Avopuolison kommentit satuttaa

Sattuu

Kuulen toistuvasti kommentteja kuinka olen lihava, näytän raskaana olevalle, kuinka esim. valokuvani on kamalan näköinen. En ole "missimitoissa", mutta silti kommenteille ei pitäisi olla aihetta. Olen sanonut puolisolleni, että nämä sanat satuttaa, johon hän vastaa, ettei tosissaan ole tarkoittanut, vaan minun pitäisi sen verran huumoria kestää. En vaan pysty enää ottamaan näitä huumorilla, kun kuulen tätä suht' säännöllisesti. Olen antanut hänelle luvan etsiä kumppanin joka täyttää hänen kriteerit, mutta sitä hän ei halua tehdä. Tekisi mieli jättää koko suhde, sillä olen onnellisempi silloin kun hän ei ole kotona (esim. työmatkalla). Vai olenko sittenkin vaan turhan herkkä?

8

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näytänärhenmunat

      Jotkut junttieinarit ajattelevat että arvostelemalla ja haukkumalla siipan ominaisuuksia, hän pysyy alamaisena, kuuliaisena ja ohjailtavana eikä rupea luulemaan ja kuvittelemaan itsestään liikoja. Varsinkaan siinä mielessä että joku vieras ihminenkin voisi olla kiinnostunut hänen omastaan.

      Niin kauan kun sinä et näytä että et ole alistettavissa, sinulla on oma tahto ja päätäntäoikeus omiin asioihisi, joihin yhdelläkään mieähellä ei ole mitään sanomista eikä tekemistä, niin kauan myös kuuntelet sivalluksia, joihin nämä kukkuloitten kuninkaiksi itseään tituleeraavat pitävät oikeutenaan ilmoittaa.

      Valitettavasti on sanottava, että sinä aloittaja olet avainasemassa. Tietynlaisille mieähille tilanteessa ei ole mitään mietittävää, muutettavaa eikä uudelleen ajateltavaa eli tälle vuosituhannelle päivitettävää.

      • peukutanpeukutan

        Napakymppi tää vastaus.Usein miehet haukkuu myös siksi,kun heillä itsellään on huono itsetunto,


    • viisasnainen

      Jos olet onnellisempi kuin mies on pois kotoa-eikö tuo kerro kaiken oleellisen? Eroa ja ota uusi mies jolle sinä olet kaunein ja rakkain.Tuossa vaiheessa exät ahdistuu ja vonkuu takas..mutta takaisn ei o tulemista-eihän?

      • Vaihtoehtojaonmuitakin

        Oikeasti viisas nainen keksii kyllä muitakin vaihtoehtoja kuin ero ja uusi mies. "Ei se vaihtamalla parane" pitää useimmiten paikkansa ja ihan vain siitä syystä, että vaihtoon pitää panna mieluummin oman päänsä vääränlainen ajattelu- ja asennemaailma.


    • jtuy

      Ala elämään omaa elämääsi, nauti hetkistä kun miehesi on pois, tee silloin omia kivoja juttua. Harrasta omia harrastuksiasi, tapaa ystäviäsi, näin minäkin teen ja olen nyt nelikymppisenä onnellisempi kuin koskaan, ihan kiva se mieskin sitten tuossa on, mutta ihan kiva kun taas lähtee :D

    • EiIkinäTyyrättäväksi

      Luulen, siis arvaan, että useimpien 20-30 vuotta yhdessä olleiden olisi hyvä olla paljon poissa kotoa ja tuulettaa ajatuksiaan sekä tehdä sitä mitä itse haluavat, jotta jaksavat kotirutiinia sen mitä "suhde" vaatii. Moni mieskin pärjää paremmin yksin, vaikka naiset eivät sitä ymmärräkään.

    • äijätarvitsisiopetuksen

      Tuo on henkistä väkivaltaa. Meilläkin mies alkuaikoina harrasti aivan samaa ja kun aloin vastaavasti aina lyömään takaisin, että miltäs tuntuu niin hän lopetti solvaamisen ja sanoin että voit ihan vapaasti lähteä hakemaan ihannemittojasi vastaavan kumppanin. Valitettavasti sitten hän joutui toteamaan ettei ollut ihanne mittaiset naiset hänestä kiinnostuneita. Ei mennyt kauaa kun alkoi miehellekkin tulla vaikeuksia painonsa kanssa. Montaa laihdutuskuuria yritti mutta kun vähänkin alkoi lipemään niin takasin tuli kaikki. Kun omaan nilkkaan sattui niin ei ole sen jälkeen halveksien nimitellyt ja solvannut ylipainoisia. Jos ei ole omakohtaisia ongelmia ollut painonhallinnan kanssa niin on todella helppoa tuomita ja kuvitella että irvistelemällä, haukkumalla se kumppani varmasti laihtuu.

      Et ole herkkä vaan aivan normaali ihminen mutta miehesi on sairas ja heikkoitsetuntoinen. Kyllä siitä äijästä vikoja löytyy, alat kaikki kaivamaan tikulla ulos.

      • Pahanpalkka

        Useimmiten tällaisissa tapauksissa käykin loppujen lopuksi niin, että pilkka sattuu omaan nilkkaan. Toivottavasti se sattuu lujaa, kolaus itsetunnolle, jota ei ole olemassakaan, vain uhoa joka johtaa kohti tuhoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe