e-pillerit muutta naisten hormonaalisia haluja

fgaergaegadfg

naiset valihtee miehen hormooniensa perusteella ja e-pillerit muutta niitä haluja siten että kaikki naiset haluaa jotain tiettyä miestyyppiä. siks on nii paljo miehiä jotka ei saa naisia, lähes 50% naisista käyttää epillereitä ja loput on kokeillu niitä tai ovat parisuhteessa jne.

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3rgwgerg

      Sen yhden ainoan kerran kun olen seurustellut joskus 24-vuotiaana, kokeilin e-pilsuja ja en kyllä ikinä enää niitä nappeja huoli. Musta tuli oikutteleva, haluton ja lihava, lisäks mulle tuli migreeni, mikä sekin tuntuu vaivaavan monia pillereitä käyttäviä.
      Ja lääkärithän eivät koskaan myönnä minkään oireiden johtuvan e-pilsuista tai sitten vaihdetaan merkkiä loputtomiin. Vasta vuoden päästä pillereiden lopettamisesta aloin olla taas oma itseni ja seksikin alkoi kiinnostaa. Harmi vaan että siinä oli sitten erokin ehtinyt tulla, mietin usein olisko sitä tullut ellen olis seonnut niistä napeista.

      • Kuulostaa siltä, että e-pillereillä on samanlainen vaikutus kuin papin aamenella. :3


    • Tj8

      Olen 35 ja ikinä en ole uskaltanut mitään hormonaalista ehkäsyä käyttää. Pienempi paha on olla liikaa harrastamatta ja olla sitten ilman hormonaalista ehkäsyä. Järkikin sanoo,että semmonen on sairasta joka päivä kuormittaa itseä ja saada syöpä käyttämällä pillereitä.

      • atännä

        Oletko koskaan ajatellut, mitä kaikkea muuta hormonitasapainoon vaikuttavaa lappaat päivittäin suuhusi? Joku e-pilleri on simppeli demonisoida, mutta jokin einesruoka, transrasva tai sokeri meneekin sitten jo ihan huoleti. Puhumattakaan kaikista niistä kemikaaleista, joille altistumme päivittäin myös ihon tai hengityselinten kautta: pesuaineet, meikit, hiustenhoitotuotteet, muovit, yms... :)


      • tggtgtgttgtgt

        Sitä suuremmalla syyllä ei kannata vielä turhia pillereitäkin popsia. Kannattaa vaikuttaa niihin asioihin mihin itse voi kun ihan kaikkeen ei voi.


    • atännä

      Mikä on hormonaalinen halu?

      • Tikan.poika

        Naisen luonnollinen kiima.


    • Tj8

      Nimenomaan. Eihän nykyaikana kaikelta välty. Mutta tottakai vältän sokeria,valkoista vehnää,maitotuotteita ja syön puhdasta luomuruokaa. E pillereitä en uskaltaisi ikinä laittaa suuhuni.

      • atännä

        Alkoholi on myös erittäin paha hormonitasapainon sotkija. Myös miehille. Ihan siis "kohtuukäytölläkin", jo yhdellä saunaoluella on vaikutusta. Samoin elämäntavoilla, esim. säännöllisellä levolla ja ruoka-ajoilla, liikunnalla ja sosiaalisilla suhteilla.

        Harvemmin ajatellaan, että ihan kaikki ravintokin vaikuttaa hormonitoimintaan, myös se "terveellinen" ruoka. :)


      • hyvä.hyvä

        Fiksu tämä Tj8


    • rinnatkasvaa

      e-pillereiden käytöstä olen huomannut sivuvaikutuksena vain rintojen kasvun :O

    • palstailija

      Olen aina ihmetellyt naisia, jotka suostuvat syömään e-pillereitä. Jos tekevät sen miehen vaatimuksesta, ovat pahemman luokan tossukoita. Sairasta.

    • Ehkäisypillereillä on myös myönteisiä vaikutuksia. Ne mm. helpottavat joidenkin naisten kuukautisia. Ihmiset ovat yksilöitä eikä ne aiheuta kaikille samoja haittavaikutuksia. Minä olen iloinen, että pillerit ovat sopineet monelle entiselle heilalleni ja Rouva Ratikalle.

      • hjik

        Vaikka ne sopivatkin,mutta ei sekään ole sen arvoista että sairastuu ja myrkyttyy.


      • atännä
        hjik kirjoitti:

        Vaikka ne sopivatkin,mutta ei sekään ole sen arvoista että sairastuu ja myrkyttyy.

        Mihin sairastuu ja miten myrkytys ilmenee?

        Mulle pillereistä on ollut pelkästään hyötyä, ja paljon. Nykyään en enää käytä, iän vuoksi.


      • hjik
        atännä kirjoitti:

        Mihin sairastuu ja miten myrkytys ilmenee?

        Mulle pillereistä on ollut pelkästään hyötyä, ja paljon. Nykyään en enää käytä, iän vuoksi.

        Mihin sitä niitä edes tarvii? Nehän pitää ne lapset ottaa vastaan mitä siitä tulee. ei seksi ole mitään leikkiä eikä huvia.Aikuiset ihmiset ajatelkaa nyt


      • atännä
        hjik kirjoitti:

        Mihin sitä niitä edes tarvii? Nehän pitää ne lapset ottaa vastaan mitä siitä tulee. ei seksi ole mitään leikkiä eikä huvia.Aikuiset ihmiset ajatelkaa nyt

        Niin no joo. Niillä pillereillä kasvatetaan varmaan sarvet, häntä ja leiripaikalla palaa ikuinen tuli...

        En viitsis kauheesti nyt ajatella, alkaa haluttamaan ;)


    • ullasj

      Minä en ainakaan suostunut syömään pillereitä miehen vaatimuksesta. Enkai mää nyt niin urpo ole. Mies lähti ja sai muuten mennäkin. Ei se seksi niin tärkeä asia ole,että oma terveys saatetaan vaakalaudalle. Ihmettelen niitä tossualla olijoita tosiaan. Se mies on vissiin joillekin niin tärkeä,että myrkytetään kroppa,jotta saahaan se pysymään.

    • Eihän tuo e-pilleri ole ainoa vaihtoehto. Monet käyttää minipillereitä, eli niissähän on vain yhtä hormonia, kun taas e-pillereissä on kahta.
      Minipillereissä ei ole estrogeenia lainkaan. Toimii silti aivan yhtä hyvin.

      Kummalta tuntuu mikäli joku nainen luottaa siihen miehen kortsun käyttöön siinä määrin, että uskaltaa panemaan ilman pillereitä, taikka muuta ehkäisyä. Oon kuullut, että moni mies saattaa yks kaks vetää kortsun helvetiin ja alkaa lykkiä paljaalla. Siinähän sitten ihmetellään kun palaa pohjaan yllättäen. Tietenkin eriasia, jos ei ikinä harrasta mitään irtonumeroita.

      • eikaikille

        En itse ole koskaan voinut syödä pillereitä,laitatin kierukan jo nuorena.Pillereistä tuli jos minkinlaisia sivuvaikutuksia.
        Monelle kyllä auttavat kivuliaisiin ja runsaisiin kuukautisiin,eikä kaikille aiheuta haluttomuutta,päänsärkyä,painonnousua,tunteiden ailahtelemista jne.


    • evas

      No eihän sitä nyt tarvitse edes mitään tuollaista. Seksihän on lasten alulle laittamista varten. Ei se ainakaan mulle koskaan mikään harrastus tain nautinto ole ollut. Hyi hitto

      • No hyvä. Kyllä jeesus ja jumala pelastaa sinut ja pääset taivaaseen kun noin hyvä ihminen olet.


    • Suunnitteluvirhe

      Sääli että se kaikkein paras ja hauskin mitä kaksi ihmistä voi yhdessä tehdä on valjastettu johonkin niinkin tympeään kuin lisääntymiseen... Jos lapset pantaisiin alulle jollain niin neutraalilla tavalla kuin esim. kättely, olisi maailma paljon parempi paikka. Kumpikaan osapuoli (varmaan 99% naiset) eivät voisi huijata ehkäisyn käytössä niin, että pamahtaa paksuksi "vahingossa" ja sitten palloa jalkaan, eli naimisiin ja kotia leikkimään... Molemmat osapuolet siis tekisivät tietoisesti päätöksen että nyt me kättelemme ja pistämme alulle uutta elämää. Myöskään vahinkolapsia (oikeita vahinkoja = kortsu hajoaa tai muuta vastaavaa) ei syntyisi ja kaikki saisivat tulla tähän maailman toivottuina lapsina, ei järkytyksen aiheuttajina että oon paksuna, mitä vittua nyt tehdään?! Ei olisi abortteja, ei lasten hylkäämistä, ei vanhempien katkeruutta lapsiaan kohtaan kun ovat olemassa, ei vanhempien katkeruutta toisiaan kohtaan kun toinen toimi selän takana ja pani uutta elämää alulle vaikka toisin oli sovittu. Ei olisi tarvetta ehkäisylle ja oman elimistön sekaisin panemiselle hormoneilla, puhumattakaan siitä mitä ne tekevät miehillekin joutuessaan vesistöön virtsan mukana... Seksin pitäisi olla vain nautintoa, läheisyyttä ja rakkauden osoittamista varten.

      • varomisia

        Hah..hah..ja niin kauan kun ei lapsia haluttais,käytettäisiin rukkasia suojana,ettei vain kättele paljain käsin ja tule vahinko :)Hyvin kirjoitettu. Olet täysin oikeassa siinä ,että turhan paljon maailmassa ei toivottuja lapsia ja miehiä kiristetty salaa lapsen alulle panolla.Moni nuori mies on joutunut elatusapujen maksajaksi naisen huijauksen takia.Siinä menee elämä sekaisin jos opiskelut kesken eikä työpaikasta tietoa.On se niin väärin. MUISTAKAA MIEHET RUKKASET!


    • gkgg

      Käyttämäni pillerit eivät käyneet ja lukuisia kokeiltiin pitkäänkin.
      Hormonit menivät sekaisin ja mä myös.
      Enää oli vaihtoehtoina kondomi tai kuparikierukka, ne olivat ainoat hormonittomat vaihtoehdot. Päädyttiin kierukkaan.Muutaman vuoden päästä se oli poistettava pahan kohtutulehduksen takia. Olin sairaalassa lähes viikon. Uutta kierukkaa eivät suostuneet laittamaan.
      Jäljelle jäi kondomi joka tuli suhteen väliin. Mies ei halunnut niitä käyttää mutta seksiä piti olla. Sterilisaatiota en itselleni halunnut. Hän ei johtojaan suostunut katkomaan vaikka ei lapsia halunnut tähän maailmaan.
      Mitä kävikään lopulta?

      • minnisk

        Siinäpä voi kysyä että niin mikä rakkaus suhde?


      • jhfh

        Eipä tietenkään mies halua tehdä ehkäisyn vuoksi mitään,vaikka se kuuluu pelkästään miehelle se ehkäisy. Hyvä kun pääsit eroon siitä hylkiöstä


      • gkgg
        minnisk kirjoitti:

        Siinäpä voi kysyä että niin mikä rakkaus suhde?

        Hän oli mielestään kiltti, kunnollinen ja rehellinen mies.
        Vika oli kuulema minussa.


    • minnakj

      On se kumma kun seksiä vaan pitää harrastaa,vaikka lapsia ei haluaisikaan. Eikö teille vanhemmat opettanu että semmosta ei tehä? Mulle siitä jankutettiin aina ja sen läksyn muistan lopun ikäni.

    • tkflyufij

      Juttelin kerran yhden naisen kaa jolle ei MIKÄÄN ehkäisy sovi. Ei pillerit, ei kumit kumiallergian takia ja kuparikierukassa oli joku mitä en muista, oliko se niin ettei sitä aina saada asetettua paikalleen synnyttämättömälle?
      Ja hän ei missään nimessä halua lapsia joten ainoa vaihoehto on steri, mutta sen saa vasta kolmekymppisenä.
      Muija joutuu oleen kintut ristissä sinne asti =P

      • flowersreally

        Kaikkea te miehetkin uskotte.


    • jekkuMies

      E-pillerit on maailman paras keksintö ja kaikkien seksuaalisesti aktiisessa iässä olevien sinkkunaisten pitäisi käyttää niitä.
      Mikään ei ole parempaa kuulla, kuin "syön pillereitä, ei tarvitse kortsua"

      • tuulash

        Kukaan oikea mies ei rakastele pillereitä syövää naista. Toisin sanoen likaista naista. Etkö ole kuullut että lika tarttuu?


    • Pillerin.vaikutukset

      Muistaakseni nuo sekoittaa naisen sillä tavalla, että nainen valitsee sellaisen miehen, jonka valitsisi raskaana ollessaan, eli ns. pehmomiehen, joka on hyvä elättäjä tulevalle vauvalle - jota ei tietysti ole olemassakaan koska nainen ei ole raskaana, mutta pillerit huijaavat naisen kehoa luulemaan että se on raskaana. Pillereitä syömätön "luonnontilassa" oleva nainen taas valitsisi maskuliinisemman miehen. Pilsut siis saavat naiset valitsemaan pullantuoksuisia pehmomies ätmejä ja ketmejäkin... Pillerittömät naiset valitsee kovan jännäjyystärin, koska tarvii siittäjää, ei elättäjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe