Tulin sairaaksi joogasta

uiggjgjhhgf

Joogasta tuli terveyshaittaa. Kunpa en olisi koskaan kuullutkaan joogasta.

13

369

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrolisää

      Ymmärrän!
      Kerro enemmän.

      • SiihenJäiKokeilut

        Mulla loppu joogat heti, kun se kauhee äijä ilmestyi - Huusin Jeesusta apuun ja se äijä häipy, onneksi.


    • Yogaaa

      Tiedän, että keskustelun aloittaja oli "Trolli", mutta kokeilin tänään itse joogaa elämäni ensimmäisen kerran ja uskoisin, että myös minulle tuli terveyshaittoja! Mulla on yliliikkuvat nivelet, fysioterapeutti on sanonut, ettei saa venytellä lainkaan. Nyt sitten tällä tunnilla, taivuin hienompiin asentoihin kuin opettaja, mutta veikkaisin, että huomenna iskiaskipu lamaannuttaa...

      • Syyntakeettomat

        Syytätkö siis joogaa systeeminä siitä, että teit vastoin fysioterapeuttisi ohjeita?


      • Säkittäynnä

        On kuulemma sellaisia selibaatissa eläviä munajoogamunkki guruja.


      • Outo-vastaus
        Säkittäynnä kirjoitti:

        On kuulemma sellaisia selibaatissa eläviä munajoogamunkki guruja.

        Oletko sama vai eri henkilö kuin Yogaaa?


      • Hulluja

        Ihan sekopäistä juttua !!! outoa juttua täällä... ei kannata tehdä, jos on kielletty...
        Itsellä yliliikkuvat nivelet ja Selkärankareuma, mikään muu kun Astanga ei auta mun kipuihin... hmm oliskohan ollut edes jooga- tunti LOL


    • joogasairasta

      Jooga on sairasta touhua!

      Jos on ongelmia, niin menkää sairasvoimisteluun, eikä tähänjooga-huuhaa-touhuun.
      Niin sairasta tää jooga, että kuvottaa!

      • Aivan-UUH

        Nii mut hei sä et tajuu kun me ollaan niin hengellisiä että UUH!!!


      • Kiinni-jäi

        Kas, Suomi24:n läähättäjäkös se onkin tämä joogatrolli.


    • halooherätyspoisjoogasta

      Kai jo rupeet ymmärtämään, miten kieroa nää joogaopit on.

      Tänne Suomeen kuljetetaan kaikenmaailman sekaoppeja (arvaa miten hyvät liksat nää joogahuijaavat ansaitsevat).

      Täyttä hölynpölyä!

      Mitä mieltä esim sun isovanhemmat olisaivat tästä "joogahaihatuksesta" - kysyn vaan.

    • Pahakokita_viisastaa

      Joogasta voi tulla sellainen olo, että onkin asukkina jonkin petoeläimen sisällä.

      Ei syytä huoleen, on vain yhteys petoeläimeen. Riittää, kun hipsii pikkuhiljaa pois, ettei tuo petoeläin ihmettele mikä olet. Siirtyy vaikka sopiviin tiloihin, joita ei kokonaan hallinnoikaan petoeläin.

      Esimerkiksi Sri Lankassa voi näitä erilaisia eläimiä olla kerralla useitakin. Ei se yhteys niihin paljonkaan terveyttä edistä. Ei, vaikka eläimiä olisi koko viidakon verran.

      Jos yhteys tuntuu kuin viemäriltä, niin voi toki yrittää olla yhteydessä johonkin muuhun hiukan paremmin ihmiselle sopivaan.

      Jos taas ilmenee yhteydessä liikaa viiruksia, bakteereja, ameeboja tai kaikenlaisia hyönteisiä taikka peräti ajattelukyvytön vuoristoluola, niin voi jälleen yrittää olla yhteydessä johonkin paremmin ihmiselle sopivaan.

      Tulivuoren sisin, vaikka valaistunutta laavaa onkin, ei aina sovellu parhaiten joogaajan yhteyksiin. Pitänee siis vahtia, mitkä yhteydet joogalla oikeasti on saanutkaan.

      Jos välttää joogaa kokonaan, voi olla monenlaisissa muissa yhteyksissä mukana, joita tietenkin niitäkin tulee kaikenlaisella järjellä myös varoa.

    • In_Yoda_we_trust

      Minä huusin apuun Yodaa. Toimi heti. Nyt olen Voima-aave ja käyn pissimässä muiden postilaatikkoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe