Jotain outoa on kun en saa lohtua seuroissa,

jokuMättä

Enemmän saan rauhaa kun kuuntelen Juha Vainion kappaleita esim "myrskyn jälkeen" ja lista on pitkä. Seuroissa tulee vain huono olo,, vaikka Jeesus on ilon asia.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heuta

      tee parannus, uskot väärin..

      • teuta

        Niin aloittaja minä otan pikkusen kantaa . On saarnattu että vainion kuuntelu on synti , mutta ei mainita mikä siinä on synti ? Nimittäin kuorotkin saarnattiin jo
        synniksi . Vaikka JUMALAN kantaa ei kerrota , ja kuinka monta muuta asiaa , kas
        tässä tuli mieleen taannoinen mainta ,että jos sinä laulat KUOROSSA:
        .
        Sinä et voi uskoa ? miten niin ei meidän saarnaajien kuulu ottaa USKOA pois ,vaan
        kuuluu saarnata sitä niin että usko vain lisäytyy , kuka nyt joutuu poisto listaan
        eiköpä ne Ruotsalaiset huutajat , jotka ei anna toisten uskoa , ja mikä minusta
        oli kamalinta saman sävyinen kirje lähti toissa jouluna Ameriikkaan .
        .
        Vielä ei ole kuultu miten he siihen vastasi , Mutta luultavasti ei hyvin koska,
        jos se olisi ollut myönteinen ,siitä olisi jo puhuttu ja kailotettu ympäri uskon,
        toiseksi kohta on taas Gällin kokoukset ,silloin siitä on kulunut jo kaksi vuotta
        Joten hyvin luulis jo ehtivän saada tunteista selvää, USKOTTEKO..
        ..
        Aivan tarkasti ottaen se asia josta he aikaisemmin kertoi ,että AAMOS: 5:23oli
        heille jonkinlainen ohje,. Olen lukenut ja hakenut muutaman jakeen puolelta ja
        toiselta . ja alaviitteet 1 Kun. 12:30,32 jossa kerrotaan seikkaperäisesti,, mitä ?
        kuninkas Jerobeam I teki ,voisitteko tekin lukea , siinä avautuu totuus .
        .
        Ja mitä se kertoo ? sen että he ei tiedä kaikista asioista kaikkea , ja näyttää
        että eivät haluakkaan tietää. mutta saarnata pitää, en sano paremmin .,.
        Mutta jos pitää sano , voin sen tehdäkkin kunhan , ensin teemme asian
        todella tutuksi,.Minä olen kuunnellut v.1953 LV:t ,ja nyt meillä on huonnoimmat.


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        Niin aloittaja minä otan pikkusen kantaa . On saarnattu että vainion kuuntelu on synti , mutta ei mainita mikä siinä on synti ? Nimittäin kuorotkin saarnattiin jo
        synniksi . Vaikka JUMALAN kantaa ei kerrota , ja kuinka monta muuta asiaa , kas
        tässä tuli mieleen taannoinen mainta ,että jos sinä laulat KUOROSSA:
        .
        Sinä et voi uskoa ? miten niin ei meidän saarnaajien kuulu ottaa USKOA pois ,vaan
        kuuluu saarnata sitä niin että usko vain lisäytyy , kuka nyt joutuu poisto listaan
        eiköpä ne Ruotsalaiset huutajat , jotka ei anna toisten uskoa , ja mikä minusta
        oli kamalinta saman sävyinen kirje lähti toissa jouluna Ameriikkaan .
        .
        Vielä ei ole kuultu miten he siihen vastasi , Mutta luultavasti ei hyvin koska,
        jos se olisi ollut myönteinen ,siitä olisi jo puhuttu ja kailotettu ympäri uskon,
        toiseksi kohta on taas Gällin kokoukset ,silloin siitä on kulunut jo kaksi vuotta
        Joten hyvin luulis jo ehtivän saada tunteista selvää, USKOTTEKO..
        ..
        Aivan tarkasti ottaen se asia josta he aikaisemmin kertoi ,että AAMOS: 5:23oli
        heille jonkinlainen ohje,. Olen lukenut ja hakenut muutaman jakeen puolelta ja
        toiselta . ja alaviitteet 1 Kun. 12:30,32 jossa kerrotaan seikkaperäisesti,, mitä ?
        kuninkas Jerobeam I teki ,voisitteko tekin lukea , siinä avautuu totuus .
        .
        Ja mitä se kertoo ? sen että he ei tiedä kaikista asioista kaikkea , ja näyttää
        että eivät haluakkaan tietää. mutta saarnata pitää, en sano paremmin .,.
        Mutta jos pitää sano , voin sen tehdäkkin kunhan , ensin teemme asian
        todella tutuksi,.Minä olen kuunnellut v.1953 LV:t ,ja nyt meillä on huonnoimmat.

        Eikö Kaikki sana pidä olla järjestelmällinen ..Jos kerran sanotaan että Jokin asia
        on kiinni jostakin ,sitä penkotaan niin kauan etä se selviää ja sitten se luetaan .
        ulkoa että vaikka joku herättää sinut yöllä , voit vastata kysymykseen kuin vettä
        vaan , nyt tämä asia pitäisi selvitä. Juurta jaksaen eikö niin ..


      • teuta

        Ei se ole aloittajan vika ,voi se on paljolti myös Tiukkiksien vika . .
        Ei ole Kristus Sanonut että kukaan tiukkis olisi hyvä. VAAN
        Jeesus Sanoi Teidän tulee kuulla sanaani, joka on Isästä lähtöisin .
        .
        Kaiken sen voin sanoa Jumalan sanaksi ,ja mitään ei voida tehdä.
        Kuntoon ennen kuin se tulee kuulluksi , Jos joku valittaa pahaa oloaan
        se voi olla vain se että omakohtainen ei olekaan aivan sellainen .
        .
        kuin sen tulisi olla , Ymmärrätte varmaan kenkään ,ei pidä luulla että
        minä tai hän luulemme , että me olemme jotain vaan kaikkien tulee
        tietää ,että Jeesus Kristus on pelastajamme , ei kristillisyys. miksi
        siksi kun Jumala on sanonut Usko Poikaani ,minä annan osoitteen .


    • VapauteenVapautettu

      Olet saanut lähtemisen armon. Jeesus on armossaan vapauttanut sinut lain orjuuden alta vapaaksi armolapseksi. Iloitkaamme ja riemuitkaamme siitä.

      • Mörököllie

        Tämä oli hyvä,, armossa ja vapaudessa,, ilossa vaeltaen.. Ei tarvitse olla ihmisuskoissa ja "pöntöissä" ahdistuen,,Myrskyn jälkeen, on poutasää..;)


    • uskovainen_

      Jos kuuntelemissasi lauluissa ei ole mitään, mikä on Jumalan tahtoa vastaan, voit kuunnella niitä rauhassa. Rukoile, muistele kuinka Herra on sinua auttanut ja läheisiäsi. Lue Raamattua. Kuuntele hengellisiä lauluja, joissa lauletaan Jeesuksesta.

      Tärkeintä on, että uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja Herranaan ja muistuttaa itseään siitä, että elämä ei pääty uskovan osalta kuolemaan, vaan ikuiseen elämään Jumalan luona.

      Seurakunnassa, muiden uskovien keskuudessa ollessa, on aina hälinää ja vilinää. Aina ei ole otollinen hetki sellaiselle. Itse Herra Jeesuskin vietti aikaa yksinäisyydessä välillä. Me ihmiset olemme erilaisia ja uskovan elämässä on kausia, jolloin tarvitsee rauhallista ympäristöä. Ole kuitenkin säännöllisesti yhteydessä Herraan esim. iltarukouksen kautta.

      • teuta

        Niin kyllä , voi se vaikuttaa jonkin veran ,mutta parasta on Rukoilla ja anoa
        apua sitä silmällä pitäen että HERRA antaa ,ja HERRA ottaa kiitos olkoon
        Herran sana , Tässä tarkitan sitä että on paljon asioita ,toita tulee HERRALTA
        pyytää ,ja jos sen uskoo sen myös saa .
        .
        Mutta JAAKOB, sanoo että ellei anja usko ,ei hän myös saa,
        Jak.1:6-7 ,ei sellainen ihminen mitään sa.


      • teuta

        Tässä piti vielä lukea , ellei usko saavansa. ,ei sellaonen mitään saa ..


    • Tahvoko

      "Aivopieru" ei tehoa kaikkiin !

      • teuta

        Ei niin mutta örvelöön se tehoaa. USKOTKO. minä uskon koska
        tässä on kaikkien muitten hyvän tekijöitten saaliin jako.


      • mjhuytfrd
        teuta kirjoitti:

        Ei niin mutta örvelöön se tehoaa. USKOTKO. minä uskon koska
        tässä on kaikkien muitten hyvän tekijöitten saaliin jako.

        Faktaa; usko, kaste ja herra jumala ei pelasta!

        Ottakaa huomioon eksytys oppiensa opettajien oppeja kuunnellessa, ettei heillä ole minkään laista näyttöä oppiensa pelastuksen varmuudesta, vain uskoa.

        Jeesuksen evankeliumeissa, joita pappislupauksen antaneet papit eivät saa saarnata ja opettaa, ilmenee monissa kohdin tiedot pelastuksen ehdoista. Otan tässä esiin yhden, todellisen esimerkin joka todistaa enemmän kuin uskontunnustuksen kaltainen ymmärtää.

        Ristillä ollessaan Jeesus sanoi näin ryövärille:
        Luukkaan evankeliumi:
        23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

        SIIS

        Ei uskossa ollut, kastamaton ryöväri pelastui sillä hän ei ollut luopunut Jumalasta ja ihmisyydestään ja oli järkevä sekä ihmisyyden ymmärryksen omaava ihminen.

        Noin Jeesus teoillaan osoitti monia eksyttäjien oppeja saatanallisuuden sopaskaksi, mm nämä:
        -kaste ei pelasta
        -usko ei pelasta
        -Jumalasta luopuminen ei pelasta
        -herra jumala ei pelasta
        -ihmisyydestä luopuminen ei pelasta
        -järjettömyys ei pelasta
        -ymmärtämättömyys ei pelasta

        "kaste" sana ja sen merkitys on eksytykseksi väärennetty raamattuun:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

        Tämä PESEYTYMINEN ("kaste pelastaa") PELASTAA päivittäin tuhansia mm sairaaloissa.
        Johanneksen evankeliumi:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

        Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville antoin samassa tilaisuudessa myllynkivien käyttöohjeet.

        Joten

        Tällaista tunnustusta ei ihmisen tule antaa.
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...

        järjestä luopuminen, aivopesulla menettää oman kyvyn tietää totuus:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämis kyvystään luopuminen, pitää uskoa valehtelevaan eksyttäjään:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestään luopumisella alistuu eksyttäjä paimenen "elukaksi":
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; eksyttäjän herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        #
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        #

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka
        Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        Esimerkiksi "minä olen herra sinun jumalasi" luder/luther ei ole jumala vaan saatanaa palvelleen Paavalin työn jatkaja ja rikollisen opin laatinut jonka opit ovat myötä vaikuttaneet mm syyttömien suomalaistenkin, lastenkin tappamisiin mm noitarovioilla.

        IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiaanne ja järjellä ajateltuna:
        "synti" = rikos
        "syntinen" = rikollinen
        "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsista ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        SE, ETTÄ KRISTITTY PYSYY TUOLLAISENA EI TARKOITA, ETTÄ JUMALAA JA JEESUSTA SEURANNEET JA EDELLEEN SEURAAVAT KRISTILLISET OLISIVAT TUOLLAISIA!

        KRISTITTY Luder/luther, ei ole IHMISTEN vaan uskontunnustuksen kaltaisten JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN JÄRJETTÖMIEN JA YMMÄRTÄMÄTTÖMIEN EKSYTETTYJEN epäjumala!

        Ei pahalla; PYYDÄN hyvää tarkoittaen kaikkien lasten ja nuorten puolesta;

        "SALLIKAA" JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISTEN IHMISTEN IHMISYYS!

        Jos jonku pitää välttämättä palvella saatanaa ja sen herra jumalaa/jumalia, niin TEHKÄÄ SE HERROJENNE OMILLA NIMILLÄ!


    • teuta

      Siis usko Jeesukseen Kristukseen ,niin sinä pelastut .
      Kaste on Kuten Luther sanoo , minut on kastettu ,minä pelastun .
      HERRA joka kaiken on tehnyt , Hän on sanonut että' ,minä Synnytin Poikani
      että kaikki jotka haluaa pelastuu ,kaikki aivan kaikki . paitsi ne jotka
      ei ole halunneetkaan ,niitäkin on jos Sieluja on n.18 miljardia paratiisisa .
      ja maassa eläviä n.7.4 miljardia yhteensä. vajaa 26 miljardia ,heistä
      pelastuu n.600miljoonaa .
      .
      Tähän pelastuneitten joukkoon ei Örvelö vielä mahdu . kaikki asiat ei kerro kaikkea
      ja ei mikään ole kunnossa ,ellei se ole kunnossa. USKO örvelö se. Reilusti.

      • jgfjrjerjvj

        luder/lutheria herraa (saatanaa) palvelevana herra jumalana on rikollisen kristinuskon uskovaisten järjettömyyttä!
        Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien mukaan KETÄÄN EI AIVOPESTÄ JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LOPUNEEKSI JÄRJETTÖMÄKSI JA YMMÄRTÄMÄTÖMÄKSI.
        Se rikollisuus johon paavalilais-luterilaisuuen lestadiolaisetkin ovat historiansa aikana tehtnneet, on selvä todistus siitä, mihin olette menossa!

        herraa palvelevien herra jumalan sopaskaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        Joten älä käytä väärin Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeä palvelemalla herra jumalaasi; niin käytä herra jumalasi omaa nimeä!

        Uskontunnustuksen mukaisesti käytännössä ei luterilais-letadiolainenkaan saa palvella Jumalaa ja Jeesusta vaikka He tulisivat vastaan niin paavalilais-lutherilaisuuden ja niiden sisäpiiri lahkolaiset eivät saa saatanastaan luopua.:
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        "2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."
        Huom! Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta joten se on herranne.

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        TÄSSÄ USKONTUNNUSTUKSEN antaneille rikollisuude saatanalle ja sitä herraa palveleville herra jumalan uskovaisille selvää FAKTAA:
        TÄMÄ SELVYYTTÄ EI SAATANAA PALVELEMALLA JA USKOLLA MUUTU.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        NOIHIN SELVYYKSIIN ON USKONTUNUSTUKSEN ANTANEIDEN TYYDYTTÄVÄ:
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...

        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        #
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        #

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiaanne ja järjellä ajateltuna:
        "synti" = rikos
        "syntinen" = rikollinen
        "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsista ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia:

        Kuten jo kirjoitin niin Jeesuksen seuraajat ovat kristillisiä eikä perisyntisiä/rikollisia kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        JOTEN TULLAISEN TUNNUSTUKSEN ANTANEINA OLEVAT VOIVAT LOPETTAKAA JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN PILKKAAMISET SAATANAA PALVELEVINA AIVOPIERU SONTALUUKKUINA.
        uskovapaus ei oikeuta Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkamaan joten olet saatanaa palvelevia törkeitä ihmisyydestäkin luopuneita sairaita pikku piruja.

        uskokaa JEESUKSEN SANAAN:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • teuta

        En minä häpeä kirjoituksiani , sanoitko itselle . ?
        sinulta sellaista tulee kun Surelta koskaa pantti.


      • teuta
        jgfjrjerjvj kirjoitti:

        luder/lutheria herraa (saatanaa) palvelevana herra jumalana on rikollisen kristinuskon uskovaisten järjettömyyttä!
        Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien mukaan KETÄÄN EI AIVOPESTÄ JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LOPUNEEKSI JÄRJETTÖMÄKSI JA YMMÄRTÄMÄTÖMÄKSI.
        Se rikollisuus johon paavalilais-luterilaisuuen lestadiolaisetkin ovat historiansa aikana tehtnneet, on selvä todistus siitä, mihin olette menossa!

        herraa palvelevien herra jumalan sopaskaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        Joten älä käytä väärin Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeä palvelemalla herra jumalaasi; niin käytä herra jumalasi omaa nimeä!

        Uskontunnustuksen mukaisesti käytännössä ei luterilais-letadiolainenkaan saa palvella Jumalaa ja Jeesusta vaikka He tulisivat vastaan niin paavalilais-lutherilaisuuden ja niiden sisäpiiri lahkolaiset eivät saa saatanastaan luopua.:
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        "2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."
        Huom! Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta joten se on herranne.

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        TÄSSÄ USKONTUNNUSTUKSEN antaneille rikollisuude saatanalle ja sitä herraa palveleville herra jumalan uskovaisille selvää FAKTAA:
        TÄMÄ SELVYYTTÄ EI SAATANAA PALVELEMALLA JA USKOLLA MUUTU.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        NOIHIN SELVYYKSIIN ON USKONTUNUSTUKSEN ANTANEIDEN TYYDYTTÄVÄ:
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...

        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        #
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        #

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiaanne ja järjellä ajateltuna:
        "synti" = rikos
        "syntinen" = rikollinen
        "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsista ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia:

        Kuten jo kirjoitin niin Jeesuksen seuraajat ovat kristillisiä eikä perisyntisiä/rikollisia kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        JOTEN TULLAISEN TUNNUSTUKSEN ANTANEINA OLEVAT VOIVAT LOPETTAKAA JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN PILKKAAMISET SAATANAA PALVELEVINA AIVOPIERU SONTALUUKKUINA.
        uskovapaus ei oikeuta Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkamaan joten olet saatanaa palvelevia törkeitä ihmisyydestäkin luopuneita sairaita pikku piruja.

        uskokaa JEESUKSEN SANAAN:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Tässä tekstissä sanotaan , että omasi aivopieru ei ole pahaa , mutta toisten on
        pitääkö tehdä asia vaikeaksi ,siis vaikeammaksi kuin itse olet kettanut sitä tehdä.
        Kuitenkin teen selväksi ,että Luther oli Uskonpuhdistaja , joka teki kaiken sellaisen
        oikeuden mukaan mitä teki örvelö , Riehuu vain koko aika ja luulee .
        .
        Noin ei voi kukaan järkevä tehdä , ainiin eihä örvelö olekaan järkevä, vaikka luulee
        saavansa kaikkea pahaa kirjoittaa kuin saa ta na . Kyllä pitää muistuttaa örvelölle
        että hän on takana asioissa ei edessä ja eteen ei tule pääsemäänkään.vaikka luulee
        hänen luulo on pahna tuskaa , ei sen kummenpaa. kannattaisi hankkia usko.
        .
        Ellei tästä tule mitään parannusta hänen kirjoitteluunsa ,haetaan nekin poikki ,
        hänellä ei ole mitään oikeutta kirjoittaa meistä alentavasti ,vai meinaatteko
        että hänen aika oli jo ,ja se on mennyt , taitaa olla örvelön pakko ymmärtää .
        seikka jonka maalaan tänne, mutta minähän Uskon ,hän ei .


      • teuta

        Kun mietin VT:n asiaa MOOSES oli Silloisen Israelin (Orjien vapauttaja ) ja
        hän oli Sen ajan ihmisen maanpäällinen Vapahtaja . kun Mooses kuoli 1407 eKr.
        Kun Joosua alkoi toimensa virallisesti seuraavana päivänä. Hän oli Jumalan ,
        hyväksymä siihen virkaan . (ja Mooseksen kouluttama Jumalan luvalla. ). Se
        oli Herran asia ja hän päätti ,Hänellä oli Valta Päättää se ,kuten Profeettansa
        Hän päätti ja antoi viran. (Mitä nainen sai Häntä ei nimitetty uskonnolliseen .
        Virkaan mutta myöhemmin on ihminen nimittänyt sen ja se ei ole lainkaan ..)
        sama). Kuin Korkeimpienolentoen nimittämä Ylipappi tai Uskonnollinen virka
        .
        Aika pitkään , kuitenkin Suruttomatkin hyväksyivät VT:n käytännön , Ja parasta
        olisi ettei Tanskassakaan olisi asetettu 1947 naista virkaan , Ruotsissa 1974.
        norjassa xxxx. Suomessa 1984. Sillä rutsissa on mennyt asiat kurttuun ,niin
        kuin kaikki tiedätte. Oletteko miettineet ,miksi pohjoismaissa vain on asiasotkettu.
        .
        Jos ihminen tuntisi Raamatun , Olisiko kaikki yhtä huonosti. Jaa tottahan saa ta na
        tekee mitävaan että saa epäsovun aikaan , tänään hän kurmuttaa HPE:sesta kovasti
        eikä anna ihmiselle ymmärrystä , vaan tekee pahaa senkun kerkiää . MITITÄÄNPÄ
        miksi ? No siksi että hänellä on tullut ylen kiire ,koska aikaa on vähän.
        .
        Mihin ,no siihen kun hän joutuu tulijärveen, siihen joka Jumala Loi jo Luomisessa
        saa ta na tietää hyvin miten hänen käy. Kun kaikki Herran puoleta valmista ,ja
        saa ta na tietää että hän on JuMALAN edessä heikoilla , siksi ei hänen tulisi
        antaa kenenkään päästä, saamaan Evankeliumin sanassa syntien sovitusta ja anteeksi antoa niille jotka niitä katuu ja rukoilee anteeksi.
        .
        Maanpäällä olevan seurakunnan luo käyminen on samalla kirkkaudessa olevan
        voittaneen seurakunnan luo käymistä. Sillä ne kuuluvat yhteen ,ollen Jumalan
        seurakunnan kaksi osaa,Uskovat siirtyvät kuolemassa (Kristuksen tulemisessa
        elävät ilman sitä suoraan ) kirkastettuun seurakuntaan "siihen Esikoisten Juhla-
        joukkoon ".
        .
        Vaikka minusta ei kukaan nouse kuollessaan mihinkään juhla-joukkoon , vaan kaikki pääsee Paratiisiin ( muutamaia HERRA ottanut suoraan,niistä lukee Raa-matussa).Ja kaikki yleisesti on Paratiisissa,Viimeiseen tuomioon asti. uskothan


    • JeesusAntaaVapauden

      Niissä "seuroissa" ei ole Jeesuksen Henkeä, ihmisen vaan - Jos uskonlahko, johon kuulut, on ahdistava, jossa sinulla ei ole vapautta Kristuksessa ja määräysvaltaa itsesi suhteen, EI ole oikea Jumalan seurakunta.

      Jeesus sanoo; Vapauteen minä olen teidät kutsunut... Ei tekemään syntiä, vaan seuramaan Häntä ja Hänen opetuksiaan Raamatusta Pyhässä Hengessä.

    • Voisiko tämä johtua siitä, että olet viimein hylkäämässä älyllisen epärehellisyyden? Meillä ihmisillä on vain yksi elämä ja meillä on oikeus saada onni, rauha ja turva siitä, mistä sen parhaaksi näemme. Sen ei missään tapauksessa tarvitse olla uskonto. Elämälle tärkeimmän sisällön voi tuoda puutarhanhoito, parisuhde, tanssiminen, ulkomaanmatkailu, ay-toiminta, lintujen bongaaminen, viinikerho, penkkiurheilu - ihan mikä vaan. Tärkeää on vain, että tuntee elävänsä hyvää elämää.

      • teuta

        Kuinka otat asiat vastaan , on sanottu että ei ihminen määrää onneaan
        Täydellisesti ,vaan sen tekee JUMALA: POIKA: PYHÄ HENKI.
        .
        Sittenkin meillä on Kaksi elämää ,se toinen on ikuinen uskothan.
        vaikka sinä sanot ettei sen tarvitse olla uskonto , Mutta kuitenkin
        Jumalalla on tarjolla Hyvää ,miksemme ottaisi vastaan sitä hyvää,


    • loppumättäminen

      'myrskyn jälkeen' ei ole juha vainion

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe