Haluaisin hakata retkikirveellä Kylmistä päähän

987743356776

Siis sillä teräpuolella.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antero_Ammattilainen

      On suositeltavaa käyttää löylykauhaa kirveen sijaan.

      Toimi näin: työnnä kauhan varsiosa peräaukkoosi ja jätä kuppiosa ulkopuolelle. Sitten vain menet kohten eteen ja alat heiluttamaan takamustasi rytmikkääseen tahtiin. Todennäköisesti takapuolesi ei kuitenkaan yllä "normaalipituisen" ihmisen pään korkeudelle joten mukaan kannattaa ottaa jonkinlainen jakkara. Toimenpiteen jälkeen voitkin lähteä suoraan laitumelle.

      • yleistykset_kyllästyttää

        Onko "löylykauha" muka jokin standardi? Että aina ovat samankokoisia ja -muotoisia? En usko. Aloittajalle: Miksi juuri retkikirveellä? Lyhyen varren ansiosta saanee suuren hakkuritaajuuden, mutta siihen edut loppuvatkin. Minä löisin sellaisella vaahtomuovisella falloksella, jota käytetään vesileikeissä; lienette nähneet mainoksissa. Kaikille: Menkää nukkumaan, jos olette Suomen aikavyöhykkeellä.

        PS. tiedän, että se on "kyllästyttävät", mutta nimimerkistä olisi oikeinkirjoitettuna tuullut liian pitkä.


    • KylmisFani

      Toivottavasti Kylmis elää vielä tosi pitkään ja alkaisi jossain vaiheessa ottamaan faneja vastaan puohitiellä.

      Kylmiskin säästäisi siinä rahaa, koska fanit toisivat hänelle aina lahjaksi nobeja ja lisäksi pääsisi kertomaan juttujansa ihan IRL, joita me fanit tietenkin innolla kuuntelisimme.

      Ovihyökkääjä taitaa olla tän palstan ainoa, joka on saanut kunnian juoda nobea Kylmiksen kanssa?

      • IRL_

        Kyllä mä menisin ilman muuta. Veisin Nobelaneria ja tuhdin annoksen texmexruokaa. Veikkaan että lupsakka typpi IRL.


    • IRL_

      Hei tuli mieleen kylmis, onko sinun koneessa vielä XP?

    • ihme_spurgu

      Alkoholistit ovatkin tunnetusti väkivaltaisia ja taipuvaisia henkirikoksiin.

      • Klikkuri

        Tämä palsta on kyllä hyvä osoittamaan sen kuinka vaarallinen huume alkoholi oikeasti on.


    • Ovisilmätarkkailija

      Joka ikinen ihminen katuu, jos menee aidon Kylmiksen ovelle. Jopa Ovi da Hyökkis, vaikka ei sitä myönnäkään. On kokemusta. Se saattaa aluksi olla hyvinkin kohtelijas ja vieraanvarainen, mutta ääni kellossa muuttuu, kun se alkaa tutustumaan sinuun.

      Se on aivan skitso.

    • V_________

      Koko Puohitie tärähdellyt, kun tyyppi rakennellut niitä ansojaan kämppäänsä. Ex-kämppis paljasti, että se homeluukku on nykyään kuin Kadonneen Aarteen Metsästäjät -elokuvasta, kun Indy menee alussa sinne ansoitettuun luolaan, josta kukaan ei ole ikinä selvinnyt hengissä.

    • yghlhihuhlgtk

      Kylmiksen oveen on kiinnitettynä armeijasta varastettu kylkimiina KM-87, postiluukun saranasta karhunlanka sytyttimeen.

    • Keripukki_fani

      Mielenkiintoista, sanoi psykiatrini kun itsestäni kerroin....

    • missäpäinkylmis

      oikeen asustelee, puohitie ? Ei sano mulle mitään?

      • Vaahtokassi___

        Oulun pahamaineisin paikka, Maikkulantien nurjalla puolella. Jos Kangaskontiontie jatkuisi suoraan läpi maikkulantien, päätyisit Tuonelaan, jossa ampumavälikohtauksia ja persraiskauksia, joista osa päätynyt aivan kansainväliseen lehdistöönkin.


      • Kylmät_kädet___

        Vai ei sano mitään?! Jumakauta, tiestä on tehty hiljattain valmistunut elokuvakin. Hitto se 181 cm pitkä blondi oli huippu, kun se tokaisi sen: "PASKIAINEN" niin seksikkäällä tavalla:

        http://www.imdb.com/title/tt1392190/


      • ovihyökkääjä_no1

        Minäpä kävin Puohitiellä - Google Earthissa.


      • Kk___

      • kitakii

        Älkääpä nulikat ruvetko isottelemaan. Minä kävin puohitiellä jo 90-luvulla. Ankeaa korpea, ankeine asukkaineen oli jo silloin, eikä siitä ole paremmaksi muuttunut. Siellä ei ole yhtään mitään. Täys persläpi koko paikka.


      • Kylmät_kädet___
        kitakii kirjoitti:

        Älkääpä nulikat ruvetko isottelemaan. Minä kävin puohitiellä jo 90-luvulla. Ankeaa korpea, ankeine asukkaineen oli jo silloin, eikä siitä ole paremmaksi muuttunut. Siellä ei ole yhtään mitään. Täys persläpi koko paikka.

        Kyllä tuo Maikkulan SALE on ihan mesta paikka. Ottaa Nobe-tölkitkin vastaan, eli ei tarvitse raahata niitä aina takaisin Hiirosen Lidliin.


      • Vaahtokassi___ kirjoitti:

        Oulun pahamaineisin paikka, Maikkulantien nurjalla puolella. Jos Kangaskontiontie jatkuisi suoraan läpi maikkulantien, päätyisit Tuonelaan, jossa ampumavälikohtauksia ja persraiskauksia, joista osa päätynyt aivan kansainväliseen lehdistöönkin.

        Tuli tuosta perseraiskauksesta mieleen: https://www.youtube.com/watch?v=ydd5cZhsJ_o


      • Kylmät_kädet___

      • kitakii
        Kylmät_kädet___ kirjoitti:

        Kyllä tuo Maikkulan SALE on ihan mesta paikka. Ottaa Nobe-tölkitkin vastaan, eli ei tarvitse raahata niitä aina takaisin Hiirosen Lidliin.

        Siinäpä on todella mahtavan kuuloinen paikka. Oikein sale löytyy.


    • Rynnäkköanaali

      Kylmiksen mulukku on tehnyt koko Suomi24:sta itselleen päiväkirjan. Siksi sitä vihataan ja ovea hyökitään.

      • parvekeovi

        Hauska tyyppi noin muuten!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe