Miksi kaikki väittely musiikin genreistä?

Jos nauttii tietystä musiikista, onko sillä väliä mihin genreihin sen pitää lokeroida. Eikö se ole aikamoista pilkunviilausta, kun sillä on jo oma nimi - artistin nimi?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfjfvj

      Onhan se nyt hyvä tietää mitä kuuntelee.
      Minua ainakin rasittavat sellaiset noobit, jotka eivät tiedä musiikista mitään ja sanovat kuuntelevansa laidasta laitaan kaikkea. Sitten eivät kuitenkaan kuuntele kuin sitä iskelmää, poppia ja rockia.

      • Tarkoitat sitä mitä tulee mainstream-tuubista alas?


      • sdfsdf

        "Minua ainakin rasittavat sellaiset noobit, jotka eivät tiedä musiikista mitään"
        Ongelmansa kullakin...


      • fhgjfdsgfsdg

        Joo, ongelmia on monenlaisia. Hyvä, että en ole samanlainen luuseri kuin sinä, jolla ongelmat vievät elämän halun niin, että täytyy keskustelupalstoilla trollata.


      • fdhdjj
        Constella kirjoitti:

        Tarkoitat sitä mitä tulee mainstream-tuubista alas?

        Ja joo, lähinnä.


      • sdfsdf
        fhgjfdsgfsdg kirjoitti:

        Joo, ongelmia on monenlaisia. Hyvä, että en ole samanlainen luuseri kuin sinä, jolla ongelmat vievät elämän halun niin, että täytyy keskustelupalstoilla trollata.

        Jep, ja minua ihmetyttää ihmiset joiden pitää yrittää musiikkitietämyksensä avulla pönkittää olematonta itsetuntoaan haukkumalla muita "noobeiksi jotka eivät tiedä musiikista mitään". Sitä voi olla asiantuntija ja musiikin raudanluja ammattilainen haukkumatta muita.


    • stardustO9

      Ihana Sinä! (ap) Minäkään en pidä lokeroinnista ja rasittavana persoonana en tiedä musiikista mitään ja sanon kuuntelevani sitä laidasta laitaan - paitsi pappajazzia, enkä oikeestaan iskelmääkään, enkä oikeestaan rockiakaan minkä ois saanu haudata jo 60-luvulla, mut must on tosi kiva kun koko ajan tulee uutta kivaa kuunneltavaa. Pitäiskö hävetä ku ei tiedä mitä kuuntelee? Höh! no kuuntelen silti.

      • Ei sitä pidä hävetä, että jokin asia on itselle uusi.


    • Musiikkidiggari

      Musta lokerointi on kans aika perseestä. Tietysti jos on menossa kattoo jonnekin jotain bändiä, on kiva jos järjestäjät vähän osaisivat kertoa minkätyylistä on tulossa.
      Mut sinänsä kyllä mulle toimii monenlaiset crossover-jutut myös, joita ei kyllä pysty edes lokeroimaan minnekään.

      • Sama juttu. Itse minua oikeastaan jopa kiehtoo musiikki, jota ei pysty lokeroimaan. Mutta artistin nimi riittää.


    • trancegenre

      Kyllä minusta genre on tärkeä tieto, jos on joku tuntematon artisti niin on hyvä tietää minkätyylistä musiikkia hän tekee.
      Esim. itse pidän trance genrestä ja artistit sekä "bändien" nimet ovat ainakin valtavirrassa tuntemattomampia joten sillä perusteella en voisi löytää haluamani tyylistä musiikkia.
      Löydän oikeastaan ennestään tuntemattomien artistien tekemää trancemusiikkia Youtuben trancemiksauksista joissa on lueteltu mukanaolevat artistit.
      Esim. tällainen miksaus:
      https://www.youtube.com/watch?v=WRaihUcwbI0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe