Poika tarttee neuvoa

DellorttoPHVA

Moroo! Menen suoraan asiaan, olen tässä kesälomasta asti snäppäillyt yhelle tytölle ja olen huomannut sen kuinka hänestä on tullut avoimempi ja puheliaampi minua kohtaan,ja minusta toisaalta vaikuttaa että hänellä saattaisi olla tunteita minua kohtaan, mutta en ole kuitenkaan varma. Joten miten/ mitä voisin kysyä(ei suoraan), että tykkääkö hän minusta tai jotain tuon tyylistä, tai miten voisin edetä tässä asiassa sillä itse tykkään hänestä :)

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snäppi

      Itellä sama ongelma, joten nyt niitä neuvoja

    • Jendbdbdb

      Tyttönä en tiedä mitä sanoisin jos joku suoraan kysyis tollasta ja saattaisin häkeltyä ja aiheuttaa molemmille kiusallisen olon olemalla vastaamatta saman tien.

      Kysy siltä jos se haluis tehä sun kaa jotai kahestaan, vaikka lähteä jäätelölle nyt kun on vielä lämmintä. Ja painota sitä kahestaan että tyttö tajuaa olevan kyse ns treffeistä. Jos se lähtee mukaan, luultavasti tykkää susta kans.

    • bkjhkhk

      Miten ne tunteet sua kohtaan tulee ilmi? Näetkö jotain olematonta, koska haluat nähdä? Haluatko hänestä ystävän, jos saisitkin rukkaset? Onko suhteen pilaamisen arvoista?

      Nää ei ole niin yksinkertaisia juttuja.

      Jos et ole varma, täysin varma, että haluat hänestä muutakin kun vaan kaverin, älä pilaa sitä, ole vaan kaveri. Jos haluat enemmän, tarkkaile! Vaikeaa jos olet kiinnostunut, sillä silloin helposti kaiken vastapuolen toiminnan yrittää tulkita niin, että sekin on kiinnostunut, mutta maalaisjärki auttaa, ja jos pystyt pitämään pään kylmänä. Avautuminen voi pilata teidän ystävyyssuhteen, joten mieti tarkkaan. Onko sen arvoista?



      Jos on, niin hommaa teidät sellaiseen tilanteeseen, että olette kahdestaan ja rauhassa, ja sano suoraan asiasi. "Mä tykkään susta", "Oot tosi kiva, haluaisin tutustua suhun lisää" ymsyms. riippuen mikä teidän tilanne loppuunsa on.

      Eli pointtini on se, että mieti tarkkaan. Oletko vain ihastunut, vai oletko oikeasti rakastunut? Mieti, punnitse asioita, toimi vasta sitten. Huono suhde ei ole edes kokeilemisen arvoinen, sellaiseen ei kanata hypätä vain koska "toi on kiva tyyppi".

    • DellortoPHVA

      Olimme kahden kesken, huomasin kuinka hänen katse vaihteli minun ja lattian kanssa, hänen kädet räisivät ja hän oli todella jännittyneen oloinen, toisaalta ensimmäinen kerta kun ikinä varsinaisesti puhuimme kahden kesken :)

    • Aina, kun yritän edetä tytön tai pojan kanssa niin käytän aika usein samoja kikkoja, koska ne itsellä ainakin vaan toimii AINA. Jos meikän vanhat tyttö- ja poikakaverit pääsis puhumaan keskenään niin ne kyllä tajuais saman tien, että samat peliliikkeet on ollu käytössä jo vuodesta -95. :D

      *Aina kun näätte, niin sulla pitää olla 100% luottamus sun ulkonäköön. Tiedät, että tällä naamalla ja kropalla on ylipäätään mahdollista hurmata joku. Eli oo aina parhaimmillas ja ole itsevarma. Tuoksu hyvältä-- se on tärkeä jos joutuu lähempään kontaktiin. Itteeni ainakin sytyttää hyvän tuoksuset vaatteet ja se että toisen pystyy tunnistamaan ja muistamaan tuoksusta.

      *Ole söpö-- henkisesti ja fyysisesti. Hymyile paljon ja heitä suu välillä flirtahtavaan virneeseen. Katso tyttöä silmiin (itse käytän välillä ''kolmiokikkaa''. Kun on hiljainen, semiromanttinen hetki menossa, niin katson tyttöä lähietäisyydellä ensin vaikka oikeeseen silmään muutaman sekunnin ja sitten vasempaan ja sitten huuliin, jonka jälkeen heitän pienen hymyn ja käännän katseen kokonaan pois ja jätän tytön mietteliääksi tai sitten palaan takaisin silmiin) <-- tätä ei kannata liikakäyttää, ettei tilanteesta tule hullun vaivaannuttava.

      *Heitä sekaan ''turhia'' kosketuksia (huom. Jos olette siis sillä tasolla, että koskeminen toiseen on ookoo, muuten tää saattaa olla kuolemantuomio teijän hempeelle hetkelle), eli semmosia näennäisesti pointittomia hipellyksiä joiden päätarkoituksena on vaan huomaamattomasti ottaa fyysista valtaa vastapuolesta. Jos ei halua olla liian puskeva niin korjaa vaikka tytön hiuksia, laita korvan taakse tai ota niistä roska pois, vaikkei sille olisi edes tarvetta. Ei tyttö sitä tiedä. Istukaa tiiviistä vierekkäin olkapäät vastakkain-- niin sillon teillä on koko ajan jatkuva huomaamaton (muttei merkityksetön) kontakti. Ja jos haluat vähän radikaalimpaa, niin käytä kämmentä tytön polvella kun esität asiasi (ote polvesta saa tytön keskittymään pelkästään suhun. Se on vähän niinkun semmonen sanaton ''hei, nyt kuuntele mua ;)''). Reisi on luonnollisesti seuraava askel tästä, jos uskaltaa. Jos on varma, niin käden voi hetkeks tai pitemmäkskii jättää paikoilleen. Kun nostat viimein käden niin, et riuhtase, vaan luonnollisesti ja huomaamattomasti vaikka siirryt kädellä hieromaan takaniskaasi kuin se olisi mukamas jumissa tai jotain, etkä vie enää kättä takaisin jalalle. Useasti tulee tehtyä myös sitä, että kun puhuttelee tyttöä ''Miten SULLA menee?'', ''Mitä SÄ haluisit tehä?'', '' Onks SULLA kaikki ookoo?'', niin aina ''SÄ'' kohdalla otat kontaktin, vaikka käsi olkapäälle tai sitten töytäset käsivartta, tai kosket polvea jne. Se on tosi luonnollinen ja ymmärrettävä hetki ottaa fyysinen kontakti, kun haluat puhua suoraan ja haluat tytön huomion, ja haluat eritoten hänenkin tajuavan, että haluat huomioida häntä.

      *Puhukaa ''syvällisiä''. Tiedustele, vaikka edellisistä suhteista ja jos tytöllä on huonoja poikakokemuksia, niin yrität ottaa niistä opiksi ja vaikuttaa verrattaessa 100 kertaa paremmalta kuin ne muut jannut. Jos tyttö kertoo vaikka ''Kun erottiin Jonin kanssa, niin se haukku mua rumaks lehmäks'', niin vastaat tyyliin ''Mut muista, että ettet oo'' tai jos tyttö ei ole suhteissa pahemmin ollut niin ''Vaikee kuvitella, ettet oo ollu viel suhteessa''. Noi on semmosia piilokehuja ja johtolankoja joilla pystyt suht huomaamattomasti viestittämään mitä mieltä toisesta olet. Kerro myös omia kokemuksia suhteista ja esitä ne tytölle niin, että teidän kokemukset olis mahdollisimman samankaltaset. Tää luo yhtäläisyyden tunnetta toiseen ja tuntuu siltä että toinen ymmärtää kun on ollut suht samassa tilanteessa joskus itse. Kerro myös minkälaista suhdetta ja ihmistä kaipaat, ja jos haluat ottaa riskin niin voit vaikka sanoa ''Että sun kaltanen tyttö ois just hyvää tyttöystävämateriaalia'', tyttö varmaan ehkä tiedustelee, ''Miksi?'' ja voit sitten siihen perään luetella pitkät pätkät mistä asioista tykkäät ihastuksessasi. Aina kannattaa siis esittää asiat hieman epäsuorasti. Eli siis luettelit parhaimpia puolia ihastuksestasi, mutta et suoranaisesti puhunut hänestä, vaan ''unelmiesi naisesta''. Toivottavasti käsität mitä haen takaa? :D Toisen kehuminen suoraan voi käydä ahdistavaksi ja olla turhan läpinäkyvää, mutta epäsuorasti esitettynä viesti menee kyllä perille, mutta jättää silti paljon tilaa romanttiselle mysteerille.

      *Luo tunnelma. Valitse tapaamiselle hyvä paikka, ja jos itse haluaisin olla romanttinen, niin olisin jossain missä on syksyisellä tavalla hieman hämärämpää ja unisempaa. Oma kämppä on siitä hyvä, että saat muovata sitä mielesi mukaan ja treffeille sopivaksi ja siellä saa tietenkin olla vain KAHDESTAAN. Laita vaikka musaa soimaan taustalle tai telkkari päälle, siltä varalta että jos keskustelu alkaa lopahtamaan niin voi luonnollisesti keskittyä vaikka siihen, niin säästyy vaivaannuttavalta fiilikseltä ja saat lisäaikaa miettiä seuraavaa peliliikettäsi.

      • Siinäpä nyt oli ajatuksen virtana heitettynä jotain juttuja, mitkä on omalla kohdalla ollu melko tehokkaita. Muistat vaan olla söpö, hymyillä, ottaa kontaktia ja vaikuttaa tunteikkaalta ja siltä, että sua kiinnostaa tytön asiat. Jos ootte oikein lähekkäin, niin kuiskaile välillä. Itseäni ainakin sytyttää, kun keskustellaan ihan hiljaa, unisen suhisevalla äänellä. Fyysinen läheisyys ja tunteikas, herkkä ilmapiiri toimii eräänlaisena aikapommina, joka laukee usein haliin, pusuun tai hauskimmillaan seksiin. Aseta ittes välillä tahallaan sellaseen tilanteeseen, jossa suuteleminen on helppoa ja luonnollista. Mikään ei oo söpömpää, kun istua lähekkäin ja tuijottaa toista pikkuhiljaa kallistuen lähemmäs ja lähemmäs toisen huulia.


    • DellortoPHVA

      Autto kylää paljon, tekstistä päätellen huomaa että kokemusta on :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe