Mistä lainaa 3000e edullisesti?

3tonnia_

Hei!

Mistä netistä saisi edullisesti ja max 100e kuukausierä?

99

7269

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erektos

      Lainaa Kataiselta ja Jutalta. Sovit 30 vuoden maksuajan nollakorolla niin inflaatio syö siinä ajassa lainan, eikä sun tarvi maksaa centtiäkään.

      • 3tonnia_

        Aina täällä joku kirjoittelee mitä sattuu vastaukseksi...


      • q1w2e3

        Kivijalkapankki on aina halvin. Missä pankissa tili kävele sinne!!!!!!!!


      • hwdeoheohe

        Kivijalkapankkiin ei niin vain kävellä, vaan täytyy ajaa bussilla ensin 80 km.


      • Lillukkalallukka

        No varma ja varma... Itse suhtaudun noihin lainanvertailusivuihin varauksella, keräävät ja tallentavat asiakkaan tietoja ja käyttävät niitä ties miten.


        Kyllähän lainoja vertailla kannattaa, mutta ei se kovin hankalaa ole tehdä itse taustatyöt ja laittaa hakemukset suoraan muutamalle potentiaaliselle firmalle. Lainoissa, myös pikavipeissä, on kuitenkin vastuu ja sen eteen voi kyllä vähän tehdä töitäkin. Lainansaannin helppous ja tietämättömyys on ajanut liian monet hakemaan pikalainoja älyttömin ehdoin ja sitten ollaan ihan pulassa. Tässä vähän mietittävää: https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005743588.html.

        Aloittaja tuskin lukee tätä enää, mutta itse voin noilla spekseillä suositella Käyttöraha.fi yhtiötä, tarjoavat pääasiassa joustoluottoa. Sain heiltä ainakin itselleni sopivan tarjouksen ja kaikki sujui ongelmitta.


      • Anonyymi

    • glkjlklkjlkjjlk

      Halinolta https://www.halino.fi/ voi saada 3000 euroa lainaksi 4 vuodeksi 102 euron kuukausilyhennyksellä. Vuosikorko lähentelee silloin 30:tä prosenttia.

      • 3Tonnia_

        En saanu tuolta. Onko muita paikkoja? Vaikka tuskin sieltäkään heruu mitään...


      • 3tonnia_

        No en todellakkaan täytä!! Yritätte huijata!


      • aritikka
        3Tonnia_ kirjoitti:

        En saanu tuolta. Onko muita paikkoja? Vaikka tuskin sieltäkään heruu mitään...

        Kokeile vaikka www.rahakorneri.com jos haluat päästä uusimpiinkiin paikkoihin käsiksi. Tuolta löytyy jokunen kymmentä palvelua, joiden tiedot on ajantasaisia.


    • ujnn7
      • 3tonnia_

        En varmana aukaise tuota linkkiä! Näyttää epäilyttävältä tuo osoite!


      • 3tonnia_

        Mikä tuo cashbuddy.fi on? Onko luotettava? Kellään kokemuksia siitä?


      • halpaalainaa

      • Winkel

        Tätä on tietenkin hyvin kuvattu. Mutta tällaisten asioiden ymmärtämiseksi sinun on saatava lainaa. Ja lainojen osalta voin neuvoa erittäin hyvää palvelua - http://fin-ov.com/pikavippi-247-laina
        Tule, tässä ovat kaikki vertailutiedot, kaikki luottoehdotukset.


    • 3tonnia_

      ???

      • 3tonnia_

        Ei onnistunut... :/


    • dffmjkkkfdksfksfs
      • 3tonnia_

        Olen siis 23v, joten en saa tuolta...


      • klauspyökkinen

        Parempaa ja ajankohtaisempaa lainaa löytyy https://www.supermassive.fi/ eikä tarvitse maksaa Ellos-tyylistä korkoa, vaan saa itse melkein päättää sen riippuu minkä paikan valkkaa


    • Mikset ota lainaa omasta pankistasi?

      • nykyvippaaja

        Varmaan hän sieltä katsoikin ensimmäisenä. Esimerkkinä voin kertoa, että S-Pankin vakuudettomalla joustoluotolla on mm. seuraavat edellytykset:

        - Olet vähintään 26-vuotias
        - Sinulla on säännöllisiä työ- tai eläketuloja vähintään 24 000 euroa vuodessa (2000 euroa kuukaudessa)


      • 3tonnia_
        nykyvippaaja kirjoitti:

        Varmaan hän sieltä katsoikin ensimmäisenä. Esimerkkinä voin kertoa, että S-Pankin vakuudettomalla joustoluotolla on mm. seuraavat edellytykset:

        - Olet vähintään 26-vuotias
        - Sinulla on säännöllisiä työ- tai eläketuloja vähintään 24 000 euroa vuodessa (2000 euroa kuukaudessa)

        Kyllä, lopulta päädyin nordean lainaan, vaikka kuluja tulikin muutamia satasia. Tosin tiedän päätöksen vasta ensiviikolla.


      • 3tonnia_

        Ei netistä oikein löytynyt sopivaa kk erää/eivät jostain syystä antaneet lainaa ja joihinkin ei ikä ihan riittänyt, vaikka minulla ei ole koskaan ollut maksuhäiriöitä..


      • jrejjrrbgj
        3tonnia_ kirjoitti:

        Ei netistä oikein löytynyt sopivaa kk erää/eivät jostain syystä antaneet lainaa ja joihinkin ei ikä ihan riittänyt, vaikka minulla ei ole koskaan ollut maksuhäiriöitä..

        Olet tosi järkevä, jos et ota rahapulassasi mitään ylihintaista lainaa.


      • 3tonnia_
        jrejjrrbgj kirjoitti:

        Olet tosi järkevä, jos et ota rahapulassasi mitään ylihintaista lainaa.

        Ja mitähän vi*tua se sinulta on pois, vaikka otankin? Omapa on asiani!


      • 3tonnia_
        3tonnia_ kirjoitti:

        Ei netistä oikein löytynyt sopivaa kk erää/eivät jostain syystä antaneet lainaa ja joihinkin ei ikä ihan riittänyt, vaikka minulla ei ole koskaan ollut maksuhäiriöitä..

        Ja sanoinko, että olen rahapulassa???


      • jrejjrrbgj
        3tonnia_ kirjoitti:

        Ja sanoinko, että olen rahapulassa???

        Eikös kolmen tonnin kulutusluotto siihen viittaa?


      • TöihinHetiPaikalla
        3tonnia_ kirjoitti:

        Ja sanoinko, että olen rahapulassa???

        Selvästi olet, mene pummi töihin!!1 kuulikko???!!??????


      • HGHCB
        TöihinHetiPaikalla kirjoitti:

        Selvästi olet, mene pummi töihin!!1 kuulikko???!!??????

        Ja siellä joku vanhempien siivellä asuva huutelee... Voih.


      • 3Tonnia_
        TöihinHetiPaikalla kirjoitti:

        Selvästi olet, mene pummi töihin!!1 kuulikko???!!??????

        Pummi? Pystyn kyllä maksamaan takaisin. Loppu.


      • Jhhv
        jrejjrrbgj kirjoitti:

        Eikös kolmen tonnin kulutusluotto siihen viittaa?

        No ottaahan monet rikkaatkin lainaa.


    • 4000tienattu

      Et tarvi lainaa vaan menet metsään poimimaan marjoja, tietenkin.

      • 3tonnia_

        Joo täytyy mennä.


      • 3tonnia_

        Tarkemmin ajattelee, niin enpä otakkaan mitään lainaa :) Parempi niin.


    • muski8uj
    • Http
      • keksinimimerkki1

        Miksi ihmeessä ottaa se kallein mahdollinen tililuotto?

        www.netistalainaa.fi sain itse lainapäätöksen heti ja rahat tilille 5 minuutissa. Paremmat kuukausierät (max 250e) ja mahdollisuus maksuvapaaseen kuukauteen.


      • fbfdbdgfmgdmbdml

        Hölmö! "Parempi kuukausierä" merkitsee käytännössä pitempää laina-aikaa ja kalliimpaa lainan kokonaishintaa.

        http://netistalainaa.fi/hinnasto/

        Nostopalkkio 12,5 %
        Kuukausikorko 5,95 % ( = 71,4 % vuodessa)
        Tilinhoitopalkkio 9 €

        Ei kannata tuudittautua siihen, että se olisi edullinen, koska kk-erä on "parempi". Silloinhan saatat maksaa samaa lainaa takaisin 20 vuotta. Kaiken kaikkiaan netistalainaa.fi on äärimmäisen kallis.


    • kusessa
    • 3tonnia_

      Minä en ainakaan tarvitse enää lainaa.

    • tyytyväinen24
      • hhfghfgh

        www.lainaaja.fi

        -Pitää olla yli 1000e kuukausitulot (verojen jälkeen)


    • Enymmärräsitä

      Kuinka on mahdollista että tarvitsee lainaa?

    • Siinäsyy

      Pikavippilainat syntyvät uhkapeleistä.

    • Pahaontilanne

      Luottotietoja ei ole. Joutuvat ottamaan kallista lainaa ja kierre alkaa.

      • grrg

        No ilman luottotietoja et saa mistää lainaa.


      • Rajat_täynnä

        Uusi laina menee entisen lyhentämiseen. Lisäksi korko raksuttaa kaiken aikaa.


    • Jareto

      Itse kilpailutin lainan www.satasenlaina.net sivustolla. Säästin n. 50 euroa mut sekin on rahaa se.

    • Ehdotus11
      • fdhtpjhjpht

        Ainoat pankit, joille tuo vertaapankkeja.fi välittää lainahakemuksesi, ovat Nordax Bank ja Bigbank, muut ovat pikavippi- ja kulutusluottofirmoja. Mukana ei ole edes Norwegian.


    • edullistarahaa

      Sieltä, mistä saa edullisella korolla. Eli täytyy olla jo hiukan isompi toimija, jolla on kohtuukorot lainarahalle.

      • järkeä

        Pikavippinä ei näin suuria summia kannata ottaa, vaan hiukan vertailla https://goo.gl/LpPHc4 eri palveluntarjoajia, kiinnittää etenkin korkotasoon huomioita. Jos on pitänyt luottotietonsa puhtaana, saa helposti edulliseen hintaankin rahaa. Mutta jos on niitä maksuhäiriömerkintöjä, niin turha on lainatarjouksia odotella.


      • Anonyymi

        Saldo velkaa jäljellä 1278 euroa, lyhennän 150 e kk, korkoa kasvaa noin 1 euro pv. Näin.


    • Ylivieskalainen

      Tavallisesta pankista saa esim. Visa- tai joustoluottoa, jos on luottotiedot kunnossa. Korko halpa, ei tarvita panttia, lyhennykset 3 prosentista ylöspäin. Onnistuu netissä.

    • edullistarahaa

      Rahoitusmarkkinat on isossa muutoksessa nykyään. Pankit hoitaa asuntolainat, muu rahoitus siirtyy toisille toimijoille.

    • Turhia

      En kyllä tiedä saako ihan noin suurta summaa "ilmaiseksi", mutta ilmeisesti on mahdollista saada jopa about tonni lainaa ilmaiseksi, kunhan sen vaan maksaa heti pois. https://www.talouteni.fi/pikavippi/koroton-pikavippi

      Tietenkin edellyttää vissiin että on ensimmäistä kertaa hakemassa. Mutta jos vaan pystyy korotta lainan saamaan, niin kyllähän se kannattaa kokeilla kunhan on varmasti rahat tulossa joilla maksaa se takaisin.

    • almando
    • EiKovinMonestaPaikasta
    • Martsu88

      Aika paha kyllä saada noin pienellä lyhennyksellä, mutta mahdollista, jos aloittajalla on hyvä taloustilanne. Mikä saattaa olla kyseenalaista kun lainaa vailla ollaan kuitenkin.

      Mutta kuten muut jo kirjoittelivatkin, kilpailutus todellakin kannattaa. Näitä lainanvertailuja on netti pullollaan, itsellä on kokemusta sellaisesta kuin Lainahinnasto.fi. Niiden sivuilla oli muuten aika hyvä muistilista siitä, mitä kilpailutuksessa kannattaa sitten ylipäätään ottaa huomioon https://www.lainahinnasto.fi/talousblogi/miten-kilpailuttaa-laina/.

      Kantsii suosia siis näitä, joilta saa kerralla useamman tarjouksen. Ehkä niistä joku nappaisi.

    • Hei,
      aloittajan tarve lienee ohi, mutta keskustelussa on tullut esille hyviä pointteja lainojen kilpailuttamisesta. Lainojen kilpailutus todella kannattaa, sillä markkinoilta löytyy monenlaista rahoittajaa. Lainojen korkotaso vaihtelee hyvinkin paljon pankista riippuen, joten kilpailuttamalla mahdollistat sen, että saat kattavan kokonaiskuvan tarjonnasta ja saat halvimman mahdollisen tarjouksen.

      Me kilpailutamme sinulle yli 20 pankkia ja rahoituslaitosta yhdellä yksinkertaisella hakemuksella. Pääset hakemukseen tästä linkistä: https://rahoitu.fi/?pubid=168548&pubidsub1=com4
      Sivuiltamme voit myös lukea vinkkejä lainan hakemiseen: https://rahoitu.fi/kulutusluotto

      Ystävällisin terveisin,
      Milla
      Rahoitu.fi asiakaspalvelu

    • Elämälainaksi
    • ajatmuuttumassa

      järkevällä tavalla pois hoidettavaa 3000e nykyisin vaikea saada. Kymmenen vuotta sitten käveli pankkiin yksin tai takaajan kanssa, näitä "pimeitämarkkinoita "en suosittele kun eivät ongelmitta lyhene vaikka alku näyttää noston lopsahtaessa tilille lupaavalta mut käytäntö ei

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi et mene paremmin palkattuihin töihin. Ilman koulutusta saa myös töitä, joissa palkka on reilua kolmea tonnia per kuukausi.

      • Anonyymi

        Siellä joku friteeratun kolibrin kirjoittaja kommentoi. Saatat päästä mukaan joukkoon, mikäli talous ja sijoitukset romahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joku friteeratun kolibrin kirjoittaja kommentoi. Saatat päästä mukaan joukkoon, mikäli talous ja sijoitukset romahtaa.

        Oli miten oli, niin aikamoisessa harhoissa elää jos kuvittelee saavansa jostain vippifirmasta 3000€ lainaa alle 100€ kuukausimaksuilla. Veikkaan että kaikki jotka ovat olleet edes kuukauden työelämässä tämän ymmärtävät, siksi päättelin että kyselijä on työtön. Sori jos meni noin tunteisiin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miten oli, niin aikamoisessa harhoissa elää jos kuvittelee saavansa jostain vippifirmasta 3000€ lainaa alle 100€ kuukausimaksuilla. Veikkaan että kaikki jotka ovat olleet edes kuukauden työelämässä tämän ymmärtävät, siksi päättelin että kyselijä on työtön. Sori jos meni noin tunteisiin. :D

        Aloittaja ei puhunut mitään vippifirmasta.

        Esim. Osuuspankista saisi nyt heidän nettisivunsa mukaan 3000 euroa kolmeksi vuodeksi n. satasen kuukausimaksulla (kokonaiskustannus 3597 euroa). Nimelliskorko 7,95 %, ei muita kuluja paitsi tilinhoitomaksu 36 x 6 euroa = 216 euroa.

        Joo, joo, tiedetään, tiedetään, hui ja hui kylläpä on kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei puhunut mitään vippifirmasta.

        Esim. Osuuspankista saisi nyt heidän nettisivunsa mukaan 3000 euroa kolmeksi vuodeksi n. satasen kuukausimaksulla (kokonaiskustannus 3597 euroa). Nimelliskorko 7,95 %, ei muita kuluja paitsi tilinhoitomaksu 36 x 6 euroa = 216 euroa.

        Joo, joo, tiedetään, tiedetään, hui ja hui kylläpä on kallista.

        Eiköhän aloittaja olisi hakenut pankista lainaa, jos vain olisi saanut. Siksi kyseli mistä netistä saa. Nyt vittu valoja päälle, ei kukaan normaali työssäkäyvä ihminen täällä kysele lainoista, vaan marssii pankkiin tai pankin sivuille.

        Parissa minuutissa täyttää hakemuksen pankin sivuilla. Saatanan luuserit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän aloittaja olisi hakenut pankista lainaa, jos vain olisi saanut. Siksi kyseli mistä netistä saa. Nyt vittu valoja päälle, ei kukaan normaali työssäkäyvä ihminen täällä kysele lainoista, vaan marssii pankkiin tai pankin sivuille.

        Parissa minuutissa täyttää hakemuksen pankin sivuilla. Saatanan luuserit.

        Noh aloittaja ilmeisesti kuitenkin haki lopulta lainaa Nordealta ja sai sieltä myös sen. Voi olla, että on silti saatanan luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh aloittaja ilmeisesti kuitenkin haki lopulta lainaa Nordealta ja sai sieltä myös sen. Voi olla, että on silti saatanan luuseri.

        Kiitos!


    • Anonyymi

      Mannen PikaVippi.3000€ laina.Maksat takaisin 5800€

    • Anonyymi

      pankeista ei saa mitään,vain vipit toimii

      • Anonyymi

        Ok, hyvä tietää!


    • Anonyymi

      Googleen vain haku laina 3000EUR niin käyt läpi hakutulokset.

    • Anonyymi

      Kyllä nykyään on tarjolla myös edullisia lainoja netistä. Korkokaton yms. nykyään voimassa ja korot siitä johtuen aika edullisia. Itse otin auton ostoon lainan täältä: https://www.autolaina.com/

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt kun tämä ketju nostettiin ylös, niin sattumalta muistan tämän ketjun syntyhetket 7,5 vuoden takaa, kun aloittaja poltti päreensä minuun, kun kirjoitin ”Olet tosi järkevä, jos et ota rahapulassasi mitään ylihintaista lainaa”.

      • Anonyymi

        Huomasin tämän taas sattumalta, kun luin näitä keskusteluja, joten:

        Anteeksi tuosta. Olin typerä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin tämän taas sattumalta, kun luin näitä keskusteluja, joten:

        Anteeksi tuosta. Olin typerä :(

        Tuolloin 8-vuotta sitten .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuskin aloittaja enää tarvitsee....

    • Anonyymi

      Mä oon ite käyttäny https://vippiheti.com se on toiminut todella hyvin ja aina löytynyt halpa laina!

      • Anonyymi

        Samoin falloslaina.fi toimii yhä vaikka jotkut väittää ettei ole saanu sieltä


    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe