Soita ja voita peli Huutomaassa

rahastaja

En osallistu, koska säännöt ovat mitä milloinkin. Esim. 30.8 kysymys oli: laske yhteen oikeat eurot. Vaikkapa 20cnt ei ole euro jne.

21

75

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensoita

      Kalliiksi tulee. En osallistu maksullisiin peleihin milloinkaan.

      • tervemenoa

        Nythän heidän meno on outoa, jota ei ole aikaisemmin ilmoitettu :(

        "Tabletin voittaja selviää huomenna (2.9) Ehto: Pelannut 1.9 ja ostanut huutoja 1.9.

        Selvää kenelle tabletti menee. Samapas tuo kun Cyberman sivu lopettaa 30.9 ja Huutomaan "pitäisi" palata lomalta 29.9. Summa summarun: voi teitä, jotka olette ostaneet huutoja megatarjouksilla. Olette varmaan ostaneet myös ns. raitasta Vuokatin ilmaa, joka on sellainen huijaus, että teen ilmoituksen kuluttajalautakuntaan.


      • elävalehtele

        Huutomaa palaa lomalta 26.9. (ei 29.)


      • eipilkkuja

        Rakastan pilkunviilaajia :). Kerro samalla, missä pidetään soita ja voita kun Cyberm an (symppis) kertoi jo elämämänkohtalonsa.

        Kuka sen tabletin voitti vai onko salaista paljastaa?


      • nimimerkk
        eipilkkuja kirjoitti:

        Rakastan pilkunviilaajia :). Kerro samalla, missä pidetään soita ja voita kun Cyberm an (symppis) kertoi jo elämämänkohtalonsa.

        Kuka sen tabletin voitti vai onko salaista paljastaa?

        Käyttivät raasua hyväkseen. Salaista on tieto. Ei kukaan voittanut.


      • elävalehtele

        Tabletin voittaja näkyi cybermanin sivun alaosassa. Ei näy enää.


      • valheko
        elävalehtele kirjoitti:

        Tabletin voittaja näkyi cybermanin sivun alaosassa. Ei näy enää.

        kerro kuka voitti, kun tiedät kerran? Chat:ssa sanoivat vain; voittajalle ilmoitettu.


      • elävalehtele

        En kerro, kun et kerran itse sitä huomannut katsoa C:n sivulta. Kertokoon voittaja itse, jos haluaa.


      • sama-mulle
        elävalehtele kirjoitti:

        En kerro, kun et kerran itse sitä huomannut katsoa C:n sivulta. Kertokoon voittaja itse, jos haluaa.

        Vaihtoehtoja on kolme. Hehän voittavat kaikki "arvonnat". Rehellistä peliä sanon vaan! Yks hailee kuka heistä voitti. Nyt on soita ja voita finito. En viitsi lukea C:n samaa toistavia juttuja, kaksi riitti.


      • osallistuinvoitin

        Soita ja Voita jatkuu Huutomaan Facebookissa ja myöhemmin ehkä Huutomaan etusivulla. Facessa on ollut jo useampi Soita ja Voita kisa. Viimeisessä kaikki osallistuneet voittivat ,tosi anteliasta, eikö? Eihän sitä voi voittaa, jos ei osallistu. Jos ei osallistu, on turha ruikuttaa täällä, ettei voita.


      • tarkemminseuraava
        valheko kirjoitti:

        kerro kuka voitti, kun tiedät kerran? Chat:ssa sanoivat vain; voittajalle ilmoitettu.

        valheko seuraat näköjään Chattia, mutta et kovin tarkasti, siellä onniteltiin tabletin voittajaa, ja voittajan nimi oli Cybermanin sivun Soita ja Voita ikkunassa viimeisen päivän, ennen kuin Cyberman sulki sivun


      • osallistumallavoivoittaa
        sama-mulle kirjoitti:

        Vaihtoehtoja on kolme. Hehän voittavat kaikki "arvonnat". Rehellistä peliä sanon vaan! Yks hailee kuka heistä voitti. Nyt on soita ja voita finito. En viitsi lukea C:n samaa toistavia juttuja, kaksi riitti.

        sama-mulle, mistä tiedät että, että olisi kolme, jotka ovat pelanneet ja ostaneet, eli olisivat mahdollisia tabletin voittajia. Tai kuka on ostanut ja kuka pelannut, kun kerran tiedät, ketkä kolme ovat mahdollisia voittajia? Minä tiedän vain, että itse pelasin, muiden pelaamisesta en tiedä.


      • sama-mulle
        osallistumallavoivoittaa kirjoitti:

        sama-mulle, mistä tiedät että, että olisi kolme, jotka ovat pelanneet ja ostaneet, eli olisivat mahdollisia tabletin voittajia. Tai kuka on ostanut ja kuka pelannut, kun kerran tiedät, ketkä kolme ovat mahdollisia voittajia? Minä tiedän vain, että itse pelasin, muiden pelaamisesta en tiedä.

        Ei tarvitse olla järjen jättiläinen kun voittaja on selvä. Leb tai 25-v poikansa.

        Inhottaa Huutomaan salamyhkäisyys :(


    • eisoiteta

      Huulirasvaa, huutoja ja pieniä 5-10€ lahjakortteja.

      En tee enään puhelin laskua. :( Ei ole sen arvoista. Pelkkää rahastamista.

      • soittoseis

        Rahastusta tottavie! Osallistuin kerran ja arvo oli 5€, siitä pois puh.lasku. Mitähän ostan kun toimituskulut ovat 5,90, en mitään!!! Ei kiinnosta pätkääkään. Tietysti lellikit saavat isot voitot, onnea heille valitsemallaan huutiksen kannatuksesta, vatut!


    • sääliksikäy

      lebiscus hiljeni, kun otettiin faktat esiin! Sinulla ja pojallasi ei olekkaan muuta elämää kuin istua 24/7 chatissa.

      Sääliksi käy. ei normaalia sosiaalista elämää teillä.

      • eikäysääliksi

        Minä en sääli edes sinua "sääliksikäy", vaikka näyt seuraavan chattia 24/7 ilmeisesti muun sosiaalisen elämän puuttuessa. Kovasti kiinnostaa mitkä faktat? Kerro toki muillekin, jos sinulla on esittää faktoja. Ehdotan, että tarkistat ensin muistin virkistämiseksi , mitä sana fakta tarkoittaa. Ja en ole huomannut, että lebiscus olisi hiljennyt, mitä tarkoitat?


      • urputtiiiiii
        eikäysääliksi kirjoitti:

        Minä en sääli edes sinua "sääliksikäy", vaikka näyt seuraavan chattia 24/7 ilmeisesti muun sosiaalisen elämän puuttuessa. Kovasti kiinnostaa mitkä faktat? Kerro toki muillekin, jos sinulla on esittää faktoja. Ehdotan, että tarkistat ensin muistin virkistämiseksi , mitä sana fakta tarkoittaa. Ja en ole huomannut, että lebiscus olisi hiljennyt, mitä tarkoitat?

        Minä säälin sinua. ota asioista selvää. ennen urputtamista.


      • sama-mulle

        Äiti ja peräkamarin poika. Ei muuta elämää kuin chat, jossa ei tapahdu mitään. Huutomaa on valinnut molemmat seriffeiksi, miksihän? Saavat VARMASTI hyvät voitot.


      • samaminullekkin
        sama-mulle kirjoitti:

        Äiti ja peräkamarin poika. Ei muuta elämää kuin chat, jossa ei tapahdu mitään. Huutomaa on valinnut molemmat seriffeiksi, miksihän? Saavat VARMASTI hyvät voitot.

        Älä muuta sano. Näin se menee.


    • En-jaksa-katella

      Onneksi se loppu, vai loppuko ?
      Toivotaan nyt ainakin etä huutomaa.com katoaa, ihan sietämätön sivusto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe