Nurmes vaarassa! Varoitus!

Lääketieteen.lis

Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan!

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiheellista-on

      Aiheellinen varoitus, homoilu yleistä nurmeksessa. Perseet repeilee!

    • tri-anal

      Onko nurmeksessa perselääkäriä?

      • Ruba-r

        Ei ole, mutta lieksassa on. Täälläkin kyllä tarvittaisi, asiakkaita riittäisi.


    • nusen-pukama-tohtori

      Suvaitsevilla on kaikilla peräpukamat ja siksi ne ovat niin vihaisia.

    • kauheaaaa
      • Pugama

        Oho.. on tainnut pukamat puhjeta :o


    • nurmes3

      Mitä tekemistä peräpukamilla on homouden kanssa,ei kerta kaikkiaan mitää.Joillekin näkyy momous pakko mielle kun ne ei osaa muusta kirjoitaa.Tai ne itse ovat täysi päiväsiä homoja,tai muuten sairaita päästää ylä/ja ala ei ole kaikki ruuvit ihan kohdallaa.

      • momo-momo

        Nurmeksessa paljon momoja, uusinta muotia!


    • k.ummeli

      Kummelilla on ongelmaan ratkaisu: -otetaan p*rse pois.

      • Ånus-Å

        Momoilla hanurit repeilee.


      • mitäneon

        Onko momoja muualla kuin nurmeksessa? Täällä valtimolla ei ainakaan ole edes kuultu momoista?


      • momohomo

        Momoja ei ole kuin nurmeksessa. Momo on homo, joka on siirtynyt jo aivan uudelle tasolle homostelussaan.


    • exodus-

      Nurmes, momojen luvattu maa.

    • momojengi

      Voisiko joku jo kertoa, mitä nämä momot on? Vapaamuurareita? Paikallinen moottoripyöräjengi? Mitä häh?

      • momo.toy-ota

        Miksi tämä momo kommentoija ei kerro, mikä se momo oikeen on? Vissiin joku homo toyotamies joka yhtyy avensiksen pakoputkeen.


    • onsepaljon

      10000 peräpäätä on jo paljon, nähdyksi. Pukamilla tai ilman.

      • uunellmaa

        Unelma-ammatti!


      • ota-lääkkeesi

        Taidat olla homo?


    • nurmes3

      ota lääkeesi vastaus.En ole homo eikä minusta saa tekemälläkää homoa.olen vaikka jokin muu jos sinua helpottaa,ei kaikki voi olla homoja miehet ei voi synnytää lapsia.

      • totuus-sattuu

        Taidat kuitenkin olla homo?


    • nurmes3

      sinä joka tuollaisia väittelet sinun pitää myös pysyä sanojesi takana.Jos pystyt näyttämää totee mitä väität ,muuten minä pistän aian tutkintaa .Jos ei lopu tuo homottelu ,kirjoittaja kyllä pystytää jäljittämää yllä pitäjän toimesta.!!!!

      • Ånus-å

        Herää kuitenkin kysymys, oletko homo?


      • MitenOnAsia

        Oletko sinäkin homo?


    • nurmes3

      En ole homo vaan lespo ,oletko sinäkin samallainen ????

    • sipilä-leikkaa

      Peräaukot kovilla nurmeksessa, sipilä leikkaa vielä tuista, ette saa enää liukuvoidetta, ja joudutte työstää kuivana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe