Ihastunut ystävään, joka rakastunut toiseen

Eipäkovinhyvinmee

Tämmöistä sitten käynyt. Olen ihastunut naiseen joka on ihastunut toiseen. Meidän välit on hyvät ja tykätään toisistamme, mutta hän on rakastunut toiseen jonka kanssa jonkinlainen suhdeviritelmä, lopputuloksesta ei tietoa vielä. En voi siis kertoa tunteistani vielä, muuta kuin olla tukena.

Antakaahan jaksamisvinkkejä tai jotain muita vinkkejä joilla saisin hänet tajuamaan että MINÄ olisin niin paljon parempi nainen hänelle :D

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperkirjuuttelija

      Pitääkö minun ottaa kokonaan etäisyyttä häneen?
      En jaksaisi kuunnella enää kuinka se toinen nainen on unelma, suuri rakkaus jota ilman hän ei pysty elämään.
      Miten te muut olette tästä tilanteesta selvinneet?

    • sorimutta

      Ota etäisyyttä. Rikot vain itsesi :(

    • otaetäisyyttä

      Pitää ottaa sekä itsesi että sen toisen ihmisen takia.

      Itselläni esim. on eräs ystävä, jonka tapoihin kuuluu ihastua (ja maata) joidenkin ystäviensä kanssa. Vaikka tosi ihana, herttainen, symmpis ja muuten mukava ihminen muuten onkin, niin itseä ei ainakaan kiinnostaisi mitään sen enempää ystävieni kanssa tehdä. Ystävät ystävinä, ihastukset erikseen.

      Vaikka tekin tulette ystävinä ilmeisen hyvin toimeen, voi silti ystävälläsi olla ihan erilainen maku naisten suhteen noin seurustelumielessä. Ystävääsi voi ahdistaa ihastuksesi jos hän ei ole kuin ystävämielessä sinusta kiinnostunut ja toisaalta rikot vain itseäsi jos roikut hänessä kun ja jos häntä ei kiinnosta sen enempää.

    • alkuperkirjuuttelija

      Ei häntä ahdista. Ei hän edes tiedä. Itseäni tässä ajattelen. En voi ystävää vain "jättää". Sittenhän pitäisi kertoa. Itseni rikon kyllä kun en voi katkaista välejäkään.

      Kellään muulla tälläistä?

      • Ziksi

        Minä rakastuin heteroon, joka on alkanutkin vaikuttaa enemmän bi:ltä.
        A p u a!


      • Ehkäturhiatoiveita
        Ziksi kirjoitti:

        Minä rakastuin heteroon, joka on alkanutkin vaikuttaa enemmän bi:ltä.
        A p u a!

        Mullakin sama juttu, tai sitten vain kuvittelen ja toivoisin hänen olevan bi :/


    • alkuperkirj

      No minun ihastukseni on lesbo, minä olen bi.
      Sillä ei nyt ole mitään merkitystä, hän rakastaa toista ja minä häntä. Miksi tän elämän pitää olla tällästä?

    • mialover

      Kerro rehellisesti tunteistasi. Joku hypoteettinen suhdesäätö jää kuitenkin kakkossijalle verratuna ihmiseen joka oikeasti pystyy vastaamaan tunteisiin ja jonka kanssa on mahdollisuus rakentaa tulevaisuutta. Toisaalta, älä matele, ja anna ymmärtää ettet jää loputtomiin odottamaan hänen vastaustaan/hyväksyntäänsä. Mikäli ihastuksesi epäröi tai edelleen pysyy kiinni fantasioissaan, siirry eteenpäin ja unohda.

    • lifeishard

      Sun pitää itse päättää mikä sulle on tärkeää. Haluatko että ystävyytesi säilyy tähän ihmiseen no matter what vai onko se kaikki tai ei mitään sulle.
      Jos haluat säilyttää ystävyytesi kuitenkin niin toimi hienovaraisesti.
      Antaisin ajan kypsyttää tilannetta ja ehkä hienovaraisesti sanoilla tai teoilla osoittaisin kiinnostusta ja esittäisin epäsuoria kysymyksiä.
      Mutta jos et kestä tilannetta niin sitten kerrot sille suoraan, kävi miten kävi ja voi siinä käydä hyvinkin.

      Itse olisin jokseenkin loukkaantunut jos mulle läheinen ystävä ei oiskaan ollut mun rinnalla ehdoitta vaan taka-ajatuksineen mutta minkäs ihastumiselle voi ja voihan tosin olla et se tuntee myös enemmän suo kohtaan, kunhan noi sen tän hetkiset viritelmät hiipuu ja sen huomio on taas läsnä näkemään eteensä:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe