Kuokkavieras Jarmo, syntymäpäivät, Jämijärvi 12.09

puikkari3

Esko anto Jarmolle sopivan vinkin tulla kuokkimaan synttäreille 12.09.2015.

Ideoidaampa mitä Jarmolle voisi sattua jos tämä ihan oikeesti uskaltautuisi näihin juhliin jossa on 200 Huhtasalolaista.

Juhlissa on myös nyrkkeilijöitä.
Uskaltautuisiko Jarmo kehään?

88

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi mielettömän huvittavaa nähdä jampe siellä. Iskuja vain satelisi ja nauru raikaisi :D

      • Ja hurraa-huudot raikuisivat, kun Jarmo ottaa iskuja vastaan!


      • karva_noppa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ja hurraa-huudot raikuisivat, kun Jarmo ottaa iskuja vastaan!

        Hurraa huudot raikuvat kun Esko tanssii hitaita kanssani.


      • Ainon.sivupersoonat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ja hurraa-huudot raikuisivat, kun Jarmo ottaa iskuja vastaan!

        Rouva kerkesi vaihtaan nimmarin Myllistäjäksi muutamassa
        minuutissa.


    • jambe.tubeen

      Turpaan se siellä ottais ja kunnolla.On se vaan niin paljo vittuillu että takuulla lätty tummuis.Hyvää settiä esim youtubeen kaikkien ihailtavaksi.

      • äiiiiteeepyyyhkiiin

        Lueppas vajakki taas Ankkaa, saat hyvää lisää noihin
        juttuisi.


    • Eräs.suvusta

      Nyt tässä mennään enemmän kuin harmaalle alueelle. Kukaan ylläolevista ei ole asiallinen kutsuja juhliin, mitkä on mainittu. Ne ovat aivan eri henkilön kuin Eskon järjestämät yksityiset juhlat.

      Toivon, että jätätte huhtasalolaiset rauhaan, paitsi ne, jotka osallistuvat näihin älyn jättiläisten kirjoitelmiin. Me emme todellakaan kaipaa tällaista julkisuutta.

      • halpa_reisu

        Kyllä sinne tulla voi vieraaksi,kun antaa synttärisankarille 100euroo.Niin saa
        varmasti osallistua.Aina on kuokkurit juhliin päässeet kun on muistanut
        juhlakalua:Se on sitten toinen asia mitä sillä tapahtuu?


      • nenä_kipee

        Turpaan se hoikkala ottais.Ei oo muuta mahhdollisuutta??


      • liikaa.lyöty

        Ottakaa suoraan Eskoon yhteys ja sanokaa selvästi
        ettei sukua sekoiteta hänen hakattuun päähänsä.


      • JarmoHoikkalaTät
        liikaa.lyöty kirjoitti:

        Ottakaa suoraan Eskoon yhteys ja sanokaa selvästi
        ettei sukua sekoiteta hänen hakattuun päähänsä.

        Tehkää, mitä teette, mutta tosiasia on, että Esko on yksi palstan tuotteliaimmista ja mukavimmista kirjoittajista. On miellyttävää havaita, että hän ei ikinä kumarra eikä nuoleskele karvanoppa-hoikkalaa.


      • tulee.housupyykkiä
        halpa_reisu kirjoitti:

        Kyllä sinne tulla voi vieraaksi,kun antaa synttärisankarille 100euroo.Niin saa
        varmasti osallistua.Aina on kuokkurit juhliin päässeet kun on muistanut
        juhlakalua:Se on sitten toinen asia mitä sillä tapahtuu?

        Laittakaa kaikille foorumeille kutsu synttäreille jotta
        kaikki näkevät kuinka kura valuu punteista tanssilattialla.


      • JarmoHoikkalaTät
        tulee.housupyykkiä kirjoitti:

        Laittakaa kaikille foorumeille kutsu synttäreille jotta
        kaikki näkevät kuinka kura valuu punteista tanssilattialla.

        Aiotko todella mennä kuokkimaan kyseisiin juhliin? Voisi olla viisainta olla menemättä.


      • nahkapukineissa

        Tulen Tampereelta bussilla ystävieni kanssa ja takaan
        ikimuistoiset synttärit.


      • eskon.pikkuserkku

        Sinä ja muut homot saatte kyytiä jos tuutte häiritsemään näitä juhlia.


      • kaveri_pula
        eskon.pikkuserkku kirjoitti:

        Sinä ja muut homot saatte kyytiä jos tuutte häiritsemään näitä juhlia.

        Kyllä isoissa juhlissa on aina kuokkureita ollut ja tulee oleen siittä ei pääse mihkään,Elkö Jampella ole enään kavereita muualla kun Tampereella?


      • nyrkkisoikoonjuhlissa

        Homo paikoissa mixeissä se pyörii ja etsii kavereita sänky seraksi.Ikaalisissam ei kavereita löydy.Liikaa homoillu ja vittuillu.


      • ei_minun_vallassa

        Sekin on tietysti sillai että minä en voi sitä päättää keitä juhliin tulee.Se on niiden
        asia jotka sen järjestää eli synttärisankarin ja paikan omistajan,ja tuntuu että
        sukulaiset ei Jampea sinne halua, mutta sillekkään ei mitään voi jos sinne tulee
        kuokkureita,kyllä niitä ainakin meillä on ollut juhlissa ollenkin isommissa??Väliin
        itsekkin ollut,mutta aina luvalla??


      • onko_jampella_kavereita
        ei_minun_vallassa kirjoitti:

        Sekin on tietysti sillai että minä en voi sitä päättää keitä juhliin tulee.Se on niiden
        asia jotka sen järjestää eli synttärisankarin ja paikan omistajan,ja tuntuu että
        sukulaiset ei Jampea sinne halua, mutta sillekkään ei mitään voi jos sinne tulee
        kuokkureita,kyllä niitä ainakin meillä on ollut juhlissa ollenkin isommissa??Väliin
        itsekkin ollut,mutta aina luvalla??

        Tossa tuli kirjoitetttua että sukulaiset ei Jampea juhliin halua,mutta onko tosi niin
        että Jampella ei Ikaalisissa ole kavereita?Kun en Jampea henk:koht:tunne,tosin
        tiedän kuka on ja ulkonäöltä tiedän,mutta onko se pilannut ihmis suhteensa
        niin ettei ole kavereita.Täällä voi kirjoitella mitä sattuu,mutta miten on sen
        siviilielämän laita,kun luulisi toimenkuvankin perusteella olevan asiallinen ja
        kohtelias,täällä siitä saa ihan eri käsityksen,mutta tämä on tämä??


      • JarmoHoikkalaTät

        Jampella ei ole Ikaalisissa kavereita. Olet saanut tältä palstalta täysin oikeat ja asialliset tiedot arvioidaksesi hänen sielunelämäänsä.


      • Jarmo on rikkonut välinsä lähes kaikkiin tuntemiinsa ihmisiin.


      • pojaat.on.apuna

        Eskon kanssa tulevissa juhlissa tutustumme paremmin ja
        tanssimme muutaman hitaan ja sitten poistumme jatkoille
        muualle.


      • pojaat.on.apuna kirjoitti:

        Eskon kanssa tulevissa juhlissa tutustumme paremmin ja
        tanssimme muutaman hitaan ja sitten poistumme jatkoille
        muualle.

        Uskoisin, että tutustutte nyrkkeilyottelun merkeissä. Tämän jälkeen et enää näissä juhlissa tanssi, koska sinut kiidätetään ambulanssilla Kankaanpään terveyskeskukseen. Kuljetuksen aikana kakkaat todennäköisesti ambulanssiin!


      • lihaksia.on

        Uskoisin että Esko ymmärtää olla kiltisti ja on yhteistyöhaluinen
        kun ystäväni häntä hieman valistavat.


      • Vaarana on, että Esko antaa luuvitosta ystävillesi. Hän ei halua olla samoissa juhlissa jonkun riekkuvan homolauman kanssa!


      • asialinjalla

        Ei ole tapana tapella sukulaisten eikä ystävien kanssa sukujuhlissa että jotain
        pientä väittelyä voi tulla mutta se kuuluu asiaan.Se että minä kunnioitan
        juhlienjärjestäjiä sen verran ette niissä yleensä tapella?Ne on iloiset juhlat.Ja
        sillälailla, pysytään sukulaisten kanssa väleissä:Sukulaisten kanssa tappelu on
        tyhmää?En osallistu??


      • naiset_parhaita

        Se että minä olen työurani aikana ollut Tampereella satojen Isännöitsijöiden kanssa
        tekemisissäi niin yhtään Jampen kaltaista Isännöitsijää en ole tavannut.Tosin niistä
        suurinosa on ollut naisia.Mutta olen huoltanut myös Ikaalilaisten Isännöitsijöiden
        taloja Tampereella(Kilven Ari)niin Isännöinti puolella ei koskaan ole ollut mitään
        ongelmia?Homma on aina pelannut molemminpäin.Se on sitten osakkeenomistaja
        tai sosiialvuokralainen,mustalainen tai mamu niin aina sen Isännöitsijän ja Huollon
        palkkion joku maksaa?Jampen vittuilu tyylillä ei pärjäisi päivääkään,ei ainakaan
        vuokrataloissa Tampereella,Ikaalisissa se näkyy vielä onnistuvan mutta kuinka
        kauan,kun tänne öksyy joku joka maksaa Jampen palkkion??Vain ajan kysymys??


      • Vayaggi
        naiset_parhaita kirjoitti:

        Se että minä olen työurani aikana ollut Tampereella satojen Isännöitsijöiden kanssa
        tekemisissäi niin yhtään Jampen kaltaista Isännöitsijää en ole tavannut.Tosin niistä
        suurinosa on ollut naisia.Mutta olen huoltanut myös Ikaalilaisten Isännöitsijöiden
        taloja Tampereella(Kilven Ari)niin Isännöinti puolella ei koskaan ole ollut mitään
        ongelmia?Homma on aina pelannut molemminpäin.Se on sitten osakkeenomistaja
        tai sosiialvuokralainen,mustalainen tai mamu niin aina sen Isännöitsijän ja Huollon
        palkkion joku maksaa?Jampen vittuilu tyylillä ei pärjäisi päivääkään,ei ainakaan
        vuokrataloissa Tampereella,Ikaalisissa se näkyy vielä onnistuvan mutta kuinka
        kauan,kun tänne öksyy joku joka maksaa Jampen palkkion??Vain ajan kysymys??

        Ohan se vittuilu esim siilonpuiston yhelle osaakkeen omistajale tää iha avoinesti.Kyl se vittuilee ihan kaikille että älä Esko huoli.Sinä ja sun suku ootte ihan ok.Tunnen moni Huhtasalolaisia eikä pahaa sanottavaa oo kestään


      • muutama_nainen

        Se että Ikaalisissa ei taida olla yhtään NaisIsännöitsijää.Ainakin mulla on ollut
        hyviä ja assiallisia NaisIsännöitsijitä.Ei vittuile asukkaille turhasta ja niiden
        kanssa homma pelaa.Täytyy ottaa yhteys Tili ja Kiinteistöön että palkkaa muutaman NaisIsännöitsijän,vaikka kokeeksi.Tän hetkinen Omistajalla on
        asuntoja samassa yhtiössä missä asun.Sitä en tiedä onko Tili ja Kiinteistö kuinka
        paljon kalliimpi kun Hoikkala,mutta homma ainakin pelaa,ja se on pääasia??


      • älä.ole.tyhmä

        Esko antaa lausuntoja isännöitsijästä vaikka ei ole ollut
        hänen kanssaan missään tekemisissä työtehtävien
        merkeissä vaan hokee täältä lukemiansa mielenterveys-
        potilaan usealla nimmarilla kirjoittamia herjauksia palstalle.
        Esko haluaa maksamaan nuo edelliset viestit.


      • vaikeita_asiakkaita
        älä.ole.tyhmä kirjoitti:

        Esko antaa lausuntoja isännöitsijästä vaikka ei ole ollut
        hänen kanssaan missään tekemisissä työtehtävien
        merkeissä vaan hokee täältä lukemiansa mielenterveys-
        potilaan usealla nimmarilla kirjoittamia herjauksia palstalle.
        Esko haluaa maksamaan nuo edelliset viestit.

        Onko sulla Jampe jäänyt Isännöinti palkkiot saamatta sen takia että sun
        Isännimissä taloissa asuu sekalaista seurakuntaa,ei varmaan.Kyllä minä sen
        myönnän että ei se helppo ole eikä siitä ilman omgelmia selviä se on sama
        ongelma kaikissa yhtiöissä jossa on kaupungin sosiaali vuokralaisia.Se että ne
        kaatuu ensimmäisenä Isännöitsijän niskaan,niin on ammatinvalinnan varjopuolia
        mutta palkkioita tuskin sen takia tarvii odotella.Kyllä minä sen entisenä
        huoltomiehenä tiedän millaista kaikenlaisten hörhöjen kanssa on tehä töitä??
        Se mitä tulee NaisIsännöitsijöihin niin Tampereella on ainakin huoltomiehen
        helpompi tehdä töitä ja tämä on fakta?


      • naiset_parhaita kirjoitti:

        Se että minä olen työurani aikana ollut Tampereella satojen Isännöitsijöiden kanssa
        tekemisissäi niin yhtään Jampen kaltaista Isännöitsijää en ole tavannut.Tosin niistä
        suurinosa on ollut naisia.Mutta olen huoltanut myös Ikaalilaisten Isännöitsijöiden
        taloja Tampereella(Kilven Ari)niin Isännöinti puolella ei koskaan ole ollut mitään
        ongelmia?Homma on aina pelannut molemminpäin.Se on sitten osakkeenomistaja
        tai sosiialvuokralainen,mustalainen tai mamu niin aina sen Isännöitsijän ja Huollon
        palkkion joku maksaa?Jampen vittuilu tyylillä ei pärjäisi päivääkään,ei ainakaan
        vuokrataloissa Tampereella,Ikaalisissa se näkyy vielä onnistuvan mutta kuinka
        kauan,kun tänne öksyy joku joka maksaa Jampen palkkion??Vain ajan kysymys??

        Hei Esko, kirjoitit varmaankin myös Hämeenkyrön palstalla vertailua Jarmosta ja Kilven Arista. Tiedätkö, onko Arilla kohteita täällä Ikaalisissa? Ari on varmasti nuorekas, asiantunteva ja täysin hetero isännöitsijä!


      • ei.eskon.puumerkkiä
        vaikeita_asiakkaita kirjoitti:

        Onko sulla Jampe jäänyt Isännöinti palkkiot saamatta sen takia että sun
        Isännimissä taloissa asuu sekalaista seurakuntaa,ei varmaan.Kyllä minä sen
        myönnän että ei se helppo ole eikä siitä ilman omgelmia selviä se on sama
        ongelma kaikissa yhtiöissä jossa on kaupungin sosiaali vuokralaisia.Se että ne
        kaatuu ensimmäisenä Isännöitsijän niskaan,niin on ammatinvalinnan varjopuolia
        mutta palkkioita tuskin sen takia tarvii odotella.Kyllä minä sen entisenä
        huoltomiehenä tiedän millaista kaikenlaisten hörhöjen kanssa on tehä töitä??
        Se mitä tulee NaisIsännöitsijöihin niin Tampereella on ainakin huoltomiehen
        helpompi tehdä töitä ja tämä on fakta?

        Eskomme ei ole perehtynyt asuntojen vuokrasaatavien
        perintään joten älä opasta ennekuin olet hankkinut
        tarvttavan tiedon asioista.


      • heti_ulos

        Ari ei toimi enää Ikaalisissa,On ilmeisesti Tampereella.Siinä Jampe on oikeessa että
        vuokrasaamiset työllistää Isännöitsijää liian paljon ja niiden seuraaminen.Mutta
        rehellinen ihminen maksaa vuokransa säännöllisesti,se että toisilla se sossusta
        saatu raha menee ryyppäämiseen eikä elämiseen,niin niitä on aina.Se on
        valitettava asia että muutamat ja yleensä samat asukkaat työllistää Isännöitsijää
        liikaa ja on kasvava ongelma,kunnei niitä saa edes asunnosta ulos,kun ison
        pyrökratian kautta,jonka Isännöitsijä joutuu hoitaan??


      • mene.kouluun
        heti_ulos kirjoitti:

        Ari ei toimi enää Ikaalisissa,On ilmeisesti Tampereella.Siinä Jampe on oikeessa että
        vuokrasaamiset työllistää Isännöitsijää liian paljon ja niiden seuraaminen.Mutta
        rehellinen ihminen maksaa vuokransa säännöllisesti,se että toisilla se sossusta
        saatu raha menee ryyppäämiseen eikä elämiseen,niin niitä on aina.Se on
        valitettava asia että muutamat ja yleensä samat asukkaat työllistää Isännöitsijää
        liikaa ja on kasvava ongelma,kunnei niitä saa edes asunnosta ulos,kun ison
        pyrökratian kautta,jonka Isännöitsijä joutuu hoitaan??

        Esko jatkaa tietämättömän puheitaan.


      • mikä_meni_vikaan
        mene.kouluun kirjoitti:

        Esko jatkaa tietämättömän puheitaan.

        Minä takia,minä olen kouluni käynyt.Mitä tossa oli mikä ei pidä paikkaansa.Seko
        että Ari ei toimi enään Ikaalisissa vai mikä.Ensi vuonna saat periä vuokrarästeja
        enenpi kun asumistuki pienenee,se on ollut monen pelastus että ei ole koko
        vuokraa tarvinnut omista maksaa.Eikö vuokrien maksun seuranta kuulu
        Isännöitsijän toimenkuvaan samoin vastikkeiden maksu.Ei niitä heti ulosottooonkaan pistetä,vaikka pitäisi?Korjaa jos olen väärässä??


      • oppia.ikä.kaikki

        Kyseleppä käytäntöjä niiltä isännöitsijöiltä niin opit taas jotain.


      • homo..h

        No sanoppa sä kun isännöisiä oot että mikä meni Eskolla väärin?


    • ewertyui

      Homoääliö vaan jankkaa skeidaa.

      • rauno.vaasassa

        Rouva se kirjoittelee eewerttinä.


      • rauno.vaasassa kirjoitti:

        Rouva se kirjoittelee eewerttinä.

        Voi Jarmo-parka! Olen ilmeisesti tuhatkasvo! Rauno oli sitä paitsi Raahessa!


      • pyllyreikä1

        Justiinsa, Rauno ja Roope oli Raahessa.Rauno työns Jampen pyllyyn kynttilän ja Roope nussi Jamben nahkatakin.


      • äiiiiteeepyyyhkiiin
        pyllyreikä1 kirjoitti:

        Justiinsa, Rauno ja Roope oli Raahessa.Rauno työns Jampen pyllyyn kynttilän ja Roope nussi Jamben nahkatakin.

        Vajakki on taas istunut pitkään potalla eikä äiti antanut edes
        Ankkaa lukea.


      • Pyllyreikä1 kirjoittaa aivan totta!


    • Nyrkkikyl

      No miltäs näyttää tuleeko se Hoikkala Jämijärvelle kuokkiin?Tais tulla vellit housuun?

      • pyydä_äiti_pyyhkiin

        Vajakit taas avautuu,taitaa olla ittellä vellit housussa.


      • loppuuko_ikaalisista_työ
        pyydä_äiti_pyyhkiin kirjoitti:

        Vajakit taas avautuu,taitaa olla ittellä vellit housussa.

        Oon viikon tai pari muuallapäin suomea,tulen käymään synttäreillä,kun olen
        lahjarahan maksanut.Jampe voi taas sen aikaa keskustella Rouvan kanssa.
        Tuskin se täältä muita keskustelukumppaneita löytää kun Myllyskin on ollut
        hissukseen.ne taitaa olla ainoot joita Jampe täällä mollaa.Mitä nyt on käynyt
        Hämeenkyrön palstalla mainostamassa itseensä.


      • antihoikkala

        Tuu takas, Hoikkala ja vajakit täälä vaan sählää.


      • Toivottavasti Jampe saapuu juhliin. Saisimme sitten palstalle uutta aineistoa käsiteltäväksi.


      • rouva.kakkala
        seppo_myllis kirjoitti:

        Toivottavasti Jampe saapuu juhliin. Saisimme sitten palstalle uutta aineistoa käsiteltäväksi.

        Kerratkaa vaan niitä vanhoja skitsojanne toisetkin 200 kertaa
        sillä tänne mahtuu ja vajakit saa orkut.


      • hoikkalallaonhoikka
        seppo_myllis kirjoitti:

        Toivottavasti Jampe saapuu juhliin. Saisimme sitten palstalle uutta aineistoa käsiteltäväksi.

        Menisi nyt vaan sinne ja ottaisi kunnolla turpaansa.Se olisi hienoa se.


      • hoikkalallaonhoikka kirjoitti:

        Menisi nyt vaan sinne ja ottaisi kunnolla turpaansa.Se olisi hienoa se.

        Niin olisi. Jarmon on nyt ehdottomasti osallistuttava näihin juhliin. Miten Esko kommentoi asiaa?


      • nou_komment
        seppo_myllis kirjoitti:

        Niin olisi. Jarmon on nyt ehdottomasti osallistuttava näihin juhliin. Miten Esko kommentoi asiaa?

        Minä en kommentoi asiaa milläänlailla,,kun kuulin keitä vieraaksi tulee.On oltava
        itsekkin asiallisesti.


      • lempi.liehahtaa
        nou_komment kirjoitti:

        Minä en kommentoi asiaa milläänlailla,,kun kuulin keitä vieraaksi tulee.On oltava
        itsekkin asiallisesti.

        Hienoa että Myllis ottaa noin asiallisesti Jamben ja hänen
        kaveriensa tulon juhliin. Eskolla on tiedossa lämpimät
        tanssit ja jatkot illan päättyessä.


      • vain_heteroille
        lempi.liehahtaa kirjoitti:

        Hienoa että Myllis ottaa noin asiallisesti Jamben ja hänen
        kaveriensa tulon juhliin. Eskolla on tiedossa lämpimät
        tanssit ja jatkot illan päättyessä.

        En valitettavasti tarkoittanut Jampee enkä hänen kavereitaan,vaan ihan muita
        vieraita.Siinä porukassa olen minä ja Jampe köykästä kauraa.Satuin näkeen
        kutsulistan.Mutta pieni erö siinä on ninä olen hetero ja Jampe on mikä on.


      • nyrkkiä.nyrkkiä

        Jampe on homo eikä siitä muuksi muutu vaikka voissa paistais-

        Pitäkää kunnon kemut ja hakatkaa Jampe jos sinne uskaltautuu.


      • äiiiiteeepyyyhkiiiin
        nyrkkiä.nyrkkiä kirjoitti:

        Jampe on homo eikä siitä muuksi muutu vaikka voissa paistais-

        Pitäkää kunnon kemut ja hakatkaa Jampe jos sinne uskaltautuu.

        Uskaltaako pikku vajakkimme itse mitään tehdä koska
        huutelee äitiä edelleenkin pyyhkiin?


      • taksipyyhkii

        taksi mies joutu siivoon sen hoikkalan paska kasan


      • suurella.toleranssilla
        taksipyyhkii kirjoitti:

        taksi mies joutu siivoon sen hoikkalan paska kasan

        Ensinnä mielenterveyspotilaan kertomus tuosta oli
        että se oli Aulikin taksi.


      • En tarkkaan muista, milloin olet kenenkin taksissa märän pierun/tuhnun päästänyt. Joka tapauksessa olet laskenut allesi lähes kaikkien taksiautoilijoiden pirsseissä!


      • ota.rouva.lääkkeet

        Aika ihmeellistä koska en ole kuin yhdessä ikaalilaisessa
        taksissa matkannut.


      • Eihän sinua nykyisin uskalla kukaan taksi kyytiinsä ottaa!


      • sadas.kertaus
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Eihän sinua nykyisin uskalla kukaan taksi kyytiinsä ottaa!

        Rouva Kakkala ei olisi Kakkala jos hän ei joka päivä
        saisi palstalla jauhaa kakkafantasioitaan.


    • tuu.kokeileen.onneas

      Saahan nähdä että uskaltautuuko kylän kovin paskapuo lähtee Huhtasalojen juhliin.?

      Moni suvun jäsen haluaisi hieman puhuttaa tätä hinttaria.

      • mies.mereen

        Onko kylän kovin paskapuo Huhtasalojen sukuja ?
        Se selittää paljon koska tuossa suvussa on kaikenlaista
        kakkasakkia.


      • Jarmo Kalervo Hoikkala ei kuulu Huhtasalon ikaalislaiseen sukuun. Hoikkalan sukujuuret ovat Karjalassa!


      • ota.aino.lääkkeet
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Jarmo Kalervo Hoikkala ei kuulu Huhtasalon ikaalislaiseen sukuun. Hoikkalan sukujuuret ovat Karjalassa!

        Rouva Aino Kakkala yrittää helpottaa surkeaksi mennyttä
        elämäänsä herjaamalla täällä jatkuvasti hyvin menestynyttä
        yrittäjää.


    • Suvun.jäsen

      Juhlat hyvin alkamassa - Hoikkalasta ei tietoakaan - Nyt sopii tulla koittamaan onneaan - Varma tyrmäys tiedossa.

      • käry.käy

        Poliisitkin ovatvalmiina joten yöllä monelta lähtee kortti.


      • Lenkkeilijät

        Milläs kylällä siellä rellestetään, että tietää väistää penkkaan kun auton näkee?


    • Vajapajakki

      Jaahas mites juhlat meni?
      Saiko kukaan turpaan?

      • penkkiläinen

        Esko oli karvanopan luona koko yön joten uutisia saamme
        kun hän kotiutuu.
        Ambulanssikin oli käynyt juhla paikalla.


      • hyvät_juhlat
        penkkiläinen kirjoitti:

        Esko oli karvanopan luona koko yön joten uutisia saamme
        kun hän kotiutuu.
        Ambulanssikin oli käynyt juhla paikalla.

        Kyllä aamulla heräsin ihan omasta sängystä eikä ollut kyllä mitään karvanoppaa
        vieressä.Enkä mitään ampulassia nähnyt.Vajakit voi nähdä mitä näkee.
        Ja ei sukujuhlissa yleensä tapella,eikä nytkää.


      • Vayaggi

        Tämä nimimerkki penkkiläinen on Jarmo Hoikkalan nimimerkki. Me vajakit emme Huhtasalojen asioihin puutu ja olemme teidän puolella.


      • sama.hörhö.taas

        Vajakki on Kakkala.


    • hoikkala.out

      Jaahas, mites juhlat muutoin suju? Oliko suvun kanssa keskustelua Hoikkalasta ja sen kirjoituksista? Eipäs tainnu Jarmo kovin mairittelevia kommentteja saada?

      • siellä.ne.palstalla

        Eskohan niitä sukunsa asioita paljasteli aktiivisesti eikä
        kukaan muu eikä niistä sivulliset edes tiedä tai välitä.
        Esko avautui eirityisesti Heikin asioista sekä kotinsa
        menneisyydestä ja setiensä ja heidän poikiensa
        taipumuksista.
        Suvun pitää laittaa Eskolle kuonokoppa.


      • kotitöitä_riittää
        siellä.ne.palstalla kirjoitti:

        Eskohan niitä sukunsa asioita paljasteli aktiivisesti eikä
        kukaan muu eikä niistä sivulliset edes tiedä tai välitä.
        Esko avautui eirityisesti Heikin asioista sekä kotinsa
        menneisyydestä ja setiensä ja heidän poikiensa
        taipumuksista.
        Suvun pitää laittaa Eskolle kuonokoppa.

        Eikö tämä paskan jauhaminen juhlien osalta saa riittää,juhlat on juhlittu,ja juhlat
        meni hyvin.Hoikkalakin saa mun puolesta olla rauhassa,mulla on parempaakin
        tekemistä kun olla palstalla,voi vaikka mennä marjamettään,jos ei satu oleenn
        parempaa tekemistä,ja kyllä täällä syksyllä on kaikkea tekemistä,kun muorikin
        on sen verran huonossa kunnossa ettei jaksa kaikkia tehdä.Ja Jampelle että
        meillä sattuu oleen vesivessa ei tarvi paskoo housuihinsa,kuten eräät.


      • vouti.vie

        Eikö Esko usko puhetta että palstalla
        olevia mielenterveyspotilaan kirjoituksia ei ulosottokelpoisen
        henkilön kannata toistella palstalle.


    • Suvun.mies

      Uhkaileeko Hoikkala?
      Huhtasalolaiset käyttää vesivessaa eikä pasko housuun, kuten eräät.
      Anna Eskon olla rauhassa.

    • ota.aino.lääkkeet

      Mielenterveypotilas taas esiintyy huhtasalolaisena.

    • heh :D

    • nyrkki.silmään

      Millaiset välit huhtasaloilla ja hoikkaloilla on nykypäivänä?

      • esko.kohta.maksaa

        Kohta hullu Aino houruu lisää ja äidin pikku Esko uskoo kaikki hourut.


      • SINÄ olet maksuvelvollinen Eskolle ja koko hänen suvulleen! Älä yhtään yritä uhkailla ja pelotella Eskoa, koska hänellä on täysin samanlainen sananvapaus kuin meillä muillakin!


      • Urkit

        Urkki oli kuullu kompis, et joku joutuu lähtee linnaan jostain väärin tehdystä paperista. Aikovat kai ottaa maksamansa rahat pois turhakkeelta?


      • Jarmo on hoidellut Urkin ennenkin, joten hän on pois pelistä. Tuomioistuimen tulee harkita tarkoin Jarmon vangitsemista. Palsta hiljenee tyystin, jos Jarmo viedään kakkoskotiinsa lukemaan tiilenpäitä!


      • ota.aino.tuplalääkkeet
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Jarmo on hoidellut Urkin ennenkin, joten hän on pois pelistä. Tuomioistuimen tulee harkita tarkoin Jarmon vangitsemista. Palsta hiljenee tyystin, jos Jarmo viedään kakkoskotiinsa lukemaan tiilenpäitä!

        Voi noita skitsofreenikko rouva hoikkalana esiintyvän Aino Kukkalan
        houruja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe