Uroskissan kastrointi

Kollikissanomistaja

Hei!
Mikäs on edullisin mutta myös laadukas eläinlääkäri,missä voisi kollikissani kastroida?

Kiitos vastauksestasi!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kollikissanomistaja

      Niin siis viellä Etelä-karjalassa

      • niinottajuu

        Hyvä ja halpa. Nehän on 2 eri tuotetta.


    • vastaanpa

      Katso Lpr:n kaupungin pieneleäin vastaanotto. Vastaanotto pienissä asioissa jopa ilman ajanvarausta, mutta leikkaukseen pitää varata aika.

    • Kissa15

      Kannattaa odottaa tassutarhan järjestämiä leikkaustempauksia. On tosi edullinen ja saa rokotukset ja sirun.

    • Ladykulttuuri

      ison lepson killuttimet saa poistettua edistyksellisissä seta piireissä, niiko teki se pappi joka alkoi neidiksi. Siit vaan raakasti makkara irti ja jäänteet ommellaan vtuksi, niin varmaan on kehittävää ja kulttuurria sekin. Hieno sit ladyna liikkua kun on kokemusta kaikesta.

    • kkjh

      Meidän kollin kastraation teki Eläinlääkäri Liisa Kotisalo, hänellä on vastaanottotilat kanavansuulla. Leikkaus meni hyvin ja kolli parani nopeasti. Tästä on noin pari vuotta aikaa. En muista hintaa, mutta ei varmaan mikään kallis lopputulokseen nähden.
      Toki Tassutarhan järjestämissä leikkaustapahtumissa hinta jää halvemmaksi, mutta kannattaako jäädä odottamaan.

    • he-ma

      Meidän mummo teki näin: kollikissa pää edellä huopatossuun, nopea viilto molempiin palleihin ja sit letkut poikki. Pallit syötti samaan tapaan kuin porsaiden pallit kanoille.

      Jos et huopatossuja omista, en kehota kokeilemaan ja niidenkin kanssa pitää olla todella varovainen.

    • TriKiimalainen

      Käytä kahta tiiliskiveä, mutta katso, että et jätä peukaloitasi väliin!

    • makianperään

      Minulta löytyy vanhat sokeripihdit kylläpä niillä pallit irtoo

    • pikkumyy9

      pupu ja piski kimpisessä hoitaa homman, suosittelen.

    • UkkostaPukkaa

      Pyydä kaveriasi viemään katti löydökkinä löytöeläintaloon - ja hae itse muutaman päivän päästä leikattuna ns "uuteen kotiin"...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe