80% viina..

TUNNU-MISSÄÄN

80% menee joka viikonloppu 1 pullo raakana ei tunnu missää, nyt taas oon alotellut ai että kun on hyvää


RAAKA 80% SE PITÄÄ OLLA, 60% JA 40% ON IHAN VETTÄ

8

1038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi et jo sitten samantien siirry huoltoaseman tuotteisiin, kun vahva viina kerran niin laimeaa on? Pelottaako?

    • mmkmkm

      Mikset samantien 96%. Saksasta saa ainakain ihan laillisesti tota.

    • Et_ole_juonut

      Älä pentu puhu paskaa, sinä oot humalassa jo yhdestä ykkösoluesta.

      • es_jonne

        mie juon vaa es


    • VähänOnVähän

      Et sitten juo kuin yhtenä iltana?

    • S.Brenner

      Ei myöskään käynyt ilmi se, minkäsuuruinen pullo on kyseessä. Mutta eihän 80% alkoholi maistu mitenkään hyvältä, polttaa vain suussa ja nielussa. Teillä siellä Suomessa taitaa olla 80% alkoholijuoman pitoisuuden raja. Ihan riittävän korkealla se raja on juuri juomista ajatellen. Laimentaa se pitää kyllä. Minä pidän fruchttopf valmistuksessa 96% alkoholia parhaana kunhan sen laimentaa ennen kuin siihen laittaa hedelmät liotukseen. Ja sen veden pitää olla puhdasta. Saksassa vesijohtovesi ei ole niin hyvänlaatuista kuin Suomessa on. Suomen vesijohtovesi ei ole niin kalkkipitoista. Nyt Suomessa käydessäni tykkään juoda vesijohtovettä ja jos voisin niin veisin sitä mukananikin.

    • Varttuneempi

      Olen minäkin hamassa nuoruudessani juonut kerren vähän yli desilitran verran raakaa pirtua (96 %). Ei ole tehnyt mieli uusia temppua – kyllä tuollainen tavara on selvästikin tehokas liuotin/puhdistusaine eikä mikään juoma/nautintoaine!

      Sano mitä sanot, mutta ei 80-prosenttisen etyylialkoholin latkiminen sellaisenaan ole kenenkään terveydelle hyväksi. Harrastus johtaa ennemmin tai myöhemmin ”sisuskumin pykimiseen” eikä elinikä ainakaan jatku sieltä loppupäästä, vaikka kuvittelisi mahansa olevan haponkestävää terästä.

      Olen hakenut erinäisiä mäyräkoirallisia 80-prosenttista Saaremaata Tallinnasta minäkin. Laimennan sen kuitenkin aina ennen käyttöä vesijohtovedellä tavanomaiseen 40 % käyttöväkevyyteen enkä juuri juo edes sitä sellaisenaan vaan miksereillä lantrattuna. Pakki kiittää.

      Minulla ei ole enää tässä iässä (64 v.) tarvetta näyttämiseen eikä machoiluun. Pidän mieluummin itseni edes jonkinlaisessa kunnossa pystyäkseni nauttimaan jäljellä olevista vuosista.

      Ehkäpä sinäkin tajuat asian ennen kuin ehdit näihin ikävuosiin saakka. Jos ehdit...

    • LaimennanKoskaTarvii

      > Minulla ei ole enää tässä iässä (64 v.) tarvetta näyttämiseen eikä machoiluun.
      Silti katsoit tarpeelliseksi kertoa tuon anekdootin menneisyydestäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe