-8,1kg 31.7.2014->

mies50v

Olen laihduttanut tässä kuussa jo 8,1kg.Kävellessä huojun,eikä saa nousta sängystä liian nopeasti.Muuten ok olo.Painoin 121kg 317.-14.Saminen vaaka näytti aamulla enää 112,9kg.Paino on pudonnut tasaisesti koko tämän jakson aikan.Päivässä syön banaanin ja mukin kahvia.Vettä on pakko juoda jos huimaa.Hiukan pelottaa kun on alkanut väsähtää äkkinäisesti.Kävellessä ei tahdo jaksaa ylämäkiä.Lopetan laihdutuksen kun pääsen alle 95kg.En tingi tavoitteistani.

18

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies50v

      Ajatukset sumenee laihdutuksessa kanssa,siis 2015 vuotta nyt eletään!

    • joremake

      Viestisi mukaan syöt alle 500 kaloria. Mitä olen lukenut, 1200 kalorin dietti on usein jo epäterveellinen. Kalorimäärän lisäksi monipuolisuus puuttuu kokonaan - vangitkin syövät varmasti paremmin. Suosittelisin lukemaan enemmän laihduttamisesta esimerkiksi kirjoista. Nopeasti selaillessani löysin tällaisen ohjeen suomeksi: http://www.punttis.net/laihduttaminen/

    • Tillymaari

      Onnea, että olet jaksanut noin! Mutta tuo väsähtely ym. kertoo, että elimistölle on liian rankkaa. Monia tärkeitä ravintoaineita puuttuu, esim. kalsiumia et saa lainkaan. Laihdut, vaikka syöt enemmän. Nopeasti pudonneet kilot tulevat myös nopeasti takaisin. Tyydy kiloon viikossa (sekin on jo paljon) ja ala syömään salaatteja, maitorahkaa, kanaa, marjoja, jotain kuitupitoista. Ota jotain monivitamiinitablettia. Kaikkea hyvää!

      • mies50v

        Joo,tuli pakonomainen tarve syödä kananmunia,perunia,maitoa ja broilerin koipikin meni.Mustikkapiirakka ja kahvi vielä päälle.
        8km Iltakävely sujui täydellä voimalla.Ei huimannu yhtään.Lopussa vaaka näytti laihtuneeni 0,1 kg lisää.Nyt jatkan taas paastotyylilläni.8,2kg laihduttu tässä kuussa.


      • mies50v

        Vaaka näyttää 112,3kg.Olen laihduttanut 8,7kg tässä kuussa.


      • mies50v

        Vaaka näyttää 111,9kg.Olen laihtunut 9,1kg tässä kuussa :D


      • mies50v

        Nyt painoa 111,1kg.Ehdin kuukauden aikana laihtua 9,9kg.
        Keho sanoo että paras jatkaa tästä pehmeämmällä kuurilla.Ja kehoa pitää kuunnella.


    • mietihänvähä

      Onkos ap varma ettei tuosta koitu haittaa ihan oikeasti elimistölle. Tuommonen voi olla oikeasti jo vaarallista!

    • mies50v

      En sitten tiiä.Tänä aamuna vaaka näytti 110,2kg.Eilen ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin suunnistin metsässä.Tuntuu kuin voimaa olisi enemmänkin,kun on tuo "auton renggas poissa" vyötäröltä.Kolesteroli oli keväällä 6.1 nyt viimeviikon veri näytti 4.4.Aika moinen pudotus.Hemoglobiini oli keväällä 169 ,nyt enää 164.Ravasin eilen metsissä kuin eläin,pelkästä liikkumisen ilosta.

    • pienivalkoinen

      Paastotessa pitää muistaa juoda paljon!!! Ei kuukauden paasto vaarallinen ole, mutta pitää tietää mitä tekee...

      • mies50v

        Joo
        Vaaka näytti aamulla 109,4kg
        Olen laihtunut 11,6kg,34 vuorokaudessa.
        Ennen söin yhden banaanin,nyt kaksi.Ja metsässä on iltapolun varrella paljon mustikkaa ja puolukkaa.


      • mies50v

        Tänään 108,3kg.
        Jalkoja,käsiä ja vatsalihaksia jomottaa koska olen voimistellut ahkerasti.
        Ei pysty edes nauramaan ilman että sattuu :D


      • mies50v

        Perjantai ja vaaka näyttää 106,3kg.
        121,1-106,3=
        14,7kg läskiä lähtenyt 49vrk'ssa.
        Alkaa kohta loppusuora kyn 94kg kohdalle ajattelin jäädä.


      • marjakri

        Olen kyllä kade - itselläni ei riitä tahdonvoima tuohon!


      • mies50v

        Tänään vaaka näyttää 105,5kg.
        Kuihdun kuihtumistani.


      • mies50v

        Vaaka näyttää 103,7kg.
        Läskiä lähtenyt yli 17kg elo-syyskuun aikana.


      • mies50v

        Lopetin laihduttamisen yli kuukausi sitten.
        Aamulla vaaka näytti 103,5kg.
        Painoa ei ole tullut lisää yhtään.
        Laihdutus onnistui.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe