Tyhmäminääää!

Tyhmääää

Heippa. Olen 25 vuotias nuori nainen. Viimeiset 4kk on ollut pelkkää tunnemyrskyä ja vuoristorataa. olen tutustunut noin 7 vuotta sitten ihanaan mieheen jossa oli kaikki kohallaan mitä osasin kuvitella! Hän oli hauska, ihana, huumorintajuinen, kuuntelevainen ja erittäin huomaavainen. Olin korvia myöten ihastunut ja mies antoi ymmärtää että niin myös hänkin. Asuimme eri paikkakunnilla ja hän tuli luokseni viettämään aikaa ja käytiin yhdessä juhlimassa ystäviemme kanssa. Mutta sitten sain tietää että tällä olikin ollut koko ajan tyttöystävä mutta kun kysyin niin aina sanoi eii me olla enää yhessä. Hän piti kauan ettei vastannut ja taas monien kk jälkeen otti yhteyttä minuun ja uskoin kaiken aina. Tätä jatkui noin4 vuotta putkeen että juoksi meidän kumpienki luona. Nytten vuoden hiljaiselon jälkeen kummallakin ollut omat suhteet ja päättyneet hiljattain. Tämä mies henkilö otti minuun yhteyttä ja kyseli kuulumisia ja missä asun. Eikä mennyt kauaakaan kun hän muutti naapuritalooni. Kutsui kylään ja menimme parille terassille ja puhuimme niitä näitä. Nytten taas se on saanut pääni sekaisin!?! En tajua mikä siinä on mutta sitä ei voi vastustaa. Olemme "kavereita" ja toistamme toisillemme että ku oot nii hyvä kaveri ja ollaan samanlaisia. Silti aina päädymme siihen että suutelemme ja silloin tällöin jotain muutakin. En ymmärrä. Enkä tajua MIKSI mä oon niin tyhmä että kuvittelen siitä tulevan jotain ja miksi Se aina palaa mun luokse.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuvaiei

      Entäpä jos sinua viehättää tämä mies juuri hänen salaperäisyytensä takia? Ja sen, ettei hänestä saa oikein mitään otetta vaan hän liukuu käsistäsi aina jonnekin. Aika epäluotettavaltahan tuo tuntuu, noiden kaikkien temppujensa jälkeen. Entä se, että hän "änkeytyi" viereiseen taloon asumaan. Outoa!
      Ulkopuolisen on tietysti vaikea sanoa muuta. Jos yhä olet sitä mieltä tuon kaiken jälkeen, että hän on tutustumisen arvoinen, niin tutustu. Vaikka hän osoittautuisikin täydeksi k-pääksi, saatpahan ainakin rauhan sielullesi.

      • Tyhmäminäää

        Se on juuri outoa että miks ihmeessä muuttaa samaan kaupunkiin ja viereiseen taloon :o ? Olen itsekkin miettiny että onko se niin että kiinnostun uudestaan siihen salaperäisyyteen. Mutta oudointa on se että hän kertoo nytten aika lailla kaiken lapsuudestaan ja entisistä parisuhteista. Ja että nyt kun ollaan "kavereita" että etsii suhdetta ja on käynyt treffeillä mutta ei osaa luottaa nyt koska hänen entinen nainen oli lähteny jonkun matkaan. Mutta itse on koko heidän parisuhteen historian ajan juossut ties missä?


      • säälittävä.ukko.on
        Tyhmäminäää kirjoitti:

        Se on juuri outoa että miks ihmeessä muuttaa samaan kaupunkiin ja viereiseen taloon :o ? Olen itsekkin miettiny että onko se niin että kiinnostun uudestaan siihen salaperäisyyteen. Mutta oudointa on se että hän kertoo nytten aika lailla kaiken lapsuudestaan ja entisistä parisuhteista. Ja että nyt kun ollaan "kavereita" että etsii suhdetta ja on käynyt treffeillä mutta ei osaa luottaa nyt koska hänen entinen nainen oli lähteny jonkun matkaan. Mutta itse on koko heidän parisuhteen historian ajan juossut ties missä?

        "etsii suhdetta ja on käynyt treffeillä mutta ei osaa luottaa nyt koska hänen entinen nainen oli lähteny jonkun matkaan. "

        Hahah! Tyypillistä pettäjiltä. Itsellä on muka lupa juosta vieraissa sängyissä, mutta sitten esitetään marttyyria jos itseä petetään. Ei tuo sinunkaan kanssasi uskollinen olisi ja perustelisi pettämisen jollain ihmeen nyyhkytarinoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe