tyttiksellä liian tiukka,mitä teen?

apuutiukkuutee283

Elikkäs olen 17 ja tyttöystäväni 16. Ollaan seurusteltu jo kauan, ja mietittiin että seksin alottaminen ei olisi enään kaukana.
Meillä on kuitenkin ongelma. Tyttikseni pilluun ei mene edes yhtään sormea. Ollaan yritetty useemman kerran.
Mitä minun ja hänen pitäisi tehdä tässä tilanteessa? Olemme tähän mennessä keksineet 3 vqihtoehtoa, mutta kaikki ovat huonoja.

1) hän menisi gynekologille, tässä on se ongeöma että hän ei mene mistään hinnasta sinne

2)panen vain vaikka kuinka häntä sattuisi. Muuten hyvä, mutta hän ei kestäisi sitä ja itse olen niin hellä ja huolehtivainen etten vain pysty tuottamaan niin hirveää tuskaa hänelle

3)minä ja hän oltas ilman seksiä lopun elämäämme. Tahtoisin hänen kanssaan ja hän minun, en haluaisi elää ilman seksiä.


Kertokaa jos on joitakin vaihtoehtoja lisää tai omia kokemuksia tai kannustakaa tai kysykää, kiitos etukäteen :)

18

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeeSinne

      Tääl ei varmaan osata auttaa joten mee semmoselle sivulle kuin Nettinappi pulmakulma

    • Suuseksiä, peppuseksiä, kainaloseksiä... mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon.

    • jffjdj

      Sun tyttis saattaa jännittää nii paljo et se ei pysty rentoutuu. Kokeile nuolla sitä pitkään ja sit alat hitaasti työntää yhtä sormee sisään

    • 17poika

      kayta liukuvoidetta ja venyta tyttosi pil, lua aina kun olette yhdessa. kylla se vahitellen venyy. ole karsivallinen ja tue tytto ystavaasi

    • ebun

      Tiukkuudelle voi olla monia syitä. Ehkä hän ei pysty kiihottumaan ja rentoutumaan seurassasi. Ehkä hän ei oo harrastanu itsetyydytystä, jolloin paikat olis pääsy vähä venymää ja tottumaa siihen. Harvan naisen pillun suuaukko on oikeesti pysyvästi niin tiukka et tarviis hoitoo siihen.

    • homohuara6000

      voi vitun avuttomat vittu rälläkkä ja porakone esiin varastosta ja kunnolla jynssäämään sitä pillua SAATANA!!!! VITTU TÄYSILLE KONEET JA PILLU AUKI VITTU JYNSSÄÄT SEN PILLUN NIIN LEVEEKS ETTÄ MEE REKKAKIN SISÄÄN

      • Chocolatekiss

        Ei vittu repesin...


      • Jgtuibzdd

        Päivän naurut xd


    • Seksielämässä on muitakin juttuja kuin perusjyystö, kai tiedätte sen? Oman tyttökaverin kanssa oli pitkään samaa vaivaa- pillu ei tosin ollut itsessään hullun tiukka, mutta jännitys sai likan liian pinkeeks seksille. Koska kuitenkin halut oli kovat niin päätettiin saman tien kokeilla suujuttui, toisen hyväilyä ja peppujutut on kanssa ihan kivoi, jos se kummallekin on ihan ookoo. Aikasempiin ns. ''oikeisiin seksikokemuksiin'' verrattuna esimerkiks pillun nuoleminen tai hyväily oli tosi mahtavaa vaihtelua- oli super kiihottavaa kun sä sait tehdä toiselle hyvää ja katsoa partnerin reaktioita ja kuunnella kunnon kiimasta voihkintaa. Noita kannattaa kokeilla ihan vaikka ei oiskaan mitään ongelmia kireydessä tai muussa. Siinä samalla tulee tutustuttua toisiinsa ihan erilailla ja omakin tyttöystävä sitten aikanaan pysty rentoutumaan saatuaan luottamusta omaan kroppaansa ja siihen ettei meikäläisen kanssa tarviii jännittää.

    • Chocolatekiss

      Voi vittu....No älkää paneko niin lapsiakin ei tuu, mulle mahtu kolme sormea ☺ ei ihme sen pillu on varmaan muurahaisen kokonen

    • gds

      työnnä porkkana perseeseen niin asiasi on hoidossa. T. kaikki tietävä nussia saatana

    • varo_ettei_tuu_haavoja

      Nuole ja hiero klittaa, ja sit ku pillu kostuu nii hiero sormella sitä reikää ja yritä varoen työntää sisään. Jossei mee nii ime klittaa lisää ja samalla yritä työntää sormee.

    • ghkkbv

      Saako hän itsetyydytyksessä sormen sisään?
      En pillu ole tiukka vaan tyttö jännittää. Suosittele häntä ensin harjoittelemassa ihan yksin sitten ehkä sun kans sormin suulla jne. Heti ensimmäisenä ei tarvi hyökätä yhdyntään.

      Mikään noista vaihtoehdoista ei ole tarpeellinen.

    • dbwegf8shafiabdefu

      ota pesäpallomaila

    • sadsadadsa

      Mun 18v tyttöystävä tuntuu myös tosi tiukalta ekoilla vedoilla, mut siitä se sitten lämpenee. (vaikka mulla on semi pieni varustus, 15cm.) Jos ei mee edes sormia niin koita saada se rennoks nuolemalla sen reikää, toimii varmasti jos osaa tehdä asian oikein. Pienen lämmittelyn jälkeen alkaa paikat aueta ja sen jälkeen sitten sormea peliin. Liukuvoide myös voisi toimia, mutta niin kuin sanoin, jos osaat lipittää oikein niin sitä ei tarvita. Tärkeintä kuitenkin on saada se tuntemaan olo rennoks.

    • Hahahaha1346

      Tää on aika selvä trolli kyl :D

    • 55555

      Suihinotto, handjob, perseeseen paneminen esim

    • kylsetoimii

      Mun poikaystävä sormetti mua aika kaua ennenku alettii harrastaa seksii ja ei oo ikin ollu mitää ongelmaa sisään menos ku oon kiihottunu ihan märäks. Onko tyttöystäväsi kostea? Ehkä jännittää liikaa eikä voi keskittyä eikä siksi kostu, joten tilanne pitäisi vain rentouttaa, hyväilette toisianne js suutelette ja semmosta et tulee rento ja kiihkee olo ja si toivottavasti kostuis. Sattui minuakin ekalla kerralla hieman vaikka olin aivan märkänä ja aika rento mutta ei kuitenkaan kauheasti ja se kipu lähti muutamassa työnnössä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe