Tyhmään kysymykseen pikaisia vastauksia

Hjälp

Moi! Oon 16v lukiolainen. Oon oksennellu tahallisesti jonkun reilu puol vuotta. N. 10 krt/vko. Alussa ajattelin et oon sairas et ei tää voi jatkua. Nyt se on osa mun arkee ja tuntuu normaalilta. Miten mä voisin mennä puhun jotenki hienovaraisesti tästä jollekin? Ja jos mua ei uskotakkaan?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Refluksia

      Hei,

      Koulun terkkarille ja kun olet jo 16v. niin keskustelu luottamuksellinen. Heittäisin ajatuksia: raskaus, aliravitsemus tai refluksiaongelma, eli vatsan hapot tulevat nieluun, ärsyttävät ja kakomisongelma.

      Käys apteekissa ja osta samarinia tai Somacia. Tasapainottavat närästystä . Kokeile pari päivää ja vältä hapokkaita tuotteita. Jos ei auta niin sitten terkkari. Voi olla joku allergiakohtauksen, ja niihin kaikkiin saa avun!

    • keoeoepeåfölssö

      Mene terveydenhoitajalle. Hänen uskoisi kyllä kuuntelevan ja ymmärtävän.
      Lopeta ja hanki apua, vielä kun voit. Puoli vuotta on vielä suht. lyhyt aika! Näin neljän vuoden tienoilla alkaa tuntua jo mahdottomalta muuttaa tapoja... terveyshän tässä menee.

    • Terkkarin pitäis uskoa ja kuunnella ihan luottamuksellisesti. Mulla kans menny vähän arjen puolelle tää. Haluaisin eroon mutta tuntuu lähes mahdottomalta. Vaikka kuinka katsoo ruokaa sillä silmällä, ettei söisi niin yllättäen meneekin paketti tai kaksi, oli kyse sitten karkeista, kekseistä tai vaikka kuivista leivistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe