Ps4 minecraft

Pelaajaj

Olen ostanut ps storesta ps3 minecraft editionin ja se ei toimi ps4. Siis menin ps storeen ja latasin minecraftin ps4 samalla käyttäjällä mihin latasin ps3 sella minecraftin Ja siellä oli vain yksi minecraft ja se oli ilmainen ja vaikka haluankin koko version ja se ei muka ole koko versio ??????? Mikä mättää miten saan ostettua ps4 minecraft editionin joka on koko versio??????

18

2813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liikkamaikka

      Etsi PS storesta Minecraft PS4 edition. Pakko löytyä :-)

      • Pelaajaj

        Löydän sen mutta se on koe versio eikä siellä ole muuta ja kun menen siihen peliin ja yritän avata koko pelin niin se saano että asennettu


      • Pellaaja
        Pelaajaj kirjoitti:

        Löydän sen mutta se on koe versio eikä siellä ole muuta ja kun menen siihen peliin ja yritän avata koko pelin niin se saano että asennettu

        Mulla on tossa sama juttu. Saitko toimimaan ?


      • nyt_hitto_vastauksia

        Sama vika täällä. Kukaan saanut korjattua?


      • Shuskuu

        Täälläkään ei löydy.


    • llllllllllllllii

      sama vika miten hemmetissä ton saa toimiin?

    • huha

      Minulla samaa ongelmaa...En viitsisi ostaa levykettäkään.

    • Vilperi85667

      Joojoo sama homma mulla

    • vilperi5556677

      Hoxhox
      Kirjottakaa yt:seen
      Tutorial:Minecraft how to transfer your worlds ps3/ps4

    • miira12

      Pitäämennä ps storeen ja ostaa avaus paketti maksaa noin 4 euroa.

    • titi5
    • stone811
    • Tuomo-mies

      Mulla on tilanne toisin päin. Eli en pysty pelaamaan ps3:lla enää Minecraftia kuin koeversiona tms. Päävalikossa on kohta jossa lukee Avaa koko peli. Siitä kun klikkaa niin tulee teksti: Tämän tyyppistä ladattavaa sisältöä ei juuri nyt ole saatavana kyseiselle pelille.

      Osaako kukaan sanoa, että mikä avuksi? Kanisteri bensaa ja tulitikut?

      • TheMab

        Mulla sama ongelma kun yritän avata


    • makronautti

      Voiko ps4:lla ja ps3:lla pelata netissä minecraftia vastakkain?

    • Anonyymi

      Mulla on ilmennyt tässä kun oon pelaillut ps4:llä minee en pääse enään tiettyyn maailmaan taikka se menee sinne mutta erittäin pugisesti ja en pysty pelaamaan sitä sen takia.

    • Anonyymi

      En pääse mineen pleikka4 mun käyttäjä on PirittaTuominen

    • Anonyymi

      Miten ps4 voi poistaa maailman?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe