10vuoden ikäero

onkohänliianvanha

Olen 18v tyttö ja olen tavannut yhen ihanan miehen 28v facebookin ihmeellisessä maailmassa. Myö ollaan nähty pari kertaa jossain sovitussa paikassa ensimmäisinä kertoina (2kertaa) meillä on välimatkaa 300km, mutta viime viikolla menin sitten tämän miehen luokse muutamaksi yöksi. Meillä on sellainen tunne et palaset ovat loksahtaneet paikoilleen ja ikävää tunnetaan joka päivä. Puheidemme mukaa haluamme samoja asioita parisuhteeltamme ja tulevaisuudeltamme.

Mutta asun isäni kanssa ja hän on hyvin tarkka aina minun poikaystävä ehdokkaista. Olen joitakin asioita kertonut hänelle, mutta en kovin tarkasti esim. ikä sanoin isälle että poika on vähän päälle parikymppinen. Eilen se sai kuulla sitten, että tällä mun miehellä on 2,5 lapsi - ei reagoinut asiaan kovin jyrkästi, mutta olettaa että hän on tullut 18-19 vuotiaana isäksi eikä ilahtunut siitä kovin. Minä en uskalla kertoa sille vielä mieheni todellista ikää, sillä pelkään iskän kieltäväni näkemästä häntä, kun hänen mielestään se on todennäköisesti liian vanha minulle.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssssssffftrtew

      tuolla suhteella ei ole tulevaisuutta. miltei 30kymppinen ja lapsi on. jos tulevaisuutta haluat tuolta suhteelta niin sitä et saa. jos haluat vain olla panoreikä niin sitten suhde ok.

    • Eipahalla

      Olet täysi-ikäinen ja saat itse tehdä omat päätöksesi mutta jos isäsi mielipiteet edelleen painavat noin paljon sen kannalta kenen kanssa seurustelet niin kertoo että et ole todellakaan tarpeeksi kypsä vakavaan suhteeseen melkein 30-vuotiaan miehen kanssa...

      • doooooris27

        Etsi vaan lähinnä itsesi ikäistä seuraa. Ei tule onnistumaan melko varmasti. Itse kokenut ja pari ystävääni, karille menivät. Miehet etsii aina nuorempia kun vanhenet, Sama kierre jatkuu ja jatkuu.

        Ota meikkipussi ja hyppää dösään.


    • etsilleens

      Ite 29 ja vaimo 18 kun tavattiin. Vieläkin yhdessä 10v. jälkeen.

    • onkohänliianvanha

      Kiitos kaikille vastauksista. Mies vaikuttaa todella rauhalliselta ja perhekeskeiseltä ihmiseltä. Hän viihtyy kotona hyvin, eikä kaipaa mitää irrotteluja kaveriporukan kanssa kaupungin yössä enkä myöskään minä kaipaa.
      Haluan uskoa nyt löytäneeni sen oikean ihmisen rinnalleni, jonka kanssa perustaa perhe. Olen nyt saanut tarpeekseni noistä säädöistä entisen poikaystävän kanssa enkä halua enää koskaan palata sellaiseen. Nykyisen kanssa oleminen tuntuu niin luontevalta ja luonnolliselta, hänen vierellään on hyvä olla.

    • Varoituksen_sana

      Olen nähnyt tuttavapiirissä pari vastaavanlaista suhdetta ja molemmissa toistui sama kaava. Liian nopeasti muutto saman katon alle, jonka jälkeen nuori nainen sai hoitaa viikonloput (muiden) lapsia kun äijällä rupesi menojalka vipattamaan ja vihdoin pääsi menemään.

      • onkohänliianvanha

        Edelleen me asutaan eripaikkakunnilla välimatkaa on 300km, ei pystytä vielä edes muuttamaan yhteen, sillä minulla on menossa viimeinen kouluvuosi. Jos kestämme tämän vuoden eron kerran kuukaudessa näkemisen avulla niin koulunu loputtua harmitesemme yhteenmuutosta.


      • Hyviä kommentteja molempiin suuntiin


    • 0518

      Kysy häneltä että miksi edellinen suhde meni pieleen. Ja sitten kysy hänen exältään miksi se meni pieleen. Jos molempien vastaus on samanlainen ja se tyydyttää sinua niin pelättävää ei ole. Olen kuitenkin aina sanonut että ihminen joka pettää kerran pettää toisenkin kerran.

    • ensuosittele

      Kyllä suhteessa on riskinsä. Tekis mieli sanoa, että heitä se kolli meneen. Itse kuitenkin elämäsi elät. Kellään ei ole kristallipalloa joka kertoisi varmasti onnistuuko vaiko eikö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe