Joku viesti ois kiva

mäodotan

Saat valita tavan ;-).

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestiäpukkaa

      Laitan savumerkkeinä. Lähden kohta tuonne kukkulalle, mistä näet ne. Morsetuksena tulee, että opi nopeasti tai ota joku opas matkaasi.

      • HajustelenIlmaajoskopian

        Hah :D


    • opin.nopsaa

      Minne kukkulalle suuntaan kainon katseeni?

    • nosaitko

      Lähetin telepaattisesti.

    • vainsinulle67

      niin olisi ,yksin kotona ja .,..tietokone pätkii toivottavasti kerkeen laittaa tän tänne ja puhelinkin..on jäljessä...viestit tulee paljon myöhemmin onko muilla huomattu ...:(vai onko paikassa vika ...paljon tuulimyllyjä lähellä

    • Sydämeniosumansai

      Laitoin pullopostia. Voi vähän kestää, kun täälläpäin ei ole noita järviä, vaan ihan kuivanteelta laitoin. Olishan se kiva, jos rannallesi kelluisi..kissa söi kirjekyyhkyni.

      • Nojos

        ..faksilla?


      • Söpöläinenviisas

        Yrityksen puutteesta ei voi ainakaan syyttää :)))


      • qwerty_

        Ei ole sun numeroa, valitan. :(


      • josvainhaluaa

        vink ,vink :)senhän saa numerotiedustelusta..vaikka textarilla


      • Sydämeniosumansai
        Nojos kirjoitti:

        ..faksilla?

        Sulla kai sellainen yhteysväline löytyy :D miksi?? En pysty faxaamaan, en osaa käyttää eikä löydy. Laita puhelimeesi whatsappi :)


      • Sydämeniosumansai
        Söpöläinenviisas kirjoitti:

        Yrityksen puutteesta ei voi ainakaan syyttää :)))

        Tiedän..olen vähän nolona, mutta olen antanut sen suhteen kaikkeni ja vähän päälle.


      • Nojos
        Sydämeniosumansai kirjoitti:

        Tiedän..olen vähän nolona, mutta olen antanut sen suhteen kaikkeni ja vähän päälle.

        Älä hätäile tai noloile :) Whatsappi löytyy jo..


    • Kutikuti

      Laitan woodoo nuken avulla...älä ihmettele jos kohta alkaa kyljissä kutittamaan ;)

    • psoii

      Ei tipu viestiä.

    • Aikansa_kutakin_vai_mitä

      Aikani viestejä lähetin naiselle ja sain kuraa niskaan. Syytit vaikka mistä kun sopua yritin hakea. Enää en ota yhteyttä.

    • nyttuleeviestiä

      Viidakkorummulla ajattelin sulle viestin lähettää! Sitten muistin, että mulla ei oo rumpuja :( Mutta jos taputtelen mahaani.. Se on sen verran iso, että kumisee aika mukavasti..:)

      • Melkeintuliviesti

        Oo niin kuulukin..ai sori se olikin ukkonen :( mä jo luulin.. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe