11 vuotiaalle laihdutus apua

ada111111

apua oon 11v painan 44japuol oon läski liikun paljon syön vähän karkkii.mistä tää lihavuus johtuu . antakaa laihdus vinkkei
pliis

108

8483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon kans 11v, painan 38kg, ja vedän kotitreeniä ja syön terveellisesti. Mutta on yksi 3 pv dieetti, missä laihduttaa 10 kiloa ainoastaan syömistä tarkkailemalla. Etippä googlesta Military Diet, tai sitten kato youtubesta. Toimii! :)

      • eräs_18v

        Teillä molemmilla on anoreksia. 38kg on ihan sairaalloisen laiha. Ite oon 18v nainen, 175cm ja painan 87kg. En ole lihava vaan painoni tulee lihaksistani. Treenaan joka viikko kuntosalilla ja juoksen, mutta myös syön normaalisti. Kaikki dieetit ovat ihan hölynpölyä. Elää vaan normaalisti ja syö hyvin ja terveellisesti, niin kyllä voi hyvin. 44kg on myös alipainoinen. Itse painoin 13v iässä jotain 55-65kg. Minusta teidän pitää nostaa painoa. Tuossa tilanteessa teidät pitäisi jo lähettää sairaalaan.


      • eräs_18v kirjoitti:

        Teillä molemmilla on anoreksia. 38kg on ihan sairaalloisen laiha. Ite oon 18v nainen, 175cm ja painan 87kg. En ole lihava vaan painoni tulee lihaksistani. Treenaan joka viikko kuntosalilla ja juoksen, mutta myös syön normaalisti. Kaikki dieetit ovat ihan hölynpölyä. Elää vaan normaalisti ja syö hyvin ja terveellisesti, niin kyllä voi hyvin. 44kg on myös alipainoinen. Itse painoin 13v iässä jotain 55-65kg. Minusta teidän pitää nostaa painoa. Tuossa tilanteessa teidät pitäisi jo lähettää sairaalaan.

        Kyllä sitä läskiä löytyy. Anoreksikko on 25kg painava joka on samalla luokalla. Ja jos olisin sairaala kunnossa, en olisi voinut läpäistä uintitestiä jossa olin oikeastaan nopein. Ihan normaali paino. Itse olit ylipainoinen 50 kilosena


      • minä14v
        Hammasharjasiko kirjoitti:

        Kyllä sitä läskiä löytyy. Anoreksikko on 25kg painava joka on samalla luokalla. Ja jos olisin sairaala kunnossa, en olisi voinut läpäistä uintitestiä jossa olin oikeastaan nopein. Ihan normaali paino. Itse olit ylipainoinen 50 kilosena

        Haloo! 50kg on myös liian laiha! Itse oon 14v tyttö ja pituutta on 165cm ja painoa 60kg. Koen olevani liian laiha. Kylkiluut paistaa läpi. Eli haista sinä vaan p****, kun et mistään tiedä mitään. Oot ihan kakara. Sitäpaitsi eräs_18v painaa viestinsä mukaan nyt 87kg joka on normaalin hoikan aikuisen paino. Jos 38kg on normaali paino niin silloin pituuden on oltava lapsen pituus eli 120-140cm.


      • minä14v kirjoitti:

        Haloo! 50kg on myös liian laiha! Itse oon 14v tyttö ja pituutta on 165cm ja painoa 60kg. Koen olevani liian laiha. Kylkiluut paistaa läpi. Eli haista sinä vaan p****, kun et mistään tiedä mitään. Oot ihan kakara. Sitäpaitsi eräs_18v painaa viestinsä mukaan nyt 87kg joka on normaalin hoikan aikuisen paino. Jos 38kg on normaali paino niin silloin pituuden on oltava lapsen pituus eli 120-140cm.

        Oon 145cm ja oon iha normi painonen. Älä ala vittuilemaan. Terveys todistuksessa sain ihan normaalin painon.


      • eräs_18v
        Hammasharjasiko kirjoitti:

        Oon 145cm ja oon iha normi painonen. Älä ala vittuilemaan. Terveys todistuksessa sain ihan normaalin painon.

        Kukaan tääl ei oo vittuillu sulle, vaa sä vittuilet etkä ota totuutta vastaan! Yhtään enempää ei ainakaan saa painoa lähteä. En ymmärrä miksi sairaalloista laihuutta ihannoidaan ja pidetään normaalina. Surullista että jo 11v lapset ovat anoreksikoita. Hammasharjasiko on oiva esimerkki anoreksiaan sairastuneesta.


      • eräs_18v kirjoitti:

        Kukaan tääl ei oo vittuillu sulle, vaa sä vittuilet etkä ota totuutta vastaan! Yhtään enempää ei ainakaan saa painoa lähteä. En ymmärrä miksi sairaalloista laihuutta ihannoidaan ja pidetään normaalina. Surullista että jo 11v lapset ovat anoreksikoita. Hammasharjasiko on oiva esimerkki anoreksiaan sairastuneesta.

        se riippuu kuinka pitkä on.... jos on 140-150 nii iha normi paino on 30-40kg eikä mitään 40-80kg. Mulla on silmät ja nään millon oon ylipainonen, millon anoreksikko ja millon normaali. Jos mun terveystodistuksessa lukee että "normaali painoinen" niin tarkoittaako se että oon anoreksikko ja mun pitäisi hankkia 20kg lisää? Kai anoreksikot osaisi ainakin lukea??


      • eräs_18v
        Hammasharjasiko kirjoitti:

        se riippuu kuinka pitkä on.... jos on 140-150 nii iha normi paino on 30-40kg eikä mitään 40-80kg. Mulla on silmät ja nään millon oon ylipainonen, millon anoreksikko ja millon normaali. Jos mun terveystodistuksessa lukee että "normaali painoinen" niin tarkoittaako se että oon anoreksikko ja mun pitäisi hankkia 20kg lisää? Kai anoreksikot osaisi ainakin lukea??

        Tarkoitinkin että nykymaailmassa terveydenhoitaja pitää "normaalina" ihmistä joka on sairaalloisen laiha. En ymmärrä, miksi anorektista laihuutta ihannoidaan. 30 kg on ihan liian laiha. Mun mielestä sä oot niin pitkä että sun pitäisi painaa 45-65kg. Paino riippuu myös rakenteesta. Jos on vähälihaksinen, siro ja lyhyt sekä pieniluinen niin paino saattaa olla 45-50kg. Jos taas on niin kuin minä eli isoluinen, lihaksikas ja pitkä eikä mikäån siro niin paino on 78-90kg. Sun ei kannata uskoa terveydenhoitajaa, koska sä oot ihan selkeästi vakavasti sairaalloisen laiha. Toi on jo vaarallista.


      • eräs_18v kirjoitti:

        Tarkoitinkin että nykymaailmassa terveydenhoitaja pitää "normaalina" ihmistä joka on sairaalloisen laiha. En ymmärrä, miksi anorektista laihuutta ihannoidaan. 30 kg on ihan liian laiha. Mun mielestä sä oot niin pitkä että sun pitäisi painaa 45-65kg. Paino riippuu myös rakenteesta. Jos on vähälihaksinen, siro ja lyhyt sekä pieniluinen niin paino saattaa olla 45-50kg. Jos taas on niin kuin minä eli isoluinen, lihaksikas ja pitkä eikä mikäån siro niin paino on 78-90kg. Sun ei kannata uskoa terveydenhoitajaa, koska sä oot ihan selkeästi vakavasti sairaalloisen laiha. Toi on jo vaarallista.

        No kai mä kuolen nyt :'( :D


      • eräs_18v
        Hammasharjasiko kirjoitti:

        No kai mä kuolen nyt :'( :D

        Tämä ei ole vitsin paikka. Ala nostaa painoa.


      • Anonyymi
        Hammasharjasiko kirjoitti:

        Kyllä sitä läskiä löytyy. Anoreksikko on 25kg painava joka on samalla luokalla. Ja jos olisin sairaala kunnossa, en olisi voinut läpäistä uintitestiä jossa olin oikeastaan nopein. Ihan normaali paino. Itse olit ylipainoinen 50 kilosena

        Se on iästä ja niitten paino on alipainoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on iästä ja niitten paino on alipainoa

        Ja myös pituudesta


      • Anonyymi
        minä14v kirjoitti:

        Haloo! 50kg on myös liian laiha! Itse oon 14v tyttö ja pituutta on 165cm ja painoa 60kg. Koen olevani liian laiha. Kylkiluut paistaa läpi. Eli haista sinä vaan p****, kun et mistään tiedä mitään. Oot ihan kakara. Sitäpaitsi eräs_18v painaa viestinsä mukaan nyt 87kg joka on normaalin hoikan aikuisen paino. Jos 38kg on normaali paino niin silloin pituuden on oltava lapsen pituus eli 120-140cm.

        Mä oon 163cm ja painan 48kg ja yks mun kaverikin on ihan normaali painoinen ja on 138cm ja painaa 31,5kg


      • Anonyymi
        eräs_18v kirjoitti:

        Teillä molemmilla on anoreksia. 38kg on ihan sairaalloisen laiha. Ite oon 18v nainen, 175cm ja painan 87kg. En ole lihava vaan painoni tulee lihaksistani. Treenaan joka viikko kuntosalilla ja juoksen, mutta myös syön normaalisti. Kaikki dieetit ovat ihan hölynpölyä. Elää vaan normaalisti ja syö hyvin ja terveellisesti, niin kyllä voi hyvin. 44kg on myös alipainoinen. Itse painoin 13v iässä jotain 55-65kg. Minusta teidän pitää nostaa painoa. Tuossa tilanteessa teidät pitäisi jo lähettää sairaalaan.

        Ei todellakaan pidä, kaverini on 11 vuotuas ja painaa 29kg


      • Anonyymi
        eräs_18v kirjoitti:

        Teillä molemmilla on anoreksia. 38kg on ihan sairaalloisen laiha. Ite oon 18v nainen, 175cm ja painan 87kg. En ole lihava vaan painoni tulee lihaksistani. Treenaan joka viikko kuntosalilla ja juoksen, mutta myös syön normaalisti. Kaikki dieetit ovat ihan hölynpölyä. Elää vaan normaalisti ja syö hyvin ja terveellisesti, niin kyllä voi hyvin. 44kg on myös alipainoinen. Itse painoin 13v iässä jotain 55-65kg. Minusta teidän pitää nostaa painoa. Tuossa tilanteessa teidät pitäisi jo lähettää sairaalaan.

        Sinulla ei ole lihaksia, olet vain läski.


      • Anonyymi
        eräs_18v kirjoitti:

        Teillä molemmilla on anoreksia. 38kg on ihan sairaalloisen laiha. Ite oon 18v nainen, 175cm ja painan 87kg. En ole lihava vaan painoni tulee lihaksistani. Treenaan joka viikko kuntosalilla ja juoksen, mutta myös syön normaalisti. Kaikki dieetit ovat ihan hölynpölyä. Elää vaan normaalisti ja syö hyvin ja terveellisesti, niin kyllä voi hyvin. 44kg on myös alipainoinen. Itse painoin 13v iässä jotain 55-65kg. Minusta teidän pitää nostaa painoa. Tuossa tilanteessa teidät pitäisi jo lähettää sairaalaan.

        Aika kiva kosk oon 11 v ja painan 32 kg mut silti tuntuu et oon läski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiva kosk oon 11 v ja painan 32 kg mut silti tuntuu et oon läski

        Mitäh!? Mä oon 11 ja painan 50 ja puol kg!?


      • Anonyymi
        Hammasharjasiko kirjoitti:

        se riippuu kuinka pitkä on.... jos on 140-150 nii iha normi paino on 30-40kg eikä mitään 40-80kg. Mulla on silmät ja nään millon oon ylipainonen, millon anoreksikko ja millon normaali. Jos mun terveystodistuksessa lukee että "normaali painoinen" niin tarkoittaako se että oon anoreksikko ja mun pitäisi hankkia 20kg lisää? Kai anoreksikot osaisi ainakin lukea??

        Se siinä anoreksiassa on että aina kun kattoo peiliin niin tuntuu että olet läski vaikka olisit laihtunut vaikka 10kg et selvästi tajua sitä


      • Anonyymi

        Sanoisin vaan sen että itse kans 11v ja painan 35 kg ja ei siinä mutta ahdistaa kun minulla on "paksu" maha / olen vain läski ja olen varma ettei mulla ole anoreksiaa koska syön kuiteski epäterveellisesti ja ei semmosta ahdistusta että näyttäisi kokoajan lihavalta mutta en silti nepsynä pysty elää normaalisti


      • Anonyymi
        eräs_18v kirjoitti:

        Teillä molemmilla on anoreksia. 38kg on ihan sairaalloisen laiha. Ite oon 18v nainen, 175cm ja painan 87kg. En ole lihava vaan painoni tulee lihaksistani. Treenaan joka viikko kuntosalilla ja juoksen, mutta myös syön normaalisti. Kaikki dieetit ovat ihan hölynpölyä. Elää vaan normaalisti ja syö hyvin ja terveellisesti, niin kyllä voi hyvin. 44kg on myös alipainoinen. Itse painoin 13v iässä jotain 55-65kg. Minusta teidän pitää nostaa painoa. Tuossa tilanteessa teidät pitäisi jo lähettää sairaalaan.

        entä jos mä oon 11 vuotta tänävuonna 12 vuotta ja painan 32-34kg?


      • Anonyymi
        eräs_18v kirjoitti:

        Tarkoitinkin että nykymaailmassa terveydenhoitaja pitää "normaalina" ihmistä joka on sairaalloisen laiha. En ymmärrä, miksi anorektista laihuutta ihannoidaan. 30 kg on ihan liian laiha. Mun mielestä sä oot niin pitkä että sun pitäisi painaa 45-65kg. Paino riippuu myös rakenteesta. Jos on vähälihaksinen, siro ja lyhyt sekä pieniluinen niin paino saattaa olla 45-50kg. Jos taas on niin kuin minä eli isoluinen, lihaksikas ja pitkä eikä mikäån siro niin paino on 78-90kg. Sun ei kannata uskoa terveydenhoitajaa, koska sä oot ihan selkeästi vakavasti sairaalloisen laiha. Toi on jo vaarallista.

        SULLA LENEE IHAN YLI! jopa minä 11vuotias tiiän että puhut pelkkää p***** ja väität kaikille että tää ja tää on sairaanoloinenbalipaino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiva kosk oon 11 v ja painan 32 kg mut silti tuntuu et oon läski

        sama mulla:(


      • Anonyymi
        eräs_18v kirjoitti:

        Tarkoitinkin että nykymaailmassa terveydenhoitaja pitää "normaalina" ihmistä joka on sairaalloisen laiha. En ymmärrä, miksi anorektista laihuutta ihannoidaan. 30 kg on ihan liian laiha. Mun mielestä sä oot niin pitkä että sun pitäisi painaa 45-65kg. Paino riippuu myös rakenteesta. Jos on vähälihaksinen, siro ja lyhyt sekä pieniluinen niin paino saattaa olla 45-50kg. Jos taas on niin kuin minä eli isoluinen, lihaksikas ja pitkä eikä mikäån siro niin paino on 78-90kg. Sun ei kannata uskoa terveydenhoitajaa, koska sä oot ihan selkeästi vakavasti sairaalloisen laiha. Toi on jo vaarallista.

        musta tuntuu että et tiedä tästä aiheesta MITÄÄN! sanot ihmisille ”nosta painoa oot aivan liian laiha”🤦🏼‍♀️ EI NÄIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole lihaksia, olet vain läski.

        ASIAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäh!? Mä oon 11 ja painan 50 ja puol kg!?

        Iha normi paino tuo oon ite 11v ja painan 47kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole lihaksia, olet vain läski.

        hei!älä nyt ala kiusaamaan toista tyyppi on 18 itse olen 11 ja oon liian lihava tiiän sen mutta sä et voi toista alkaa haukkumaan! ota jo opiksesi!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SULLA LENEE IHAN YLI! jopa minä 11vuotias tiiän että puhut pelkkää p***** ja väität kaikille että tää ja tää on sairaanoloinenbalipaino.

        ei ehkä sairaaloinen mutta selvä alipaino!!


      • Anonyymi
        eräs_18v kirjoitti:

        Teillä molemmilla on anoreksia. 38kg on ihan sairaalloisen laiha. Ite oon 18v nainen, 175cm ja painan 87kg. En ole lihava vaan painoni tulee lihaksistani. Treenaan joka viikko kuntosalilla ja juoksen, mutta myös syön normaalisti. Kaikki dieetit ovat ihan hölynpölyä. Elää vaan normaalisti ja syö hyvin ja terveellisesti, niin kyllä voi hyvin. 44kg on myös alipainoinen. Itse painoin 13v iässä jotain 55-65kg. Minusta teidän pitää nostaa painoa. Tuossa tilanteessa teidät pitäisi jo lähettää sairaalaan.

        💀💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiva kosk oon 11 v ja painan 32 kg mut silti tuntuu et oon läski

        Miten oon 11v oon joku 148cm ja painan joku 54kg:((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myös pituudesta

        Niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten oon 11v oon joku 148cm ja painan joku 54kg:((

        Mä oon 147cm ja painan 56,2:((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten oon 11v oon joku 148cm ja painan joku 54kg:((

        Ite oon 11v, 156 cm ja 50 kiloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama mulla:(

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäh!? Mä oon 11 ja painan 50 ja puol kg!?

        Kyl mäkin painan 50 puol ja oon tosi läski ja oon 11 kohta 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä jos mä oon 11 vuotta tänävuonna 12 vuotta ja painan 32-34kg?

        Vähän liiankin laiha mun mielestä pitäis painaa 12v ainakin 40 kiloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 147cm ja painan 56,2:((

        Pitääks huolestuu jos on 155 cm ja jotain 56 ja puol kilonen ja oon 11v


      • Anonyymi
        eräs_18v kirjoitti:

        Teillä molemmilla on anoreksia. 38kg on ihan sairaalloisen laiha. Ite oon 18v nainen, 175cm ja painan 87kg. En ole lihava vaan painoni tulee lihaksistani. Treenaan joka viikko kuntosalilla ja juoksen, mutta myös syön normaalisti. Kaikki dieetit ovat ihan hölynpölyä. Elää vaan normaalisti ja syö hyvin ja terveellisesti, niin kyllä voi hyvin. 44kg on myös alipainoinen. Itse painoin 13v iässä jotain 55-65kg. Minusta teidän pitää nostaa painoa. Tuossa tilanteessa teidät pitäisi jo lähettää sairaalaan.

        Paino riippuu myös geeneistä ja pituudesta.
        Itse olen 11 159 cm ja painan 39kg mut syön karkkii aika paljon mut liikun myös. Oon vegaani(koko perhe on) ja terkkari sanoo että en ole alipainoinen mun kokooverrattuna. Mun isä on 210cm ja painaa 100gk ja äiti on 184cm ja painaa 85kg. Käyn mun siskojen kanssa nyrkkeilyssä kaks kertaa viikossa ja yogaan joka päivä. Käyn myös siskojen kanssa salilla noin kolme kertaa viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha normi paino tuo oon ite 11v ja painan 47kg

        Mäki oon 47kg ja 150cm 11v täytän 12v heinäkuussa tässä etin laihdutus vinkkei et saisin painon 35kg-40kg koska oon saanu jo haukuntaa vaikka en ees ite oo läski omasta mielestä mut se paino häiritsee hirveesti ku jos kaveri kysyis mun painoo ja sanoisin 47kg ku mun kaverit painaa 28kg-38kg niin mä sit valehtelusin joten etin jonku dieetin ja teen mitä vaa et sovin kuvioihin..):


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä jos mä oon 11 vuotta tänävuonna 12 vuotta ja painan 32-34kg?

        Oon kade niille jotka painaa 28kg-40kg ja mua on kehotettu harrastaa liikunnallista haluisin voimistella mut mun yks kaveri sano ettei mulle sovi se nii en sit haluu ja mun pitäs jättää kuvataide joka on parasta mut ei voi mitää pitää vaa laihtuu ny ku en haluu olla läski/läskit reidet tyyppi


    • eräs_lääkäriksi_aikova

      44,5 kg on liian laiha. Et ole läski.

    • hghghhg

      Itse asiassa pituus ja paino ei kerro koko totuutta. Myös vatsan ympäryksen mittaus kuuluisi tehdä... Jokaisen keho kun on erilainen.

    • Taasmyöhässäxd

      Oon taas myöhäs mut etin k n s vinkki laihutuksee painan 29.6 kg n.

      • Anonyymi

        Ei kannata laihduttaa oon sua vuoden nuorempi painan 46. EI KANNATA!!!!


    • te_ootte_sekaisin

      mä oon 2,5 v ja just opin lukemaan Cosmopolitanista että on muotia painaa 100 kiloa. Olenko siksi koulukiusattu kun laihdutin satakiloisesta tämmöseks kalastajanlangaks mikä oli viime viikolla muotia. Käytän kyllä metrin ripsejä ja veitsenterävää ässää ja vedän Snickerssejä ja sipsejä ettei kukaan huomais mun läskejä paitsi maahanmuuttajat Oulussa.

    • Anonyymi

      Hei mä oon ylipainoinen vaikka syön normaalisti ja liikun paljon. Harrastan taitoluistelua ja tanssia. Painan 42.1 kg ja oon 150cm pitkä. Tiiän et oon ylipainoinen siitä että mulla on läskejä. Vitsien terkkari on tulossa ja on pakko laihtua sinne😖 mutta sinä et todellakaan ole ylipainoinen!❤️

      • Anonyymi

        Tota et oo ylipainoinne mä oon ylipainonen ku painan kotao 45 ja oon varmaa 154 pitkä tai lyhyepi ja oon 11w ja en oikee tiiä pitkä vaatteet sopii mullw ku kokeilen niitä vatteita vaikka pukukopissa ne sopio mulle ihan hyvin mut sittenku tuun kotiin niin näytät hirveeltä kun niin leveet jalat tarkonta sitä jos ostan vaikka uusi vaatteita tai muutenki laitan vaik addun housut tai iha mitä housuja vaan niin mun jalat näyttää niin leveeltä että en ees vihti mennä minnwkkään


      • Anonyymi

        Tiiän et jo vähän vanha keskustelu mutta et oo yhtään ylipainoinen! Ite oon 11 (meen 5 lk) tyttö, 153cm pitkä ja noin 45 kiloa. Mua ahdistaa terkkari käynnit välillä koska en oo kauheen tyytyväinen omaan kehoon ja mulla on ulkonäkö paineita jonkun verran. Sun ei TODELLAKAAN tarvi laihtua yhtään mitään/ketään varten, tärkeintä on et oot vaan oma itses 😊 Toivottavasti tästä oli ees vähän apua 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiän et jo vähän vanha keskustelu mutta et oo yhtään ylipainoinen! Ite oon 11 (meen 5 lk) tyttö, 153cm pitkä ja noin 45 kiloa. Mua ahdistaa terkkari käynnit välillä koska en oo kauheen tyytyväinen omaan kehoon ja mulla on ulkonäkö paineita jonkun verran. Sun ei TODELLAKAAN tarvi laihtua yhtään mitään/ketään varten, tärkeintä on et oot vaan oma itses 😊 Toivottavasti tästä oli ees vähän apua 💕

        Joo no sä et oo vielä oikeen ees ylipainonen. Mä oon ku oon 11 vuotias 5 lk ja 162 cm pitkä ja painan 50 kg. Yritän vähä laihdutella. Ja mua kanssa ahdistaa aina terkkari käynnit ku vaatteethan pitää ottaa pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiän et jo vähän vanha keskustelu mutta et oo yhtään ylipainoinen! Ite oon 11 (meen 5 lk) tyttö, 153cm pitkä ja noin 45 kiloa. Mua ahdistaa terkkari käynnit välillä koska en oo kauheen tyytyväinen omaan kehoon ja mulla on ulkonäkö paineita jonkun verran. Sun ei TODELLAKAAN tarvi laihtua yhtään mitään/ketään varten, tärkeintä on et oot vaan oma itses 😊 Toivottavasti tästä oli ees vähän apua 💕

        Mulla on kans todella paljon ulkonäköpaineita enkä itekkään oo tyytyväinen omaan kehooni. 11v (meen 6 lk) tyttö, 156 cm ja 50 kiloa😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no sä et oo vielä oikeen ees ylipainonen. Mä oon ku oon 11 vuotias 5 lk ja 162 cm pitkä ja painan 50 kg. Yritän vähä laihdutella. Ja mua kanssa ahdistaa aina terkkari käynnit ku vaatteethan pitää ottaa pois

        Smaaaaa:((((


    • Anonyymi

      Oon 11 ja painan 42kg en syö karkkia enkä muita herkkuja mitä tehdä jotta kukaan ei huomaa ja miten laihtua

      • Anonyymi

        Täälä kouluterveydenhoitaja!😃 11v normaali paino on noin 38-50kg, suurin osa painosta tulee lihaksista, ei tarvitse laihtua kun on 42kg ja syö terveellisesti!😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälä kouluterveydenhoitaja!😃 11v normaali paino on noin 38-50kg, suurin osa painosta tulee lihaksista, ei tarvitse laihtua kun on 42kg ja syö terveellisesti!😊

        no siis ite oon 11v 143-145cm pitkä ja painan 32-34kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälä kouluterveydenhoitaja!😃 11v normaali paino on noin 38-50kg, suurin osa painosta tulee lihaksista, ei tarvitse laihtua kun on 42kg ja syö terveellisesti!😊

        Mä painan 65 kiloo ja oon ihan just 11v. Oon 157 senttii pitkä ja tunnen oloni läskiksi syön myös terveellisesti mutta silti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälä kouluterveydenhoitaja!😃 11v normaali paino on noin 38-50kg, suurin osa painosta tulee lihaksista, ei tarvitse laihtua kun on 42kg ja syö terveellisesti!😊

        Painan 65 kiloo ja oon 157 senttiä pitkä ja tunnen itseni läskiksi syön myös terveellisesti mutta silti ja oon kohta 11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä painan 65 kiloo ja oon ihan just 11v. Oon 157 senttii pitkä ja tunnen oloni läskiksi syön myös terveellisesti mutta silti

        Miten oot noin läski vaikka oot 11


    • Oonko läski oon 11 151cm painan 50kg tunnun olevani läski vaikka treenaan kotona en syö paljoo karkkia kylkiluut näkyy pikkasen harrastan lenkkeilyä futista ja koti treeniä

      • Anonyymi

        Et todellakaan! Painosi johtuu lihaksista ja tuossa iässä pitää syödä hyvin ja kun murrosikä alkaa niin paino nousee nopeasti! Jatka samaan malliin äläkä lopeta harrastuksia.😊


    • Anonyymi

      oon 11v ja painan 53kg tunnen itseni kirjaimellisesti LÄSKIKSI olen pituudeltani 149 ja puol

      • Anonyymi

        Mä painan saman verran mutta pituutta on 159cm ja mulla on lihasta kaikkialla mut mun reidet on aika läskit tiedän että se johtuu lihaksesta mutta mun kaverit haukku mua läskiks oonko läski vai en oon siis 11v.


    • Anonyymi

      Apua!! Oon 11v ja painan 47.4 oon läski mutta aina joskus kylkiluut näkyy. voitteko pliis antaa jotain laihdutus vinkkejä.

    • Anonyymi

      Onko vaarallista jos 11 vuotias laihduttaa?

    • Anonyymi

      oon 11 mut 12 neljän kuukauden pääst. oon 169cm pitkä ja painan 51kg oonks lihava?

      • Anonyymi

        Et ole yhtään lihava pituutesi nähden!
        Iästä ei niin paljoa tarvitse välittää koska pituuteen nähden jos on 11-12 vuotiaana jo noin pitkä(169cm) niin normaalia painaa 50 - 65 kiloa.😊 Älä huoli yhtään painostasi nimittäin se on normaali, et ole yhtään lihava!😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole yhtään lihava pituutesi nähden!
        Iästä ei niin paljoa tarvitse välittää koska pituuteen nähden jos on 11-12 vuotiaana jo noin pitkä(169cm) niin normaalia painaa 50 - 65 kiloa.😊 Älä huoli yhtään painostasi nimittäin se on normaali, et ole yhtään lihava!😀

        Oon 11 ja puol vuotias, oon 157 cm pitkä ja painan 45kg niin OONKS LIHAVA?? Antakaa todellisii vastauksii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 11 ja puol vuotias, oon 157 cm pitkä ja painan 45kg niin OONKS LIHAVA?? Antakaa todellisii vastauksii.

        ET OLE!
        Itse olen 11v ja 157cm pitkä ja painan 58kg,joo tiiän oon ihan hirveen painava ja laihdutan koko ajan, kyllä se paino on vähän alkanut laskemaan mutta tavoitteena olisi saada pudotettua 8-9kg koulu terveydenhoitajalle. Oisko jotain vinkkei miten laihtua nopeasti


    • Anonyymi

      Tiiän vanha keskustelu mutta mä oon 11v (5lk) oon 153cm pitkä ja painan 54kg, tuntuu että oon lihava ja läski

    • Anonyymi

      Olen 11v ja painan 48kiloo syön joskus karkkii mutta liikun paljon ja harrastan jääkiekkoa

    • Anonyymi

      Apua oon 11v painan 65 kiloa syön paljon karkkia liikun vähän oon laiska auttakaa pliis

      • Anonyymi

        Mulla sama homma paitsi rakastan liikkumista


    • Anonyymi

      Oonko ylipainoinen kun täytän 11 ja oon 155cm ja n53kg?Liikun iha normaalist mut syön kyl liikaaa karkkia ja epä terveellistä ruokaa

    • Anonyymi

      Oon ihan läski oon ehkä pituudeltaan 147cm ja painan 4,5 kg mun naama on ihan läskin näköinen ja maha kans nii voisko joku antaa neuvoo oon sit 11v

    • Anonyymi

      Vähä vanha keskustelu... 🙃Nääh, ihan sama. Haluaisin laihtuu kun oon 141cm pitkä ja painan 35-36kg . Tuntuu et oon vähän läski? En näytä sillein lihavalta mut reidet häiritsee. :(Ja sit se tuo lisää paineita kun mun kamu on ihan sairaan laiha ja sil on pienet reidet... :3

      • Anonyymi

        Et ees oo laiha verrattuna muhun


    • Anonyymi

      Onks kellään mitään nopeeta laihdutus tapaa viikossa koska oon 11v oon 153cm ja painan 70kg mua huolestuttaa😣

      • Anonyymi

        Mite oot noin lihava mitä sä oot oikein syönyt


    • Anonyymi

      Toi on iha normaali ei oo mitään hätää opt just sopiva tollasena kun oot🥰

    • Anonyymi

      Syökää kanaa KFL!!👽

    • Anonyymi

      Et ole lihava! Jos olet 11 niin älä kiinnitä huomiotasi siihen että paljonko painat!

    • Anonyymi

      Oon 11vuotias tyttö oon 144cm pitkä ja painan 20kg ja tunnen itseni lihavaksi😩

    • Anonyymi

      Ite oon 11v mut ite laihuin treenaamalla 1-2 tuntii päivässä viikon ajan

    • Anonyymi

      Itken ihan oikeasti oon lihava en haluu näyttää mun kehoa kenellekään mis tää johtuu ja mulla on ma-pe Luistelu treenit ja oon yksitoista haluun olla laiha mun sisko joskus yritti lauhuttaa ja se on nyt laiha mut sil oli anoreksia apuuuuuuuaaaaaa

    • Anonyymi

      moi!oon 11v tyttö joka haluaa laihtua noin 10-11 kiloa painan tällä hetkellä noin 60 kiloa ja tiedän että se on liikaa enkä syö edes herkkuja paljon tai roskaruokaa antakaa siis pliide vinkkejä🫡🫡🫡

      • Anonyymi

        Hei! Olen 37-vuotias äiti. Omalla lapsellani on ollut hieman sama ongelma. Ensimmäisenä sanon vain että jos sinulla on esim. koulussa paljon kavereita, jotka on alipainoisia älä vertaa itseäsi niihin. (Puhun omasta kokemuksesta) Jos syöt terveellisesti yms. kannattaa silti alkaa syömään hedelmiä, marjoja ja kasviksia. Suosittelen myös liikuntaa sen verran että otat vaikka kuukauden tavoitteeksi kävellä joka päivä vaikka 5k askelta. En kuitenkaan tiedä sinun urheilu määrää päivässä mutta toivon että nämä vinkit auttoivat jonkun verran. 😉


    • Anonyymi

      Riippuu mitä syöt. Jos syöt normaalia kotiruokaa niin suosittelen liikkumista. Olisi hyvä kävellä 10k askeleita päivässä vähintään ja se menee nopeasti rikki. Tai harrasta liikuntaa ylipääntäs

    • Anonyymi

      Olin 51kg kun olin 11

    • Anonyymi

      Hei ada1111111 halusun sanoa että itse liikun paljon en syö paljoa karkkia mutta olen 10v ja painan 55kiloa

      • Anonyymi

        Bro sä just vastasit johonki viestiin joka oli tänne ladattu 2015 se on vrm jo jotain 20v


    • Anonyymi

      mä oon 11v tyttö. painan about 55kg. minusta se on aika normaalia. mutta silti näytän aika lihavalta. muuten oon ihan terve tyttö vatsan kannalta. en pidä itseäni lihavana mutta haluaisin olla hieman laihempi. on mulle vinkkeijä teiltä?

    • Täytän 11v ja painan 45kg haluaisin laihduttaa mutta en tiedä miten please send help

    • Anonyymi

      No siis jos oot esim 150cm nii voisit painaa vaikka 50kg

    • Anonyymi

      Ite oon 12 ja painan 36 kiloa ja tuntuu että oon läski kun maha pumpottaa:(

      • Anonyymi

        Sä oot ihaaan liiiian LAIHA


    • Anonyymi

      Oon 11v ja painan 80kg. Miten voin laihduttaa?

      • Anonyymi

        Mitä vittua miten sä painat noin paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua miten sä painat noin paljon

        Toi on tosi rude :/... NAH


    • Anonyymi

      Mä oon 58,2 ja oon 147cm eli mä se läski tässä oon ja oon myös 11

    • Anonyymi

      Ite 11v painan 50 kiloa….

    • Anonyymi

      Entiiä

    • Anonyymi

      Ite oon 11v ja oon 158cm putkä ja painan 38kg oon ylpee siihen GIRLS TEIDÄN EI TARVI LAIHUTTAA RIITÄTTE TOMMOSINA😽

    • Anonyymi

      Siis tyypit mitä vitsii mä oon tyttö, 145cm, 11v ja painan 40kg ja tääl sanotaan että tyylii 30kg on ylipainone😑

    • Anonyymi

      Ääh oon 012 mut niinku oon joku 50 kiloo vähän yli niin totaah joo...

    • Anonyymi

      Älkää miettikö vaan sitä että minkä kokoisia ja painoisia olette. Elämässä on paljon muitakin asioita. Nauttikaa niistä kivoista asioista

    • Anonyymi

      koulutaxi bussi

    • Anonyymi

      No hei mä oon 11v, 161cm ja painan 65kg et joohhh ootte te kaikki muut laihempia mua verrattuna:/

    • Anonyymi

      Oon 11 ja vielä läskimpi😥

    • Anonyymi

      No ihmiset on täällä jotai 29kg-32kg painavia ja mä oon 41kg 😢

    • Anonyymi

      Jos joku sanoo sulle että olet lihava kerro itsellesi tai sille että se ei oo sun vika jos olet luonnollisesti lihava ... Jep kukaan ei ole käyttänyt täällä sanaa "luonnollisesti lihava":[]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe