä Helsingissä on paljon vaarallisempaa, siitä pitävät somalit, vasemmisto ja kurdit huolen. Menin Turkkiin nimenomaan Suomen levottomuuksia pakoon. Ennen matkaani olin sairaalassa kun somalinuoret päättivät potkia minua päähän hetken mielijohteesta tai imaamin käskystä.

      Turkissa muslimien kanssa ei ole kertaakaan ollut mitään ongelmia. Siellä on myös huomattavasti kokeneempi ja parempi poliisi kuin Suomessa, eivät ole vittuilleet minulle kertaakaan. Aina asiallinen kohtelu jos on tarvinnut kysyä jotain.

      Heti kun tuli Suomeen takaisin, alkoi ruotsinkielisten ja heidän värikavereidensa vittuilu ja syrjintä.

    • Alanyananna

      No, ei siellä Alanyassa mikään helvetti ole irti. Sitä paitsi kyseessä on Turkin suosituimpiin ja vanhimpiin lukeutuva turiostikohde, jonka merkitys jo maan taloudelle ja imagolle on sen verran arvokas, ettei siellä päästetä noin kamalia tapahtumaan. Etenkin hotellialueiden läheisyydessä jopa paikallinen poliisi huolehtii jäörjestyksen ylläpidosta erityisen tarkkaan, jottei negatiivista kuvaa pääsisi edes syntymään, senhän on aivan selvää.

      Itse voin Alanyaa suositella lämpimästi myös tänä vuonna, ei siellä sen turvattomampaa ollut kuin muuallakaan Välimerellä. Myös lapsiperheet viihtyvä kohteessa loistavasti ja palvelut pelaavat laadukkaasti.

      Alanyaan saa kivan johdatuksen ja yleiskuvauksen vaikkapa täältä:

      http://turkki.matkalippu.info/alanya

      • miäslokiikkaa

        Ei kannata uskoa näitä kyrvän perässä matkanneita. Ihan ovat sekaisin ja laput silmillä siitä mitä ympärillä oikeasti tapahtuu. Lestadiolaisetkin ovat uskossaan hauraampia, kuin nämä Alanyan lortot.


      • joukotomppa
        miäslokiikkaa kirjoitti:

        Ei kannata uskoa näitä kyrvän perässä matkanneita. Ihan ovat sekaisin ja laput silmillä siitä mitä ympärillä oikeasti tapahtuu. Lestadiolaisetkin ovat uskossaan hauraampia, kuin nämä Alanyan lortot.

        Hei tomppaseni:)
        Ihanaa, että kävit välillä Rodoksella. En unohda Ellinrannan kuumaa yötä. T joukossi


      • lokiikkaa

        "miäslokiikkaa"
        10-pistettä sinulle mielipiteestäsi.
        Huomasitko itse millainen viisaus viestiisi sisältyy?


    • MamaMerkel

      Kuka normaali valkoihoinen suomalainen lihansyöjämies edes tälläisiin muslimimaihin edes harkitsee matkustavan?? Tietyst jos elämä on tylsää ja harmaata!! Ja sitten nämä legginslortot tietyst, tatuoituja ylipainoisia vajakkeja jotka ei ole uutisia katsonut tai kuullut sitten peruskoulun yhteiskuntaopin! Kyrpää saa myös muista maista jos kotimaan valkoinen ei tyydytä. Ei vaan turkmaanista!

      • Vajakkimikävajakki

        Miten noin SIVISTYNYT ihminen viihtyy tällaisella lorttopalstalla?


    • terveysintoilija

      No, Suomessa erotuksena se, että täällä on kylmää ja värikästä. Alanyassa on sentään aurinkoista ja värikästä.

    • Alanyalady

      Hei, te jotka yritätte peruuttaa matkojanne tai vaihtaa matkakohdetta. Ette voi kukaan sanoa, ettenkö olisi riittävän ajoissa teitä varoittanut.

      • Etnäinsitmeniniin

        No, onneksi tuli käytyä. Vain hotelli oli perseestä ja tapoin lattialta kaksi mustaleski hämähäkkiä. Onneksi näin vasta Suomessa mitä ne hämähäkit oli. Oli niin pirun notkeita ja vähän muistuttu se musta keho muurahaista niin googletin, ja pim kaksi mustaa leskeähän siellä lattialla taiteili, kunnes tuli kenkää.


      • Siirsinmatkani.tuonnemma

        Hämähäkikin ovat kyllä kauheita , mutta enemmän kiinnostaisi tietää
        niistä mellakoista ja pommeista. Marmariksessa on ilmeisesti tosi
        paha tilanne juuri päällä.


    • Ravintoloidenpolttoja

      Ilman mitään kiihkoilua voi todeta, että Alanyassa on poltettu kurdien puoluetoimisto sekä muutamia ravintoloita . Syy lienee tulevissa vaaleissa, kurdipuolue ja sen tukijat halutaan nujertaa, kun maan hallitukselle ei käy että kurdit ovat päätöksenteossa mukana.
      Ulkoministeriö päivitti matkustusohjeensa keskiviikkona uuden tilanteen mukaiseksi.
      http://formin.finland.fi/Public/default.aspx?contentid=68771&contentlan=1&culture=fi-FI

      Lyhyesti sanottuna Alanyan keskustan alueella pitää olla varuillaan, koska mielenosoituksia voi vielä tulla lisää. Joten vähän varpaillaan siellä pitää lomailla jos sinne menee.

    • alanyassanyt

      Eilen illalla oltiin jo keskustassa eikä ollut kuin poliiseja. Matkatoimisto sanoi että hyvin voi keskustaan mennä ja mentiin. Aateltiin että pääseehän sieltä hotellille vaikka sitten taksilla. Mutta mitään ei ollut. Muuta kun että syötiin liikaa. :)

    • Helvetinhelvettipä

      Tuskin siellä joka ilta ravintoloita poltetaan. Mutta koska samaa on ollut esim. Sidessä niin vaikea uskoa että nämä ovat mitään spontaaneja tapahtumia. Melko selvää on, että kyse on johdonmukaisesta kampanjasta. Joten lisää on luvassa, mutta koska niin se taas on eri juttu. Perjantaina ei välttämättä koska se on muslimeille pyhäpäivä.
      Ihan hyvä jos siellä nyt tuntuu rauhalliselta.

      • Anarkisti

        Olen juuri lähdössä Alanyaan viikoksi ja olis kiva tietää mistä
        niitä mellakoita löytyy.
        Yleensä etelänmatkat ovat tylsähköjä , mutta jospa nyt löytyis vähän säpinää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe