Mitä mahdoin tehdä väärin????

ölölöl

Minulle kirjoitteli komeahko mukavan oloinen mies, joka vaikutti ihan tosissaan etsivän elämänsä rakkautta. Viesteissään hän kertoi, että on ollut useamman kerran naimisissa ja muutenkin melko avoimesti suhteistaan. No, kiittelin miestä avoimuudesta ja vuorostani kerroin ihan reilusti ja asiallisesti omasta edellisestä suhteestani. Mies mm. pahoitteli, että toivottavasti en säikähdä hänen avoimuuttaan.

No, itse kerroin asuvani vielä töiden ym. vuoksi paikkakunnalla minne joskus exän perässä muutin ja kerroin aikeistani muuttaa lähitulevaisuudessa. Olin suora ja rehellinen. Ja nyt miehestä ei ole kuulunut enää mitään.... Eli hän sai olla avoin ja minä en...... ??? Säikäytinkö hänet muuttoaikeillani vai onko liian pitkä välimatka este vai mikä... Luulisi, että mies kirjottaisi ja kysyisi mitä mieltä olemme välimatkasta tai esittäisi jatkokysymyksiä, jos jokin asia jäi vaivaamaan.

Eli onko sitten niin, ettei kannata kertoa avoimesti itsestään ja taustoistaan nettitreffeillä... Joskus tuntuu, että jo muutama väärä lause riittää sammuttamaan orastavan mielenkiinnon....

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6-15

      Eli onko sitten niin ettei kannata kysyä mieheltä itseltään vaan kysyä meiltä jotka emme tunne teitä kumpaakaan...

    • EhkäPelästyi

      Ehkä se mies pelästyit, että olisit hetikohta jo muuttamassa hänen luokseen, kun muutosta vihjailit :)

    • rivienvälistälukien

      Kyllä kuule ne naisetkin ottaa sen kuuluisan herneen nenukkiinsa pienimmästäkin asiasta että joilekkin saa kielikeskellä suuta kirjoitella.
      Eiköhän tuossakin selvinnyt että olit juuri eronnut ja on vielä selvittämättä asiat jo asuinpaikastasikin ja noita juuri eronneita naisiakin on pilvinpimein kun katkeruudessa ja vihassaankin elävät ja haetaan laastaria.

    • ölölöl

      En ole juuri eronnut vaan kolme vuotta sitten ja järkisyistä asun edelleen samalla paikkakunnalla. Ja en nyt tässä ala sen tarkemmin selvittämään, mutta ennemmin minun olisi pitänyt säikähtää miehen taustoja, kun oli useampikin ero takana.... Itse kanssa luulen, että mies ajatteli, että olen heti muuttamassa hänen luokseen... = D

      • Peter_T_T

        Se sai fjöösaa joltain toiselta, olit liian hidas ja jäit ilman mitalisijaa.


      • Säikähti

        Voipi olla useita, joiden kanssa kirjoitteli. Jonkun kanssa mennyt tuttavuus ja kiinnostus jo vähän pidemmälle ehkä?
        Sekin on mhdollillista, että hän on tehnyt itse juuri niitä virheitä edellisissä suhteissaan, joita kerroit hänelle exäsi tehneen.


    • onnistunut

      Turha jäädä pohtimaan miestä sen enempää jos ette ole koskaan edes tavanneet. Kirjoittajia varmaan riittää myös tulevaisuudessa. Jotenkin porukka ottaa turhan vakavasti jos jonkun kirjeen kirjoittelee. Vasta sitten jos suhde on edennyt useampaan tapaamiseen, niin sitten kannattaa vasta käyttää aikaansa suhteen pohtimiseen. Täällä on varmaan niin paljon feikkityyppejä, joten ei kannata liikaa käyttää aikaa.

      Itsekin kerran kirjoittelin niin mukavan oloisen miehen kanssa, joka kyllä runoili ummet ja lammet. Kun sitten tapasimme, niin jutuissa ei ollut mitään totuuspohjaa ja tapaaminen jäi yhteen kertaan. No toisella kertaa sitten onnistui ja olemme olleet yhdessä jo monta vuotta.

      Eli unohda koko mies ja uutta viritystä kehiin.

    • tavismies37

      Vastailet siis vain komeille mihille jotka etsii vain panoa. Se etsi panoa ja pelästyi kun luuli että paneskelet vielä exääsi. Useamman kerran ollut naimisissa ei ole hyvä kumppani, liian hankala, juoppo, narsisti ja renttu. Sellaisia valitettavasti naiset haluaa.

    • naistenlogiikkaa

      Niinpä "komeahko" sana jo kertoo paljon ja kun ulkonäkökeskeisesti paljolti mennään niinkuin naisten kriteerit ja valinnat on tuota luokkaa ja niillä harvoilla miehillä kun on vain varaa leikkiä ja pelata tätä naisten yleisestikkin harrastamaa tyyliä muita miehiä kohtaan.

    • mävaanihmettelen

      Millä logiikalla monta kertaa eronnut mies voi olla hyvä mies? Jotain vikaahan myös miehessä on, jos suhteet kariutuu? Mieti sitä ja heitä uudet verkot vesille.

      • eimitäänjärkee

        Niinpä, minua piiritti muutama vuosi sitten useasti eronnut mies. Kun en huolinut häntä juuri monen ex-aviokumppanin vuoksi (en tajua näitä sarja-avioliittoja) sain stalkkerin riesakseni. Tsiisus niitä juttuja ette uskoisikaan....


    • näinsemenee

      Eihän sillä ole mitään merkitystä naiselle vaikka kuinka monta kertaa mies on eronnut kun ei silläkään ole merkitystä onko mies varattu sillä hetkellä kun se on merkitys naiselle että tämäkin mies kelpaa ja on kelvannut jollekkin naiselle ja silloin on mikä parhain saalis.
      Naisella se on vain eriasia kun on ollut monen panopatja.

    • Tämäontotuus

      Syy on se kuten monilla naisilla täällä että lähestytte sitä pientä komeiden miesten prosenttia joita haluaa muutkin naiset. Todennäköisesti kauniimpi nainen on tullut komistuksen kimppuun joten sait vaan tylyt pakit. Tällaisena tavis miehenä voisi jutella ja keskustella ihan ilman katoamisiakin mutta kun naisia ei kiinnosta kuin ne komeimmat niin ei pääse edes riviäkään kirjoittamaan. Ja jos jollekin jotain kirjoitat niin 100% todennäköisyydellä vastausta ei koskaan tule.

    • ölölölöl

      Tuota noin... Kysyin mieheltä itseltään.... Eli ei osunut oikeaan mikään arvailuistani... Miehellä erittäin rankka tausta, josta hän kertoi avoimesti eli näköjään kysyvä ei tieltä eksy.... Mies ei ollut ehtinyt vastata viestiini eräältä menoltaan ja minä kun kiinnostunut olin, niin aloin jo hoppuilla.... Eli kaikki ei ole aina todellakaan sitä miltä näyttää ja kolikolla on aina toinen kääntöpuoli... Ja se on puhdas tosiasia, että tämä palsta on vihoviimeinen paikka mistä kannattaa kysyä neuvoa, kun katkeroituneet ihmiset täällä antavat neuvojaan omien kokemustensa kautta... Mutta kiitos kaikista neutraaleista kommenteista!!!

      • 11plus10

        Jos näet neutraalit kommentit ainoastaan sinua myötäilevinä niin ylipäätään sun ei kannata silloin kysellä mitään. Jos esittää kysymyksen pitää olla valmis vastaanottamaan myös kriittistä tekstiä. Fakta on lisäksi se että naiset ei vastaile kuin komeille miehille joten jos se tekee täällä olevista ihmisistä katkeria niin ole ylpeä että olet sitten ravintoketjun huipulla. Itse olen tässä suhteessa pohjalla. Taloudellisesti olen huipulla mutta en ole itsekäs narsisti joka saa iloa sitten alemman portaan haukkumisesta jos tältä kantilta keskustelua pitäisi katsoa.


      • 11plus10 kirjoitti:

        Jos näet neutraalit kommentit ainoastaan sinua myötäilevinä niin ylipäätään sun ei kannata silloin kysellä mitään. Jos esittää kysymyksen pitää olla valmis vastaanottamaan myös kriittistä tekstiä. Fakta on lisäksi se että naiset ei vastaile kuin komeille miehille joten jos se tekee täällä olevista ihmisistä katkeria niin ole ylpeä että olet sitten ravintoketjun huipulla. Itse olen tässä suhteessa pohjalla. Taloudellisesti olen huipulla mutta en ole itsekäs narsisti joka saa iloa sitten alemman portaan haukkumisesta jos tältä kantilta keskustelua pitäisi katsoa.

        "Fakta on lisäksi se että naiset ei vastaile kuin komeille miehille"

        Tutkittu (!) fakta on, että 2/3 miehistä tekee aloitteita 1/3 naisista.


      • prosentitoikein
        helka kirjoitti:

        "Fakta on lisäksi se että naiset ei vastaile kuin komeille miehille"

        Tutkittu (!) fakta on, että 2/3 miehistä tekee aloitteita 1/3 naisista.

        Jaa mistä helka on löytänyt tuonkin tutkimustuloksen kun miehet tekee aloitteita 50% naisista kun vastaavasti naiset tekee 10% miehistä eli 1/10 joista he ovat todellisuudessa kiinnostuneita eli 9/10 miehistä jää vaille sitä todellista kiinnostusta.
        Se on sitten eriasia helkan ikäluokan naiset kun jää monelle kiinnostusta vaille ja siitäkö olet katkera?


      • prosentitoikein kirjoitti:

        Jaa mistä helka on löytänyt tuonkin tutkimustuloksen kun miehet tekee aloitteita 50% naisista kun vastaavasti naiset tekee 10% miehistä eli 1/10 joista he ovat todellisuudessa kiinnostuneita eli 9/10 miehistä jää vaille sitä todellista kiinnostusta.
        Se on sitten eriasia helkan ikäluokan naiset kun jää monelle kiinnostusta vaille ja siitäkö olet katkera?

        Näillä palstoilla sitä on referoitu ja linkitetty. Mistäs löytyy faktaa sinun väitteellesi?


      • prosentitoikein
        helka kirjoitti:

        Näillä palstoilla sitä on referoitu ja linkitetty. Mistäs löytyy faktaa sinun väitteellesi?

        En nyt tähän hätään löydä sitä ulkomaista tutkimusta missä oli 4 naista ja 4 miestä ja päidenkuvat missä selkeästi kaikki naiset saivat kiinnostuksen mutta vain yksi mies sai kaikkien naisten kiinnostuksen.
        Mutta pistäppä oma linkkisi tuosta sinun "tutkimuksestasi"?
        Johan sen kertoo jo se kun naiset monesti kuvattomillakin profiileillaan saa yhteydenottoja ja varmasti moni mies kuvattomana ei saa ainuttakaan aloitetta naisilta...ja sain itsekkin kuvattomilta naisilta yhteydenottoja ja ne oli kieltämättä laidasta laitaan ja monet niistä lähetetyistä kuvistakaan eivät olisi kelvanneet profiilikuvaksi mutta oli siellä muutama helmikin.
        Josko joku löytäis tuon tutkimustuloksen että helkakin saa oikeaa faktaa...


      • prosentitoikein kirjoitti:

        En nyt tähän hätään löydä sitä ulkomaista tutkimusta missä oli 4 naista ja 4 miestä ja päidenkuvat missä selkeästi kaikki naiset saivat kiinnostuksen mutta vain yksi mies sai kaikkien naisten kiinnostuksen.
        Mutta pistäppä oma linkkisi tuosta sinun "tutkimuksestasi"?
        Johan sen kertoo jo se kun naiset monesti kuvattomillakin profiileillaan saa yhteydenottoja ja varmasti moni mies kuvattomana ei saa ainuttakaan aloitetta naisilta...ja sain itsekkin kuvattomilta naisilta yhteydenottoja ja ne oli kieltämättä laidasta laitaan ja monet niistä lähetetyistä kuvistakaan eivät olisi kelvanneet profiilikuvaksi mutta oli siellä muutama helmikin.
        Josko joku löytäis tuon tutkimustuloksen että helkakin saa oikeaa faktaa...

        En ehdi nyt etsiä linkkiä, mutta se on laitettu useaan kertaan tänne ja/tai Nettideittailu-palstalle.


      • ettäsesiitä

        Eli ei ollut helkalla esittää tuota faktaansa vaan tuota mututuntumaa feministin ja piillotetun miesvihan varjolla kun aikoinaan nettideittaillessa jo iänkin perusteella ei oikein onnistunut samaan tyyliin kuin nuorempana ja flaksi ei oikein käynyt ja nyt esiintyy oikein nettideittailunkin asiantuntijana jollinka nyt esiintyy toisia opastaen ja neuvvoen.


      • sesiitäsitte

        Eli ei ollut prosentitoikein:lla esittää tuota faktaansa vaan tuota mututuntumaa sovinistin ja piillotetun naisvihan varjolla kun aikoinaan nettideittaillessa jo iänkin perusteella ei oikein onnistunut samaan tyyliin kuin nuorempana ja flaksi ei oikein käynyt ja nyt esiintyy oikein nettideittailunkin asiantuntijana jollinka nyt esiintyy toisia opastaen ja neuvvoen.


      • sesiitäsitte kirjoitti:

        Eli ei ollut prosentitoikein:lla esittää tuota faktaansa vaan tuota mututuntumaa sovinistin ja piillotetun naisvihan varjolla kun aikoinaan nettideittaillessa jo iänkin perusteella ei oikein onnistunut samaan tyyliin kuin nuorempana ja flaksi ei oikein käynyt ja nyt esiintyy oikein nettideittailunkin asiantuntijana jollinka nyt esiintyy toisia opastaen ja neuvvoen.

        Kyllä se linkki vielä vastaan tulee, en viitsi jäädä tällaisena päivänä ylitöihin etsimään sitä vanhoista keskusteluista. Lähde sinäkin ulos, siellä voi kohdata ihan oikeita ihmisiä ;)


    • ölölöl

      Mulle on ihan sama miltä kantilta sitä katsoo... Mutta kyllä täällä pääasiassa vaan maristaan ja valitetaan ja ollaan niin helkkarin katkeroituneita... Itse en ole katkeroitunut vaikka ei ole elämä aina silkkihansikkain kohdellut.... Eli ehkä kaikkien ei kannata hakea seuraa treffipalstoilta, koska kyllähän sieltä löytyy ehkä se kaikista pinnallisen väestö... Menkää ulos ja ihmisten ilmoille ja näyttäkää iloista naamaa, niin voi onnistaakin!!! No, sanotaanko, että suurin osa täällä annetuista kommenteista meni täysin metsään, kun heti oltiin hakemassa pahinta mahdollista vaihtoehtoa, että sai pimsaa muualta jne. Vaikka olihan tuolla paljon asiallisiakin kommentteja eli kiitos niistä. Mutta aika harvoin tällä palstalla kannustetaan ja ajatellaan positiivisia vaihtoehtoja, kaikessa on aina jokin pielessä..... Heippa!

    • Huijattukuusnolla

      Ettei vaan ole tämä tyyppi: 59-vuotias mies, joka kulkee mm. nimimerkeillä "Toimivasuhde" ja "Tunneäly". Mies on erittäin sujuvapuheinen, kertoo itsestään paljon asioita, mm. että on töissä kidutettujen kuntoutuskeskuksessa Mäkelänkadulla, rakastaa Kreikkaa, ensimmäinen vaimo kuollut rintasyöpään ja toisen kanssa tuli ero, koska "elettiin kuin sisar ja veli eikä niinkuin mies ja vaimo". Heti kun teet miehen kanssa treffit, hän häipyy. Ei tule paikalle eikä vastaa puhelimeen. Esittelee itsensä nimellä Erik. Kannattaa skipata tämä tyyppi!

    • palstailija

      Haluisit kuulla vaan positiivisia neuvoja. Valitettavasti kannattaa olla aina vähän skeptinen näitten komeiden miesten kanssa, jotka niin ihanasti vetoavat naisen tunteisiin heti ensimmäisestä viestistä lähtien. Suhdehistorian kelaamisella haetaan samaistumisen tunnetta ja "kiireet" kertovat vahvasti siitä, että useampia naisia pelaillaan samaan aikaan. Hoppuilu on turhaa, on sillä aikaa joskus vielä sullekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe