Onko Tinder elämänkumppania etsivälle sopiva?

markkina-arvo

Hei

Nelikymppinen mies kyselee. Jos on tosissaan, eikä ole kiinnostunut yhdenyönsuhteista, tarjoaako Tinder toimivan vaihtoehdon?

Ymmärtääkseni siinä tarvitaan Facebook-kuva/kuvia ja 500 merkin kuvaus itsestään. Aika niukka on kuvauksen merkkimäärä, jos tuolla pitäisi päättää innostuminen ihmisestä?

Onko nelikymppinen Tinder-asiakas jo säälittävä? Onko se nuorten juttu?

Olen raitis, savuton, koulutettu, hyvässä ammatissa, täysijärkinen yhteishuoltaja etc, mutta en ole lainkaan kiinnostunut baareista, koska niistä löydän vain ihmisiä, jotka viihtyvät baareissa.

8

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhfdhdfdhd

      Tinderissä on paljon naisia /-40

      Se että Tinderin aika alkaa olla mennyt ohi kun monelle se on vain viihdettä ja ajankulua on toinen asia. Mut nopeasti vain viestit ja tapaamiset, jos ei syty niin pois suosikeista.

    • kysyvä

      Tinderissä tulee ilmeisesti ehdokkaita eteen ja sitten hylätään tai hyväksytään. Voiko olla toistaiseksi päättämättä eli hypätä yli?

      Ja tuleeko tämä yli hypätty sitten myöhemmin vastaan uudelleen kun hylätty on ilmeisesti lopullisesti hylätty?

      • tinderöintiä

        Ei voi hypätä yli ja päätös on sinällään pysyvä. Lähinnä profiilin poistamisella saa nollattua tilanteen ja aloitettua alusta. Onko mitään haittaakaan tykätä epävarmoista tapauksista, kun eivät ne välttämättä tykkää takaisin. Ja jos tykkää niin keskustelun aloittamisellahan se varmistuu, oliko huono valinta.

        Ap:lle : Kyllä Tinderissä on myös 4-kymppisiä miehiä, itsellä hakukriteerissä ikäylärajana miehille 45 v. Olen itse 34 v. Itselläni ei ole kuin pari kuvaa, ei minkäänlaista kuvausta enkä välttämättä edes lue miesten kuvauksia. Ei niillä loppupeleissä ole kauheasti merkitystä, ellei niissä ole jotain erityisen tärkeää kuin että henkilö on varattu tai avoimessa suhteessa. Täytyy tosin muistaa, ettei Tinder ole suoraan verrannollinen nettideittailuun vaan sen raaka pikaruokala, jossa tulee helposti takkiin, kun ihmiset hakevat seuraa ehkä kepeämmin mielin ja eri motiivein, joita ei välttämättä paljasteta.

        Vasta parin nelikymppisen kanssa olen viestitellyt ja tuntuu, että ovat hivenen vanhanaikaisempia deittailun suhteen. Eivät ole niin aitoja vaan tuntuvat vetävän jotain roolia eivätkä suoraan uskalla sanoa, että nyt ei natsannut vaan vain vaikenevat tai häviävät. Nuoremmat on suorempia ja lunkimpia.


    • 204

      "Olen raitis, savuton, koulutettu, hyvässä ammatissa, täysijärkinen yhteishuoltaja etc"

      Unohda koko juttu jos nuo ovat parhaat asiat mitä itsestäsi keksit.

    • kysyjä

      Eikö Tinderissä voi mitenkään siis ohittaa valitsematta kyllä/ei ehdokkaan kohdalla? Entä jos sulkee sovelluksen tällaisessa tapauksessa? Voiko niin tehdä?
      Kiitos jos joku ehtii neuvoa :)

      • Tinderöijä

        Joo, jos poistut sovelluksesta tai muutat väliaikaisesti hakuehtoja siten, että tuo henkilö ei ehtoon mahdu, voit saada hänet myöhemmin uudelleen näkyviin.


    • heilija

      Kyllä meitä yli nelikymppisiä mukavia, fiksuja, menestyviä naisia on Tinderissä, mutta omat kokemukset Tinderistä ei ole kovin positiivisia. Kun ihmisiä valikoi kyllä/ei periaattella pelkästään kuvan ja parin tekstirivin perusteella, ja kaivo on pohjaton, niin kovin suurta panostusta asiaan ei ole. Ensin ei "uskalla" valita ketään, kun miettii että haluako oikeasti tuon kanssa treffeille, sitten tajuaa ettei todellakaan tarvitse pelätä että tämä vaihe johtaisi mihinkään. Kun reippalla asenteella tykkää monesta, matcheja tulee ja käy treffeillä, niin Tinderin suurin ongelma realisoituu: kaikilla on viisitoista muuta treffattavaa jonossa ja uusia vaihtoehtoja tulee joka päivä tarjolle. Tapaamiset ei johda oikein mhinkään kun se vielä parempi voi tulle vastaan ensi viikolla. Olen jotutunut tällaiseen tilanteeseen useasti ja tainnut itsekin toimia niin vielä useammin.

      Voi kun vielä joskus tapaisi jonkun sellaisen johon voisi ihastua ihan hitaasti.

    • markkina-arvo

      Heilija,

      tuo nimenomaan vahvistaa ennakkokäsityksiäni. Voisin kuvitella, että toimisin juuri kuvailemallasi tavalla ensin ylianalysoiden ja aprikoiden. Toisaalta seuraavaa vaihdetta ei luontaisesti itselläni ole, koska arvoihin ei mitenkään istu ihmisten sovittaminen, vaikka toki ymmärrän, että ei asia muutoin etene.

      On vain aika niljakas ajatus treffailla isoa joukkoa naisia. Lukisin mieluusti sen 5000 merkkiä ihmisestä 500 sijaan. Kuvia taas riittäisi yksi. En toki kiellä, etteikö kauneudella ole vaikutusta ja kovasti onkin, mutta jos tosissaan elämänkumppania etsii niin...

      Kun hyvältä tuntuisi tervejärkinen, siveä, hassu ja intohimoisesti ajankohtaisiin asioihin suhtautuva kotoilija, mistäs samanlainen lähtee etsimään ellei Tinderistä? Ja jo toisaalta oman kuvan laittaminen julkisesti esille tuntuu ainakin minulle korkealta kynnykseltä, vaikka sporttinen ja ihan ok olenkin eli tiedän, että ottajia tältä osin olisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe