Polvinivelen parantuminen

Kulumaaa

24

11022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumpelipim

      Täyttä rahastusta ja humpuukia! Paranet nopeammin juomalla taikavettä
      omasta keittiön kraanastasi. Lausut ensin muutaman väkevän loitsun ennen hanan avaamista. Voin rahaa vastaan kertoa loitsun sanat.

    • PirjoK66

      Ei muuten ole ollekkaan hassumpi aine. Oon 49-v, käytän sitä säännöllisesti. Mullon alkava nivelrikko, toi on selvästikkin lievittänyt särkyjä. Suosittelen!

      • Kaurapuuroauttaa

        Vanha nainenhan uskoo mihin vaan, vaikka sillä ei oli minkäänlaista vaikutusta.
        Kukaan oikea lääkäri ei tuollaisia humpuukirahastuslääkkeitä ikipäivänä määräisi edes koiralleen.


      • PirjoK66

        Vanha nainen tosiaan oon joo. Ei sun oo pakko uskoo mua, mutta ihmettelen miksi noin negatiivinen asenne...


      • ihan.ihmeissään
        PirjoK66 kirjoitti:

        Vanha nainen tosiaan oon joo. Ei sun oo pakko uskoo mua, mutta ihmettelen miksi noin negatiivinen asenne...

        Pirjo Koolle mukavaa syksynjatkoa. Itse sain ihme ja kumma helpotusta polvinivelen kipeytymiseen Inkivääriteestä.
        Näin netistä ohjeen. Ostin tuoreen Inkiväärin. Laitoin kasarin levylle ja jätin hautumaan. Kasari unohtui 1-vaihteelle moneksi tunniksi.
        Kovia ne juuressiivut silti vielä olivat, Juoma oli pahaa, mutta tänään ei portaiden nousu yhtään sattunut.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Inkivääri


      • RAL

        Oikea lääkärihän kyttää mahdollisuutta päästä tekemään rahakas tekonivelleikkaus. Niille on paha tappio jos nivel paraneekin itsestään. Siksi he eivät suosittele kokeilemaan mitään nivelen tarvitsemia ravintoaoineita.


      • Helihuoleton

        Aivan mahtava tuote! Tämä active-tuote on poistanut kaiken polvissani olleen jäykkyyden ja kivun. Olin kuukauden syömättä ja kivut palasivat. Nyt taas jatkan huolettomampaa elämääni.


      • SQZ

        Käytin tuotetta 3 kuukautta säännöllisesti eikä ollut mitään vaikutusta nivelissä.
        Tuote on aivan yhtä tyhjän kanssa, en suosittele kenellekään, rahat menee vain hukkaan,


    • Jartsa-G

      On tehnyt gutaa mun nivelilleni. Eipä ennee lonksu ja notku polvet niinkuin ennen. Ei paha.

    • Hhdglld

      Voihan noi auttaakkin... Eihän sitä tiedä.

      Nivelpintojen kulumiseen ja vikoihin on olemassa helppo leikkaushoitokin. Mulla on lapsena loukatussa polvessa rustovika, jota leikattiin 4 kertaa erilaisin menetelmis. Armeijaaikana jouduin tietämättäni koekaniiniksikin yhteen turhaal leikkaikseen, mutta joo, sitten löytyi yksi lääkäri, joka totesi että itseasiassa tämä on helppo juttu. Paikallisouudutuksessa teku pieniä reikiä piikillä nivelen huonoon kohtaan, niin että luunestettä alkoi valua ulos. Siitä kuulemma syntyy rustopintaa. Leikkauksen jälkeen kova punttikuuri, ja hei, polvi joka oli 40 vuotta vaivannut toimi hienosti!! Ja toimii edelleen, leikkauksesta yli 5 vuotta. Suosittelen.

    • åthpåkhk

      Itse syön hainrusto-vihersimpukka-kapseleita. Ainakaan muutaman vuoden käytön jälkeen eivät vielä ole tehonneet lonkkani kulumaan.

    • Mies43v

      Oma polvi paljon paremmassa kunnossa käytön jälkeen. Vaikutus tosin alkoi tuntua vasta yli puolen vuoden käytön jälkeen eli rustopintojen vahvistuminen vie aikaa. Nyt kuitenkin polvi kestää urheillessa taas täydet ponnistukset eli suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

      • Silimäniterhän

        Vaurioituneet rustopinnat eivät uusiudu eivätkä kasva ennalleen vaikka söisit pa....aa ja se on tutkittu asia.


    • lievitystä

      NO tuskin mitkään nivelrikot paranevat nauttimalla pillereitä.
      Kivut voivat kyllä helpottua.
      Itse olen käyttänyt VitaeLab ravintolisää, joka on positiivisesti vaikuttanut lihaskuntoon ja helpottanut polven nivelrikosta johtuvia kipuja.

    • enolerobottien
    • Kirsi-Maria9
      • Silimäniterhän

        Mistä sinulle tuli mieleen, että joku lääkäri? Tuohan on ravintolisämarkkinointia.


    • gelatiinia

      No mikään uusi tuote tämä ei ole, mutta mainoksen mukaan on ja hinta myös sen mukainen.

      Tässä täysin sama tuote ja muiltakin valmistajilta löytyy paljon halvemmalla.

      Gelatiinia nivelille:
      http://karrikoivula.fi/gelatiini

      • Anonyymi

        Jo viikossa sorminivelet alkoivat suoristua ja turvotus laskea sekä selän ja lonkan kipu hävisi, samoin aamukankeus on kokonaan poissa. Olen vuosia syönyt glukosamiinia, jonka lopetin, siitä ei ole mitään apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo viikossa sorminivelet alkoivat suoristua ja turvotus laskea sekä selän ja lonkan kipu hävisi, samoin aamukankeus on kokonaan poissa. Olen vuosia syönyt glukosamiinia, jonka lopetin, siitä ei ole mitään apua.

        Juuri samoin kävi minullekin kuin anonyymille . Lisäksi polvi parantui. Toinen anonyymi


    • Anonyymi

      Suomessa maalitetaan lääkeyhtiöiden ja koekeilujen uhreja. 1970-luvulla käytettyjen Epilepsalääkkeitä käyttäneiden äitien lapset ovat näitä maalituksen uhreja. Heitä maalitetaan ilkeämielisillä ja suorastaan tappavilla juoruilla jotta lääkeytiöt välttyisivät korvauksilta. Elossa heitä ei nykypäivänä ole montaakaan.

      Kyseiset Epilepsialääkkeet ovat todennäköisesti keksittyjä Neuvostoliitossa ja tästä syystä näiden "lasten" perässä saattaa olla tehokas tappajakoneisto. Joskus tämä koneisto toimii maalittmalla kuten minun tapauksessani on käynyt tai sitten suoraan murhaamalla. Moni murha on suoritettu myrkyttämällä. Tao maalituskkonieston provosoimalla tappelulla.

      Tällaisella lapsella on usein kallonepämuodostuma jollaisen omaavan väitetään hellivän mielessään perversioita. Näin siis maalituslaitos väittää. Tämä titetenkin on täyttä valetta. He ovat synnynnäisesti aivan normaaleja ihmisiä kuten minäkin mutta usein heidän psyykensä on vereslihalle kiusattuja. Apuna tässä rääkkäämisaessä on voitu käyttää huumausaineita. Täsät syystä he saattavat olla tietyissä tilanteissa agressiivisia käytökseltään tai puheiltaan mikäli heitä alkaa kuulustelemaan. Oma elämäni alkaa olla maalituslaitkosen takia lopuillaan täällä pääkaupunkisudullakin ja siksi kerron tarinani sosiaaliseen mediaan jotta voisin auttaa jotain kohtalotovereitani.

      Toivon tietoisuuttä tästä asiasta levitettävävän eteenpäin. Jopa Pasilan poliisilaitos on jo kääntynyt monia meitä vastaan tämän maailtuslaitoksen toiminnan takia

      • Anonyymi

        Nämä Valproaattilapset ovat onnettomassa asemassa, On huhuja, että Venäjällä jopa olisi tuhoamisohjelma näille Valproaattilapsille. Hurjimman tarinan mukaan jopa Suomessa toteutettaisiin jotaim Valproaattilasten seuranta ja vangitsemisohjelmaa. Tämä ohjelma luonnollisesti on salattu eikä Suomalaisilla lääkintöhallituksen viranomaisilla ole asiasta tietoa. Nämä Venäläislääkärit jotka Suomeen soluttautuneina toteuttavat ohjelmaa esiintyvät usein jopa Suomalaisilla peitenimillä. Jotkut avoimesti Venäläisinä. He saattavat usein olla vain valelääkäreitä. Tiedustelulähteeni antavat viitteitä tähän suuntaan. Valproaattia käytetään epilepsialääkityksen ohella myös maanisdepressiivisen häiriön hoitoon ja liian suurina annoksina se voi näissäkin lääkkeissä aiheuttaa sikiövaurioita.


    • Anonyymi

      Nämä Valproaattilapset ovat onnettomassa asemassa, On huhuja, että Venäjällä jopa olisi tuhoamisohjelma näille Valproaattilapsille. Hurjimman tarinan mukaan jopa Suomessa toteutettaisiin jotaim Valproaattilasten seuranta ja vangitsemisohjelmaa. Tämä ohjelma luonnollisesti on salattu eikä Suomalaisilla lääkintöhallituksen viranomaisilla ole asiasta tietoa. Nämä Venäläislääkärit jotka Suomeen soluttautuneina toteuttavat ohjelmaa esiintyvät usein jopa Suomalaisilla peitenimillä. Jotkut avoimesti Venäläisinä. He saattavat usein olla vain valelääkäreitä. Tiedustelulähteeni antavat viitteitä tähän suuntaan. Valproaattia käytetään epilepsialääkityksen ohella myös maanisdepressiivisen häiriön hoitoon ja liian suurina annoksina se voi näissäkin lääkkeissä aiheuttaa sikiövaurioita.

      Näille epileptikkoäitien lapsille voidaan väkisin yrittää saada Venäjän kansalaisuus vaikka he olisivat Suomen kansalaisia. Joskus heitäkin yritetään huumeiden avulla Venäläistaa kuten muitakin Suomalaisia yllä ketjussa kuvatulla tavalla.

      Eräs Valproaatti ystäväni tilasi ajan maistraattiin ja yhtäkkiä hän sai sähkopostiin vastauksen, että hänelle oli varattu aika kansainväliseen selvitykseen. Yritettiinkö hänelle ehkä näin saada Venäjän ja Suomen kaksoiskansalaisuus ja saada hänet näin siirrettyä Venäjälle. Kuulostaa mielikuvitukselliselta mutta voisi olla totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe