Heiska, Hoikkala ja pakolaiset

RouvaHoikkala

Paikallisista persu-vaikuttajista Ari Heiska suhtautuu myönteisesti pakolaisiin, kun taas Jarmo Hoikkalan suhtautuminen on kielteinen elintasopakolaisiin.

Heiskan liiketoimet kukoistavat Harjavallassa uuden pakolaiskeskuksen myötä.

Mikä on muiden ikaalislaisten persujen kanta pakolaisasiaan?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_yhtään

      Se että minä en ole persu,niin olen sitä mieltä että Ikaalisten ei pitäisi ottaa yhtään
      pakolaista,eiköhän täällä ole omasta takaa ihan tarpeeksi ongelmia.Pistäisvät
      ensin Ikaalisten asiat kuntoon ja katsois sen jälkeen mitä vois tehdä?Mun mielestä
      Suomeen ei tarvita yhtää lisää elättiä.Jos Heiskalla on paikka sijottaa pakolaisia
      niin siitä vaan,muttei Ikaalisiin??Rasittaa köyhää kuntaa liikaa ja valtioo?

    • JarmoHoikkalaTät

      Vuokratuloista se Heiskan myönteinen suhtautuminen elintasopakolaisiin johtuu. Heiska ei suhtaudu mihinkään asiaan myönteisesti, ellei siitä koidu hänelle taloudellista hyötyä.

      • muuttakaa.muualle

        Prouvan elättäminen täällä maksaa 20 000 vuodessa
        veronmaksajille ja samanlaisia sosiaalisoppaa syöviä
        on paljon muitakin kehityksen haittana.


    • eliitillä

      Loppujen lopuksi kaikki aatteet kaatuu kun oma etu on kyseessä.

    • otapas.lääkkeet

      Millä oikeudella rouvana esiintyvä mielenterveyspotilas
      sanoo joillekin valmiita mielipiteitä.

      • Suomessa on sananvapaus!


      • hullun.konstit

        Älä kumminkaan käytä sitä mielenterveyspotilaan vastuuttomuudella
        ja laita tänne henkilön nimeä ja hänelle mielipitetä.
        Joku Esko voi jopa uskoa ja alkaa monistaa niitä tänne.


      • Vayaggi

        Mitä sillä sitte on väliä????Kainny jokanen saa kirjottaa nitä haluaa


      • kysyn_vaan

        Onko Rouva Jampen asiakas vai mieten se haukkkuu Rouvaa mielenterveys
        potilaaksi.Vai onko Jampella myös lääkärin paperit.Ei Rouvan sairaus ainakaan
        Jampen toimista parane,mieluummin pahanee?Isännöitsija tulisi kunnioittaa ja
        palvella myös mahdollisesti henkisesti sairaita ihmisiä jos nyt ylleensä Jampen
        kirjoitukset Rouvan kohdalla pitää paikkansa.Minä en Rouvan henkisestä
        tilaa tiedä mutta ainakin se tuntuu tietävän minun sukulaisista joten ei ole vain ei ole ihan pöhveli niin kun Jampe antaa ymmärtää?Kysyn vaan kuinka
        monta sukulaistani Jampe tuntee ja tietää esim:niiden iän.osotteen ja työpaikan,
        kunnen minäkään niiitä tiedä?


      • konna_mikä_konna

        Heiska on ollut konna koko ikänsä;Jampe on sentään jonkinlainen yrittäjä,vaikka
        niillä on sama puoluekanta,niin Jampe sentään yrittää rehellisesti,mitä Heiskan
        toimista ei hyvällä tahdollakaan sanoa?Jampea voi sentään sanoa yrittäjäksi,mutta
        Heiska on konna.Tiedän että tähän tulee Jampelta kommenttti,mutta tosiasioista
        ei päääse mihkään?


      • k9k7uytrh

        Jampelta tulee ihan varmaan muikee kommentti mutta ketä haittaa?Sen miehen höpötyksiin alkaa niin rutinoituun että ihan sama mitä sontaa jauhaa.


      • äiiiiteeepyyyhkiiin

        Ihan mieliksenne ettette kiukuttele koko päivää äidillenne
        sanon noihin edellisiin vajakkiaivoillanne tehtyhin
        sepustuksiin että ette kasva koskan niin aikuisiksi
        että ymärtäisitte edes kunnolla Aku Ankan tekemisiä.


      • k9k7uytrh kirjoitti:

        Jampelta tulee ihan varmaan muikee kommentti mutta ketä haittaa?Sen miehen höpötyksiin alkaa niin rutinoituun että ihan sama mitä sontaa jauhaa.

        Hänen jutuistaan ei todellakaan kannata välittää!


    • kuppauskeskus

      Heiska nettoo tosi hyvin noilla kulttuurinrikastajilla.

      • kasittula.kysyy

        Miksi et tee samaa bisnestä. Nyt siitä saa helpolla rahaa.


    • homomamu

      Konkursseja toisensa perään eikä mihinkään vastuuseen!Rikos sallitaan kun se on tarpeeksi suuri!

      • kohtiparempaamaailmaa

        Maalari Teuvo tuo kaikki mamuloiset piirileikissä Tampereelle luokseen asumaan. Te jäätte nuolemaan näppejänne, sillä tällä kertaa mieltä osottaessa ei lumihangessa maatessa housutkaan kastu.


      • kaikki.sallitaan

        Rouvallakin on monemoista rikosta takanaan ja ehdonalainen
        meneillään sekä yli 200 000 velkaa.


      • tajuutkomitään

        Konkurssi ei ole rikos. Se on vararikko jossa velallinen ei enää kykene maksamaan velkojaan pois.


      • kaikki.sallitaan kirjoitti:

        Rouvallakin on monemoista rikosta takanaan ja ehdonalainen
        meneillään sekä yli 200 000 velkaa.

        Minulla ei ole tällä hetkellä ehdollista vankeutta. Kaikki viime aikojen rangaistukset ovat olleet sakkoja, joita ei nykyisin edes muunneta vankeudeksi.

        Laskelmieni mukaan minulla on tällä hetkellä velkoja, kulutusluottoja, vuokrarästejä ja maksamattomia sakkoja 246 300 euroa!


      • hymyilevä.hiihtäjä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minulla ei ole tällä hetkellä ehdollista vankeutta. Kaikki viime aikojen rangaistukset ovat olleet sakkoja, joita ei nykyisin edes muunneta vankeudeksi.

        Laskelmieni mukaan minulla on tällä hetkellä velkoja, kulutusluottoja, vuokrarästejä ja maksamattomia sakkoja 246 300 euroa!

        Eikö yötyö tuota tarpeeksi?


      • muuta.rouva.pois
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minulla ei ole tällä hetkellä ehdollista vankeutta. Kaikki viime aikojen rangaistukset ovat olleet sakkoja, joita ei nykyisin edes muunneta vankeudeksi.

        Laskelmieni mukaan minulla on tällä hetkellä velkoja, kulutusluottoja, vuokrarästejä ja maksamattomia sakkoja 246 300 euroa!

        Mielenterveyspotilaan elättämiseen menee 20 000 euroa verorahaa
        vuodessa noiden yksityisille aiheutamiensa vahinkojen lisäksi


      • jotain.hyötyä
        muuta.rouva.pois kirjoitti:

        Mielenterveyspotilaan elättämiseen menee 20 000 euroa verorahaa
        vuodessa noiden yksityisille aiheutamiensa vahinkojen lisäksi

        Rouva voisi viihdyttää noita nuoria irakilaissotilaita
        koska on alan ammattilainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe