Samsungin J5

J5vshonor4x

Kannataako ostaa tuo samsungin J5 http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/SAMJ500WH/samsung-galaxy-j5-alypuhelin-valkoinen vai kannataako ostaa jokin muu samasta hinta luokasta. Olen katsonut myös honor 4x:ää http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/HUAHON4XBK/huawei-honor-4x-alypuhelin-musta mutta se näyttäisi olevan kauhean iso. Kertokaa mitä muita hyviä puhelimia löytyy samasta hinta luokista.

115

9352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissäärahhoo

      100 lisää niin saa sellaisen mallin jolla pärjää pari vuotta. Näillä muilla ei.

      • TESTAANYT

        EI KANNATA HALPISVERSIO

        MIKILLÄKIN NYT PAREMMAT PERUSKÄNNYT


      • Hiemanmiinusta

        edge 5 neo on mielestäni toiminnoiltaan hidas . Joten vertaile tarkemmin


    • Itekin_ostamassa

      Itsekin olen tuon j5 ostamista miettinyt sillä vanha trend ei enää pärjännyt käytössä. Olen myös miettinyt että mites ne pelit sillä pyörii vain 1,2 ghz prosessori. Sillä muutenhan näyttäisi todella hyvältä 5 " näyttö ja 200€

      • J50staja

        Quad core 1,2 ghz prosessori eli neliytimen prosessori.Kyllä tehot siis riittää.


      • tehotkyllämutta
        J50staja kirjoitti:

        Quad core 1,2 ghz prosessori eli neliytimen prosessori.Kyllä tehot siis riittää.

        Tehot riittää mutta tietoturva aukot lisääntyy:)


      • shrhrsrhshrsrhs
        tehotkyllämutta kirjoitti:

        Tehot riittää mutta tietoturva aukot lisääntyy:)

        Kannattaa pysyä siinä Nokian perusluurissa mikäli pelottaa.


      • pikemminkinnäin
        shrhrsrhshrsrhs kirjoitti:

        Kannattaa pysyä siinä Nokian perusluurissa mikäli pelottaa.

        Tai hankkia sellainen luuri jossa ei ole tällaisia ongelmia pariin vuoteen:)


      • eeeeeeikjhgf
        shrhrsrhshrsrhs kirjoitti:

        Kannattaa pysyä siinä Nokian perusluurissa mikäli pelottaa.

        Vanha kunnon kapula puhelin nokia. Siihen kannattaa turvautua jos pelkää.


      • kjxbb

        trend plus on ihan hyvä kännykkä vieläkin,ei sen kännykän tartte mitään pöytäkone tasoa olla ,vain akku on paska trendissä


      • 01hemmo

        no mul o trend plus täl hetkel nyt kolmatta vuotta ja siitä on hajonnu kuulokereikä. vai mikä se termi on. ja näyttö on hajonnu kans. itse ostan j5 tänää et ei sen puolee. mitä minä oon kavereilta ja vanhemmilta kuullu nii hyvä kännykkä tuo j5.


      • Veetu1
        tehotkyllämutta kirjoitti:

        Tehot riittää mutta tietoturva aukot lisääntyy:)

        Avast hoitaa homman.


    • Varmatehosta

      Joo varmaan se neliydin sitten riittää kun kaveri parjasi ettei tehot riittäisi. Huomenna lähtee kaupasta mukaan. Kiitos avusta.

      • pelihullu1

        Aivan varmasti pärjää ja todella hyvä näyttö 200 euron luuriksi tuossa kun on amoled. Hyvä kun kaikki ei lankea tuohon naurettavaan tietoturvapaskaan millä eräs tyyppi myy täällä omaa puhelinta. :)


      • haittaohjelmattekeesitä
        pelihullu1 kirjoitti:

        Aivan varmasti pärjää ja todella hyvä näyttö 200 euron luuriksi tuossa kun on amoled. Hyvä kun kaikki ei lankea tuohon naurettavaan tietoturvapaskaan millä eräs tyyppi myy täällä omaa puhelinta. :)

        Jos ei välitä tietoturvasta siitä voi tulla sakkoa poliisilta:) Tietoverkon tahallinen häirintä jne..


      • pelihullu1
        haittaohjelmattekeesitä kirjoitti:

        Jos ei välitä tietoturvasta siitä voi tulla sakkoa poliisilta:) Tietoverkon tahallinen häirintä jne..

        Nyt taas höpötät tuttuun tapaasi kaikkea paskaa :) Tarkenna nyt edes vähän että mistä edes puhut ennenkuin kirjoitat mitään.


      • idinahuiruski
        pelihullu1 kirjoitti:

        Aivan varmasti pärjää ja todella hyvä näyttö 200 euron luuriksi tuossa kun on amoled. Hyvä kun kaikki ei lankea tuohon naurettavaan tietoturvapaskaan millä eräs tyyppi myy täällä omaa puhelinta. :)

        turpa kiii


    • Kalevi_miettii

      Perheessäni yksi halusi luopua vanhasta Samsung Galaxy S2 luurista, mutta halusi pysyä edelleen Samsungissa. Ostettiin tuo Galaxy J5. On yllättävän hyvä laite alle 200 euron hintaluokassa. Uusin Android, hyvä näyttö. Standardien mukaista pöly- ja vesitiiviyttä ei ole, mutta sillä ei tässä tapauksessa ollut merkitystä. Hieman arvelutti Samsung-luurissa 1,5 Gtavun keskusmuisti, mutta hyvin tuo on riittänyt. Kaikki tarpeelliset ohjelmat ja muistisyöpöt pelitkin on ladattu, ja muistista on vapaana yli 600 Mtavua eli 40%. Oli pieni yllätys, että oikeastaan kaikki paljon keskusmuistia vievät ohjelmat pystyi siirtämään muistikortille. Lisämuistikortti on nyt hyvässä käytössä.

    • ostasevaan

      J5 on varmasti hyvä puhelin ainakin hintaansa nähden.

      • j5soittoestot

        Missä j5:een asetetaan häiriösoittajille esto.


    • l520

      Ihan hyvä hintaansa nähden.Olen pari viikkoa omistanu J5:n kun oli tarve Android puhelimelle niin päädyin tähän juuri lähinnä sopivan hinnan takia ja kun specsitkin lupas jotain niin miksei.

      Ensin hämmästytti puhelimen sulava toimisuus ja nopeus ja sitten akun kesto joka on kyllä saatu ihmeen hyväksi.Nyt kävikin niin että nuo lumiani 640XL 630 520 joita olen pitänyt kaiken sulavuuden esikuvina jäävät nyt auttamatta kauas taakse tämän rinnalla niin hyväksi tämä on saatu.Ei noita lumioita kehtaa enää kehua.Kamerakin on todella hyvä vars. ulko päivänvalo kuvauksessa.Näytöstä ei valittamista.

      Ainut mitä sais olla enemmän on tallennustilaa mutta kuten jo todettiin muistikortin kanssa pärjäilee joten ei sekään mikään isompi ongelma ole.Vaikka tosin kun siirtää sovelluksia joita ei kaikkia saa ollenkaan muistikortille jää aina jotain filuja myös puhelimen muistiin joten kyllä se tallennustila siitä täyttyy pikkuhiljaa jos alkaa liikaa sovelluksia rohmuamaan.

      Tässä on myös Älykäs toiminto sov jossa on sis rakennettu clean master sovellus jolla saa putsattua puhelimen hetkessä ylim filuista ja näin saa yleensä aina lisää tallennustilaa jos uhkaa loppua,tosin ei tämäkään mikään lopullinen ratkasu tietenk ole.

      Jos siis haluaa nopean ja todella sulava toimisen kosketus herkän sampan pitkällä akun kestolla ja halvalla eli ei halua maksaa lippulaiva hintoja on tämä J5 yksi parhaista ellei paras alle 200e hintaluokassa ottaen kaikki merkit huomioon.

      • KU1KKA

        Nyt kun oot jo jonkun aikaa luuria käyttänyt, niin miten saa lukitusnäytöstä pois kaikki viestien ponnahdukset? Tai siis ne viestit yleensäkin pois näkyviltä lukitusnäytöstä? Olen ottanut viestien asetuksista ne pois, mutta kuiten tunkevat näkyviin. Musta tää J5 ei ole ihan niin looginen käyttää ku mun aikasemmat samsungit, mutta kai sitä kaikkeen tottuu...


      • l520
        KU1KKA kirjoitti:

        Nyt kun oot jo jonkun aikaa luuria käyttänyt, niin miten saa lukitusnäytöstä pois kaikki viestien ponnahdukset? Tai siis ne viestit yleensäkin pois näkyviltä lukitusnäytöstä? Olen ottanut viestien asetuksista ne pois, mutta kuiten tunkevat näkyviin. Musta tää J5 ei ole ihan niin looginen käyttää ku mun aikasemmat samsungit, mutta kai sitä kaikkeen tottuu...

        Asetukset>Äänet ja ilmoitukset>Lukitusnäytössä olevat ilmoitukset>Piilota ilmoitukset tai Älä näytä ilmoituksia


      • Ku1kka

        Kiitos. Varmaan ainoa paikka mistä en ole tajunnut etsiä.


    • Äitien

      Mäkin oon tässä ostamassa tytölle tota j5 varmaa ostetaa nii hyvin on kehuttu

    • Ihm3ttelijä

      Kaikki kehuu kyseistä luuria, mutta tori täynnä niitä?

      • trollitkehuu

        Juu ei se tosiaan hyvä ole vaan täyttä Samsungin roskaa..


      • väiski59

        ainakin kamera on surkea, vanhalla nokialaisellakin saa parempia kuvia tai sitten sattui kohdalle maanantaiyksilö


      • J5On
        väiski59 kirjoitti:

        ainakin kamera on surkea, vanhalla nokialaisellakin saa parempia kuvia tai sitten sattui kohdalle maanantaiyksilö

        et vaan ossoo ..anna sen tarkentaa rauhassa


      • samj5

        Kaikki kehuu kyseistä luuria, mutta tori täynnä niitä?

        Persaukinen joutuu myymään vaikka vaatteensa, aivan hyvä puhelin.


      • miukulainen
        väiski59 kirjoitti:

        ainakin kamera on surkea, vanhalla nokialaisellakin saa parempia kuvia tai sitten sattui kohdalle maanantaiyksilö

        Todennäköisesti omistat maanantai yksilön, mulla sama luuri ja hyviä kuvia tulee.


      • eituleei
        miukulainen kirjoitti:

        Todennäköisesti omistat maanantai yksilön, mulla sama luuri ja hyviä kuvia tulee.

        Millään puhelimella ei tule hyviä kuvia joten valehtelet..


      • kukassetäällävalehtelee
        eituleei kirjoitti:

        Millään puhelimella ei tule hyviä kuvia joten valehtelet..

        Äläpäs itse valehtele. Moni kamerapuhelin jo alkaa pärjäämään halville järkkäreille, ja päihittää useat pokkarit.


      • samppaj5
        samj5 kirjoitti:

        Kaikki kehuu kyseistä luuria, mutta tori täynnä niitä?

        Persaukinen joutuu myymään vaikka vaatteensa, aivan hyvä puhelin.

        Hyvä luuri, niitä myy ne ihmiset siellä kun ovat velaks ostaneet, persaukiset, ja tarttis joka viikko olla eri luuri. Nuo myynti-ilmoitukset ei ole todiste huonoudesta. sulla kun tuota ei ole, siksi on jotain keksittävä.


    • trollitkehuu

      Siksi se ei ole hyvä kun se ei ole OnePlus 2 joka on ainoa hyvä merkki koko mailmassa.

      • trollailetjälleen

        Aika trolli olet, Oneplus 2 on puhelinmalli, ei merkki :D Oneplus sensijaan on merkki, vaikkakin pienempi kuin kärpäsen paska ja epäluotetava muutenkin.


      • merkkiseon
        trollailetjälleen kirjoitti:

        Aika trolli olet, Oneplus 2 on puhelinmalli, ei merkki :D Oneplus sensijaan on merkki, vaikkakin pienempi kuin kärpäsen paska ja epäluotetava muutenkin.

        Merkki se on:)


      • ofkfkffkfkffkfk
        merkkiseon kirjoitti:

        Merkki se on:)

        Säälittävää trollaus. Ford on merkki, mondeo malli. Oneplus yhtiö joka valmistaa op1 ja 2 merkkisiä.


    • HoNorParempi_

      Honor 4C dual sim on parempi! 8-ydinprossu, 2gb ram, Android 6.0 tulossa, muuten speksit samat. 149€, eli 40€ halvempi. Samsungii tuskin tulee marshmallow:ta ku valmistaja ei oo varmistanu tietoa tähänkää mennessä. Älkää ostako uutta mallia mikä menee heti vanhaks ku ei saa päivitettyy.

      • HUUUUUUWEIIIII

        Mutta kiirusilmäisten HUUWEI HUUWEI!!


      • trollioletss
        HUUUUUUWEIIIII kirjoitti:

        Mutta kiirusilmäisten HUUWEI HUUWEI!!

        Onha oneplussakin kiirusilmäisten..


      • Shhhhhh_
        trollioletss kirjoitti:

        Onha oneplussakin kiirusilmäisten..

        Shhh, nyt kerroit sen, Vapunen on kuvitellut että ei ole.


      • Toninseteli

        Itsekin katoin honor 4c:tä mutta kävi ilmi että ei ole 4g:tä. Akkuakaan ei varmaan voi vaihtaa. Tyytyisin mielummin J5:seen.


      • hyvinnekestää
        Toninseteli kirjoitti:

        Itsekin katoin honor 4c:tä mutta kävi ilmi että ei ole 4g:tä. Akkuakaan ei varmaan voi vaihtaa. Tyytyisin mielummin J5:seen.

        Akkua ei tarvitse enää vaihtaa:D


    • J5Omistaja

      Todella mahtava nopea laite super kirkkaalla ja terävällä sopivan kokoisella 5" Hd näytöllä,hyvällä akulla.. mitä muuta kaipaa puhelimesta?

      • fifty_fifty

        Ominaisuudet on hintaansa nähden kohdillaan. Ainoa ongelma on 8gb sisäinen muisti, josta vähän yli puolet käytössä. Ohjelmat ei toimi muistikortilta. Toinen ongelma on ettei Samppa oo luvannu 6.0 Android päivitystä tälle. Eli uusi puhelin vanha heti kättelyssä. Jos tuo päivitys tulee ni sit on kannattava ostos ku uus käyttis tekee mahdolliseks sen et voi käyttää ohjelmia ulkoselta muistikortilta. Ens vuoden alussa tulee uudet mallit taas. Galaxy A3,A5, A7 tulossa jo. Ei pärjää J5 enää näille.


      • EnOleVapunen
        fifty_fifty kirjoitti:

        Ominaisuudet on hintaansa nähden kohdillaan. Ainoa ongelma on 8gb sisäinen muisti, josta vähän yli puolet käytössä. Ohjelmat ei toimi muistikortilta. Toinen ongelma on ettei Samppa oo luvannu 6.0 Android päivitystä tälle. Eli uusi puhelin vanha heti kättelyssä. Jos tuo päivitys tulee ni sit on kannattava ostos ku uus käyttis tekee mahdolliseks sen et voi käyttää ohjelmia ulkoselta muistikortilta. Ens vuoden alussa tulee uudet mallit taas. Galaxy A3,A5, A7 tulossa jo. Ei pärjää J5 enää näille.

        Kannattaisko ostaa puhdas Andtroit puhelin niin sais vrmasti kaikki päivityket viipymättä


      • varpusenukki
        EnOleVapunen kirjoitti:

        Kannattaisko ostaa puhdas Andtroit puhelin niin sais vrmasti kaikki päivityket viipymättä

        Mulla on tässä ollu vuoden, nää joka kk päivityksetkin 3-4kk myöhässä , oliskohan toi päivitysasia ylihypetetty, gio toimi hyvin 2,5v trend yli 2v ne pskat koskaan saanu päivityksiä, hyvin toimivia puhelimia pidin niistä


    • uskokaa_tai_älkää

      "Rahalla saa ja hevosella pääsee"
      Eli jos tällä hetkellä maksaa kovan hinnan uudesta puhelinmallista, niin muutaman kuukauden päästä se on jo ajasta jäänyt jälkeen ja sitä saa jo huomattavasti halvemmalla.
      Eli köyhän ei kannata ostaa sitä uusinta mallia!!!

      • eikannataei

        Ja nytkin saa jo 600 euron puhelinta vastaavan mutta vain alle 440 euron maksavan paremman luurin.. Miksi siis tuhlata rahaa vain brändiin? Halvemmalla kun saa parempaa ja eikä tarvitse vaihtaa pariin vuoteen..

        Ihmiset eivät vain tajua tätä vaan luulevat että kun laittaa tonneja kasaan niin saa parempaa..


      • halpaonjoo

        Aika halpa on:)


      • Sosiaalituki

        Sossulta saa ja pummilla pääsee.


    • J5omistaja

      Minä puolestani en halua 6.0 käyttistä
      Se on kauhee

      • pakkohommaon

        Pakko haluta jos haluaa pysyä Androidissa..


    • Elina9

      Hei, osaako joku jatkolähettää J5:een tulleen tekstiviestin?

    • minavainnn

      Mulla on huawein honor x4. Ja kuuluvuus on kyllä puhelimessa aivan surkea.. ei meinaa yhdistää nettiin ja taajuuksia pätkii, wappi viestit ei meinaa mennä perille, ja isossa väkijoukossa häviää taajuudet helposti... , uus puhelin jo lähdössä tilaukseen! en suosittele huaweita. ennen tätä oli samsung s2 ja nyt lähtee toi j5 tilaukseen.

    • Puhelin44

      Itse ostan j5 viikonloppuna koska xperia e4 on paska;-)

    • pöllöpallo

      Hieman valistaakseni sanon,
      J on junior malli muovirungolla (eli aika huono ja heikko)
      A on ihan ok, mutta ei mitenkään erityisen hyvä
      S on paras, siinä on metallirunko
      Eli jos nyt jonkun näistä ostaa, niin mieluiten S
      Silti S6 edge on huono vaihtoehto ihmiselle jolla puhelin ei ole aina turvassa. Edge menee helposti rikki kaarevan näyttönsä takia.

      • 0654321

        Itse ostin liittymän kanssa j5 hintaan 129e. Normi hintakin 179e. A5 hinta näyttäisi olevan halvimmillaan 279e (ja S-mallien hinta 400e ylöspäin).
        Joten mielestäni J5:nen on tosi mahtava puhelin tuolla hinnalla. Muistia on vähemmän verrattuna A5:een , mutta taas akku on tehokkaampi ja irrotettava, joka ratkaisin ainakin itsellä lopullisen ostopäätösksen J-mallin eduksi (S-malleihin ei ollut varaa). Toki kannattaa muistaa, että jos puhelimeen haluaa ladat monia ohjelmia ja pelejä, niin J5:sen muisti varmasti loppuu kesken.
        Ja jos hinnalla ei ole mitään merkitystä, niin toki kannattaa valita S-malli.


      • Jiiviis

        Ostin J5 puhelimeeni 16 gigan muistikortin. Hinta 10€. Siihen sopii rajaton määrä kuvia, videoita ja pelejä. Akku todellakin on tehokas. Normaalikäytössä saattaa kestää jopa viikonkin.


      • Jiiviis kirjoitti:

        Ostin J5 puhelimeeni 16 gigan muistikortin. Hinta 10€. Siihen sopii rajaton määrä kuvia, videoita ja pelejä. Akku todellakin on tehokas. Normaalikäytössä saattaa kestää jopa viikonkin.

        Eikä mahdu:) Sitäpaitsi ei muistikortti ole tarkoitettu kuvien pitkäaikaiseen säilytykseen. Sitävarten on tietokone ja ulkoinen levy.

        Toisaalta puhelinten kamerat ovat sen verran heikkolaatuisia ettei niiden kuvia oikein kehtaa säilöä missään..


      • valokuvaajajo22v
        Bittisky kirjoitti:

        Eikä mahdu:) Sitäpaitsi ei muistikortti ole tarkoitettu kuvien pitkäaikaiseen säilytykseen. Sitävarten on tietokone ja ulkoinen levy.

        Toisaalta puhelinten kamerat ovat sen verran heikkolaatuisia ettei niiden kuvia oikein kehtaa säilöä missään..

        Muistikortit on juuri tehty kuvien säilytystä vartwn, ei puhelimen muista. Sa muistikortit voi salata monin eri tavoin, joten ovat turvallisia.

        Ja tuosta puhelinten kuvanlaadusta sen verran, että et ole tainnut nähdä Lg G4 tai nexus 6p taikka edes uusien xpria z5 malliston kuvia unohtamatta uutta lumia 950:stä. Toki ei päihitä 2000e järkkäreitä, mutta pokkarit päihittää 10-0 ja jonkun vuoden pästä syrjäyttää myös järkkärit. Eikä kukaan tervejärkinen kuljeta järkkäriä 24/7 kaulassa. Tämän takia järkkäreitä ei kohta edes ole.


      • valokuvaajajo22v kirjoitti:

        Muistikortit on juuri tehty kuvien säilytystä vartwn, ei puhelimen muista. Sa muistikortit voi salata monin eri tavoin, joten ovat turvallisia.

        Ja tuosta puhelinten kuvanlaadusta sen verran, että et ole tainnut nähdä Lg G4 tai nexus 6p taikka edes uusien xpria z5 malliston kuvia unohtamatta uutta lumia 950:stä. Toki ei päihitä 2000e järkkäreitä, mutta pokkarit päihittää 10-0 ja jonkun vuoden pästä syrjäyttää myös järkkärit. Eikä kukaan tervejärkinen kuljeta järkkäriä 24/7 kaulassa. Tämän takia järkkäreitä ei kohta edes ole.

        Lyhytaikaiseen säilytykseen ei mihinkään pitkäaikaiseen.

        Puhelinten kuvanlaatu on huono ja on jatkossakin sillä kennon kokoa ja laatua ei voida parantaa kun tulee tämä kompakti koko vastaan..


    • JiiViis

      Terve, kaikki J5-käyttäjät!

      Onko kukaan törmännyt tähän ongelmaan?
      Esim. Skype- ja WhatsApp-puheluissa (myös tavalliset puhelut) linja mykistyy automaattisesti, kun toisesta päästä ei kuulu mitään. Siis linja ei ole koko ajan auki, aukeaa vasta, kun toinen alkaa puhumaan tai jokin kovempi ääni taustalla kuuluu.

      Tämä on erittäin ärsyttävä ominaisuus, kun mykistyksen iskiessä ei tiedä, katkesiko puhelu vai ei.

      Tiedätkö, onko asia korjattavissa?

    • Jii-5-tai-jotain

      Sorry! En tosiaan huomannut, että edellisellä (25.1.2016 20:32) oli sama nimimerkki. Anteeksi!
      Voin olla vaikka Jii-5-tai-jotain

    • Jii-5-tai-jotain

      Perh***! Siis 25.1.2015 12:59.
      Nyt tökkii pahasti meikäläisellä.

    • Joooohf

      Mulla on ollu j5 kuukauden käytössä ja se on toiminu aivan hyvin tähän asti paitsi nyt pari päivää sitte se meni ihan mykäksi
      Puhelin lähtee päälle mutta näyttö on aivan musta ja oon yrittänyt kaikkea mutta se ei vaan toimi mikä vikana

    • l520l520

      "Puhelin lähtee päälle mutta näyttö on aivan musta ja oon yrittänyt kaikkea mutta se ei vaan toimi mikä vikana"

      Mullakin on tehny joskus saman tempun. Silloin auttoi akun irrotus tähän täydelliseen jumitukseen. Jälkeenpäin olen todennut syylliseksi Touchwizin tahmaamisen jonka aiheutti Lukitusnäytön tehoste. Poistin sinänsä turhapäiväisen tehosteen käytöstä jonka jälkeen lukitusnäyttö on toiminut kuin junan vessa konsanaan sen jälkeen.

    • Samsunki

      Mulla tuo J5 toimi ensimmäiset kaks viikkoo hyvin ja nyt katoaa kaikki hälytys äänet vähä väliä. Virta pois ja uudelleen päälle nii taas pelaa vähä aikaa. Muuten toimii hyvin.

    • Sinisippura

      Itse petyin J5:seen vain 2vkon käytön jälkeen. Siihen kun oli maagisesti ilmestynyt kosteusvaurio vaikkei se kosteutta ollut saanut muutakuin normikäytöstä eli esim. lenkin jälkeen pienessä hiessä vastatessa puheluun. No, onneksi olin ottanut vakuutuksen ja sain pienellä omavastuulla uuden puhelimen. Nyt pari kuukautta tätä käyttäessä on kamera alkanut valittaa "virhe kamera pysähtyi" tai jotain muuta vastaavaa ja ei toimi ellei käynnistä uudelleen. Myös esim. ruudusta kun katsoo sarjoja saattaa yhtäkkiä ilmoittaa sovelluksen pysähtyneen ja menee juntturaan, jolloin vain akun pois ottaminen auttaa. Ekalla kerralla otin akun pois ja näyttö oli päällä SILTI. Mitä helv.... Nojoo, vielä vakuutus ja takuu voimassa joten vien vielä korjaukseen/vaihtoon..

      • Raappanakka

        Ei ton kokoista puhelinta voi lenkille mukaan ottaa. Äly hoi. Mulla toimii J5 ku junan vessa.
        Et kai vaan ole saunaan vienyt?


    • Pyllypää

      Paska puhelin... Oon vihanen mun kaverille Ink4ll3 ku se menee ja hankkii aina tollasen... Mä en tosiaankaan rekisteröityny ainakaa vaan tän kommentin takia tänne... inka prkle...

    • Vastaajaaaaaa

      Sain faijaltani omil tilirahoillani j5, ja huomasin jo heti kun sain tämän käyttööni ekaa kertaa niin aloitin of course musiikin kuuntelulla, ja no tossa kuuntelen pari kymmentä kappaletta ja jostai ihme kumman syystä kännykkä pysähtyi että sitä ei voinu sammuttaa ja avata uudelleen, se jähmettyi ihan paikalleen ja valitin tietysti asiasta faijalleni no se otti akun irti kännykästä ja laitti takas ja toimi taas hyvin. Kummallista on myös, että kun on kauan jotakin tekemässä niin jotenki yhtäkkiä känny sammuuihan kiinni että täytyy painaa virta nappia 10s että saa tän auki ja joo sain auki. Samsung galaxy j5 on tosi kätevä ja sopivan kokonen käteen. Itselläni oli n. Kuukaus honor 4x jonka päälle sattumaisiltaan tippu vettä ja laitoin äkkiä riisi pakettiin ja tietysti suurikoko näyttönen ei lähteny pelaa ja syystäkin ihan hirveä pitää kädessä! Ja ei irrotettavaa akkua ole joten ei faijani pystyny irrottaa ja kuukaus oli ja paskana heti. Samsungin j5 on paljon parempi kun voi ottaa sen akun pois kun honor 4x ei voi.

    • OstaisinJ5

      Mikä internet-selain Samsung galaxi J5:ssä. Ja voiko sen jotenkin vaihtaa, jos ei ole joku näistä Osuuspankin verkkopalvelua tukevista:
      Edge ja Internet Explorer 11
      Firefox 45
      Google Chrome 50
      Safari 9.

      • Nykyinenhonorhiiri

        J5:ssä on chrome.


      • Ja firefoxin saa Google Play- sovelluskaupasta.


      • Kuka nyt verkkopankkia kännykällä käyttää. Lataa OP-mobiili. Tuosta J5:stä on muuten erikseen 2016-versio, joten kannattaaa olla tarkkana. En ole katsonut eroja.


      • pankkiiri-
        okaro kirjoitti:

        Kuka nyt verkkopankkia kännykällä käyttää. Lataa OP-mobiili. Tuosta J5:stä on muuten erikseen 2016-versio, joten kannattaaa olla tarkkana. En ole katsonut eroja.

        "Kuka nyt verkkopankkia kännykällä käyttää. " no melkein kaikki , mikä siinä on niin ihmeellistä?


    • edullinen1

      Minulla on tuo puhelin ostin Powerista,kun oli tarjouksessa 139 euroa,eipä ole ollut mitään valittamista,tilaa ei tietysti ole paljon mutta muistikortille saa joitakin sovelluksiakin menemään ja mitä varten niitä sovelluksia pitäisi olla niin tolkuttomasti,hyvin pärjää vähemmälläkin ja minusta tässä on ihan hyvä kamera.

    • Olet varmasti saanut jo vastauksen, mutta tuon oman mielipiteeni esiin. Itselläni oli galaxy J5, johon olin tyytyväinen kunnes se alkoi hidastelemaan. Olen edistynyt android- käyttäjä ja yritin bootclearia yms. puhelimen siivousmetodeja, mutta mikään ei tuntunut auttavan. No, tyhjensin puhelimen kokonaan, mutta se ei siltikään näyttänyt elpymisen merkkejä. Voi olla että mulle sattui joku perjantaikappale, mutta uudestaan en puhelinta ostanut.

    • XcvBcv

      Muutama päivä ollut J5 käytössä, ja ensivaikutelma on erinomainen. Itse en sovelluksia juuri lataile, vaan puhelimeni käyttö rajoittuu lähinnä soittamiseen, tekstailuun, kalenterin käyttöön ja nettisurffailuun. Näyttö on erinomainen, netti pyörii sulavasti ja akkukesto on jopa uskomattoman hyvä. Edellinen puhelimeni oli kunnioitettavaan ikään ehtinyt Galaxy S Plus, joten parannus on sikälikin melkoinen :) Peruskäyttöön tämä on hinta-laatu -suhteeltaan siis erinomainen luuri. Miinuspuolena puhelimen liukkaus ja huonohko käteensopivuus, joten jonkinlainen suojakuori on lähes pakollinen hankinta.

    • AndroidOutooo

      Hei, mä olen seniori ja olen ostanut itselleni ehkä hiukka liian 'suuren' ajopelin, siis tämän S J5, josta tässä puhe. Yst. kertokaa minulle pari juttua, niin pääsisin vempaimen treenaamisen kanssa eteenpäin:

      - Miten saan siihen tarvitessani KAIUTTIMEN päälle? En vaan löydä toimintoa, josta saisin napattua keskustelun toisen kanssa kaiuttimeen!

      - Haluan kokonaan poistaa turhat sovellukset, mutten käsitä, miksi jotkut eivät anna ehdotusta 'poista sovellus'. Miten poistaisin varsinkin Word, Excel, PowerPoint ja joitakin muita. Eikös nuo vie tilaa. Haluaisin kaiken semmoisen pois ihan näkyvistäkin, mitä en tarvitse. Myös jokin sellainen kuin elokuvasovellus ja musiikinkuuntelu ovat minulle turhia, niitä en taatusti tule käyttäneeksi. Mieluummin täyttäisin muistitilaa valokuvakokoelamalla : ) . Ärsyttää myös kovin kaiken maailman päivityspyynnöt/ilmoitukset. Buhh.

      Tavallaan puhelin on ollut hyväkin peruskäytössäni, mutaa se suututtaa, että on niin painava mukana, liikaa painoa! Myös oikealla reunassa päälle-pois pieni lyhyt näppylä on ikävä käyttää, ja kun suojuskoteloon puhelimen laitoin, on vieläkin kömpelömpi.

      *Kiitos, jos joku näihin pariin kysymykseen laittaisi ohjetta. Olen yrittänyt Käyttöohjeesta löytää asioita, mutta aina en löydä!

    • edullinen1

      Ne on sisäänrakennettuja ja kun yrittää poistaa sovellusten hallinnasta niin ainakin varoittaa että saattaa vaikuttaa muihin sovelluksiin haitallisesti,itse olin ja poistamassa mutta en sitten poistanutkaan tuon takia,kaiutinhan on siinä sivulla kun vastaat puhelimeen niin siinä sivulla lukee kyllä kaiutin,näppää sitä niin pitäisi toimia,sitten jos otat paljon kuvia niin osta ihmeessä muistikortti suurin jonka tähän saa on 128mg siihen mahtuu jo paljon,laitat muistikortin paikalleen ja asetuksista vaihdat että kuvat menevät kortille.Siihen saa jonkin menemäänjonkun sovelluksenkin itselläni on Suomen sanomalehdet , Yle areena ja Tori.fi muistikortilla.

    • AndroidOutooo

      Voihh ku kiitän ja pokkaan vastauksestasi. Ihan kuin olisin törmännytkin tuommoiseen 'saattaa vaikuttaa muihin'. Tosin luulen vähän, että on pelkkä peloite, ettei poistettaisi, vaan pidettäisiin kaikki, mitä markkinat syytää. Mutta on tämä puhelin niin täynnä kaikkea, mitä en tarvii, että vähän harmittaa koko ostos, tosin ei se kamalan kallis ollut, sain jotain 140 euroon, ku oli mennyt just tarjoukseen. - Mua vähän harmii sekin, kun nyt omaa käyttöäni ajatellen vertaan, niin tämä puhelin arnoideineen ei ole mulle yhtä hyvä ja kiva ja ns. kevyt kuin oli aiempi Lumia-puhelimeni, joka oli Windows. Nyt kun vertaan, niin W. oli ainakin mulle paljon kivampi kuin mitä tämä rustinki nyt. Huokaus. Olen jopa miettinyt myydä/vaihtaa tämän takaisin windowiin eli olisiko se edelleenkin jokin Lumioista. Lumiani oli 520, niitä ekoja eikä se kestänyt kuin 2 vuotta, mutta tykkäsin että oli mulle oikein kiva. Sitten jostakin syystä aattelin, että Samsunki olis jotensakin samanlainen, mutta tästä erilaisuudesta en nyt yhtään välitä. - Kiitos kuuntelusta!

    • edullinen1

      Eipä mitään,minullakin oli aikaisempi puhelin Lumia 625 ihan hyvä peli oli sekin ja kai nuo Windowsit ovat turvallisempia puhelinpuolella kun niitä on vain murto-osa niin ei ainakaan hakkerit ole kiinnostuneita niistä,vähemmän sovelluksia mutta ihan tarpeeksi tavalliselle normikäyttäjälle,nyt näissä uusissa Lumioissa taitaa olla se Windows 10 sitä en osaa sanoa onko hyvä vai huono mutta kyllä tähän Androidiinkin tottuu kun vaan vähän aikaa käyttelee,minä latasin Play kaupasta vielä tuon avastin virusohjelman sitä en tiedä onko siintä mitään hyötyä mutta ei vie paljon tilaa ja on Suomenkielinen ja jotkut viisaat sitä kehuivat ,ei muuta kuin hyvät kesän jatkot.

    • l520l520

      Olen poistanu käytöstä ja palauttanut ne tehdas versioon kaikki ylim sis rakennetut sovellukset joita tästä J5 löytyi ja voi poistaa käytöstä kuten esim itselle täysin turhat Hangouts, Skype, One Note ym ym ..Eikä mitään toiminta ongelmia ole ollut päinvastoin suuri hyöty sillä puh muistia tuli kyllä rutkasti lisää.
      Nuo käytöstä poistetut sov voi Sallia kaupan kautta milloin vaan jos huomaa jotain muutosta huonompaan.

      • AndroidOutooo

        l520l520 , kiitos tuosta kokemus-tiedostasi! Ahhaa, mä ihan maallikkona tuota epäilinkin, ettei välttämättä poistot mihinkään vaikuta, kunhan turhia juttelevat. Talletan mieleeni mitä sanot kokemuksestasi ja tekemisistäsi tuossa! - Sitten voipi Sallia Kaupan kautta, hmmm, jos katuu siis.


    • AndroidOutooo

      Kiitos kun jaksatte kommentoida. On tää yhtä tuskaa, en opi tykkään J5:sta. Nyt kysyn, että mitä ihmettä tarkoittaa Kauppa? Siis onko se jokin, että kun ja jos sieltä jotakin ottaa itselleen, se on kuin kaupassa ja siitä maksetaan. Miten niin kauppa, liikkuuko tällöin jotenkin rahakin, maksaako asia, joka Kaupasta otetaaan. Mä en käsitäh! - Aattelin sittenin syksyn tullen etsiytyä jonkin kännytukihenkilön pakeille.... Ei tästä tule mitään, kun vaan tympii toi puhelin. Kyllähän se siis toimii ok. Äänen kuuluvuus hyvä molempiin suuntiin puhelimitse, tekstarit muuten ok, mutta miksi en näe edellistä tekstaria siltä ihmiseltä, jolle vastaan! Ja myös tekstarissa erittäin rasittavaa, että pilkku-merkki pitää hakea eri tasolta näppäimistöä, kaamee typeryys! Lumiassa pilkku ja piste oli ekalla perus-näppäimistön näytöllä. Enkö mitenkään saisi pois kauheaa määrää gmail-sähköpostejani, vanhoja, jotka nyt kännyn ostaessani ja alkuasennuksen pyytäessäni siirtyivätkin näkyviin myös puhelimeeni, kun ne kyllä tarkoitettu vain läppäritavaraksi. Se mun kakkosposti, ei edes pääosoitteeni. Saisiko gmail-google-kirjautumiseni peruutettua kännykästä, vosinko kännyä käyttää myös ilman kirjautumista. En tykkää tästä nyt. Huokaus.

      • niskavuori27

        Niin tuo kauppa on nimeltään Play kauppa ja sieltä voi ladata itselleen omaan puhelimeen haluamiaan sovelluksia ja tosiaan palauttaa ne sovellukset mitä olet poistanut,gmailin voit poistaa ihan huoletta niinkuin muutkin jota et tarvitse,sovelluksien hallinnastahan se käy helposti menet asetuksiin ja sieltä sovelluksien hallintaan ja rupeat poistamaan,nuo powerpointit ja exelit taitaa kyllä lähteä kun nappaa sitä microsoft kansiota jossa ne on ja yläreunaan tulee roskakorin kuva niin siirtää sitten yksi kerrallaan sinne,minulla on itselläni ollut pari kuukautta tämä puhelin halvalla kun sain kun se oli tarjouksessa,minusta tämä on hintaansa nähden ihan hyvä peli,kameraakaan ei pääse moittimaan saa ainakin sellaisia kuvia jotka riittää meikeläiselle.


      • AndroidOutooo

        Hei kiitos taas hyvästä neuvoskelusta ja muista kokemus-ajatuksista. Minäpä yritän, myös itsekseni, sillä jotenkin siitäkin tulee ihan kiva olo kun/jos onnistuu. Tämä ollee eräänlaista älypeliä kanssa, ei pääse deme iskemään niin nopsaa, kun ostellaan aina uusia kännyjä. - Siitä Kaupasta vielä. Siis ei kai siinä käydä esim. verkkopankkinsa kautta välillä jotakin jutuista maksamassa? Mä kun käsitän, että sana kauppa meinaa aina rahan liikkumista johonkin suuntaan. Siis ei tässä nyt kyse ole, ettei mulla pikku rahhaa olis, vaan tää monimutkaisuus ärsyttää. Tartteeks siis jokin maksu käydä verkkopankkinsa kautta suorittaa, jos Kaupasta jotakin? Tosin, tuskinpa tarvitsen sellaisia asioita. Kunhan nyt selviäisin näistäkin, mitä tässä ketjussa olen ääneensä mietiskellyt. - Jatkan harjoituksia, kiva kun on tämmöinen vertaispalsta tässäkin.


      • niskavuori27
        AndroidOutooo kirjoitti:

        Hei kiitos taas hyvästä neuvoskelusta ja muista kokemus-ajatuksista. Minäpä yritän, myös itsekseni, sillä jotenkin siitäkin tulee ihan kiva olo kun/jos onnistuu. Tämä ollee eräänlaista älypeliä kanssa, ei pääse deme iskemään niin nopsaa, kun ostellaan aina uusia kännyjä. - Siitä Kaupasta vielä. Siis ei kai siinä käydä esim. verkkopankkinsa kautta välillä jotakin jutuista maksamassa? Mä kun käsitän, että sana kauppa meinaa aina rahan liikkumista johonkin suuntaan. Siis ei tässä nyt kyse ole, ettei mulla pikku rahhaa olis, vaan tää monimutkaisuus ärsyttää. Tartteeks siis jokin maksu käydä verkkopankkinsa kautta suorittaa, jos Kaupasta jotakin? Tosin, tuskinpa tarvitsen sellaisia asioita. Kunhan nyt selviäisin näistäkin, mitä tässä ketjussa olen ääneensä mietiskellyt. - Jatkan harjoituksia, kiva kun on tämmöinen vertaispalsta tässäkin.

        Siellä kaupassa on myös maksullisia sovelluksia mutta taitavat pääasiassa olla pelejä,joten et varmaan tarvitse korttia käyttää,verkkopankkissa niitä ei käsittääkseni makseta vaan luottokortilla joten siinäkin mielessä ilmainen sovellus on aina turvallisempi, eipähän tarvitse luottokortin numeroa nettiin laittaa, vaikka se nykyaikaa onkin.


    • Vaimoke55

      Minulla J5 myös ja siihen on laitettu lisämuistikortti.
      En ole siihen vielä onnistunut oikein latamaan kuvia enkä videoita vaan ne tallentuu puhelimen muistiin joka nyt sitten hälyttää että muisti ei riitä ohjelmien päivitykseen jne.
      En nyt oikein enää tiedä mitä tehdä ?
      Osaisikohan joku neuvoa ja vääntää rautalangasta ohjetta ?

      • niskavuori27

        Hei Vaimoke55 mene sinne kameraan ja siellä vasemmassa yläkulmassa on rattaan kuva,paina sitä,sitten avautuu sellainen sivu josta voit määrittää kummalle haluat kuvat menemään nimeltään tallennuspaikka,sitä painaset ja valitset muistikortin.


    • l520l520

      Hyvä ehkä tietää sekin että Play kaupasta voi ostaa ihan puhelin laskuun tai kuten minä DNA Prepaid liittymän omistajana voin ostaa sovelluksia sillee että riittää kun Prepaid liittymässäni on saldoa ja ostoksien hinta vähennetään heti saldostani.
      Näin ei tarvitse luottokorttia eikä tule edes mitään laskua mistään. Riittää kun liittymässä on riittävästi saldoa. Maksutapa lisätään ostosvaiheessa Play kaupan tietoihin.
      Muutamia sov olen jo ostanu siitä lähtien kun keväällä dna prepaid liittymillä alkoi olla mahdollista tehdä ostoksia Play kaupasta. Ostoksien teko on näin todella helppoa.

      • edullinen1

        Hei tuota minä kysyisin tuosta ostamisesta että voiko sieltä ostaa myös muitten operaattorien kuin Dna:n puhelin laskuun,ostaisin pilkkipelin minulla on se kyllä tietokoneella ja siinä se oli ilmainen,puhelimeen maksaisi 4 euroa,minäkään en sinne luottokorttini numeroita laita,enkä ole koskaan mitään tuolta ostanut mutta jos sen saisi puhelin laskuun niin Pro pilkki 2:sen kyllä ostaisin,luppoaikana sitä olisi mukava pelata kun olen muutenkin innokas pilkkimies,kesällä pitää tyytyä virtuaalipilkkiin.


    • AndroidOutooo

      Ref. Kauppa ! Kiitän taas, edellä hyvää tajuntani laajennusta, mitä toi Kauppa käytännössä meinaa. Just sitä ajoinkin mielessäni takaa, etten kyllä mitään verkkopankki- tai luottokorttimaksamisia käyttäisi. Asia selvisi edellä. - Tuskin ostankaan mitään, taitaa ne jutut olla nuorille, kun ne tarvii nii paljon ja kaikkea.

      WhatsApp :n lataamisen tarvitsisin, mutta en ymmärrä, miksi en löydä sitä tästä puhelimestani. ? Sen pitäisi olla siellä ja sen pitäisi olla ilmainen ! ?

      • niskavuori27

        Whatss apps löytyy juuri sieltä Play kaupasta,mene kauppaan ja kirjoita siihen yläriville Whatts app tai se löytyy varmasti siitä missä lukee suosituimmat,eiköhän ole ihan kolmen kärjessä,sitten lataat sen puhelimeesi,automaattisesti se ei uudessa puhelimessa ole valmiina,kyllä se sieltä play kaupasta on haettava ja ilmainen se on ja tosi kätevä viestitys sovellus.


    • eitotamallia

      ei kannata,ostakaa aina uusin android versiolla oleva puhelin ja se on 6.0 marsmallow tänä herranvuonna 2016

    • JJJJJ55555

      SALAINEN NUMERO TAKAISIN NÄKYVIIN J5??Mistä numeron saa pois ja takaisin näkyviin??Asetuksista ei todellakaan löydy, myyjä ei osaa auttaa eikä Sonera.

    • l520l520

      Puhelin (luuri kuvake) > Muut > Asetukset > Lisää asetuksia > Näytä oma soitt. tunnus

      Tietyn numeron/numeroiden blokkaus: Puhelin > Muut > Asetukset >Puhelun hylkäys > Automaattisen hylkäyksen luettelo

    • Pahatyttö

      Mulla on j5 ja suosittelen

    • ukkaauka

      Tätä nykyä ehdottomasti mielummin J5 2016 versio. J5 2016 on siis päivitetty versio J5:stä, ja huomattavasti parempi. Hinta ei ole niin paljon kovempi, että olisi mitään mieltä edes miettiä enää vanhaa j5:stä.

    • Joooooooooo

      Hyvä puhelin, itse ostin talvella eikä ole ollut mitään valittamista, totta kai jos pistää rahaa lisää niin saa tehokkaammaan prosessorin ja enemmän tallennustilaa mutta alle 150 puhelimeksi tämä on todella hyvä.

    • hjälppa

      Tietääkö kukaan saako siirretyissä puheluissa jonkin merkin näkymään? Nokialla kun puhelu tulee näkyy nuoli josta näkee tuleeko puhelu suoraan vai siirron kautta?

    • Jaa-a123

      Voitin j vitosen pari viikkoa sittenja ny on tullut muutama juttu mieleen.
      1. Onko tässä missään muuta musiikkisoitinta kuin google play, semmoista mihin ei tarvii nettiä?
      2.Koska puhelin ei ole itse hankittu, ei myöskään kuittia ole, niin jos ja kun tulee ongelmia, korvaako takuu huollon, vai täytyykö itse maksaa? Tietoa osto paikasta tai kuitistakaan ei ole

    • parempiahalvemmalla

      ei kannata molemmissa aivan liikaa tauhkaa

    • Aivoitus

      Vastaan Kyllä! Aiempi Doro 810 oli paljon suppeampi, muisti täyttyi eikä tallennustilaa ollut tarpeeksi. Tähän rakastuin heti ensi tuntumalla, ei valittamista.
      Paitsi yksi kysymys, jota en ole vielä vajaan kuukauden käytön aikana oppinut ratkaisemaan! Miten saa poistettua viestiluonnokset? Tulleet ja lähtevät voi heittää roskakori kuvakkeeseen, vaan luonnokset avattua ei olekaan roskista. Odotan neuvoa teiltä kokeneemmilts. KIITOS;)

    • Eiooniihyväkusanotaan

      Ite en tykkää Samsungeista. Toimii alussa hyvin mut sit alkaa lagaamaan :( Mulla on se nyt mutta haluaisin taas iPhonen mikä oli aijemmin koska se oli parempi :)

    • vaudevau

      Nyt pari kuukautta ollu J vitonen ja ihan tyytyväine ollu. Vanhassa 625 Noksussa oli kuitenkin parempikäyttöisempi puhelin ja näppärämpi tekstiviestien lähetyssysteemi, mutta Sampassa on taas aivan ylivoimainen akunkesto.
      Putosi tuossa äskettäin taskusta veteen ja pelkäsin jo et entinen tuli, mutta parin vuorokauden kuivattelun jälkeen toimi taas kuin ennenkin. Hyvä ostos kyllä.

    • jeakd

      jahnas

    • Anonyymi

      Huono puhelin oli niinkuin kaikki Samsungin halpikset.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu kun tulit tuon asian kertomaan. Ap ei varmaan vielä ole osannut tehdä päätöstä puhelimen hankinnasta. Viestihän ei ole kuin reilut 6 vuotta vanha, niin varmasti kommenttisi auttaa päätökset teossa😂😂😂😂


    • Anonyymi

      R O S K A A T Ä Y N N Ä

      • Anonyymi

        Mitäköhän samsungia oot käyttänyt kun mun samsungeissa ei ole ikinä ollut mitään roskaa. Ja varmasti olen eri malleja omistanut enemmän kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän samsungia oot käyttänyt kun mun samsungeissa ei ole ikinä ollut mitään roskaa. Ja varmasti olen eri malleja omistanut enemmän kuin sinä.

        Kaikissa on. Testeissäkin huomattu.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe