pyydänkö aurorixia sosfobiaan

masennuntaas

Mitä kokemuksia tuosta lääkkeestä ja erityisesti: auttaako se vain käytön ajan ja ongelmat jatkuvat yhtä pahana jos sen lopettaa joskus? En pysty enää syömään propralia urheilullisen elämäntavan jälkeen alkaneiden pahojen sivuvaikutusten takia. Masentaa kun jään kaikista kaverikuvioista pois ja työpaikallakin aina yksin tämän jännittämisen takia. En haluaisi mitään kovin päätä sekaisin pistäviä lääkkeitä/lääkettä joka vie seksihalut.. tuo kuulostaisi aika sopivalta mitä olen lukenut.. auttaako lääkkeet vain sen ajan mitä niitä käyttää? Haluaisin joskus pois tästä ongelmasta mutta terapiaan tuntuu olevan niin vaikea päästä.

8

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfjugfjf

      Oletko mies vai nainen? Mietin vain, että kannattaako sun syödä sitä ssri: tä vai ei. Yleensä miehille tulee seisokki ongelmia ssri: stä.
      Eikö tuo liikunta ole auttanut elämässäsi ja tuonut itsevarmuutta?

      Itse syön venlafaksiinia ja voxraa päälle ja on auttanut sosiaalisiin jännitystiloihin.

      • korjataanpas

        "Mietin vain, että kannattaako sun syödä sitä ssri: tä vai ei."

        Aurorix ei ole SSRI-lääke. Se on monoamiinioksidaasin estäjä, eli MAO-inhibiittori. Sitä paitsi Aurorixilla ei ole yleensä seksuaalitoimintojen häiriöitä.

        Kannattaa jättää kirjoittamatta, jos ei tiedä mitä on kirjoittamassa.


      • dsgsdgg
        korjataanpas kirjoitti:

        "Mietin vain, että kannattaako sun syödä sitä ssri: tä vai ei."

        Aurorix ei ole SSRI-lääke. Se on monoamiinioksidaasin estäjä, eli MAO-inhibiittori. Sitä paitsi Aurorixilla ei ole yleensä seksuaalitoimintojen häiriöitä.

        Kannattaa jättää kirjoittamatta, jos ei tiedä mitä on kirjoittamassa.

        Hohhoijaa, tarkoitin kylläkin venlafaksiinia.
        Kannattaa jättää kirjoittamatta, jos ei osaa yhdistää asiayhteyksiä. Teit juuri itsesi tyhmäksi.
        Ja korjatakseni vielä venlafaksiini on SNRI - lääke. ettei tule sulta siitäkin sanomista.


    • 097l767

      Et ota, jos et halua riskeerata saavasi mittavia terveysongelmia.

    • masennuntaas

      En pysty keskittymään asioihin vaan mietin kokoajan tilannetta jossa olen ja ennakoin kaikkea ja omia reaktioita, ja muutun vaivautuneeksi ja alan täristä jos joudun olemaan jossain sostilanteessa mistä "en pääse halutessani heti pois" ilman lääkettä, jopa varsinkin kavereiden kanssa! Joten en pysty olemaan ilman mitään. En pysty istumaan ihmisten kanssa ruokapöydässä jos en oleottanu lääkettä, en kenenkään kanssa! Tämä ei ollut läheskään tällaista ennenkuin aloitin propralin, itsetarkkailu on vain pahentunut ja karkaan tilanteista toisin kuin ennen vain kärsin niistä. Maksaongelmiako aurorixista voisi seurata? :( Olen nainen ja elämä oli ainakin välillä melkein jees propralin kanssa, mutta seksistä ei tullut mitään, ja treenata ei pysty, mistä saa niin hyvän olon etten haluaisi jättää pois..

      Voiskohan tuo lääke auttaa yllämainitun tyyppiseen panikointiin..?

    • moclo-mies

      Olen käyttänyt aikoinaan aurorixia, toimihan se mutta olihan siinäkin sitten sivuvaikutuksensa.

      -Huononti unta tai unensaantia.
      -Teki vihaiseksi ja agressiiviseksi, helposti suuttuvaksi.
      -Päätuntui olevan tukossa, ajatus ei kulkenut, tämä tuli noin 1-2h lääkkeen ottamisen jälkeen, annoksen pienentäminen auttoi tähän.

      Kaikille ei näytä vaivoja sivuoireista tule.
      Minua ei lääke lihottanut yhtään, ssri-lääkkeet tuntuvat lihottavan, tämähän tosiaan on MAO-estäjä.

      Mistä nyt olen saanut avun niin E-epa ja se auttaa minua oikeasti. Otan kapseleita enemmän kuin ohjeissa sanotaan mutta toimii minun kohdalla.
      Minullakin on toisinaan tuota tärinää, eli pää alkaa täristä , myös samanalaista että en osaa olla omaitseni, liikaa mietin sitä mitä muut ajattelevat.
      -Pää ei nykyään enää tärise, eli en jännitä...

      Nyt kun otan E-epaa niin olen ihan niinkuin tykkään, en välitä pätkääkään mitä muut ajattelee.

      Kannattaa koittaa sinunkin E-epaa, jos se auttaisi. Osta vahvempaa e-epaa eli 650mg , itse käytän tri tolosen valmistamaa. Voi olla että vaikutus tulee muutaman viikon päästä.

      Apua tuntuu olevan myöskin tuotteesta L-teaniini:
      Vida : vahva L-teaniini 100mg

      Tuo e-epa tosiaan auttaa minulla juuri tuohon itsensä tarkkailuun, kannattaa koittaa.
      Netissä lukee paljon tuotteesta.

      • masennuntaas

        Oho, meinaatko tosiaan että kalaöljykapselit ja teenlehdet auttaisivat tällaiseen? Voisin kyllä kokeilla, jos edes lumelääkkeenä toimisi, koska mulla on tämä itsetarkkailu juurikin nyt hankalinta tässä.
        Kuinka nopeaa sulla alkoi sitten vaikuttaa tuo e-epa? entä oliko sulla oireet pahempia silloin kun söit aurorixia..? Tosi jännä jos niin vahvan lääkkeen käytön jälkeen riitti luontaistuotteet!
        Itsellä menee myös tuosta verenpainelääkkeestä pää tukkoon ja ajatukset kulkee hitaasti, ei sellaisia lääkkeitä enää minulle..


    • Aati

      Söin Aurorixia pari vuotta, ennenkuin lääkäri uskoi kertomani sivuoireet; 5-10min lääkkeen oton jälkeen puski hikeä ja tuli tosi masentunut oli.. joka kesti ehkä 15min. Alussa aiheutti myös potenssiongelmia.
      Ja suu kuivui ja taisipa silmätkin.
      Aikaa tuosta 10v, mutta ainakaan minulle se ei sopinut yhtään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe