bermudat, bokserit vai perus alkkarit?

enolekuvanpoika

23

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jere13vee

      Haaahaaa onko toi sun kuva ja sun alushousut, vähä liian löysät, Mulla aina sellaset tiukka lahkeiset black horsen poikien bokserit. Tällä hetkellä löytyy kokoa 150-160cm, punaset on mun suosikki värit 4 niitä löytyy, yhet nyt jalassa. Sitten 3 oranssi bokserit.

    • Hhrutyok

      Perus alkkarit, koska tarjoaa parempaa tukea paikoille.

    • minäkäänenolekuvassa

      bermudat hyvät just kun ovat löysät, en tykkää jos lahkeet kiristää jalkoja
      tossa kuvassa tosin jo liiankin löysät elikkäs varmaan jotki yövaatteet?

    • freeballerboy

      En käytä ollenkaan. Inhoan kaikkia alusvaatteita enkä käytä mitään talvellakaan päälihousujen alla. Tuntuu paljo rennommalta ilman. Koulussa ja yleisillä paikoilla tuntuu vapaammalta kun on pelkät farkut tai joskus jotku muut housut.

    • perusboys

      Pidin boksereita vielä silloin kun mun pippeli oli pieni, mutta nyt kun pili on kasvanu pituutta ja tullut paksummaksi, oon poika 15v. Niin pidän pelkästään pikku pöksyjä siis ihan perus alkkareita. Sellassia tiukkoja joissa on hyvät kuminauhat lahkeissa. Niissä pysyy koulussa pippeli hyvin ylöspäin ei pullota lahkeessa kuten boksereissa. Eniten mua ärsyttää alushousut jotka menee tonne pyllyn rakoon ja niitä saa repiä sieltä pois monta kerta koulussa.

    • OlipasTääVanhaJuttu

      Piän kaikenlaisia, niin lyhyitä kuin pitkiä, löysiä kuin tiukkoja, eri värisiä...
      Niin ja pesen pepun kun käyn veskissä joten alkkarit pysyy mulla puhtaina!

      joskus on kivat sellaset oikein superlöysät joissa kikkeli pääsee heilumaan vapaana ja kivekset roikkuu rennosti
      http://image.dhgate.com/0x0/f2/albu/g2/M01/6C/0F/rBVaG1UHdCWAK0qCAADAK0nYgB0558.jpg

      sit taas toisinaan on mieluummin aika napakat ns. pienet alkkarit joissa "paketti" pysyy paikallaan ;)
      https://static.freshpair.com/fp_content/redesign/itempics/C-IN2/C-8013/402458.jpg?PID=21002

    • freeballerboy

      En käytä mitään alkkareita, en edes talvella. Tuntuu rennolta, vapaalta ja mukavalta ilman. Ja sillei sopivan kiihottavalta :D Kun on tottunu ilman niin tuntuis jopa aika ahdistavalta käyttää alkkareita.

      • SuosittelenAlkkareita

        Pesetkö pyllyn kun käyt vessassa, vai annatko hankautua housuun jarrujälkeä?


      • freeballerboy

        Joo, pesen sen hyvin. Ei tuu "jarrujälkeä" :D Jos jälkiä housuhin tulee niin etupuolelta joskus...


      • Temppuilija

        freeballerboy: oletko viime päivinä ampunut lasteja housuihin ?


      • freeballerboy

        "Jos jälkiä housuhin tulee niin etupuolelta joskus..."

        No tost aiemmasta kommentista voi päätellä siihen suuntaan ;D joo välillä on päässy niin käymään mut ei sentään ihan viime aikoina yleisillä paikoilla.


      • Temppuilija

        Ok. Onko tänään sessiota tiedossa ?


    • marcus12

      Mulla yleensä koulussa tälläset tiukat bokserit, (nyt jalassa.) Tosi hyvät ei mene pyllyyn. On mulla yhet sellaset jotka menee tonne väliin ja niihin tulee jälki, jos ei pyyhi hyvin pyllyä.

    • Aina-käsisuihku

      Ei jää housuihin "jarrujälkiä" jos käytät käsisuihkua kakkaamisen jälkeen. Pelkällä pyyhimällä et saa yhtä puhdasta lopputulosta. Käytä paperia vain kuivaamiseen.
      Älä käytä kuitenkaan kättä apunasi. Pylly pestään vain suihkussa saippuan kera. Islamiuskoiset tosiaan pesevät kädellä ja käyttävät kylmää vettä ja siksi eivät koskaan kättele oikealla kädellä toisiaan, koska se on ns. likainen käsi, mutta toki laittavat ruokaa ym. Siksi salmonella on tuttu matkasairaus arabimaista tulleilla turisteilla..
      Huomaat mm. Turkissa yms. pienen putken pään vessanpytyn ylälaidassa sekä ylimääräisen sulkijan seinässä.

      • Puhdas_on_parempi

        No minä pesen aina niin että suihkutan sillä pikkusuihkulla lämmintä vettä peppua kohdin ja hankaan kevyesti vasemmalla kädellä. Kuivaan pepun talouspaperilla ja sen paperin laitan roskiin koska WC-pytty tukkeutuisi talouspaperista eikä sitä sinne saakaan laittaa. Sitten pesen kädet runsaan nestesaippuan ja lämpimän veden kanssa. Lopuksi kuivaan kädet talouspaperiin tosi (siis tosi) huolellisesti. Ja hetkisen kuluttua laitan vähän kosteusvoidetta käsiin ettei ne ala kuivua ja iho halkeilla. Vielä ei ole tullut mahatautia (salmonellaa, streptokokkia tai muuta). Tuntuu erittäin hyvältä ja raikkaalta kun pylly on aina puhdas. Eikä kutita :)

        Niin sitten tuohon alkkariasiaan, käytän napakkaa lyhytlahkeista mallia. En tykkää jos kikkeli hankautuu lahkeessa. Parempi että pysyy tosiaan paketti koossa ;D


    • freeballerboy

      Jos käytän mitään alla niin joskus liukaspintaset urheilu shortsit chino housujen alla mut ei koskaan tavallisia boksereita/alkkareita. Farkuissa ne sellaset shortsit ei kuitenkaan sovi alle varsinkin jos yhtään tiukemmat farkut joten parempi ilman. Plus asteilla kyl tarkenee pelkissä farkuissa. Chino housujen alle urheilu shortsit vaan jos on tiedossa jotain sisäpeli hallia.

      Tammikuussa yhtenä päivänä oli jotain -25 pakkasta ja sen kerran käytin verkkareita lumilautailu housujen alla mut ei niiden verkkareiden alla mitään. Muuten käytin pelkkiä lumilautailu housuja koska ne on todella lämpimät. Talvellakin siis kommandona.

    • marcus12

      Hyviä ohjeita, kiitti vaan. Kurjaa jos alushousut tahriintuu kakasta. Mun bokserit on tälläset tiukka lahkeiset, ja housut pysyy hyvin ja joskus tulee pieni kakka jälki. Etumukseen tulee tietenkin pissaa kun käy pissalla.

    • iltapäivä_lusmu

      Itekin oon joskus käyttäny ohuita urheilusortseja kolitsien alla. Ovat hyvät koska eivät purista reisiä ja tuntuu kuin ei ois ollenkaan alkkareita = hyvä mukavuus.

      • freeballerboy

        Jos oot käyttäny urheilushortseja alla ja tuntuu mukavalta niinku ei ois ollenkaan alkkareita niin jätä joskus ne shortsit pois alta niin huomaat miten rentoa on ilman!


      • iltapäivä_lusmu
        freeballerboy kirjoitti:

        Jos oot käyttäny urheilushortseja alla ja tuntuu mukavalta niinku ei ois ollenkaan alkkareita niin jätä joskus ne shortsit pois alta niin huomaat miten rentoa on ilman!

        No joo, oon kokeillukin "paljaaltaan" mutta sillon peppua ja kiveksiä hiostaa, sit kun oon pukenu takasin sortsit sinne kolitsien alle niin hiostaminen on loppunut.


    • Wallanderin_kolmas_poika

      Välillä käytän normaaleja boxereita ja välillä olen ilman mitään. Ei ole kyllä ikinä mitää likoja mun housuissa, koska pesen perseeni vedellä ja kädellä pyyhin. Saippualla kun pesee kätensä "operaation" jälkeen, niin ei ole likainen. Pesen yleensä oikealla kädella perseeni, koska sormus on vasemmassa kädessä, ja en halua että siellä alkaa muhimaan bakteerit. Oikeassa kädessä ei luonnollisesti ole mitään ylimääräistä, joten se on helppo pestä huolellisesti.

    • perusalkkarit

      Mä käytän tavallisia alkkareita collegehousujen alla koulussa ollessa. Kotona ollessa vietän yleensä päivät ihan pelkissä pitkissä kalsareissa paitsi jos tulee vieraita tai jotain muuta erityistä on. Silloin collegehousut joiden alla on perus alkkarit.

      • Temppuilija

        Oletko kokeillut kollareita ilman alushousuja ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe