Doctor who!

oonfani

Siis 9 kausi alkaa kai 19 syyskuuta ylellä! Jee! Sit hallun kysyy että myydäänkö missään kaupoissa Doctor who kausia? Ja haluun sanoo että river song ja Donna rulaaXD

25

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarjadiggari

      19. syyskuuta BBC:llä, suomessa vasta 28.9. eli melkein viikon myöhässä.
      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/26/doctor-who-yhdeksas-kausi-tulossa?ref=ohj-articles

      Toivottavasti tän kauden jälkeen pääsemme eroon Capaldista. Se on kyl ehdottomasta tän vuosituhannen tylsin ja tylsämielisin tohtori.

      DVD-bokseja näyttäis olevan ainakin Anttilassa kolmeen kymppiin kipale, mutta vain neljä ekaa kautta: http://www.netanttila.com/shop/CatalogSearchResultView?searchTerm=doctor who&storeId=1444&catalogId=1444&langId=22
      Cdon.comilla ja discshopissa on lähinnä eioota ja importtia (ilman tekstitystä siis).

      Mulla ois kyllä koneella noi kaikki 2000-luvun jaksot.

      • oonfani

        Oi kiitos! Ja en itekään Capaldista hirveesti tykkää mutta eniten vihaan ClaraaXD


    • Docfan

      Kohta tulee lisää kausia :).Enskuussa se special boksi missä esim.David tennantin regenoituminen ja sitte marraskuussa kaudet 5-7 :D.

      • oonfani

        Ai minne?:)


    • Docfan

      Kauppoihin.

    • Docfan

      Anttiloihin .

      • oonfani

        Oi kiitos sulle!:)


    • Impossible_girl_Clara
    • TohtoriTakas

      Huh huh. Taas kauheeta Moffat-kuraa.

    • Docfan123

      No mitä mieltä olitte ekasta jaksosta?Mielestäni oli ihan hyvä jakso .Peter on mielestäni ihan hyvä Doctor.Clarasta en niin tykkää.

      • oonfani

        Mulla sama en mikää clara fani:( ja eka jakso oli hyvä mun mielest:)


    • QazW

      Tosi hyvä uuden kauden aloitus! Uskon että tästä kaudesta tulee parempi kuin edellisestä. Missy on paras.

      • oonfani

        Niin on!:) ja joo mäki uskon kun 8 kausi ei ollu hääppönen.


    • tohtorinpolle

      Ihan perseestä

    • Sarjadiggari

      Doctor Whota aloin katsomaan vasta 2000-luvulla ja jäin heti koukkuun.

      Eilen vasta katsoin ton uuden kauden ekan jakson, ja täytyy sanoa, että jos nää olis niitä ekoja joita näen, en varmasti ois kahta jaksoa pidempää viitsinyt katsoa. Nää uusimmat on kyllä NIIIIN tylsiä ettei oo tottakaan. Clarasta kyllä jonkin verran tykkään (alussa hänkin oli parempi, ennen Capaldia) ja Missykin on ihan jees, mutta Capaldi niin paska ja juonetkin tylsiä, ettei voi kuin odottaa tohtorin seuraavaa uudentumista. Valitettavasti sitä ei ole odotettavasti vielä tälläkään kaudella. David Tennant ja Matt Smith olivat tohtoreina kolme kautta, toivottamasti Capaldi ei ole yhtään kauempaa, eli tämän kauden jälkeen enää yksi.

    • ainoa-oikea-tohtori

      Doctor Who EI VOI OLLA NAINEN!
      Se 1. Doctor Who oli ainoa oikea. Kun näyttelijä vaihtui aivan muista syistä piti keksiä että se muka vaihtaa ruumista.

      • Sarjadiggari

        Ai se ensimmäinen tohtori, eli William Hartnell, joka oli sarjassa vuosina 1963–1966? Mahdoitkohan silloin edes katsoa näitä? Regeneroituminen keksittiin jo silloin.
        Mutta jos kiinnostaa, niin kyllä nuo vanhatkin löytyy kaikki netistä (suomenkielisiä tekstityksiä ei tietenkään niihin löydy).


    • ainoa-oikea-tohtori

      Se rumankaunis Rose oli kanssa ainoa oikea Doctor Who tyttö. Muut on väärennöksiä.

    • Xaza

      Itse oot rumankaunis. Rose Tyler ON kaunis mutta eri tavalla kuin joku muu kumppaneista. Ja korjaus: Tennant näytteli sarjassa kyllä sen 3 kautta PLUS The Complete Specials.

      • Sarjadiggari

        En tiedä kelle tuon korjauksen esitit, mutta Tennant oli uudistetun (eli 2005 alkaneen) sarjan toinen tohtori. Toinen, kolmas ja neljäs kausi siis 2000-luvulla (tarkkaaottaen jo ensimmäisen kauden jouluspeciaalista The Christmas Invasion 25.12.2005) alkaen. Viimeinen jakso 1.1.2010. (Päivämäärät Brittien ensiesityksiä).

        Tällanen minijakso tuli vähän (teaserina luultavasti n. kuukausi) ennen ekaa varsinaista Tennantin jaksoa. https://www.youtube.com/watch?v=QNaMwhsNQmo


    • UEÖ

      Katsoin Suomen tahtiin tuoreimman jakson ja Clara alkaa tuntua turhalta. Hänellähän on vakituinen työ opettajana, vaikka TARDIS matkustaa ajassa ja paikassa, niin kuinka Clara jaksaa aina yhtä energisenä seikkailla kaikkialla, ilman tuttua ja turvallista kotimaisemaa? Vai paikkaako hän Danny Pinkin jättämää aukkoa intoilemalla pitkin universumia ja avaruutta? Tyypit ei jaksoissa ikinä syö, juo tai nuku kunnolla, jos ollenkaan. Capaldin Tohtori ei vieläkään tunnu "oikealta" mutta toisaalta Matt Smithin Tohtoriin tottumisssa meni mun kohdalla ainakin kaks kokonaista tuotantokautta, kunnes hyväksyin hänet. (Tähän vaikuttaa myös se, että 10. oli loistava) Mutta aavistan jo nyt, että Peter Capaldista saattaa kuoriutua uuden sarjan paras Tohtori! Rakastan sitä sarkastista huumoria, mitä vilisee Capaldin jaksoissa. Sonic Screwdriverin sijaan hänellä on ne aurinkolasit, oudon modernia. Uusin kausi on startannut kiitettävästi.

    • Docfan

      Onko joku ostanu sen uuden special dvd:n ?Paljon se maksaa?Ei varmaan kolmekymppiä voi olla.Siinähän tulee vaan jotain 4 tai 5 jaksoa.

    • sarjadiggari
    • Docfan

      Hyvä rokki intro!

    • Scifisti1977

      Nyt täytyy sanoa, että viimeiset kaksi Doctor Who -jaksoa tästä 9.kaudesta olivat melkoisen hyviä. Ainakin minun mielestäni. Eli nämä Zygonit. Jaksot olivatkin tosin muun kuin Moffatin kirjoittamia. Anyways, mielestäni Capaldin Tohtori on ollut ihan ok ja jaksot ihan katsottavia. Mutta silti heikompia, kuin aikaisemmat Tohtorit. Mutta katsellaan mihin tästä sitten mennään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe