Elämäni pano

Itäjorma

Tarina on tosi. Meille tuli emäntäni nuoruuden likkakaveri käymään ja juopoteltiin. Kolmekymppiset tytöt meikkailivat ja ottivat pohjia lähteäkseen baareihin ja minä jouduin seuraavana päivänä duuniin, etten päässyt mukaan. Heiteltiin läppää kolmen kimpasta ja molemmat likat tekivät sylitanssia minulle ja puhuttiin härsekjä, mutta ei sen kummempaa. Taksi tuli ja vei mimmit baanalle ja itse kävin maate.
Yöllä taksi toi sitten tyttäret takaisin ja vieraamme meni olohuoneeseen maate, jonne peti oli laitettu. Oma emäntäni tipahti saman tien uneen. Itse lähdin käymään vessassa ja samalla menin tarkastamaan, että vieraallakin on kaikki hyvin.
Heidi ei kuitenkaan nukkunutkaan. Hän tarrasi minua jalasta ja veti viereensä ja olin hyvin hämilläni. Hän oli heittänyt ylävartalonsa paljaaksi ja yön pimeydessäkin suuret nännit eivät jääneet näkymättä. Yritin vielä karata, mutta naisen ote oli kova. Sanoin, ettemme voi mitään sellaista, mutta en kuitenkaan vastustellut, kun Heidi veti käteni kummulleen ja siitä pikkuhousuihin ja lopulta niin märkään pilluunsa, ettei vertaa. Hän yritti suudella, mutta vetäydyin pois. Omaan sänkyyn mennessäni haistoin kyllä sormiani.
Aamupuolella Heidi tuli samaan sänkyyn. Oma naiseni ynähti hyväksyen hänen tulonsa ja taisi siinä olla jotain puhetta, ettei Heidi saa nukutuksi yksin.
Heidi asettui itseeni nähden lusikka-asentoon pikkuhousut yhä jalassaan. Koska olin jo nukkunut täydet unet, niin alkoihan siinä kikkeliin tulla virtaa.
Esitin kuitenkin nukkuvani ja mukamas unissani puristelin vieraamme peppua, johon ei tullut vastustusta. Kullini seisoi jo täysillä. Kieleni hakeutui Heidin korvaan ja Heidin viileä käsi palleihini.
Vieraan naisen sormet hyväilivät peppuani ja pallejani tavalla, jolla vakiopanoissa ei ikinä saa. Välillä Heidi kostutti sormiaan märässä pimpissään ja työnsi ne syvälle perääni.
Kiihotuin kovin ja ujutin käteni rehevään takamukseen aina läpimärkään pilluun asti ja sieltä vedin hitaasti kädellä märät sormeni Heidin perseeseen. Heidi korjasi asentoaan niin, että sormeni luistivat sisään.
Esileikit olivat siinä. Kullini oli räjähtämispisteessä ja kiima haisi huoneessa. Vedin housuni pois ja Heidi ohjasi kaluni ensin märkään loveensa, johon vedin muutaman työnnön. Kun kulli oli pilluun asettunut jännitin itseni kaarelle ja Heidi hiljakseen hoiteli rakastelua ja tunsin kiimasta turvonneet häpyhuulet kullissani.
Ääntäkään ei päästetty, vaikka normaalioloissa olisimme kiimasta huutaneet eläineten lailla. Suutelimme välillä kielin ja välillä nuolin Heidin korvaa ja niskaa. Heidin pillu kastui kastumistaan ja itse olin vain paikallani hiljaa kieli vieraan korvassa ja käsi kiinni rinnassa, jota puristin varmaan mustelmille asti, kun teki hyvää.
Lopulta vedin pillusta ulos kyrpäni, hieroin pillun nesteitä pepun seuduille ja Heidi ohjasi valmiin kullini kakkoseen koittaen samalla omaa peppuani. Se vei aivan järjen.
Työnsin kivikovan kaluni Heidin runsaaseen takamukseen ja laukesin saman tien.
Heidi kääntyi panohommien jälkeen vielä minuun päin ja suutelimme hellästi ja hyväilimme toisiamme.

1

7785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minääääää

      Oma elämäni pano.....
      Olimme erään tutun muijan kämpillä. Naisia oli viisi ja meitä miehiä neljä. Itse olin selvinpäin ja sain siitä kuulla myös koko illan. Kukaan ei seurustellut kenenkään kanssa meitä vaan oli joukko tuttuja ja vähemmän tuttuja. Ilta eteni siihen että seksi alkoi kiinnostamaan ja siitä puhuttiin pitkin iltaa. Siinä sitten päätettiin tai ei päätetty vaan tilanne meni siihen että koko joukko alkoi paneskelemaan. Minä menin kahden naisen kanssa saunaa ja muuta jäivät olohuoneen puolelle. Saunassa pantiin ja tehtiin kaikkea mahdollista ihan mahtava kokemus jo tuo että pääsi saunaan ja suihkuun panemaan kahta hieman humalassa olevaa naista. Saunasta palasimme olohuoneen puolelle jossa oli täysi riita. Kaksi miestä oli jo poistunut ja yksi sai kuulla korvat punaisina haukkumisia. Jätkät olivat ilmeisesti niin humalassa ettei kenelläkään seisonut sen takia. Naiset haukkuivat miehiä homoiksi joita ei pillu kiinnosta. Tässä vaiheessa alkoi itseä hymyilyttämään tilanne ja olin todella tyytyväinen etten itse ollut perskännissä vaan selvinpäin. Nämä kaksi naista jotka olivat kanssani saunassa alkoivat kehumaan että kyllä täällä seisoo ja että pantu on. Tässä vaiheessa tämä yksi lerppamunainen jätkä lähtee ovet paukkuen pois kämpiltä ja hieman myöhemmin yksi nainen poistuu myös paikalta sanoen että hänelle riittää ja ettei hän ollut varma oliko tämä alunperinkään hyvä ajatus. Nyt kimpussani oli neljä naista ja suuntasimme takaisin saunaan. Kaikkia neljää naista tuli pantua joka suunnasta ja joka huoneessa. Aamulla herätessä kainalossa oli vielä kaksi naista. Hymyni oli korvissa ja olin maailman onnellisin mies. Aamupanot vielä kahden naisen kannsa kruunasi koko tapahtuman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe