Järki päähän!

Alkoholimyrkytys

Kuka aikuinen on niin idiootti että välittää alaikäisille alkoholia Haminassa?? Teillä vääristyneet arvot omaavilla tyypeillä ei ole mitään oikeutta tuhota meidän normaalivanhempien kasvatustyötä! Jokaisen oma asia aikuisena mitä elämällään tekee mutta älkää sabotoiko muiden elämää, etenkään nuorten.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VikaOnGeeneissä

      Ai kasvatus on mennyt oikein ja kaikki syy löytyy vain ja ainoastaan välittäjästä, että lapsukaisesi haluaa dokata? Kun minä olin nuori, niin ihan itse haluttiin vetää kännit. Kukaan ei väkisin myynyt viinaa, päinvastoin hakijoita sai välillä etsimällä etsiä. En usko, että asiat on kovin paljon siitä muuttuneet. En tunne yhtään ammattimaista viinatrokaria, joka kuiskuttelisi nurkilla ja väkisin möisi maistiaisia lapsille.

      • LueAjatuksella

        Mä kyllä ymmärsin tosta alotuksesta näin että aikuisten yhteisvastuullista toimintaa tarvittais. Ei yksikään vanhempi pysty pitämään lastaan erossa huumeista ja viinasta jos muut niitä hankkii. Paitsi sulkemalla perunakellariin.


      • Kippis_ja_röyh

        Jos lapset ovat yhtään niin oma-alotteisia ja tekeviä kuin ennen, niin nehän saavat alkoholia vaikka sokerista ja hiivasta käyttämällä. Moni menneiden vuosikymmenien nuori on tehnyt kotiviiniä, tai kiljua. Osa alaikäisistä jopa möi sitä kuraa toisille.


    • suomi.ei.lintukoto

      Lapsille pitää opettaa pienestä pitäen että aina on harhaanjohdattajia ja gangstalkkaajia jotka etsivät uhreja kantasuomalaisten joukosta. Se voi alkaa alkoholista ja johtaa huumeisiin. Huumekauppa ja siihen liittyvät pienet rangaistukset ovat puolestaan tiettyjen poliittisten tahojen hallinnassa. Se on hyökkäys isänmaata kohtaan. Huumekauppiaita ei turhaan sanota aikamme hurjimmiksi sarjamurhaajiksi.

    • carillo-

      Kyllä se on niin, että juomat pitäisi ostaa Alkosta. Ja omat vanhemmat asialle. Pysyy edes jonkinlainen kontrolli. Koska kullannupulla on maitti päällä. Muuten se pullo haetaan trokareilta tai punaselta torilta.

    • WanhaHamina

      Eikös rekoista saa viinaa enää?

      • Kaljaakinsaikipparinpark

        Tiedä tuota, siiä on nii monta vuat kun nois tuli käytyy. Toikantalleilla aikoinaan sai pullon takahuaneest ku veanakon olkapäätä kohautti. Joskus paikan bosse yllätti ja ajoi huutaen nuoret viinanostajat pois tontiltaan.
        Oli ne aikoja ne.


    • AAKerhonKantapöytäläinen

      Tietääkseni alkoholin myynti Suomessa ilman asianmukaisia lupia kenellekkään on laitonta.

    • osscardelarenta

      Aikuiset ostavat lapsilleen ja kuvittelee että näin turvallisenpaa......yksi tuttu ostaa lapselle ja sen kaverillekin ja ei tajuu et hänen babyface juo ne kaikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe