Airbus A 350

Lkv56

Liput varattu joulukuulle ja meno uudella A350 koneella jossa vihdoinkin myös ikkunan puolella 3 penkkiä rinnan. Nyt mahtuu samalle riville koko meidän perhe.

53

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun lento myöhemmin, paikat varattu molempiin suuntiin:
      AY089 21J
      AY090 21J
      2 x 75 eur. lisämaksu

    • Hyvä homma, pienet ne on ilot jollakin kun matkustaa Thaimaahan asti!

      • ttigxghhd

        Toisille se lento on se hienoin kokemus koko Thaimaan matkalla. Lentohan on yhtä tylsä kuin Hua Hin.


      • Upps
        ttigxghhd kirjoitti:

        Toisille se lento on se hienoin kokemus koko Thaimaan matkalla. Lentohan on yhtä tylsä kuin Hua Hin.

        Kai sillä on nyt merkitystä millä lentää 10 tunnin lennon? Outoa jos ei ole mitään eroa tai ihan sama jos sen voi lentää kotimaisella maailman turvallisimpiin kuuluvalla yhtiöllä ja tuliterällä koneella? Outoa jos ei ole vaikutusta...ai niin sillä oletkin niitä persaukisia jotka koukkaa euroopan kautta ja lentävät kiinalaisilla koneilla Bangkokiin.


      • ttgxhhd
        Upps kirjoitti:

        Kai sillä on nyt merkitystä millä lentää 10 tunnin lennon? Outoa jos ei ole mitään eroa tai ihan sama jos sen voi lentää kotimaisella maailman turvallisimpiin kuuluvalla yhtiöllä ja tuliterällä koneella? Outoa jos ei ole vaikutusta...ai niin sillä oletkin niitä persaukisia jotka koukkaa euroopan kautta ja lentävät kiinalaisilla koneilla Bangkokiin.

        Olet väärässä Finnairilla lentänyt aina BKK näillä konetyypeilla DC10, MD-11 Airbus 330 ja 340 siis aina suorilla lennoilla. Voi olla että tuon DC10 ja MD11 välissä oli joku muu koneen malli. Mutta lentäminen on tylsää. Tuo ensimmäinen lento oli v. 1979. Thaimaan ja Aaasian reissuja lähes 50


      • Upps kirjoitti:

        Kai sillä on nyt merkitystä millä lentää 10 tunnin lennon? Outoa jos ei ole mitään eroa tai ihan sama jos sen voi lentää kotimaisella maailman turvallisimpiin kuuluvalla yhtiöllä ja tuliterällä koneella? Outoa jos ei ole vaikutusta...ai niin sillä oletkin niitä persaukisia jotka koukkaa euroopan kautta ja lentävät kiinalaisilla koneilla Bangkokiin.

        Ero on hyvin minimaalinen A330 ja A350 välillä, molemmat laajarunko koneita.
        Tuohon A350 menee ihmisiä vaan enemmä, ja on myös epäkäytännöllisempi
        mikäli joutuu istumaan ikkunapaikalla siitä syystä kun joutuu könyämään kahden
        istuimen ohi esim wc hn menessä. Mikäli sitä jalkatilaa lisää haluaa paikat voi
        varata jo hyvissä ajoin, näin tekevät ne jotka useaan kertaan noita pitkiä lentoja
        on lentäneet esim allekirjoittanut, Pakkettimatkalaiselle on tietenkin tärkeä asia,
        päästä kehumaan naapurille kun tuli sillä Thaimaan reissulla lennettyä uudella
        koneella.


      • yöjapäivä
        tiedoksivaan kirjoitti:

        Ero on hyvin minimaalinen A330 ja A350 välillä, molemmat laajarunko koneita.
        Tuohon A350 menee ihmisiä vaan enemmä, ja on myös epäkäytännöllisempi
        mikäli joutuu istumaan ikkunapaikalla siitä syystä kun joutuu könyämään kahden
        istuimen ohi esim wc hn menessä. Mikäli sitä jalkatilaa lisää haluaa paikat voi
        varata jo hyvissä ajoin, näin tekevät ne jotka useaan kertaan noita pitkiä lentoja
        on lentäneet esim allekirjoittanut, Pakkettimatkalaiselle on tietenkin tärkeä asia,
        päästä kehumaan naapurille kun tuli sillä Thaimaan reissulla lennettyä uudella
        koneella.

        On nyt A 350 tuliterä...A330 koneet vanhoja ja kuluneita raakkeja.


      • AY089
        ttgxhhd kirjoitti:

        Olet väärässä Finnairilla lentänyt aina BKK näillä konetyypeilla DC10, MD-11 Airbus 330 ja 340 siis aina suorilla lennoilla. Voi olla että tuon DC10 ja MD11 välissä oli joku muu koneen malli. Mutta lentäminen on tylsää. Tuo ensimmäinen lento oli v. 1979. Thaimaan ja Aaasian reissuja lähes 50

        A350 on maailman kehittynein konetyyppi ja vie esim. 4 x vähemmän polttoainetta samalla reitillä kuin esim. MD-11 aikoinaan vei. Olen minäkin lentänyt noilla kaikilla mutta on niillä niin iso ero ettei aika riitä sen kirjoittamiseen. 20 vuodessa on valtava kehitys tekniikassa missä vaan laitteessa. Reittilennolla lennän aina Bangkokiin enkä kehu naapureille mutta itsestä upeaa että pääsee uuteen koneeseen...vaikka on se joulukuussa 2 kk vanha ja lentänyt jo tuhansia kilometrejä.
        Busines puolella ei ole jalkatila ongelmia ja minä en missään exit paikalla edes halua istua.


      • Alaatua
        tiedoksivaan kirjoitti:

        Ero on hyvin minimaalinen A330 ja A350 välillä, molemmat laajarunko koneita.
        Tuohon A350 menee ihmisiä vaan enemmä, ja on myös epäkäytännöllisempi
        mikäli joutuu istumaan ikkunapaikalla siitä syystä kun joutuu könyämään kahden
        istuimen ohi esim wc hn menessä. Mikäli sitä jalkatilaa lisää haluaa paikat voi
        varata jo hyvissä ajoin, näin tekevät ne jotka useaan kertaan noita pitkiä lentoja
        on lentäneet esim allekirjoittanut, Pakkettimatkalaiselle on tietenkin tärkeä asia,
        päästä kehumaan naapurille kun tuli sillä Thaimaan reissulla lennettyä uudella
        koneella.

        minä kerroinkin että meidän perheelle on tuo 3 penkkiä paras ja meidän perheessä on 3 henkeä. Ihan sama mitä mieltä sinä olet mutta meille se on hieno juttu. Totuus A330 ja A350 välillä on valovuosi. Hiljainen, uusi ja lentää vähällä löpöllä.


      • 7vuottasitten
        yöjapäivä kirjoitti:

        On nyt A 350 tuliterä...A330 koneet vanhoja ja kuluneita raakkeja.

        Finskille tuli vuonna 2008 330 ja 340 koneet käyttöön uusina kaksi konetta ne joissa on siniset kehykset viihdekeskuksissa tulivat Ranskasta käytettynä, ei siis kovin vanhoja.


      • mietippä
        7vuottasitten kirjoitti:

        Finskille tuli vuonna 2008 330 ja 340 koneet käyttöön uusina kaksi konetta ne joissa on siniset kehykset viihdekeskuksissa tulivat Ranskasta käytettynä, ei siis kovin vanhoja.

        Täh...v.2008 ja nyt on 2015....ei nyt tuliteriä ainakaan ole.


      • lyhytikälentokoneille

        Lapsille 7 vuotta on pitkä aika.


      • voivituntaukit
        AY089 kirjoitti:

        A350 on maailman kehittynein konetyyppi ja vie esim. 4 x vähemmän polttoainetta samalla reitillä kuin esim. MD-11 aikoinaan vei. Olen minäkin lentänyt noilla kaikilla mutta on niillä niin iso ero ettei aika riitä sen kirjoittamiseen. 20 vuodessa on valtava kehitys tekniikassa missä vaan laitteessa. Reittilennolla lennän aina Bangkokiin enkä kehu naapureille mutta itsestä upeaa että pääsee uuteen koneeseen...vaikka on se joulukuussa 2 kk vanha ja lentänyt jo tuhansia kilometrejä.
        Busines puolella ei ole jalkatila ongelmia ja minä en missään exit paikalla edes halua istua.

        Paljonko mahtanee olla "4 kertaa vähemmän" ?
        Taidat taukki mennä hua hiniin.


      • epäilen
        voivituntaukit kirjoitti:

        Paljonko mahtanee olla "4 kertaa vähemmän" ?
        Taidat taukki mennä hua hiniin.

        DC-10 kulutti 400 000 litraa löpöä ja A350 kuluttaa siis n.300 000 litraa...tajusitko pönttö? Tuskin...


      • mmmeeelle

        DC 10 ei ole lentänyt Bangkokin reittilentoja noin 20 vuoteen ehkä jopa pidempikin aika. 25% vähemmän löböä kuluu kuin 330 ja 340.


      • Ihmettelijää
        Alaatua kirjoitti:

        minä kerroinkin että meidän perheelle on tuo 3 penkkiä paras ja meidän perheessä on 3 henkeä. Ihan sama mitä mieltä sinä olet mutta meille se on hieno juttu. Totuus A330 ja A350 välillä on valovuosi. Hiljainen, uusi ja lentää vähällä löpöllä.

        Mietin vaan,mitä varten se liikuttaa teidän perhettä ,jos vie kerosiinia vähemmän?Kunhan vaan ihmettelen...


      • ilmasto
        Ihmettelijää kirjoitti:

        Mietin vaan,mitä varten se liikuttaa teidän perhettä ,jos vie kerosiinia vähemmän?Kunhan vaan ihmettelen...

        kyllä minulle on tärkeää minkä hiilijäljen lentoni tekee. Jos se ei ole sinulle tärkeää niin ole sitten sitä mieltä olet. Edestä sen joskus löydät kuitenkin...tietenkin vaatii että joskus lentokoneeseen pääset jota kovasti epäilen.


      • outoa
        mmmeeelle kirjoitti:

        DC 10 ei ole lentänyt Bangkokin reittilentoja noin 20 vuoteen ehkä jopa pidempikin aika. 25% vähemmän löböä kuluu kuin 330 ja 340.

        en väittänytkään että olisi DC-10 tai MD 11 20 vuoteen lentänyt vaan kerroin miten paljon vähemmällä nykyään lennetään....varmaan sinun vaikea tajuta tätä...kään?


      • hiilimyass
        ilmasto kirjoitti:

        kyllä minulle on tärkeää minkä hiilijäljen lentoni tekee. Jos se ei ole sinulle tärkeää niin ole sitten sitä mieltä olet. Edestä sen joskus löydät kuitenkin...tietenkin vaatii että joskus lentokoneeseen pääset jota kovasti epäilen.

        vittu millään hiilijalanjäljillä ole mitään väliä. jos ne stressaa niin pysy siellä Kontulan yksiössäs vaan ja kattele pornoa lidlin kalja kourassa.

        siinä sulle hiilijälkiä. impesilli.


      • rouvaäidinkieli
        AY089 kirjoitti:

        A350 on maailman kehittynein konetyyppi ja vie esim. 4 x vähemmän polttoainetta samalla reitillä kuin esim. MD-11 aikoinaan vei. Olen minäkin lentänyt noilla kaikilla mutta on niillä niin iso ero ettei aika riitä sen kirjoittamiseen. 20 vuodessa on valtava kehitys tekniikassa missä vaan laitteessa. Reittilennolla lennän aina Bangkokiin enkä kehu naapureille mutta itsestä upeaa että pääsee uuteen koneeseen...vaikka on se joulukuussa 2 kk vanha ja lentänyt jo tuhansia kilometrejä.
        Busines puolella ei ole jalkatila ongelmia ja minä en missään exit paikalla edes halua istua.

        Kirjoitetaan business ja jalkatilaongelma on yhdyssana.


      • laskutaitoa
        epäilen kirjoitti:

        DC-10 kulutti 400 000 litraa löpöä ja A350 kuluttaa siis n.300 000 litraa...tajusitko pönttö? Tuskin...

        400 000 x 4 = 1 600 000 litraa vähemmän pässi


      • Pea
        tiedoksivaan kirjoitti:

        Ero on hyvin minimaalinen A330 ja A350 välillä, molemmat laajarunko koneita.
        Tuohon A350 menee ihmisiä vaan enemmä, ja on myös epäkäytännöllisempi
        mikäli joutuu istumaan ikkunapaikalla siitä syystä kun joutuu könyämään kahden
        istuimen ohi esim wc hn menessä. Mikäli sitä jalkatilaa lisää haluaa paikat voi
        varata jo hyvissä ajoin, näin tekevät ne jotka useaan kertaan noita pitkiä lentoja
        on lentäneet esim allekirjoittanut, Pakkettimatkalaiselle on tietenkin tärkeä asia,
        päästä kehumaan naapurille kun tuli sillä Thaimaan reissulla lennettyä uudella
        koneella.

        no just.


      • pattaja-taluttajako
        voivituntaukit kirjoitti:

        Paljonko mahtanee olla "4 kertaa vähemmän" ?
        Taidat taukki mennä hua hiniin.

        Mikä jeesus sulla on huahiniä vastaan? ootko ihan latvabee?


    • No lennon lisäksi varasin majoituksen myöskin heti. Marraskuun kuukauden matkalla majoitus selviää vasta paikan päällä. Kyllä pitää nyt sentää kokea uusi lentokonetyyppi. Pisteitä ensi vuonna sen, verran että voi yrittää korotusta businekseen meno- tai paluulennolle. Piti hyvä penkki varata comfortista, kun oli vapaana molempiin suuntiin.

      • kerropavaan

        eipä kiinnosta tippaakaan panoreissusi yksityiskohdat Thaimaahan.

        mikset saa Suomessa naista?


      • amalianjuttuja
        kerropavaan kirjoitti:

        eipä kiinnosta tippaakaan panoreissusi yksityiskohdat Thaimaahan.

        mikset saa Suomessa naista?

        Jälleen surkuhupaisa amalia asialla, asiallista kommenttia häneltä on turhaa odottaa...


      • kerropavaan kirjoitti:

        eipä kiinnosta tippaakaan panoreissusi yksityiskohdat Thaimaahan.

        mikset saa Suomessa naista?

        Tyypillinen kommentti hlöltä, jolla rahat riittää vain päivämatkaan Tallinnaan. Thaimaahan mennään lämpöön, nauttimaan hyvästä ruuasta etc. Vuoden sisällä kaksi matkaa varattu, menisit sinäkin sinne, se helpottaa oloa. Marraskuun kuukauden matkani maksaa (lento ja hotelli) alle tonnin.


      • Pisnes

        Ei Bangkokin lennoilla ole mitään confortia...se on vaan noilla sikalennoilla Phukettiin tai Krabille.


      • kerropavaan
        empakerro kirjoitti:

        Tyypillinen kommentti hlöltä, jolla rahat riittää vain päivämatkaan Tallinnaan. Thaimaahan mennään lämpöön, nauttimaan hyvästä ruuasta etc. Vuoden sisällä kaksi matkaa varattu, menisit sinäkin sinne, se helpottaa oloa. Marraskuun kuukauden matkani maksaa (lento ja hotelli) alle tonnin.

        En usko että ne mut tonnilla mukaan ottaa:http://canitbesaturdaynow.com/images/fpics/418/4_10_09_ (110)__large.jpg Mä joudun matkustamaan Gambiaan lentorahtina ruumassa.


      • 75euroasuunta
        Pisnes kirjoitti:

        Ei Bangkokin lennoilla ole mitään confortia...se on vaan noilla sikalennoilla Phukettiin tai Krabille.

        Kyllä tuolla a350 tyypin koneessa reittilennolla on Economy Comfort penkit.
        http://www.finnair.com/fi/fi/a350


      • wddc
        Pisnes kirjoitti:

        Ei Bangkokin lennoilla ole mitään confortia...se on vaan noilla sikalennoilla Phukettiin tai Krabille.

        No huomaa , ette ole lentänyt reittiä Hki_Bkk Viisi ekaa riviä bisnesluokan takaa on varattu economy comfort paikoiksi a 75 € suunta


      • vilo

        on sulla jutut.lennät 350:llä thaikkuihin marraskuussa,vaikka ensi lento thaikkuihin tapahtuu joulukuussa.varasit majoituksen,mutta et tiedä missä nukut! näitä on kiva pitkästä aikaa taas lukea.onkohan kirjoittajista käynyt koskaan paskahuusia pidemmällä.


    • muistojenlennot

      Aikoinaan kun DC10 koneet tulivat niitä myös hehkutettiin hirveästi. Totuus kuitenkin oli toinen. Oli vain ajankysymys, koska ensimmäinen putoasi. Eikä se jäänyt ainoaksi... valitettavasti.

      Matkaajia on monenlaisia, eikä niitä tarvitse laittaa paremmuusjärjestykseen. Se mikä sopii toiselle, on toiselle kauhistus. Molemmat silti oikeassa.

    • 150egeelisähintaan

      Kyllä minulla on vain yksi istumassa vieressä paikka 21L A350.
      Nyt muuten saa Finnairilta syys- joulukuun alku lentoja 550€ meno-paluu. Ainakin kantikset

      • minäen

        tähän aikaan vuodesta pääsee aina tuolla hinnalla...kuka sinne sadekautena haluaa...


      • ThailandTraveller

        Noin kirjoittaa henkilö joka luulee että sadekaudella sataa koko päivän joka päivä. Niin se ei ole Keski-Thaimaassa. Sade tulee yleensä yöllä tai illalla eikä kestä kuin pari tuntia normaalisti.


      • jouluna

        Kuka tässä puhunut mistään keski-Thaimaasta? Olet vaan itse noin lukenut mutta käytäntö on ihan eri juttu. Sataa myös päivällä ja joskus kuin saavista. Älä puhu potaskaa kun et tiedä miten asia oikeasti on. Totta on sekin että juuri nyt on lentoliput kaikista halvimmat ja euroopan kautta pääsee Bangkokiin alle 500 euron...mutta kuka menee kuka ei.....minä en vaikka ilman pääsisi.


      • opettelelukemaan

        Mitä tarkoittaa sana yleensä? Lukemisen ymmärrys taas puutuu. Keski- Thaimaan sadekausi on lyhyempi kuin muualla Thaimaassa. Sadekausi ohitse marraskuussa Keski-Thaimaassa jolloin vielä saa tuohon 550€ lippuja.


      • kokojoulukuu
        jouluna kirjoitti:

        Kuka tässä puhunut mistään keski-Thaimaasta? Olet vaan itse noin lukenut mutta käytäntö on ihan eri juttu. Sataa myös päivällä ja joskus kuin saavista. Älä puhu potaskaa kun et tiedä miten asia oikeasti on. Totta on sekin että juuri nyt on lentoliput kaikista halvimmat ja euroopan kautta pääsee Bangkokiin alle 500 euron...mutta kuka menee kuka ei.....minä en vaikka ilman pääsisi.

        Koko joulukuulle sai lippuja 642 egen hintaa kun varasi ajoissa.Mielummin suoralla kuin yli 18 tuntia koukaten , vain sata egee halvemmalla.


      • oicwxZ

        A350 penkkirivit 3 3 3 mistä tiedät , että kaksi on vieressäsi tyhjiä ?


      • Paikka21L

        A350 economy ensimmäisen rivin reunapaikat 2 penkkiä vierekkäin. Comfort paikoilla myös paremmat kuulokkeet, sukat hammasharja ja hammastahna ja kuohuviini kuuluu hintaan.


      • comfortti

        Economy comfortin eturivin paikat ovat kyllä hintansa arvoiset. Kuulokkeet ovat ihan toista kuin normaalin economyn nappikuulokkeet ja marimekon pussukka on kiva lisä. Kuohuviini ei tosin ole mikään economy comfortin extraetu, vaan sitä on maksutta tarjolla normaalissakin economyluokassa.


    • mek_aanikko

      Uusissa konetyypeissä on aina ollut ja tulee olemaan probleemeja ja teknisiä ongelmia alkutaipaleella, tervemenoa koekaniiniksi. Älkää sitten valittako kun olette jumissa jossain huitsin nevadassa kun huippukonetta fiksataan.

      • PakolaisilleAsuntoja

        Niin sanotut koe lennot lennetään esim Oulu- Hki. Lappalaiset pääsevät koekaniineiksi.


    • EiKiirusta

      Juu antaa hätäisimpien lennellä alkuunsa, kyllä ne koneet talven mittaan "kuntoon" tullee..?

    • vnawoiexq

      "Liput varattu joulukuulle ja meno uudella A350 koneella jossa vihdoinkin myös ikkunan puolella 3 penkkiä rinnan. Nyt mahtuu samalle riville koko meidän perhe."

      Et sitten aiemmin tajunnut varata keskipaikkoja ? A340 etuosassa kolme rinnan ja kyllähän neljän riviinkin kolme mahtuu hyvin ;)

      • 545454

        kai nyt yksi ikkunapaikka pitää olla


    • 3-3-3

      Ja mites 4 henkinen perhe niitä paikkoja varaa?

      • 5656565

        3 ikkunan puolelle ja 4. käytävälle ekalle riville....mikä vaikeata?


    • hihihi

      Rivi 21 kahden istuttavat paikat

    • TammikuussaItse
    • BuirAss

      Luin juuri suuren asiantuntijajoukon arvostelut Airbus 350:stä. Kiitos!
      Olihan tietopaketti. Ja kaikki tiedot oli kerätty internetistä.

    • turhaahehkutti

      Kerro millainen kone oli, ettei vai muuttunut kolme kolmekymppiseksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe