Lapsi tarvitsee isän ja äidin

Ns. tasa-arvoista avioliittolakia kannattavien ihmisten mielestä perheeseen on mahdollista kuulua kaksi isää, mutta ei yhtään äitiä, tai kaksi äitiä, mutta ei yhtään isää. Koko ajatus on täysin sairas, järjetön ja luonnonvastainen.
Kasvaakseen tasapainoiseksi ihmiseksi, jokainen lapsi tarvitsee terveen kasvuympäristön, johon kuuluu isä ja äiti. Ymmärrämme tokin, että jossain tilanteissa lapselle on hankittava biologisten vanhempien sijaan kasvatusisä ja/tai kasvatusäiti.
Mies ja nainen on luotu erilaisiksi ja täydentämään toisiaan. Siksi kaksi miestä ei voi koskaan korvata puuttuvaa äitiä, eikä kaksi naista voi koskaan korvata puuttuvaa isää. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys jokaiselle tervejärkiselle ihmiselle ja myös SETA:lle. Tasa-arvoinen ja aito avioliitto on aina miehen ja naisen välinen liitto, eikä mikään muu yhdistelmä.
"Haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa ja kullakin naisella aviomiehensä." (1.Kor.7:2)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awesrtdyfu

      Oikeastaan tärkeintä on, ettei lapsi joudu kasvamaan fundamentalistiuskonnollisessa perheessä. Heiltä pitäisi huostaanottaa kaikki lapset välittömästi.

      Sanon tämän vain siksi, että tiedän aloittajan olevan harvinaisen typerä fundamentalisti, joka uskoo puhuviin käärmeisiin, siihen että aurinko kiertää maata ja muihin hassuihin satuihin.

      • Sassennach_

        Juuri näin. Rajoittuneen maailmankuvan ja ajatusmaailman omaava hihhuli. Sitä mä mietin että millä eväillä nämä tyypit julistavat "totuutta" vaikka nyt sitten tästä vähemmistöasiastakaan kun kokemusta ei ole kuin yhdenlaisesta mallista. Ennakkoluuloja tosin sitäkin enemmän. Lapsi niinkuin aikuinenkin tarvitsee elämäänsä rakkautta, turvaa, hyväksyntää ja vakautta. Sukupuoli on täysin toissijainen asia.


    • kellopelipp

      Näin juuri, aloittajan kanssa samaa mieltä, että isä ja äiti on paras perusta lapselle ja lapsen oikeuksille. Käykää allekirjoittamassa kansalaisaloite aidon avioliiton puolesta!

    • avarakatseinenenkin

      Rajoittuneisuuden ilmiö nämä aidosta avioliitosta puhujat. Rakkautta ,aitoa rakkautta sukupuolesta välittämättä pelätään kuin ruttoa konsanaan. Pahaa aiheutetaan ns kulissiliitoissa ja rajoittuneilla vanhemmilla monille lapsillle- nuorille.. Lapsi kasvaa taspainoiseksi rakkaudellisessa perheessä-olkoot sitten 2 äitiä tai 2 isää..

    • herätysss

      Vieläkö tälläisiä ap aloittamia ihmisiä on olemassa .sentään 2000-lukua eletään?

    • Onnellisen.äidin.lapsi

      Tässä maailmassa on ihan liikaa lapsia, joilla ei ole lainkaan vanhempia. Kukaan, kuka asettaa perheen määritelmän tuollaiseen epärealistiseen boksiin, ei elä tässä maailmassa vaan jossain omassa pikku pumpulin pehmentämässä paratiisissaan. Heterous ei tee kenestäkään hyvää vanhempaa.

      Minä itse olen kasvanut yksinhuoltajaperheessä ilman ketään "korvaavaa" isähahmoa, ja olen ihan tasapainoinen, hyvin koulutettu, yliopistossa työskentelevä nuori nainen joka omaa terveen käsityksen tästä maailmasta, toisin kuin sinun kaltaisesi toisia tuomitseva ja toisten ihmisten elämästä loukkaantuva ihminen. Tärkeintä tasapainoisen lapsen kehittymiselle on rakastava ympäristö, oli huoltajana äiti ja isä, pelkästään jompi kumpi, tai kaksi isää tai äitiä. Todennäköisesti myös samaa sukupuolta edustavien vanhempien lapsista kasvaa avarakatseisempia ja kypsempiä ihmisiä, toisin kuin heistä keiden vanhemmat opettavat syrjimään vähemmistöjä. Rakkaus on avointa kaikille, miksi se sinua haittaa, että kaksi ihmistä tahtoo saman oikeuden virallistaa suhteensa kuin kaksi muuta ihmistä? Mitä se on sinulta pois? Ihan sama, kuin menisit kahvilaan ja näkisit siellä jonkun tilaavan suklaakakkua, mutta käskisit tarjoilijaa viemään sen pois koska et itse tykkää suklaakakusta.

    • hmm, jos kerran avioliitto on lasten hankintaa varten, niin olis mielenkiintoista tietää kuinka moni tän "aidon avioliiton" kannattajista sitten on mennyt/aikeissa mennä naimisiin ENNEN kuin hankkii lapsia?
      entä moniko harrastaa/on harrastanut esiaviollista seksiä, tai seksiä muuten kuin lisääntymistarkoituksessa?
      hyi hyi! haureudessa elätte jos noin olette tehneet. jumala rankaisee!
      .
      noin niinku muuten, luulis tyhmemmänkin ihmisen tajuavan ettei (biologiset) vanhemmat ole ainoita, eikä pitäisikään olla ainoita "naisen ja miehen malleja" lapsilleen. useimmilla lapsilla on kuitenkin myös isovanhemmat ja/tai tätejä, setiä, enoja, tai vähintäänkin muita vanhempien tuttavapiiriin kuuluvia miehiä ja naisia
      (ellei nyt tarkoituksella aio kasvattaa lapsiaan tynnyrissä, mut silloin vois kyllä myös unohtaa kokonaan puheet lasten kasvattamisesta tasapainoisiksi ihmisiksi.)

    • yyyy4yu56uu5w

      Eli väität yh isien ja -äitien lapsista tulevan tasapainottomia vai? Tunnen eräänki miehen, jonka mummo kasvatti hänet kun omat vanhemmat eivät huolehtineet. Aivan ihana ja lämmin mies kasvoi hänestä.
      Itse olen kasvanut ihan perusperheessä jossa oli isä ja äiti, mutta minulla on ollut paljon henkisiä ongelmia, masennusta, itsetuhoisuutta, päihteitä.
      Vanhempani riitelivät paljon. Oikeastaan se "hyvä aika" lapsuudessani alkoi siitä kun vanhemmat erosivat ja jäin äidin kanssa kaksistaan. Isää ei ollut ikävä, hyvä vaan kun jätti meidät rauhaan. Olisi ollut parempi kun äitini olisi ollut koko ajan yksin tai miksei toisen naisenkin kanssa, kunhan ei olis tarvinnut katsoa sitä riitelemistä.

    • keeelöa

      Allekirjoitin kyseisen kansalaisaloitteen!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe