Kuinka puhua Uskovaisen kanssa jeesuksesta?

jeejeejeesus

Uskovaisen matka sadun todellisuudesta aikuisen oikeaan reaalitodellisuuteen on pitkä. Uskovaisen täytyy tehdä tätä koko aika kaikessa. Hän pohtii, että onko Jeesusta olemassa, onko Opetuslapsia, tai enkeleitä. Se, että Uskovainen hiljalleen, pala palalta luopuu sadun todellisuudesta ja rakentaa reaalitodellisuutta on tärkeä aivojen ja mielen kehitysprosessi. Aivoille on tärkeää, että se tapahtuu hitaasti.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene.ja.hae.heti

      Oletko ottanut lääkkeesi?

    • eipahalle

      Mistä tiedät mitä muut ajattelevat kun et aina tiedä edes sitä mitä aivosi tuottavat kuten nyt tässäkin asiassa.
      Perusasiat kuntoon niin se mahdollista arvion lähemmäksi totuutta.
      Asioita ei kannata lähestyen että itse kuvittelee olevansa oikeassa sillä se vie useimmiten väärään johtopäätökseen ja sanottua sanaa on sitten vaikea peruuttaa koska joutuisi luopumaan omista käsityksistään enhän minä voi koskaan olla väärässä.
      Mitä tulee pohtimiseen se on aina viisasta koska kyseenalaistamalla puheet kuten sinunkin puheet pääsee aina lähemmäksi totuutta. On ymmärrettävä toisten puheet siten että ne kumpuavat toisten mielestä ja elämän kokemuksista se erityisesti omasta ymmärryksestä jossa ei voi välttää intressiä mutta niitä voi yrittää torjua jos siltä tuntuu.
      Arvostan uskovaisia koska he yrittävät korjata itsestään paheitaan suvaitsevaisuuden ja rakkauden kannustamalla. Ihmettelen sitä nälvimistä joka kohdistuu uskonnollisiin ihmisiin siksi kysynkin sinulta suoran kysymyksen mitä sinä pelkäät ja miksi joidenkin elämän tapa sinusta on ja antaa aihetta arvosteluun.
      Eikö tässäkin asiassa hyödyllisempää olisi etsiä itsestään niitä luonteen häiriöitä jotka löytyy itsestään niin kuin merimiehetkin tekevät korjaamalla suuntaa.
      Ymmärrän täysin että muita on helpompi arvostella sillä luullaan peitettävän omat paheet mutta se on harhaa kun tapahtuu juuri päin vastoin kun se paljastaan omat syvimmät tunteet muiden kautta. Hyvin mutkikasta eikö totta.
      Pohditaan tosiaan pohja mutia myöden sitä miksi minä näin teen tai puhun se olisi varmaan hienoa jos löytäisin itsestäni ne perusteet omalle toiminnalle.
      Olen todennut että kaikkien ihmisten kanssa on todella helppo puhua kunhan heitä lähestyy ystävällisessä hengessä ja samalla tasolla.
      Älä välitä opettamaisesta suhtautumiseeni tarkoitukseni on aina ja kaikkialla auttaa ihmisiä selviämään myös itsensä kanssa. Pärjäillään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe