Ylläpito vois siivota tän palstan!

Savonlinnapaska

Onko ihan hurjan paljon pyydetty, jos joku moderoijan-tapanen siivois tän palstan? Täähän on silkkaa kuraa ja paskaa koko homma. Mitä asiaa tää Savonlinna-palsta yrittää ajaa? Savonlinnan asioita ja mielipiteitäkö? :D Sallikaa nauraa. Sekopäitten temmellyskenttä tämä on ja joku automaatti moderoi vain "kirosanat", niiku, hui, PASKA, pois. Sisältöön ei puututa millään tavalla ja sen pitäisi olla tärkein juttu? :D
Toki, pitäähän mielenvikasten jossain päästä tuntemattomana pätemään. Sepä käy jollakin älypäällä taskulaskin kuumana, ku koittaa saaha laskutoimituksen takana oleva milipidepaska oksennettua ulos.
Onnea vain.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoMoro

      Kyllä se on aivan liikaa pyydetty. Käsittääkseni 4 hullua täällä kirjottelee keskenään ja haukkuu vuorotellen toisiaan. Työttömiä alkoholisteja kaikki ja tämä on ainoa paikka (jonka he tietävät) missä voi temmeltää miten haluaa ja kukaan ei pudota leegoja suusta.

      • Temmipena

        Tämä on tärkeä purkautumispaikka myös meille työssäkäyville homoseksuaaleille! Ps.. purkautumispaikka ,TIRSK!!


      • S-linnanHULLU.purkautuja
        Temmipena kirjoitti:

        Tämä on tärkeä purkautumispaikka myös meille työssäkäyville homoseksuaaleille! Ps.. purkautumispaikka ,TIRSK!!

        Ja myös meille mielisairauden vuoksi työkyvyttömyyseläkeläis-homoille.
        Täällä minä ainakin purkaudun (näppisten päälle), kun kirjoittelen salaisesta rakkaastani Pia Raskista.

        Iltaisin purkaudun sänkyyn sen jälkeen, kun olen ihan sikana vatkannut pikkukikkeliäni Pia Raskin kuvan edessä.

        Ystävällisin terveisin
        Savonlinnan HULLU mies
        Pia Raskin väsymätön vainoaja
        paskat housussa


    • Kylläpä_Raskin_Pialla

      on tänään vaikeaa. Pari päivää kun on hiljaa niin trollaus ja solvaus jatkuu entistäkin hullumpana. Sairas on sairas ja hullu on hullu mutta Pia on Asperger.

      • Temmipena

        Savonlinnan hullu mies,oletko kuitenkin bi-seksuaali jos naisetkin kiinnostaa??vai onko kyseinen nainen shemale??TIRSK!!
        Ystävällisesti tiedustelee temmipena


    • Nimi_PIA_RASK

      ja kaikille sairaille sekoiluviesteille löytyy selitys. Pian Asperger on päässyt liian pahaksi eikä ole edes millään keinolla parannettavissa. Vain kuolema armahtaa ja toivottavasti pikainen.

      • SavonlinnanHULLUmies

        Minä paskoin aina Niuvanniemessä tahallani housuuni kiusatakseni hoitajia. Tämä oli niin mukava tapa, että jatkan paskomista housuuni nyt kun olen koeluontoisessa avohoidossa.

        Minä kyllä vähän epäilen, mitä tästä avohoidosta tulee. Kyllähän ne antoivat mukaan ison säkin mömmöjä. Olen niistä koko ajan ihan sekaisin.

        Minä SEINÄHULLU kirjoitin tietenkin myös tuon edellisen kommentin. Hih!

        Ystävällisin terveisin
        Savonlinnan HULLU mies
        Pia Raskin väsymätön vainoaja
        paskat housussa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe