900€ ensi kesäksi?

YoloYolo0

Eli oon 14v poika ja miten saisin 900€ ens kesäksi? Synttärit tulossa, joulu tulossa, ja rippileiri! Tiiättekö voisko noilla 3 "juhlalla" saada sen 900€ täyteen jos toivon rahaa lahjaksi?

12

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heihalooihmine

      Toivo kaikilla synttäreillä 300e rahaa..

      • sorinytrpees

        sori mut kenelläkään ei oo 3 kertaa vuodessa synttäreitä :DDD ja ite sain jo pelkästää rippilahjaks 900 euroo vaikka en yleensä saa paljoa rahaa


    • CDR

      http://bit.ly/OBECjm

      Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.

    • Hei

      Voisitko jakaa ilmaisjakelulehtiä kotipaikkakunnallasi? Saisit liikuntaakin siinä samalla? Tai laittaa ilmoituksia naapuritaloihin, jossa kerrot ulkoiluttavasi koiria pikku palkkiosta. Toki voit laskea noiden kolmen tulossa olevan juhlan varaan, mutta eikö se olisi itsetuntoa kohottavaa kun ansaitsee itse omat rahansa? Joissakin perheissä myös maksetaan hiukan nuorille jos he tekevät isomman siivousoperaation tms. Pienistä puroista ne suuremmat (raha)virrat kasvavat. Käytä mielikuvitusta ja ole oma-aloitteinen :-)

      Pappi Elisabet

      • uskoauttaapyydä

        voi toki pyytää rahaa tältä papilta tokkopa hän kehtaa kieltäytyä antamasta ensimmäistä 300 euroa ja kun pyydät sen jeesuksen nimeen niin johan on ihme jossei usko tuo rahaa sillä korintolaiskirjeen 13 luvussa sanotaan rakkaus ei etsi omaansa ja kaikki se kärsii uskon että hän haluaa auttaa tämä pappi elisabet


    • moiiom

      Tilaa esim. ebayn kautta jotain tavaraa halvalla ja suomessa myyt kalliimalla pois

    • biitsibittareilla

      Käy pelaamassa ja hommaa rahat :)

      https://m.facebook.com/?_rdr#!/bitcoingamers?ref=bookmarks

    • s6ij

      no se että pyydät vaan rahaa lahjaks synttäreil ja joulul tuskin toimis koska en usko että saisit 300 euroo kummastakaan ja rippirahamäärää riippuu siitä et kui paljo ihmisii sun juhlissas on ja kui paljo kukaki antaa mutta kyllä uskon että saat ainaki 300euroo ripilt mut sauosittelen tekee jotai pienii töitä silti ettet vaan jhätä toiveitten varaan

    • konfirmaatiolahja

      Kyllä sen melkeimpä saa noilla kerättyä. Kannattaa myös pyytää vanhemmilta esim. tarvitsevatko he apua jossain jne. Onnea rahankeräykseen! Itse saino konfirmaationlahjaksi n. 50euroa vaikka vieraita ei ollut edes paljon.

    • 09878908

      Eihän tuo ole paljon, työnteolla tienaa tuon alle kahteen viikkoon

    • Ehjä

      Ei euroja mistään saa!Yritä päästä kotipäälikön suosioon,jotta voit osallistua yhteisten koti eurojen käyttöön.vaati kyllä jotakin aikuistumista myös sultakin mihin euroja tarviit.

    • onmasd

      Kjeh Kjeh, itse saan 32.80e-20%verot, joka arkipäivä sillä että piereskelen kotonani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe