Olen Citikka loukussa.

TäysVikaValinta

Olen Citikka loukussa. Hyvittävät niin sikamaisen vähän uudehkosta Citikasta , että ei kannata vaihtaa. Koko loppu elämänkö tässä joutuu itsensä alentamaan.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä_on_valintoja

      Älä huoli itse olen kolmen asunnon ja kesämökin, skiidun, purjeveneen ja kesämökin loukussa.

      Pienin huoli on sitikasta on se kun on kulkenut jo 12 vuotta ja jatkaa vaan.

    • DS5

      Aloittajalla on paljon muitakin ongelmia. Päänsä sisällä; ei piparia, ei autoa, ei rahaa. Kunnan vuokra-asunnossa somalin naapurina, kuolemaa odotellessa. Jatka runkkaamista, vesipää.

      • Ain_laulain_sitikallain

        Kyllä pitää olla tyhmä avaaja.

        Mitäs täällä itkee, luuleeko se täältä säälipisteitä ja lohdustusta saavansa.

        Omapahan oli valintansa, kärsiköön nyt.


      • Älykkäämpi

        Vitut sillä mitään sitikkaa oo.
        On vaan lentäny pihalle Skodan haukkujien kerhosta


    • kaupp

      Kerroppa rehellisesti paljonko tarjosivat Citikasta? Kun vähennät samanikäisestä, saman verran ajetusta autoliikkeiden pyytämistä Citikan myyntihinnoista 3 500 - 4 500 euroa niin ollaan oikeassa hintahaarukassa. Saman verran vaihdossa tarjoavat lähes kaikista autoista merkistä riippumatta. Ennen uuden auton ostoa kannattaa ensin verrata käytettyjen jälleenmyyntihintaa. Ei niissä kovin suurta eroa ole merkkikohtaisesti.

    • hallelujaaa

      Citikka on sellainen osta ja pidä auto. Nykyään AIDSista ja ebolasta pääsee eroon, citikka on isältä pojalle auto ja pysyy suvussa kun ei sitä kukaan osta.

      • Nyt_muulla_ajava

        Minä pääsin Peugeot 406:sta eroon kaksi vuotta sitten lahjoittamalla sen jälkikasvulleni – pidettyäni autoa ensimmäiset lähes 17 vuotta ihan mielikseni! Auton pitoaikana esiintyneet murheet olivat vähäisiä eivätkä tulleet kalliiksi.

        Auton käyttöönotosta tulee lauantaina kuluneeksi 19 vuotta. Still going strong.

        Luulisin saman pätevän saman PSA-konsernin sisarmerkki Citroëniinkin. Miksi ihmeessä siitä pitäisi päästä eroon? Sen kun vain ajelee ja nautiskelee!


      • Pavlos
        Nyt_muulla_ajava kirjoitti:

        Minä pääsin Peugeot 406:sta eroon kaksi vuotta sitten lahjoittamalla sen jälkikasvulleni – pidettyäni autoa ensimmäiset lähes 17 vuotta ihan mielikseni! Auton pitoaikana esiintyneet murheet olivat vähäisiä eivätkä tulleet kalliiksi.

        Auton käyttöönotosta tulee lauantaina kuluneeksi 19 vuotta. Still going strong.

        Luulisin saman pätevän saman PSA-konsernin sisarmerkki Citroëniinkin. Miksi ihmeessä siitä pitäisi päästä eroon? Sen kun vain ajelee ja nautiskelee!

        Vanha 406 oli vahva ja kestävä auto. Nämä uudemmat downshiftatut PSA:n moottorit sen sijaan ovat taloudelliselta kannaltaan täysiä pommeja, jotka rikkoutuvat enenaikaisesti, jättäen omistajalleen hyväkuntoisen ja muodikkaan romun!


    • Varaa_on

      Köyhillä on ihmeellisiä ongelmia. Älä osta autoa, jos ei ole varaa pitää sitä.

    • Josjokuväittääautoksi---

      Ei Shitikka ole mikään auto !

    • Monimerkkiliike

      Muistan että kerran ihmettelin jotain hybridi-Hondaa joka ei nyt vaan ollut riittävän tilava. Myyjä tarjosi reilusti sitikastani. En halunnut vaihtaa, mutta kysyin että maksatko enemmän jos ostan Mersun tai peräti Sitikan, mutta ei se luvannut maksaa. Tarinan opetus: vie sellaiseen liikkeeseen joka myy useampaa merkkiä. Minä ajan edelleen samalla autolla, on se jonkun kerran määräaikaishuollettu tässä välissä, ja joku alustaosa vaihdettiin.

    • vaihtoehto2

      Koeta vaihtaa uuteen volkkariin, voivat jopa maksaa välirahaa sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe