Hyvä asuinpaikka ja kivat ihmiset

helluhellu

Todella mukava paiia. Ihmiset on auttavaisia ainakin Lutakossa ja Kuokkalassa. Ei tarvi loppuun asti puhua mitä apua tarvii, kun apua jo tarjotaa. Toisin on muualla. Rauha ja onni vallitsee siellä valtakuntaa. Terveyskeskukset on kyl ihan perseestä.

74

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haapaniemenherttua

      Sehän on selvä että jos asuu Lutakossa tai Kuokkalassa, niin joutuu käyttämään trveyskeskuksia.

      • helluhellu

        Niin joutuu mut Tapionkadun terveyskeskus on päin persettä, kuin pyörän satula.


      • iloinen.veronmaksaja

        Miten usein Lutakosta ja Kuokkalasta pääsee ihan valtion kyydillä sinne terveyskeskukseen?


      • helluhellu
        iloinen.veronmaksaja kirjoitti:

        Miten usein Lutakosta ja Kuokkalasta pääsee ihan valtion kyydillä sinne terveyskeskukseen?

        No mä en o ainakaa vielä yhtää kertaa päässy, eivätkä myöskään naapurini ja muut tuttavani.


    • ddffg

      No lutakossa ja kuokkalassa suurin osa on aineissa tai pöhnässä

      • helluhellu

        No ei taatusti ole Pupuhuhdas ne huumehörhöt on liikentees ja keskustassa.


      • helluhellu

        Ei pidä paikkaansa. Eiköhän ne pupuhuhdas ole mömmöissään ja keskustas. Lutakos ja Kuokkalas tosi mukavaa porukkaa.


      • mites...on

        Onks siellä koko jykylässä ketää selvinpäin? Kattelin jotai poliisi-tv:tä ja näkyny juuri muuta ko humalaisii ja kun niitte pollareitten juttua kuunteli niin aloin epäillä että nekin oli kännissä.


      • helluhellu
        mites...on kirjoitti:

        Onks siellä koko jykylässä ketää selvinpäin? Kattelin jotai poliisi-tv:tä ja näkyny juuri muuta ko humalaisii ja kun niitte pollareitten juttua kuunteli niin aloin epäillä että nekin oli kännissä.

        Poliisi-teeveetä kun kattelee, niin tuntuu et joka paikkakunnalla ei muuta olekaan , kuin juoppoja ja kotikäyntejä pilvinpimein.


    • sddgggh

      Itse olen vuosia asunut puparissa enkä vielä ole törmänny yhteenkään juoppoon enkä narkkariin täällä saa kulkee rauhassa oli yö tai päivä...kuokkalassa kerran kävin s.marketissa jo tuli housuunsa kussu juoppo kerjäämään paria euroo kaljaan että silleen ja lutakossa on paljon näitä ruohon polttajia

      • puppelipuppeli

        Minua oikein varotettiin, et älää muuta pupuhuhtaan. On kuulemma juoppojen pesimäpaikka.


    • Ihmeidenkaupunki

      Täällä Tampereelle on tosi mukava asua. Suurkaupunki ja sen mukainen meno. Täällä on pormestarikin ja maalaiset, kuten jyväskyläläiset, tungeksivat Särkänniemeemme. Käydessäni pakon edessä Jyväskylässä kysyin taksinkuljettajalta että mitä nähtävyyttä hän suosittelisi vapaa-ajalleni.
      Kokeneen näköinen kuljettaja oli tovin hiljaa ja sanoi että Viherlandiassa on kaksi papukaijaa jotka joskus puhuvat!

      • asdsdasdasdadXD

        "Ja niin typerä tamperelainen meni ihmettelemään papukaijoja.."


      • missäjärki
        asdsdasdasdadXD kirjoitti:

        "Ja niin typerä tamperelainen meni ihmettelemään papukaijoja.."

        Niinpä Jyväskylässä olisi paljon paikkoja mitä katsella ja ihailla. Parempi et pysyy Tampereella eikä enää uudestaa tule Jyväskylään. Menköön muualle papukaijoja katselemaan.


      • Ihmeidenkaupunki
        asdsdasdasdadXD kirjoitti:

        "Ja niin typerä tamperelainen meni ihmettelemään papukaijoja.."

        Olin kyllä jo menossa katsomaan tuota Jyväskylän suurinta ihmettä kun sellaisessa vihreässä lija-autonromussa tapasin nuoren kauniin, Afganistanista tulleen maahanmuuttajanaisen. Itse siellä aikoinaan oleilleena tutustuimme nopeasti ja unohdin koko mahtinähtävyyden tyystin.
        Yötä hänen kanssaan en unohda koskaan, siinä ei jumalista ollut tietoakaan.


      • jaeikunluostariin
        Ihmeidenkaupunki kirjoitti:

        Olin kyllä jo menossa katsomaan tuota Jyväskylän suurinta ihmettä kun sellaisessa vihreässä lija-autonromussa tapasin nuoren kauniin, Afganistanista tulleen maahanmuuttajanaisen. Itse siellä aikoinaan oleilleena tutustuimme nopeasti ja unohdin koko mahtinähtävyyden tyystin.
        Yötä hänen kanssaan en unohda koskaan, siinä ei jumalista ollut tietoakaan.

        Kyllä jonkunlaista jeesusta apuun kaipaat kun tauti puhkeaa, siinä ei kylläkään auta polvillaan rukoilu vaan mentävä kuppatohtorin tykö joka napauttaa tiipeloa vasaralla ja tuumaa että selvä tapaus tästä potilaasta tehdään eunukki.


    • sddffgh

      Voi herranperse näitten juttuja täytyy olla tylsää kun jaksaa täällä narista

      • Otaviestistävaari

        Eihän täällä muut narise kuin sinä. Sinua muuten etsii tuossa yhdessä viestissä sellainen puppelipoika seurakseen.


      • helluhellu

        Jyväskylä on vaan paras paikka suomessa ja iso piste. Muuttaakoon ne muualle, jotka ei tykkää. MINÄ TYKKÄÄN. sddffgh on oikeessa aina naristaa jostain, ja yleensä hypätään muuhun aiheesen mistä alunperin oli kyse.


      • Pormestaaja
        helluhellu kirjoitti:

        Jyväskylä on vaan paras paikka suomessa ja iso piste. Muuttaakoon ne muualle, jotka ei tykkää. MINÄ TYKKÄÄN. sddffgh on oikeessa aina naristaa jostain, ja yleensä hypätään muuhun aiheesen mistä alunperin oli kyse.

        Missä se iso piste on? Eikös tämä palsta ole sitä varten että provosoidaan kaltaisesi tyhjäpäät kiihottumaan. Ootsä tuplannu annoksen, toimii!


      • helluhellu
        Pormestaaja kirjoitti:

        Missä se iso piste on? Eikös tämä palsta ole sitä varten että provosoidaan kaltaisesi tyhjäpäät kiihottumaan. Ootsä tuplannu annoksen, toimii!

        Sun pää ei ole ku tyhjää täys ja pimeet puolillaa. ÄÄÄLIÖIDEN ÄÄLIÖ! Sul ei ainakaa pää toimi, tarviis sun mennä johkuu valmennuksee, et sinne sais ees millin järkee.


      • Pormestaaja
        helluhellu kirjoitti:

        Sun pää ei ole ku tyhjää täys ja pimeet puolillaa. ÄÄÄLIÖIDEN ÄÄLIÖ! Sul ei ainakaa pää toimi, tarviis sun mennä johkuu valmennuksee, et sinne sais ees millin järkee.

        Mikä "sun pää" on? Mitä auringolla on tekemistä pään kanssa?
        "Sul ei ainaakaa....", miksi vedit Suomen urheiluliiton tähän?


      • helluhellu
        Pormestaaja kirjoitti:

        Mikä "sun pää" on? Mitä auringolla on tekemistä pään kanssa?
        "Sul ei ainaakaa....", miksi vedit Suomen urheiluliiton tähän?

        Mä en mitää urheilua tähän vetäny, kirjoitin ton valmennuksen ois pitäny laittaa me hoitoo JOHKUU.


      • Merpostaaja
        helluhellu kirjoitti:

        Mä en mitää urheilua tähän vetäny, kirjoitin ton valmennuksen ois pitäny laittaa me hoitoo JOHKUU.

        Sul on Suomen urheiluliitto, hönö.


    • eivoimuutasanoa

      Tampere on kyllä ihan jees paikka mut hirveesti on narkkareita varsinkin puistoissa myyvät kamaa ja rännittää itteensä toinen on homot niitä on melkonen määrä.Kyllä pakko myöntää että Tampereella on tosiaan ihmiset suvaitsevaisempia siellä saa jokainen olla oma ittensä eikä kukaan tule irvailemaan toisin kuin täällä tuppu kylässä ihan sääliks käy näitä juntteja

      • Tulkaatännevaan

        Kun Jyväskylästä menee Tampereelle niin kymmenen vastaantulijaakin kosken sillalla tuntuu jo hirveeltä määrältä. Se on suurkaupunki ja siellä on paljon väkeä.
        Suhteessa aivan sama määrä hörhöjä kuin Jyväskylässäkin, mutta pienestä maalaiskaupungista katsottuna "hirveesti".


      • helluhellu
        Tulkaatännevaan kirjoitti:

        Kun Jyväskylästä menee Tampereelle niin kymmenen vastaantulijaakin kosken sillalla tuntuu jo hirveeltä määrältä. Se on suurkaupunki ja siellä on paljon väkeä.
        Suhteessa aivan sama määrä hörhöjä kuin Jyväskylässäkin, mutta pienestä maalaiskaupungista katsottuna "hirveesti".

        Tampereella tapellaa toripaikoistakin huhheijaa.


    • kitooosss

      No nyt sit voi jokainen kertoa minne muuttais jos vois??noin niin ku kaupunki??mitä hyvää jossain muualla on???

      • helluhellu

        Jyväskylä on hyvä, erityisesti Lutakko ja Kuokkala sielä asuu täyspäisiä ja avuliaita normaaleja ihmisiä. Ei huumehörhöjä ja toisia muuten arvostelevia.


    • ssdfgh

      Hahaa vai ei kuokkalassa asu narkkareita ja juoppoja siellähän ne kyttää heti aamutuimaan s-marketin edessä että joku heittäs fyffee kaljaan ja lutakossa poltetaan pilvee

      • helluhellu

        Joka paikassa tääl rakkaas suomenmaassa on narkkareita, kerjääjiä ryöstäjiä ym. Mut Jyväskylä kivoimmat ihmiset nyt sattuu vaan asumaan Lutakossa ja Kuokkalassa.


      • Huuuuhaaaata

        Vakka kantensa löytää. Hörhöpiireissäkin!


      • helluhellu

        Jyväskylän parhaat paikat Lutakko ja Kuokkala. Menkäi peilin eteen kattelee, onko näkyvis virheetön, ei mitää mokia koskaan tehnyt kaveri? No miltä näytti peilikuva?


    • Eikaikkikukatkuki

      Mitä sillä on väliä mikä paikka on minkäkinlainen Jyväskylän tapaisessa surkeassa ja huonosti taloutensa hoitavassa pikkukaupungissa. Jos nyt pari puskaa venelaiturien kupeessa saa jonkun vanhanpiian orgasmin partaalle niin onnellista terapiaa vaan. Tai jos myrkkyjätteen päälle rakennettu slummimainen talorypäs saa jonkun piripään arkkitehtoniset salamat lyömään päässä, niin onnea vaan.
      Olette varmaan paratiisissanne.

      • helluhellu

        Niin ollaakii.


    • PalokkakinJykylää

      Palokka

    • tyytyväinenasukas

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Lutakko on puhdistettu aikoinaan, maajätteet kuljetettu pois. Kenenkään ei tarvitse olla myrkyistä huolissaan Lutakossa. Kuokkalassa myös tuttujani, heillä ei ainakaan ole mitään valittamisen aihetta, vaan ovat tyytyväisiä asuinpaikkaansa.

      • Sinäensin

        Esitäpä faktat siitä että se on puhdistettu.


      • tyytyväinenasukas

        Luepa vanhoista lehtitiedoista. Mene kirjastoon lukemaan, jollet omia lehtiä ole säilyttänyt. Asu missä olet tyytyväinen ja anna muiden myös olla tyytyväinen asuinpaikkaansa.


      • Sinäensin
        tyytyväinenasukas kirjoitti:

        Luepa vanhoista lehtitiedoista. Mene kirjastoon lukemaan, jollet omia lehtiä ole säilyttänyt. Asu missä olet tyytyväinen ja anna muiden myös olla tyytyväinen asuinpaikkaansa.

        Lehtitiedoista, voi ristus sentään. Mullilehti nyt kirjoittaa ihan sitä mitä sille syötetään. Minä olen sensijaan haastatellut paikalla olijoita, nimittäin niitä joiden suuta ei tukittu.


      • tyytyväinentyytyväinen
        Sinäensin kirjoitti:

        Lehtitiedoista, voi ristus sentään. Mullilehti nyt kirjoittaa ihan sitä mitä sille syötetään. Minä olen sensijaan haastatellut paikalla olijoita, nimittäin niitä joiden suuta ei tukittu.

        Ja sä menit halpaa ja uskoi, kun he puhuivat iltasadun sinulle.


    • Sinäensin

      Korkean koulutusasteen huippuammattilaisia, eli henkilöitä jotka kuuluvat normaalistikin lähipiiriini. Ymmärrän toki että sellaisia ei kuulu sinun lähipiiriisi, joten on luonnollista että epäilet kaikkia.

      • tyytyväinenasukas

        No sinäpä tunnut tietävän minun tuttavanikin, minun tuttavapiiriini kuuluu esim. Jyväskylän fiksu poliitikko. Myös entinen Presidentti kuuluu tuttaviini. Hienoa että sinullakin on fiksuja ystäviä, otappa heiltä oppia.


    • Sinäensin

      Ei tuota nyt kannata kehua jos hauenleukahalonen on joskus kätellyt, tai sotentuhoojasattumaministeri on antanut takkinsa sinulle ollessasi narikan tuuraajana. Syöksysuunta on alaspäin molemmilla.
      Enää huonompi olisi saattanut olla reppanaräpyläkäsi Wallinheimo!

      • tyytyväinenasukad

        Sulla ei ainakaan järki paljon päätä pakota! ! Hohhoijaa Wallinheimo on fiksuin Jyväskylän poliitikoista. Olen myös muutakin tehnyt, kuin kätellyt entistä presidenttiä. Suksi sinä suolle tai järvelle.


      • Sinäensin
        tyytyväinenasukad kirjoitti:

        Sulla ei ainakaan järki paljon päätä pakota! ! Hohhoijaa Wallinheimo on fiksuin Jyväskylän poliitikoista. Olen myös muutakin tehnyt, kuin kätellyt entistä presidenttiä. Suksi sinä suolle tai järvelle.

        Kiitos, kiitos. Suo ja järvi ei yhtään kiinnosta, mutta meri houkuttaa kovin. Katajanokalla sijaitsevasta Helsingin asunnostani onkin mainio näköala merelle ja siitä on helppo myös lähteä merelle. Vaikkapa ihan oikeasta satamasta.


      • tyytyväinenasukas
        Sinäensin kirjoitti:

        Kiitos, kiitos. Suo ja järvi ei yhtään kiinnosta, mutta meri houkuttaa kovin. Katajanokalla sijaitsevasta Helsingin asunnostani onkin mainio näköala merelle ja siitä on helppo myös lähteä merelle. Vaikkapa ihan oikeasta satamasta.

        No yhyään en ole kateellinen sinun asuinpaikastasi. Älä tule Jyväskylään, jos et tykkää. Eikä näillä sivullakaan ole pakko käydä. Taitaa Jyväskylä kumminkin viehättää sinua.


      • Sinäensin
        tyytyväinenasukas kirjoitti:

        No yhyään en ole kateellinen sinun asuinpaikastasi. Älä tule Jyväskylään, jos et tykkää. Eikä näillä sivullakaan ole pakko käydä. Taitaa Jyväskylä kumminkin viehättää sinua.

        Kyllä jossakin määrin, sillä siellä asuu muutama rouva joiden luona säännöllisesti oleskelen heidän ollessan ns. työleskinä. Huono ravintolatarjonta vain on pitkä miinus kylälle. Seudun vapaamuurareissakin on paljon aivan taviksia, se kuvastaa paikkakunnan kehitystasoa.


      • tyytyväinenasukas
        Sinäensin kirjoitti:

        Kyllä jossakin määrin, sillä siellä asuu muutama rouva joiden luona säännöllisesti oleskelen heidän ollessan ns. työleskinä. Huono ravintolatarjonta vain on pitkä miinus kylälle. Seudun vapaamuurareissakin on paljon aivan taviksia, se kuvastaa paikkakunnan kehitystasoa.

        No eiköhän ne rouvat ole todellskin hyviä, koska jaksat ranata siellä. Hesan mimmit on sun kanssa jalat ristissä.


      • Sinäensin
        tyytyväinenasukas kirjoitti:

        No eiköhän ne rouvat ole todellskin hyviä, koska jaksat ranata siellä. Hesan mimmit on sun kanssa jalat ristissä.

        Sivistyneitä rouvia, osaavat kirjoittaakin kirjakielellä.


      • tyytyväinenasukas
        Sinäensin kirjoitti:

        Sivistyneitä rouvia, osaavat kirjoittaakin kirjakielellä.

        No ei kovin sivistyneitä, kun sun kanssas vehtaavat. Kirjakieltä osaan mäkin kirjoittaa, mut tää ei mikää koulunraati joka tääl arvostelee.


      • Sinäensin
        tyytyväinenasukas kirjoitti:

        No ei kovin sivistyneitä, kun sun kanssas vehtaavat. Kirjakieltä osaan mäkin kirjoittaa, mut tää ei mikää koulunraati joka tääl arvostelee.

        Ymmärrän katkeruutesi. Eihän kaltaisesi persjalkainen yksinhuoltajaduunari voi muuta kuin olla kateellinen sivistyneistölle. Oletettavasti juuri sen vuoksi entinen puolisosikin on vaihtanut kohdetta. Otan osaa.


    • ihmeess

      Kyllä on kiva paikka. Kävelykatu ja kaikki. Satama ja kaikki. Kirkkopuisto ja kaikki.

      • ihanaaihanaa

        Näin on, ihan totta.


    • Surkeaonpaikkakyllä

      Suosituimmat asumiskunnat (Iltalehti)

      1. Kaarina

      2. Tampere

      3. Ylöjärvi

      4. Helsinki

      5. Kuopio

      6. Espoo

      7. Vaasa

      8. Nurmijärvi

      9. Rauma

      10. Kirkkonummi

      Vähiten suosituimmat kunnat

      1. Kouvola

      2. Kotka

      3. Salo

      4. Lohja

      5. Mikkeli

      6. Järvenpää

      7. Nokia

      8. Savonlinna

      9. Jyväskylä

      10. Hyvinkää

      • tyytyväinenasukas

        Iltalehden listoihin ei kantsi uskoa, tai uskokoon ken haluaa.


    • Surkeaonpaikkakyllä

      Lista on virallinen tutkimustulos jonka useat mediat julkaisivat, mm. mainittu lehti.

      • tyytyväinenasukas

        Niihin tutkimustuloksiin osallistuu muutamia ihmisiä, toisia haastatattelevat puhelimitse, niille voi sanoa sitä sun tätä. Eli hölpöpölpn tietoa. Jyväskylän Lutakko ja Kuokkala hyvät paikat.


    • Kyläntutkija

      Tutkimukset osoittavat myös että mikäli henkilön äo alittaa tietyn alarajan, hän ei kykene uskomaan ympäröivän maailman tuottamaan informaatioon, vaan johtaa mielipiteensä enemmän eläimen vaistolla.

      • tyytyväinenasukas

        Sähän sen varmaankin tiedät, jos sut on diskattu näistä gallupeista ulos.


      • Kyläntutkija
        tyytyväinenasukas kirjoitti:

        Sähän sen varmaankin tiedät, jos sut on diskattu näistä gallupeista ulos.

        Pitää osittain paikkansa. Minä nimittäin teetän niitä tutkimuksia, joten en voi osallistua. Tehtävään olen ajautunut mm. korkean äo:ni johdosta.


      • tyytyväinenasukas
        Kyläntutkija kirjoitti:

        Pitää osittain paikkansa. Minä nimittäin teetän niitä tutkimuksia, joten en voi osallistua. Tehtävään olen ajautunut mm. korkean äo:ni johdosta.

        Gallupit ja ei yleensäkään pidä paikkaansa, kunhan annetaan tehtävä jollekin soitelle ja häiritä ihmisiä. Niitä ei voi edes kunnolla työntekijöiksi kutsua. On aikaa kirjoitella keskustelupalstalle niitä näitä.


      • Kyläntutkija
        tyytyväinenasukas kirjoitti:

        Gallupit ja ei yleensäkään pidä paikkaansa, kunhan annetaan tehtävä jollekin soitelle ja häiritä ihmisiä. Niitä ei voi edes kunnolla työntekijöiksi kutsua. On aikaa kirjoitella keskustelupalstalle niitä näitä.

        Kuten jo aiemmin olen todennut, statuksellasi ei voi ymmärtää Prisman tarjouksia suurempia asioita, ethän muuten olisi vallitsevassa asemassasi.
        Kuten mainitsin, minä en tee tutkimuksia, ainoastaan teetän niitä.
        Mitä tulee kirjoitteluaikaan, kyllä sitä jää. Viiden tonnin kk-liksalla ei viitsi hikeä ottaa, eikä sitä odotetakkaan.


      • helluhellu
        Kyläntutkija kirjoitti:

        Kuten jo aiemmin olen todennut, statuksellasi ei voi ymmärtää Prisman tarjouksia suurempia asioita, ethän muuten olisi vallitsevassa asemassasi.
        Kuten mainitsin, minä en tee tutkimuksia, ainoastaan teetän niitä.
        Mitä tulee kirjoitteluaikaan, kyllä sitä jää. Viiden tonnin kk-liksalla ei viitsi hikeä ottaa, eikä sitä odotetakkaan.

        Kyllää olet ittees niin äys, et napa narisee. Ei se raha onnee tuo, rauhottaa hörhöjöä hieman. Tulet sen vielä huomaamaan.


      • Kyläntutkija
        helluhellu kirjoitti:

        Kyllää olet ittees niin äys, et napa narisee. Ei se raha onnee tuo, rauhottaa hörhöjöä hieman. Tulet sen vielä huomaamaan.

        Mitä ihmettä jollakin onnella tekee? Kyllä raha riittää. Siitä olen samaa mieltä että se rauhoittaa hörhöjä. Minulla on tapana antaa viisikymppinen tai kaksi joskus noille valkoihoisille hörhöille tuossa Sokoksen kulmalla. Ne häipyvät vähäksi aikaa jolloin muiden asiointi hieman rauhoittuu. Poikkisosiaalista anteliaisuutta nääs.


      • tyytyväinenasukas
        Kyläntutkija kirjoitti:

        Mitä ihmettä jollakin onnella tekee? Kyllä raha riittää. Siitä olen samaa mieltä että se rauhoittaa hörhöjä. Minulla on tapana antaa viisikymppinen tai kaksi joskus noille valkoihoisille hörhöille tuossa Sokoksen kulmalla. Ne häipyvät vähäksi aikaa jolloin muiden asiointi hieman rauhoittuu. Poikkisosiaalista anteliaisuutta nääs.

        Alunperin piti kirjottaa miten asukkaat viihtyy Lutakos ja Kuokkalassa. Eikä sun kehuntaa ittestäs.


      • Kyläntutkija
        tyytyväinenasukas kirjoitti:

        Alunperin piti kirjottaa miten asukkaat viihtyy Lutakos ja Kuokkalassa. Eikä sun kehuntaa ittestäs.

        Eihän kukaan voi viihtyä moisissa slummeissa. Toinen pelkkä muslimikylä ja toinen teollisuusmyrkkyjen päälle kyhätty rakennuskasa.
        Katselin juuri äsken tuossa terassillani aamiaista nauttiessani kiikarilla kun Vikingin Gabriella saapui satamaan. Noin karkeasti puolet matkustajista näytti ulkoiselta olemukseltaan pakolaisilta, joten laittakaahan Kuokkalassakin paikkoja kuntoon, monikulttuurisuutta saapuu.


      • tyytyväinenasukas
        Kyläntutkija kirjoitti:

        Eihän kukaan voi viihtyä moisissa slummeissa. Toinen pelkkä muslimikylä ja toinen teollisuusmyrkkyjen päälle kyhätty rakennuskasa.
        Katselin juuri äsken tuossa terassillani aamiaista nauttiessani kiikarilla kun Vikingin Gabriella saapui satamaan. Noin karkeasti puolet matkustajista näytti ulkoiselta olemukseltaan pakolaisilta, joten laittakaahan Kuokkalassakin paikkoja kuntoon, monikulttuurisuutta saapuu.

        No eipä ne pakolaiset voi sua pahenpia olla. Huh huh iljettää ku aatteleekin miten läpeensä mätä olet . Yök!


      • Kyläntutkija
        tyytyväinenasukas kirjoitti:

        No eipä ne pakolaiset voi sua pahenpia olla. Huh huh iljettää ku aatteleekin miten läpeensä mätä olet . Yök!

        Jahas, tavis syytää vielä vihapuhettakin. Laitankin tuosta ilmiannon menemään ja pirautan ystävälleni lakihenkilölle sinne Jyväskylään.


      • tyytyväinenasukas
        Kyläntutkija kirjoitti:

        Jahas, tavis syytää vielä vihapuhettakin. Laitankin tuosta ilmiannon menemään ja pirautan ystävälleni lakihenkilölle sinne Jyväskylään.

        Voi helvetti ku pelottaa. Mene äitis esiliinan alle.


    • helluhellu

      Edelleen Lutakko ja Kuokkala Jyväskylän parhaat paikat.

    • Maslowilaisittain

      Köyhälle ja alistetulle jopa mainitut alueet ovat paratiisi. Eikä siinä mitään, joukossammehan tulee olla myös köyhyyttä, yksinhuoltajuutta, nälkää ja vilua.
      Muutenhan me menestyvät ja älykkäät emme erottuisi massasta. Meillehän on hyvin tärkeää erottua selkeästi ikäänkuin omaksi roduksemme, riittävän korkealle.

      • helluhellu

        Todellakin on Paratiisi niin köyhille, kuin rikkaille.


    • Humectus

      Paratiisin voitte unohtaa, ette tiedä sellaisesta mitään reppanat. Parasiitti sen sijaan varmasti rehottaa noissa mainituissa slummeissa, Muiden tautien lisäksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe