Ollaan niin kovaa poikaa nimettömänä

Vuoksenniska

Naurattaa kun lukee näitä teidän viestejä täällä. Osa on ihan asiallisia mutta sitten on niitä jotka ovat niin kovaa poikaa ja jos joku kirjottaa että on kanssasi erimieltä niin heti ollaan uhoamassa että säkin saat turpaan (uhoajat täällä ovat varmaan melkein aina jotain alaikäisiä tai sit nörttejä joita on aikoinaan koulussa kiusattu ja jotka saavat nyt pönkitettyä omaa itsetuntoaan) Jokainen kyllä tietää nimiä ei saa julkaista täällä joten minä en tiedä keitä te olette ettekä te tiedä kuka minä olen. Tiedän kyllä että nämä nörtit eivätkä ne pennut uskaltaisi tehdä mitään oikeassa elämässä. Älkää täällä kirjottako vaan menkää ulos ja etsikää isoin ukko minkä löydätte ja alkakaa vittuilee hänelle jos uskallatte. Silloin saatte itseluottamusta ja varmaan nyrkkiä myös.

Turhaan vastaatte tähän viestiin koska en tule enää lukemaan vastauksia

66

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunniskanhomopaska

      ime munaa homo siellä slummissa eli niskalla

    • Jouniholm

      Etkö uskaltsnu mulkku esintyy omalla nimelläs???

      • Laki43

        Oletko tiennyt että ei saa esiintyä muiden nimellä. Poliisille on tehty ilmoitus Identiteettivarkaudesta. Varmaan maanantaina-keskiviikkona poliisit kattelevat palveluntarjoajan palvelimet ja sit saan tietää kuka täällä käyttelee toisten nimiä. Vielä viitit laitella viestii että etkö uskalla esiintyä omlla nimelläsi. Et esiinny kyllä itsekkään.

        Sulla on vissiin vielä joku lukihäiriö ku et osaa myös kirjottaa. No tuun ainakin saamaan tietoon sun oikean nimen. Sit voidaan jutella kasvotusten


      • Nuuskamuikkunennenene

        Jaa


      • Etvaaosaa
        Laki43 kirjoitti:

        Oletko tiennyt että ei saa esiintyä muiden nimellä. Poliisille on tehty ilmoitus Identiteettivarkaudesta. Varmaan maanantaina-keskiviikkona poliisit kattelevat palveluntarjoajan palvelimet ja sit saan tietää kuka täällä käyttelee toisten nimiä. Vielä viitit laitella viestii että etkö uskalla esiintyä omlla nimelläsi. Et esiinny kyllä itsekkään.

        Sulla on vissiin vielä joku lukihäiriö ku et osaa myös kirjottaa. No tuun ainakin saamaan tietoon sun oikean nimen. Sit voidaan jutella kasvotusten

        Ootpa kova jätkä ku iha poliisille ilmotat! Tiedoks vaa että mitään identiteettiä ei oo varastettu! Netissä kuka vaan saa olla millä nimi merkillä tahansa!
        Mutta se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!


      • Laki43

        Identiteettivarkaus tarkoittaa toisen henkilötietojen kuten nimen tai henkilötunnuksen eli identiteetin oikeudetonta käyttöä

        Poliisitkin sanoivat että toisen nimeä ei saa käyttää edes nimimerkkinä ellei siihen ole lupaa.

        Ota selvää ennen kuin iniset täällä


      • Nimitiedossa

        Eli tiedämme laki43 nimen nyt!


      • Näyttöostoksille
        Laki43 kirjoitti:

        Identiteettivarkaus tarkoittaa toisen henkilötietojen kuten nimen tai henkilötunnuksen eli identiteetin oikeudetonta käyttöä

        Poliisitkin sanoivat että toisen nimeä ei saa käyttää edes nimimerkkinä ellei siihen ole lupaa.

        Ota selvää ennen kuin iniset täällä

        Tiesitkö että identiteetti varkaudesta ei saa suomessa ees rangaistusta! :D ja et poliisit ei rupee yhestä nimestä mitään selvittelee! Pitää olla vähän enemmän näyttöä!


      • Nimierkkinen
        Laki43 kirjoitti:

        Identiteettivarkaus tarkoittaa toisen henkilötietojen kuten nimen tai henkilötunnuksen eli identiteetin oikeudetonta käyttöä

        Poliisitkin sanoivat että toisen nimeä ei saa käyttää edes nimimerkkinä ellei siihen ole lupaa.

        Ota selvää ennen kuin iniset täällä

        Mistä sinä täällä anonyymipalstalla tiedät kirjoittaako vaikkapa "liru loru" oikealla nimellään, nimimerkillä vai jonkun toisen nimellä?


      • Laki43
        Näyttöostoksille kirjoitti:

        Tiesitkö että identiteetti varkaudesta ei saa suomessa ees rangaistusta! :D ja et poliisit ei rupee yhestä nimestä mitään selvittelee! Pitää olla vähän enemmän näyttöä!

        Identiteettivarkaudesta tuomitaan sakkorangaistus. Näyttöä jo on tällä samalla sivulla vähän ylempänä ja tekijä saadaan selville palveluntarjoajan palvelimet tutkimalla. Olen tehnyt rikosilmoituksen joten kyllähän poliisit selvittelevät sitä ja sanoivat että hyvä kun ilmoitin kun joku esiintyy toisen henkilön nimellä


      • Mistästiiät

        Mitä se siun kenkää hiertää et jos joku esiintyy jonkuntoisen nimellä?
        Ja mistä tiiät vaik onkii oikeella nimellä?


      • Laki43

        Tiedän että ei ole


      • Niemisiä
        Laki43 kirjoitti:

        Tiedän että ei ole

        Onko siulla sit sama nimi ? Vai?
        Tiedokis vaan että jollakin ihmisellä voi olla sama nimi kuin toisella


      • Päivännaurutsaavat
        Laki43 kirjoitti:

        Identiteettivarkaudesta tuomitaan sakkorangaistus. Näyttöä jo on tällä samalla sivulla vähän ylempänä ja tekijä saadaan selville palveluntarjoajan palvelimet tutkimalla. Olen tehnyt rikosilmoituksen joten kyllähän poliisit selvittelevät sitä ja sanoivat että hyvä kun ilmoitin kun joku esiintyy toisen henkilön nimellä

        Älä puhu skeidaa tuo ei oo identiteetti varkautta nähnykkää!
        Tolla ei millaan tavalla oo loukattu nimimerkin nimistä henkilöä tai oo aiheutettu vahinkoa hänen (sinun) omaisuudelle tai millekään muullekkaan.
        Poliisit korkeintaan nauraa näille jutuille


      • Laki43
        Päivännaurutsaavat kirjoitti:

        Älä puhu skeidaa tuo ei oo identiteetti varkautta nähnykkää!
        Tolla ei millaan tavalla oo loukattu nimimerkin nimistä henkilöä tai oo aiheutettu vahinkoa hänen (sinun) omaisuudelle tai millekään muullekkaan.
        Poliisit korkeintaan nauraa näille jutuille

        Poliisit eivät nauraneet vaikka näytin koko tekstin heille


      • Hekphekoheko
        Laki43 kirjoitti:

        Poliisit eivät nauraneet vaikka näytin koko tekstin heille

        Siellä ne nyt naurelee ku et oo kuulemassa


      • Laki43

        Henkilö on saatu selville tänään :)


      • imatranmake
        Laki43 kirjoitti:

        Henkilö on saatu selville tänään :)

        Mikäs tapaus tämä on mistä olet tehnyt ilmiannon?


      • Kerroppajosontietoa
        Laki43 kirjoitti:

        Henkilö on saatu selville tänään :)

        No kerroppa kuka se on ?


      • Romeo43

        Minä en tiedä henkilöä. Kyselin poliiseilta että onko henkilöä löydetty niin ilmoittivat että he ovat saaneet henkilön selville


      • Laki43
        Romeo43 kirjoitti:

        Minä en tiedä henkilöä. Kyselin poliiseilta että onko henkilöä löydetty niin ilmoittivat että he ovat saaneet henkilön selville

        Ja vaikka tietäisin henkilön niin en alkaisi hänen nimeään täällä levittelemään


      • imatranmake
        imatranmake kirjoitti:

        Mikäs tapaus tämä on mistä olet tehnyt ilmiannon?

        Niin että?


      • Eisullaoopokkaa
        Laki43 kirjoitti:

        Ja vaikka tietäisin henkilön niin en alkaisi hänen nimeään täällä levittelemään

        Puhut vaa lämpimkses täällä


      • Laki43

        En minä ala täällä mitään teille todistelee. Jos uskotte että valehtelen niin uskokaa niin ja jos uskotte että en valehtele uskokaa niin. Minulle riittää se että tiedän että en valehtele


      • Tiedämmetotuuden
        Laki43 kirjoitti:

        En minä ala täällä mitään teille todistelee. Jos uskotte että valehtelen niin uskokaa niin ja jos uskotte että en valehtele uskokaa niin. Minulle riittää se että tiedän että en valehtele

        Kyllä valehtelet


      • Pedooainapedo
        Laki43 kirjoitti:

        Oletko tiennyt että ei saa esiintyä muiden nimellä. Poliisille on tehty ilmoitus Identiteettivarkaudesta. Varmaan maanantaina-keskiviikkona poliisit kattelevat palveluntarjoajan palvelimet ja sit saan tietää kuka täällä käyttelee toisten nimiä. Vielä viitit laitella viestii että etkö uskalla esiintyä omlla nimelläsi. Et esiinny kyllä itsekkään.

        Sulla on vissiin vielä joku lukihäiriö ku et osaa myös kirjottaa. No tuun ainakin saamaan tietoon sun oikean nimen. Sit voidaan jutella kasvotusten

        Noh pitäisin turpani kiinni sun tapauksessa tuskimpa poliisiakaan kiinnostaa hirveesti mitää lasten hyväksikäyttäjää pika tahdilla auttaa et sellai! Ja sit kun taustat tietää ei kukaan pelkää nähdä "sua" naamatusten ehkä päin vastoin....mietippä sitä!


      • Kysymysx
        Laki43 kirjoitti:

        En minä ala täällä mitään teille todistelee. Jos uskotte että valehtelen niin uskokaa niin ja jos uskotte että en valehtele uskokaa niin. Minulle riittää se että tiedän että en valehtele

        Miltä tuntuu kyrpä perseessä?


      • HimmeOlLeMe
        Pedooainapedo kirjoitti:

        Noh pitäisin turpani kiinni sun tapauksessa tuskimpa poliisiakaan kiinnostaa hirveesti mitää lasten hyväksikäyttäjää pika tahdilla auttaa et sellai! Ja sit kun taustat tietää ei kukaan pelkää nähdä "sua" naamatusten ehkä päin vastoin....mietippä sitä!

        Mites laki43 ootkos saanu oikeutta nyt ku siun nimeä on käytetty?
        Ei oo ainakaa poliiseilta kuulunu mitään joten oot tainnu valehella koko ajan :D
        Ja väität viel puhuvas totta?


      • Vinkkjou

        Imatarlaisen pedofiilin nimi löytyy tämän keskustelun ensinmäisestä kommentista ;)


      • höpöhöpöhöperö
        Laki43 kirjoitti:

        Henkilö on saatu selville tänään :)

        HÖPÖN höpö!!!!!!


      • Jouniseoli
        höpöhöpöhöperö kirjoitti:

        HÖPÖN höpö!!!!!!

        Puhu vaan paskaa koska hää oli se pedofiili :D
        Pelle mikä pelle


      • kirjoitusvirhe
        Laki43 kirjoitti:

        Oletko tiennyt että ei saa esiintyä muiden nimellä. Poliisille on tehty ilmoitus Identiteettivarkaudesta. Varmaan maanantaina-keskiviikkona poliisit kattelevat palveluntarjoajan palvelimet ja sit saan tietää kuka täällä käyttelee toisten nimiä. Vielä viitit laitella viestii että etkö uskalla esiintyä omlla nimelläsi. Et esiinny kyllä itsekkään.

        Sulla on vissiin vielä joku lukihäiriö ku et osaa myös kirjottaa. No tuun ainakin saamaan tietoon sun oikean nimen. Sit voidaan jutella kasvotusten

        Taas yksi pilkun-nussia!


      • Pedoparkaaaaaaaaa
        kirjoitusvirhe kirjoitti:

        Taas yksi pilkun-nussia!

        Ei vaan lasten nussia..........


      • Laki43

        On se ihme kun ei voi tulla sanomaan päin naamaa


      • Joutasititesinnepedo
        Laki43 kirjoitti:

        On se ihme kun ei voi tulla sanomaan päin naamaa

        Saitkos laki43 jo sinua loukanneen vankilaan?? :D


      • Laki43
        Joutasititesinnepedo kirjoitti:

        Saitkos laki43 jo sinua loukanneen vankilaan?? :D

        Kerroppas missä kohdassa olen maininnut hänen joutuvan vankilaan???


      • Lämpimätpuheeteilämmitä
        Laki43 kirjoitti:

        Kerroppas missä kohdassa olen maininnut hänen joutuvan vankilaan???

        No ei nyt vankilaan mutta sakottivatko edes :D vai puhuitko vaa lämpimikses!


      • Laki43
        Lämpimätpuheeteilämmitä kirjoitti:

        No ei nyt vankilaan mutta sakottivatko edes :D vai puhuitko vaa lämpimikses!

        Elikkä sinä suurentelet juttuja täällä. En tiedä että saiko sakot koska en ole kysynyt poliiseilta. Jos kiinnostaa noin paljon niin mene itse kysymään


      • Tietoaon
        Laki43 kirjoitti:

        Elikkä sinä suurentelet juttuja täällä. En tiedä että saiko sakot koska en ole kysynyt poliiseilta. Jos kiinnostaa noin paljon niin mene itse kysymään

        Ei tarvii koska tiedän että ei saanut :D


      • Laki43
        Tietoaon kirjoitti:

        Ei tarvii koska tiedän että ei saanut :D

        Ok. Ihan miten vaan


      • Eimennysiullakuelokuviss
        Laki43 kirjoitti:

        Ok. Ihan miten vaan

        Et siinä oli se siun "identiteettivarkaus" :D


      • Laki43
        Eimennysiullakuelokuviss kirjoitti:

        Et siinä oli se siun "identiteettivarkaus" :D

        Luulkaa mitä haluatte :D

        Sopii muuten hyvin tuo otsikko. Kaikki on niin kovia nimerkkiensä takana ja te ehkä kuitenkin tiedätte minun nimeni. No mitäpä muuta odottaa Imatralaisilta räkänokilta. Päin naamaa ei uskalleta sanoa mitään


      • Jounihasesieolet
        Laki43 kirjoitti:

        Luulkaa mitä haluatte :D

        Sopii muuten hyvin tuo otsikko. Kaikki on niin kovia nimerkkiensä takana ja te ehkä kuitenkin tiedätte minun nimeni. No mitäpä muuta odottaa Imatralaisilta räkänokilta. Päin naamaa ei uskalleta sanoa mitään

        Uskallan sanoa mutta vähän vaikeeta sanoo siulle ku ajat karkuun ja piileskelet puskissa :D


      • Laki43
        Jounihasesieolet kirjoitti:

        Uskallan sanoa mutta vähän vaikeeta sanoo siulle ku ajat karkuun ja piileskelet puskissa :D

        Kuka oot niin voin tulla käymään niin voit sanoa asiat ihan päin naamaa. Nimeni ei oo Jouni. Saat yllättyy kuka oon jos uskallat sanoo nimes ja osoitteesi. Voisin huomenna tulla käymään vaikka noin klo.17:00-20:00. Elikkä nimesi ja osoitteesi???


      • Pedokarhu
        Laki43 kirjoitti:

        Kuka oot niin voin tulla käymään niin voit sanoa asiat ihan päin naamaa. Nimeni ei oo Jouni. Saat yllättyy kuka oon jos uskallat sanoo nimes ja osoitteesi. Voisin huomenna tulla käymään vaikka noin klo.17:00-20:00. Elikkä nimesi ja osoitteesi???

        Laita kuule sie osottees ja nimes ekaksi :D


      • Laki43
        Pedokarhu kirjoitti:

        Laita kuule sie osottees ja nimes ekaksi :D

        Ekana valitat että ajelen karkuun ja sit piileskelen puskassa. Sitten kun kyselen sun osoitetta niin et suostu kertoo. Kumpikohan tässä piileskelee? Näytän että en piileskele ku tuun sun ovelle joten laittele vaan se osoite. Katotaan että onko sussa miestä ku oot täällä niin tosi kova. Voin kertoo mun osoitteen sitten sulle ku oon sun ovella. Joten laitteleppas osoitettas tulemaan niin voidaan jutella kasvotusten :D


      • Kaaleviontoinennimi
        Laki43 kirjoitti:

        Ekana valitat että ajelen karkuun ja sit piileskelen puskassa. Sitten kun kyselen sun osoitetta niin et suostu kertoo. Kumpikohan tässä piileskelee? Näytän että en piileskele ku tuun sun ovelle joten laittele vaan se osoite. Katotaan että onko sussa miestä ku oot täällä niin tosi kova. Voin kertoo mun osoitteen sitten sulle ku oon sun ovella. Joten laitteleppas osoitettas tulemaan niin voidaan jutella kasvotusten :D

        Kysy niiltä siun poliiseilta sitä osotetta ku niille sie kuitekii aina itket :D


      • Laki43
        Kaaleviontoinennimi kirjoitti:

        Kysy niiltä siun poliiseilta sitä osotetta ku niille sie kuitekii aina itket :D

        Tiesin että ei oo miestä laittamaan osoitetta :D

        En jaksa enää kiistellä teidän kanssa. Täällä ollaan niin kovia mutta kun sanon että kerro missä asut että puhuttais ihan naamatusten niin sitten pelätään. Nyt voitte kuvitella siellä omassa pienessä maailmassanne että ootte tosi kovia ja voitte unelmoida siitä että olisitte hakannut mut jos olisitte uskaltaneet laittaa osoitteenne tänne ja olisin tullut ovellenne. Jos haluatte kirjoittaa noita pelkurimaisia viestejänne niin kirjoittakaa vaan mutta minä en niitä enää lue.


      • Olenpuhunutkalvei
        Laki43 kirjoitti:

        Tiesin että ei oo miestä laittamaan osoitetta :D

        En jaksa enää kiistellä teidän kanssa. Täällä ollaan niin kovia mutta kun sanon että kerro missä asut että puhuttais ihan naamatusten niin sitten pelätään. Nyt voitte kuvitella siellä omassa pienessä maailmassanne että ootte tosi kovia ja voitte unelmoida siitä että olisitte hakannut mut jos olisitte uskaltaneet laittaa osoitteenne tänne ja olisin tullut ovellenne. Jos haluatte kirjoittaa noita pelkurimaisia viestejänne niin kirjoittakaa vaan mutta minä en niitä enää lue.

        No emmepä ainakaan käytä pikku tyttöjä hyväksi niinkuin eräät :D
        Ja kenenkään ei tarvitse täällä osotteita kertoa!
        Ja jos kerta olet ilmoittanut poliisille niin poliisit kyllä olisivat kertoneet sinulle henkilön nimen!
        Etkä se sinäkään ole uskaltanut omaa nimeä laittaa tänne!


      • mulkku25
        Nimitiedossa kirjoitti:

        Eli tiedämme laki43 nimen nyt!

        haista vittu kusipää.


      • Nimitiedossa
        mulkku25 kirjoitti:

        haista vittu kusipää.

        Kyllä haistelen vittua ihan mielelläni :)
        Sinä et sitä varmaan ole koskaan päässyt haistamaan :D


    • jammusetäpedofiili

      mutta empä raiskaa alaikäisiä pikkutyttöjä

    • hihihhhiighihih

      Pedofiili pyytää poliisilta apua, elkää nyt saatana....hahhahhehhehheeheee

    • Epätietoinen12345

      Ööö

    • se tämä luodinkestävä näyttöpääte kasvattaa munat.

    • pepsotenttipentti

      Laitaha nimes kehii ni saahaa nauraa.

      • Nimismies65

        Nimien kertominen on sääntöjen vastaista. Eikä kukaan voi tietää että kuka käyttää omaa nimeään


    • ImatraSkin

      Miä te tähän ulisette helvetin paska housut hoitakaa noi pikku riitanne helvetti kadulla Rautaputkia ja nyrkkiä käyttäen vitun kukkatädit

      Tai sitten tehkää jotain mikä turvaa Isänmaatamme, Aluettamme / Imatraa /.
      Pidetään Imatran kadut suojaisina, lapsimmelle, naisillemme, vanhuksille.
      Emme halua että kenenkään tytär tullaan raiskaamaan vielä Imatralla.

      • Alfa_ja_Omega

        Jospa sinä skini menet sinne rajapatsaalle noulemaan niiden ryssiesi perseitä. Emme tarvia mitään idioottia opastamaan meitä


      • ImatraSkin

        En omista ryssä ystäviä yhtäkään ja opastan suomalaisia jotta he heräävät te olette vielä niin sipilän persereiän nuolijoita ettette tajua suomen tilannetta.
        Herätkää!
        Älkää riidelkö suomalaisille, keskittykää pahempaan! Massa maahanmuuttoon!


      • Alfa_ja_Omega
        ImatraSkin kirjoitti:

        En omista ryssä ystäviä yhtäkään ja opastan suomalaisia jotta he heräävät te olette vielä niin sipilän persereiän nuolijoita ettette tajua suomen tilannetta.
        Herätkää!
        Älkää riidelkö suomalaisille, keskittykää pahempaan! Massa maahanmuuttoon!

        Oletko sä tyhmä vai muuten vain päästä sekaisin. Missä vaiheessa tuossa mun edellisessä viestissä olin sitä mieltä että Suomi ei ole huonossa jamassa??? Osaamme toimia itsekkin joten emme tarvitse mitään "skiniä" (joka luulee olevansa kova) opastamaan meitä.

        Ps. Sulla ei ole ryssä ystäviä. Elikkä ku sulla on Suomalaisia ystäviä niin tuosta voisi luulla että nuolet niiden Suomalaisten ystäviesi perseitä.


      • jönssi41
        ImatraSkin kirjoitti:

        En omista ryssä ystäviä yhtäkään ja opastan suomalaisia jotta he heräävät te olette vielä niin sipilän persereiän nuolijoita ettette tajua suomen tilannetta.
        Herätkää!
        Älkää riidelkö suomalaisille, keskittykää pahempaan! Massa maahanmuuttoon!

        Te haluatte muuttaa koko Suomen mutta ette saa asiaa muutettua edes siellä rajapatsaalla. Hommatkaapa sieltä kaikki muut pois paitsi Suomalaiset niin sitten saatamme kuunnella teitä. Tiedän sen että te ette tule tuota tekemään koska ainakin osa venäläisistä on siellä teidän hyviä ystäviä. Kunpa venäläiset tietäisivät mitä te puhutte heistä heidän selkänsä takana. Aina kehutte että potkitte venäläiset loiset ulos Suomesta mutta viimestään seuraavana päivänä olette heidän kanssa taas hyviä ystäviä. Naurettavaa touhua teillä


    • yyurryryr

      hyvä aloitus

      • Loppuonparas

        Parempi lopetus!


      • Anonyymi

        Mitä kuuluu nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuuluu nyt.

        Kukkuluuruu


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe