sinkku naiset ottakaa nais papista mallia

kerrankin.saat.miestä

on ottanut kotiinsa useita miehiä nyt saisi korkeasti koulutetut iki sinkku naisetkin kikkelii samoin yhoot netti tytöt ja muut sinkku naiset ja ne ketkä ei halua seurustelua ynnä muut omalaatuiset iki sinkku vanha piikakin saisi nyt kokea miestä tai miehiä ja huomata mistä kaikesta on jäänyt paitsi kerran kun saa kikkeliä niin sinkku naisen mieli muuttuu ja haluaakin miehen ja miestä sen jälkeen ja iki sinkku korkeasti koulutettu nirppa nokkakin huomaa että ei ne miehet hassumpia olekkaan ja nyt saisitte ottaa ilon irti kun vuosia tai ei ollenkaan seksiä ollut niin nyt ottakaa kaiken irti harrastakaa paljon seksiä pakolais miesten kanssa kai pakolais miehet tinderi ja suomi24 iskuri facebook miehet voittaa nyt saatte oikeasti kikkelii oikeilta miehiltä eikä mitään ihme netti touhua

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko.netti.tutumpaa

      ja kerrankin saisitte kokea miltä tuntuu kun isketään livenä eikä netissä ehkä jostakin syystä ei livenä ole ennen käynyt flaksi mutta nyt käy eikä tarvitse olla ja tutustua inhottaviin ja vastenmielisiin suomi miehiin nyt saisitte kokea miltä tuntuu olla varattu kunnon nainen kun heitä on iskenyt mies livenä oikeasti

    • vouhottaa.olemattomia

      varmasti monen netti tytön ja korkeasti koulutetun ikisinkku nirppanokka naisen vanhemmatkin toivoo saispa meidän tyttäremmekin kokea edes kerran elämässään miestä ja oikeaa kikkelii tosiaan äiti ja isä ja muu suku ja ystävät toivovat sais kerran kikkelii ja miestä niin jää omituiset sinkku neidon mietteet ja hänestä tulisi nainen joka olisi normaali nainen ja haluaa iki oman miehen kodin lapsia ja olla onnellinen koko loppu elämänsä

      • äo-tarkkailija

        Kun lukee viestejäsi, tulee mieleen että miten ihmeessä selviät noista yhteenlaskuista, joilla saat lähetettyä nämä sekavat tekstisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe